Freddie Mercury resurected....quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:22 schreef jappas het volgende:
Ik denk iemand die er ook op live aid bijwas
Volgens de radio alle groten den aarden op 1 podiumquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:24 schreef Ixnay het volgende:
Kurt Cobain
Jimi Hendrix
Freddy Mercury
Bob Marley
Jim Morrison
Elvis
2Pac
Allemaal tegelijk het podium op.
Dan zou je toch stom kijken of niet?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:24 schreef Ixnay het volgende:
Kurt Cobain
Jimi Hendrix
Freddy Mercury
Bob Marley
Jim Morrison
Elvis
2Pac
Allemaal tegelijk het podium op.
Dan zou je toch stom kijken of niet?
Jij begon er notabene mee in de OP.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:31 schreef tong80 het volgende:
Wel lachen steeds als er doden worden genoemd. Ik snap niet hoe je er op komt.
quote:
Dat krijg je als iemand over Michael Jackson begint.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:31 schreef tong80 het volgende:
Wel lachen steeds als er doden worden genoemd. Ik snap niet hoe je er op komt.
Die leeft iig nog. Komt het podium op gedragen door Waters en Gilmourquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:52 schreef Zanderrr het volgende:
Ik zet bij nader inzien in op Syd Barrett.
Je was me net voor. Maar eerst maar eens afwachten of Waters het komende uur geen ruzie krijgt met de rest.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:52 schreef Zanderrr het volgende:
Ik zet bij nader inzien in op Syd Barrett.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:56 schreef fripper het volgende:
[..]
Je was me net voor. Maar eerst maar eens afwachten of Waters het komende uur geen ruzie krijgt met de rest.
Dat zou mooi zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:54 schreef fripper het volgende:
Syd Barrett die met z'n ex-collega's een paar nummertjes meedoet.
Arnold Layne, Astronomy Domine, See Emily Play en Bike ... dat lijkt me wel een mooie set
Pink Floyd is dan ook nog niet officieel dood verklaard.quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:04 schreef fripper het volgende:
Wel mooi, maar dan moet Barrett die tekst van The Nile Song ook nog uit z'n hoofd gaan leren. Wordt lastig denk ik. De tekst van Careful with that Axe, Eugene is misschien makkelijker voor hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |