Mick of Michael?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
MJ natuurlijk.
Dat zou wel spectaculair wezen idd. Een paus op een Rock-festivalquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:02 schreef Lelijke_Aap het volgende:
Ik denk dat de paus nog wel een nummertje mag komen zingen. Als er iemand is die iets aan eht AIDS probleem in Afrika kan doen is hij het wel. Zou toch een mooi gebaar zijnals hij ineens als mystery guest zou verschijnen
Check Topicstart.quote:
Ik heb het topicstart gezien, en er is nog steeds maar 1 MJ.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:04 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Check Topicstart.![]()
Als je in de gevangenis gezeten hebt, betekend niet dat je de afkorting mag houden. Kijk naar Ali B.
doei![]()
quote:
Dan weet je wel welk nummer ie speelt.quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan weet je wel welk nummer ie speelt.
En dan? De G8 moet dood?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:48 schreef Zanderrr het volgende:
Satellietcontact met Osama Bin Laden vanuit een grot in Afghanistan
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iets met straten hequote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een duet van Freddy Mercury en Kurt Cobain lijkt me toch waarschijnlijker.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:08 schreef pekel het volgende:
George Bush die toezegt Afrika flink te steunen..
toezeggen kost niet veel moeite. Uitvoeren is onwaarschijnlijk inderdaadquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:10 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Een duet van Freddy Mercury en Kurt Cobain lijkt me toch waarschijnlijker.
Je vergeet Jim en Jimmyquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:10 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Een duet van Freddy Mercury en Kurt Cobain lijkt me toch waarschijnlijker.
quote:Ivory madonna dying in the dust,
Waiting for the manna coming from the west.
Barren is her bosom, empty as her eyes,
Death a certain harvest scattered from the skies.
Skin and bones is creeping, does`nt know he`s dead.
Ancient eyes are peeping, from his infant head.
Politician`s argue sharpening their knives.
Drawing up their Bargains, trading baby lives.
(Chorus)
Ivory madonna dying in the dust,
Hear the bells are ringing, Christmas on it`s way.
Hear the angels singing, what is that they say?
Eat and drink rejoicing, joy is here to stay.
Jesus son of mary is born again today.
(Chorus)
JA! Die zag ik net het gebouw verlaten.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:06 schreef One_conundrum het volgende:
Ik denk toch gewoon Elvis Presly!
Freddie Mercury resurected....quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:22 schreef jappas het volgende:
Ik denk iemand die er ook op live aid bijwas
Volgens de radio alle groten den aarden op 1 podiumquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:24 schreef Ixnay het volgende:
Kurt Cobain
Jimi Hendrix
Freddy Mercury
Bob Marley
Jim Morrison
Elvis
2Pac
Allemaal tegelijk het podium op.
Dan zou je toch stom kijken of niet?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:24 schreef Ixnay het volgende:
Kurt Cobain
Jimi Hendrix
Freddy Mercury
Bob Marley
Jim Morrison
Elvis
2Pac
Allemaal tegelijk het podium op.
Dan zou je toch stom kijken of niet?
Jij begon er notabene mee in de OP.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:31 schreef tong80 het volgende:
Wel lachen steeds als er doden worden genoemd. Ik snap niet hoe je er op komt.
quote:
Dat krijg je als iemand over Michael Jackson begint.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:31 schreef tong80 het volgende:
Wel lachen steeds als er doden worden genoemd. Ik snap niet hoe je er op komt.
Die leeft iig nog. Komt het podium op gedragen door Waters en Gilmourquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:52 schreef Zanderrr het volgende:
Ik zet bij nader inzien in op Syd Barrett.
Je was me net voor. Maar eerst maar eens afwachten of Waters het komende uur geen ruzie krijgt met de rest.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:52 schreef Zanderrr het volgende:
Ik zet bij nader inzien in op Syd Barrett.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:56 schreef fripper het volgende:
[..]
Je was me net voor. Maar eerst maar eens afwachten of Waters het komende uur geen ruzie krijgt met de rest.
Dat zou mooi zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:54 schreef fripper het volgende:
Syd Barrett die met z'n ex-collega's een paar nummertjes meedoet.
Arnold Layne, Astronomy Domine, See Emily Play en Bike ... dat lijkt me wel een mooie set
Pink Floyd is dan ook nog niet officieel dood verklaard.quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:04 schreef fripper het volgende:
Wel mooi, maar dan moet Barrett die tekst van The Nile Song ook nog uit z'n hoofd gaan leren. Wordt lastig denk ik. De tekst van Careful with that Axe, Eugene is misschien makkelijker voor hem
Ze lopen al een dik uur uit...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:23 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik dacht dat de guest om 22.00 kwam?? Niks gezien?????
Ja Mick staat te popelen.quote:
\Maak me gekquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:38 schreef Lkw het volgende:
Bryan Ferry met Roxy Music in Berlijn
Train your brain for better sex... heb je tenminste nog iets terwijl je honger hebt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:40 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Ik gok op Ad Visser...
Lijkt mij ook een hele mooie topper.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:04 schreef Seborik het volgende:
Ik hoop op David Bowie. Als er iemand is die het zou moeten zijn, is hij het. Weer met Heroes natuurlijk.
Nee, die mocht van zijn kinderen het land nog niet uit.quote:
...the invisible man!... denk ik...quote:Op zondag 3 juli 2005 00:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Um.. kom net thuis. Wie was het nou?
Ik had Ringo al in een van de eerste topics geopperd als mogelijkheid.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:24 schreef Tokay het volgende:
Ehm, wie van The Beatles zijn er nog in leven?
Niemand.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Um.. kom net thuis. Wie was het nou?
Hij stond er wel officieel opquote:Op zondag 3 juli 2005 01:37 schreef Jane het volgende:
Ik denk dat het 'mystery' was dat we ons nu allemaal afvragen wat er met Mick Jagger gebeurd is. Die was toch gewoon aangekondigd?
http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/4641889.stmquote:Live 8: Hyde Park running order
The centrepiece of Live 8 day is the star-studded concert to be held in London's Hyde Park.
The official running order was revealed by the organisers shortly before the concert kicked off at 1400 BST. By the early stages the concert was already running off schedule.
[..]
Finale: Sir Paul McCartney joined on stage by George Michael and Sir Mick Jagger
neequote:Op zondag 3 juli 2005 02:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Slotje!
geen ideequote:Op zondag 3 juli 2005 02:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hoezo niet?
zwaar genept jaquote:Op zondag 3 juli 2005 02:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha
Wat betreft de mystery guest zijn we genept.
ik denk niet dat de wereld wat aan ze gehad zou hebbenquote:Op zondag 3 juli 2005 03:15 schreef BrianMay het volgende:
Ik had gehoopt op Pim & Niek als mysterie guest... Helaas... Ze moesten weer voor een 3e rangs artiest kiezen
ikquote:Op zondag 3 juli 2005 03:29 schreef BrianMay het volgende:
als P&N Er zouden zijn geweest zou het vascht ende zeecker de 1e Live Aid overtroffen hebben... Who needs Freddie
Dat doet ie echt altijd, maar hij heeft wel wat overeenkomsten met freddie inderdaadquote:Op zondag 3 juli 2005 03:47 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
Wel opvallend hoeveel mensen toch Freddie probeerden te imiteren. Zoals Robbie Williams bijvoorbeeld, die zelfs net als Freddie 20 jaar geleden, recht in de camera kijkt en met de cameraman dolt.
Het was gewoon al die tijd George Michael, dat meldden ze nog tijdens een interview met hem op de BBC. Hij was namelijk al verkouden en wist niet zeker of hij wel kon optreden, dus vandaar dat hij niet met eigen werk op het affiche stond ingepland. Maar het had dus wel gekund dat hij alsnog solo had opgetreden, afhankelijk van hoe hij zich voelde.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha
Wat betreft de mystery guest zijn we genept.
Toen ze Billy Shears aankondigden had ik verwacht dat Ringo er aan zou komenquote:Op zondag 3 juli 2005 01:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik had Ringo al in een van de eerste topics geopperd als mogelijkheid.
You are not alonequote:Op zondag 3 juli 2005 12:30 schreef Halfgedraaide het volgende:
Zeer irritant hoop ophef hier over de mysterie guest hele avond aan 1 stuk blijven kijken en.......... er gebeurde niks![]()
Ik had na het pikke donker met een hoop vuurwerk opeens met volle spotlight MJ verwacht met Thriller.![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 04:58 schreef Catch22- het volgende:
er was dus geen mystery guest?
dan ga ik ook geen geld geven
Was de Mystery Guest dan niet een naam om Bob's eigen optreden aan te geven?quote:Op zondag 3 juli 2005 04:58 schreef Catch22- het volgende:
er was dus geen mystery guest?
dan ga ik ook geen geld geven
klopt, hij zou mss een eigen set spelen, maar was verkouden.. ze wisten dus niet of hij ging spelen..quote:Op zondag 3 juli 2005 14:10 schreef BrianMay het volgende:
Ik denk dat het George Michael was, aangezien hij niet op de bill stond toch? En omdat die presentator van de BBC zei dat ie niet had gedacht dat George Michael zou komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |