Daar missen ze ook niks mee en omdat het niks verschilt van al hun andere meuk zou het vermoedelijk hun oordeel over die lome muziek en Eddie Vedders vervelende k*tstem niet veranderenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Mensen die Pearl Jam afzeiken kennen het nummer Yellow Ledbetter niet eens.![]()
Alsof Chris Cornell nu dood is..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Omdat Eddie Vedder nooit voortijdig dood is gegaan zeker![]()
U2 is als een strontvlieg. Het is zo irritant dat je ze het liefste dood zou meppen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik twijfel er toch nog wel aan of de boodschap goed is overgekomen hoor!![]()
Kijk! Dat lijkt er al meer opquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:02 schreef Poncho het volgende:
[..]
U2 is als een strontvlieg. Het is zo irritant dat je ze het liefste dood zou meppen.
Je kunt mensen beter dood martelen met U2 dan dat je ze vergast met zyklon B.quote:
Die vind ik dan weer minderquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:06 schreef Poncho het volgende:
[..]
Je kunt mensen beter dood martelen met U2 dan dat je ze vergast met zyklon B.
Snorry.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer minder.
Blijven oefenen!
Ik bedacht het me toen ik het schreefquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:53 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Alsof Chris Cornell nu dood is..
Ik heb trouwens een hekel verheerlijking van een band omdat de frontman passe is.
Nee, gewoon omdat soundgarden lekker scheurende muziek maakte en niet de gevoelige piassen stonden uit te hangen zoals dat stelletje grungemutsen van pearl jam...
Daar kan ik me echt niets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:13 schreef Waxxer het volgende:
Poeh, hoezeer mensen zich al niet kunnen ergeren aan wat liedjes op de radio...
Als je wat wil weten over de verdere bezigheden van bijvoorbeeld Bono, dan moet je je echt verdiepen in de informatie hoor..
Bono is een artiestennaam.. zijn echte naam is Paul Hewson.. en Bono komt van een winkel genaamd BonoVox..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:11 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Daar kan ik me echt niets bij voorstellen.
Een man die Bono heet ( Bono is toch geen naam? zeker afgeleid van bonzo hondenbrokken) en de hele dag in een lerenbroek loopt met zonnebril op![]()
nope, U2 is nog steeds kut.
Tijd voor wat mannetjes in witte jassen als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zijn zonnebril draagt hij omdat hij niet wil dat mensen in zijn ogen kijken.. bang dat ze iets 'ontdekken' en omdat hij niet tegen de flitsen van de camera kan..
Die "verdere bezigheden" zijn dan ook het enige toffe aan Bono, zolang ze hem uit de studio's houden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:13 schreef Waxxer het volgende:
Als je wat wil weten over de verdere bezigheden van bijvoorbeeld Bono, dan moet je je echt verdiepen in de informatie hoor..
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:23 schreef nietzman het volgende:
[..]
Die "verdere bezigheden" zijn dan ook het enige toffe aan Bono, zolang ze hem uit de studio's houden.
Ja, wisten we al. Maar dank je dat je het nog eens benadrukt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:14 schreef nietzman het volgende:
Is hier al duidelijk gemaakt dat nietzman een kutuser is?
hahhh, netzoiets als Michaal Jackson dus. Die een paraplu op wil voor de zon.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bono is een artiestennaam.. zijn echte naam is Paul Hewson.. en Bono komt van een winkel genaamd BonoVox..
Zijn zonnebril draagt hij omdat hij niet wil dat mensen in zijn ogen kijken.. bang dat ze iets 'ontdekken' en omdat hij niet tegen de flitsen van de camera kan..
En U2 is super![]()
sterfquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:19 schreef Murray het volgende:
Ik vind de Kane bash-topics altijd toch leuker.
Deze opmerking is echt de grootste BULLSHIT die ik ooit gehoord heb!!!quote:Op zondag 3 juli 2005 16:21 schreef MidnightRambler het volgende:
U2 is ok, maar mist de energie tijdens een live optreden.
Simpele tekstjes...quote:Op zondag 3 juli 2005 23:42 schreef Metal_Mart het volgende:
Geweldig topic. Ik vind het ook echt een schijtband, ik snap niet dat zoveel mensen ermee weglopen. Steeds maar weer datzelfde gitaargeluid, die zeikstem van die Bono, die simpele tekstjes... niet mijn ding.
Overigens ken ik alleen de 'bekende' nummers van U2, dus daar is mijn oordeel dan ook op gebaseerd. Wellicht dat het onbekendere werk dat alleen op de albums te vinden is beter is. Maar: speelt The Edge wel eens een solo of niet? Ik zie hem alleen maar op die gitaar jengelen met die bepaalde aanslagtechniek van hem.
Het enige dat ik deze band wel moet nageven is dat ze onbetwistbaar een eigen geluid hebben, je herkent het uit duizenden. Helaas is dat geluid niet aan mij besteed.
Ja ik ben nu eenmaal een newbie hier, en negatieve nonsens aangaande mijn favoriete band laat ik nu eenmaal niet over mijn kant gaan!!!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:43 schreef m021 het volgende:
*wijst naar de datum van het topic en mompelt iets over slapende honden wakker maken
Daar klopt nietzvan.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:57 schreef nietzman het volgende:
Oh, ik hoorde laatste dat U2 kut is. Dat klopt, toch?
Hell yeah!!!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:35 schreef m021 het volgende:
[..]
@BlaineDeMono: kom anders eens een kijkje nemen in het U2 topic
In een geluidsdichte ruimte wel jaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:26 schreef heiden6 het volgende:
U2 valt wel mee,
Ik bedoelde meer, het is geen Britney Spears, maar ook zeker niets bijzonders.quote:
Volgens mij doet hij juist goede dingen in de wereld. Misschien vind je het niet tof dat hij zijn bekendheid gebruikt, maar ik vind het wel een goede zaak.. kunnen andere artiesten een voorbeeld aan nemen i.p.v. stoer je sieraden en auto's in je videoclip laten zien.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:26 schreef heiden6 het volgende:
U2 valt wel mee, maar die Bono, wat een kotswaardig mannetje.
Jouw Nederlands valt wel mee.... in een geluiddichte ruimte.quote:
Ah, okay. Maar toen ik zonet toch nog even navroeg bij 'm zei 'ie dat je een jokkebrok bent. Hoe zit dat dan?quote:
Het is zo'n pretentieuze slijmbal.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:52 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij juist goede dingen in de wereld. Misschien vind je het niet tof dat hij zijn bekendheid gebruikt, maar ik vind het wel een goede zaak.. kunnen andere artiesten een voorbeeld aan nemen i.p.v. stoer je sieraden en auto's in je videoclip laten zien.
Waarom, volgens mij maakt hij alles waar wat hij zegt en is hij écht goed bezig en doet hij dit niet om mensen voor zich te winnen.quote:
Die heb ik al, ik vind hem gewoon een pretentieuze slijmbal. Dat is veel eenvoudiger dan jij het doet voorkomen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:06 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Waarom, volgens mij maakt hij alles waar wat hij zegt en is hij écht goed bezig en doet hij dit niet om mensen voor zich te winnen.
Wat is het probleem?
Wil je ook fans?
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:54 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Ja ik ben nu eenmaal een newbie hier, en negatieve nonsens aangaande mijn favoriete band laat ik nu eenmaal niet over mijn kant gaan!!!![]()
Ja, bij wie slijmt hij?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die heb ik al, ik vind hem gewoon een pretentieuze slijmbal. Dat is veel eenvoudiger dan jij het doet voorkomen.![]()
Jij beticht mij van het hebben van emotionele problemen? Dit komt van iemand die gaat stampvoeten omdat hij niet gewenst is op een Fok!meeting.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:19 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ja, bij wie slijmt hij?
Waarom moet je je afreageren op iemand met argumenten die zeer goed gebaseerd zijn op.. lucht, omdat je zelf emotionele problemen hebt ?
Zwakzinnige pauper.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:19 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ja, bij wie slijmt hij?
Waarom moet je je afreageren op iemand met argumenten die zeer goed gebaseerd zijn op.. lucht, omdat je zelf emotionele problemen hebt ?
Zwakzinnige pauper.
Graag gedaan!!!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:10 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
![]()
![]()
Topics als deze doen mijn bloed koken![]()
Ringo? Als in: de drummer van die band met die ene wereldverbeteraar erin?quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jij beticht mij van het hebben van emotionele problemen? Dit komt van iemand die gaat stampvoeten omdat hij niet gewenst is op een Fok!meeting.![]()
Heel goed.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:24 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
![]()
Ik kan mijn emotionele ei prima kwijt in U2![]()
U2![]()
Als in: Ringo.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:24 schreef m021 het volgende:
[..]
Ringo? Als in: de drummer van die band met die ene wereldverbeteraar erin?
Ringo Supernova.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:28 schreef OldJeller het volgende:
Ringo Star?
Ja, en ik mag dat kansloze kutbandje ook helemaal de grond in boren, met die gladjakker voorop.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:26 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat was goed. Ik was gewoon écht ongewenst.
Maar je ongefundeerde blabla mag je hier achterwege laten.
Inderdaad, feitelijk zijn ze niet kansloos.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, en ik mag dat kansloze kutbandje ook helemaal de grond in boren, met die gladjakker voorop.![]()
Dat klopt, ik heb jou ook niet gevraagd om 'm te likken.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:39 schreef BlaineDeMono het volgende:
Jouw kont is ook lelijk
He, jammer nou!!!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:40 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat klopt, ik heb jou ook niet gevraagd om 'm te likken.
En iemand heeft jou wel gevraagd om U2 en Bono te likken?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:40 schreef Ringo het volgende:
Dat klopt, ik heb jou ook niet gevraagd om 'm te likken.
Nee die verdienen niet meer dan een schop onder hun kont. Oprotten ouwe bokken, jullie tijd is geweest! (en wat mij betreft nooit geweestquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:44 schreef m021 het volgende:
[..]
En iemand heeft jou wel gevraagd om U2 en Bono te likken?
Jij bent zeker Bob Dylan fan he?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:46 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee die verdienen niet meer dan een schop onder hun kont. Oprotten ouwe bokken, jullie tijd is geweest! (en wat mij betreft nooit geweest)
Dylan is de Godvader.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:47 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Jij bent zeker Bob Dylan fan he?
Die is overigens ook 'de bom' IMO!![]()
Geregistreerd op: zaterdag 21 oktober 2000 @ 14:00quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:46 schreef Ringo het volgende:
Nee die verdienen niet meer dan een schop onder hun kont. Oprotten ouwe bokken, jullie tijd is geweest! (en wat mij betreft nooit geweest)
Oohhh maar dat is omdat ik een stigmatiserende journalist ben.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:56 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ah, okay. Maar toen ik zonet toch nog even navroeg bij 'm zei 'ie dat je een jokkebrok bent. Hoe zit dat dan?
Nou gefeliciteerd, je hebt me betrapt op het foutief spellen van een woord dat ik inderdaad ook echt dagelijks veel gebruikquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:52 schreef m021 het volgende:
[..]
Jouw Nederlands valt wel mee.... in een geluiddichte ruimte.
* m021 vindt het uitermate stom dat dit topic omhooggekickt is
Nnnnnnnoooouuuuwwww XcUZ_Me, ik zie je twijfelen, ik zie je twijfelen hoor, op foto drie!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd, je hebt me betrapt op het foutief spellen van een woord dat ik inderdaad ook echt dagelijks veel gebruik.
En het blijft gewoon kutmuziek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou vooruit dan, betrap ik je ook nog even op een pleonasme.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd, je hebt me betrapt op het foutief spellen van een woord dat ik inderdaad ook echt dagelijks veel gebruik.
Maar het afzeiken van een band als U2 is extra leuk omdat er altijd veel mensen dan gaan zeggen dat U2 wel goed isquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:24 schreef Sjummie het volgende:
Mensen die überhaupt de moeite nemen om een band af te zeiken die ze slecht vinden![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:52 schreef m021 het volgende:
[..]
* m021 vindt het uitermate stom dat dit topic omhooggekickt is
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:36 schreef m021 het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, betrap ik je ook nog even op een pleonasme.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nnnnnnnoooouuuuwwww XcUZ_Me, ik zie je twijfelen, ik zie je twijfelen hoor, op foto drie!Hahaha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik heb een heel lief vriendjedie zielsveel van U2 houdt, dus zo af en toe moet ik wel even wat verdragen
.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Verdragen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hahaha!
Nou, ik heb een heel lief vriendjedie zielsveel van U2 houdt, dus zo af en toe moet ik wel even wat verdragen
.
Dit topic was aan het zakkenquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:28 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Verdragen?![]()
U2, dat is een muzikaal orgasme!!!![]()
Kick dit topic nou niet steeds omhoog gek.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:28 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Verdragen?![]()
Wat bedoel je met 'omhoogkicken', gek?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:51 schreef m021 het volgende:
[..]
Kick dit topic nou niet steeds omhoog gek.
Als er een tijdje niet in een topic gepost wordt, zakt hij in de index af naar beneden of zelfs naar de volgende pagina. Met als gevolg dat mensen hem niet meer zien staan en niet gaan bashen in dit topic. Elke keer als jij (of iemand anders) een bericht plaatst in dit topic komt hij weer helemaal bovenaan pagina 1 te staan.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:59 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'omhoogkicken', gek?![]()
Als dat zo is, word ik liever a-sexueel.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:28 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Verdragen?![]()
Get your facts right, dude. Internettaal, zoals het gebruiken van letters en cijfers ter representatie van hele woorden, bestond in '78 nog niet. U2 betekent dan ook niet "jij ook".quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |