Nietzman heeft gelijk.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:52 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
eyz eyz, niet zulks een grote mond. Als je nog een ander klaagtopic over ze wil openen vermeld dan even duidelijk de periode erbij!! De muziek van de laatse jaren is nogal minder maar vroeger waren ze super!
Heel tactvolle kick, smartass. Het enige wat je hebt bereikt is dat er weer mensen over U2 gaan klagen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:52 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
eyz eyz, niet zulks een grote mond. Als je nog een ander klaagtopic over ze wil openen vermeld dan even duidelijk de periode erbij!! De muziek van de laatse jaren is nogal minder maar vroeger waren ze super!
Ik luister geen trance.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:21 schreef YellowLedbetter het volgende:
eindelijk een paar mensen die het snappen en geen trance luisteren
Kusje?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:01 schreef m021 het volgende:
[..]
Nee, maar wel Slayer. En dan U2 kut noemen. Loser.
Ja.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:59 schreef nietzman het volgende:
U2 is namelijk kut.
En je houdt wel van Yello?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:00 schreef McCarthy het volgende:
kut muziek, kattegejengel van bonoen dan die pingelende gitaar door echos, reverbs en whatever gehaald.
cliche
Het meerendeel van de mensen in dit topic volgt je al niet meer nu. Denk je nou echt dat ze ook maar 1 plaat van U2 kennen? Nee, de hypocrieten die hier zitten zeiken U2 af op basis van 1 nummer dat ze ooit op de radio hebben gehoord. Zo kan ik al hun favoriete bands ook wel afzeiken, maar dan voelen ze zich weer op hun pik getrapt. Hypocrieten dus.quote:
ben je nu echt zo gefrustreerd????????????????????quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:18 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Wat een baggermuziek maken die eigenlijk. Ik snap echt niet dat er zoveel mensen zijn die U2 echt super vinden.
beetje schreeuwen i feeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaall, i feeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaall
Liever trance dan U2 ja. En dat wil bij mij heel wat zeggen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:21 schreef YellowLedbetter het volgende:
eindelijk een paar mensen die het snappen en geen trance luisteren
Bij mij ook. Dat je geen smaak hebt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:21 schreef nietzman het volgende:
[..]
Liever trance dan U2 ja. En dat wil bij mij heel wat zeggen.
Heus wel, het is alleen geen slechte.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:00 schreef m021 het volgende:
Bij mij ook. Dat je geen smaak hebt.
oh mijn god. Er is een mens in een machine veranderd!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:50 schreef de_puta_madre het volgende:
[insert hans teeuwen - jostiband //replace jostiband - U2//]
Oh kijk, meneer denkt omdat hij muzikant is te kunnen oordelen over de kwaliteit van muziek.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:25 schreef Maarteb het volgende:
U2 heb ik altijd saai gevonden, er zijn zoveel bands die kwalitatief betere muziek maken.
Dat zou een oplossing kunnen zijn ja, maar over smaak valt nu eenmaal niet te twisten. Je moet maar zo denken.. als mensen de moeite nemen om een topic te plaatsten en te posten, ook al is het negatief, dan hebben de heren toch indruk gemaaktquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:25 schreef kluivie het volgende:
Ben blij dat jullie alleen maar naar het U2 van de top 40 luisteren en dan nog ook dat is klasse maar luister is gewoon een hele cd dan snap je waarom U2 zo goed is..........het is gewoon topklasse punt uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
gehyped? Misschien alleen als ze naar Nederland komen. De cd's verkopen zichzelf wel want veel interviews hoef U2 niet meer te doen om hun muziek te promoten.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:25 schreef Maarteb het volgende:
U2 heb ik altijd saai gevonden, er zijn zoveel bands die kwalitatief betere muziek maken. U2 wordt gewoon nog steeds gehyped.
Zolang ze maar niet Pearl Jam gaan afzeiken, anders krijgen mensen met mij te maken. Diverse knokploegen hebben mijn gram gehaald bij anti-Pearl Jam fanaten.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:15 schreef YellowLedbetter het volgende:
sja, ik kwam er misschien toch een beetje te laat achter dat ik dit ding misschien toch niet moeten kickenMaar ja, laat die nakkerts maar zeiken.
Dankzij mensen zoals jij staat hun hele repetoire in de top 40. Er is niets van ze dat je kunt missen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:25 schreef kluivie het volgende:
Ben blij dat jullie alleen maar naar het U2 van de top 40 luisteren en dan nog ook dat is klasse maar luister is gewoon een hele cd dan snap je waarom U2 zo goed is..........het is gewoon topklasse punt uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Heel goed vrind. Alhoewel ik onbewust toch een gevoel van sarcasme tot me door voel dringen als ik je tekst zo leesquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet Pearl Jam gaan afzeiken, anders krijgen mensen met mij te maken. Diverse knokploegen hebben mijn gram gehaald bij anti-Pearl Jam fanaten.
OK, dus volgens jou staan er +- 280 nummers in de top 40?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:31 schreef Poncho het volgende:
[..]
Dankzij mensen zoals jij staat hun hele repetoire in de top 40. Er is niets van ze dat je kunt missen.
toch vind ik alice in chains beterquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet Pearl Jam gaan afzeiken, anders krijgen mensen met mij te maken. Diverse knokploegen hebben mijn gram gehaald bij anti-Pearl Jam fanaten.
Ik heb wel mee van U2 gehoort, mn pa is namelijk een grote fan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:43 schreef m021 het volgende:
[..]
Het meerendeel van de mensen in dit topic volgt je al niet meer nu. Denk je nou echt dat ze ook maar 1 plaat van U2 kennen? Nee, de hypocrieten die hier zitten zeiken U2 af op basis van 1 nummer dat ze ooit op de radio hebben gehoord. Zo kan ik al hun favoriete bands ook wel afzeiken, maar dan voelen ze zich weer op hun pik getrapt. Hypocrieten dus.![]()
Toch nog iemand in de familie met een goede smaak.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:51 schreef super-muffin het volgende:
[..]
mn pa is namelijk een grote fan.
Ik dus niet, ik heb hier wel een cd van AIC maar die luister ik dus echt nooitquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:47 schreef McCarthy het volgende:
[..]
toch vind ik alice in chains beter
hmm, ik vind u2 meer een wannabe coldplayquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:32 schreef Tobbes het volgende:
Bono = wannabe Dinand.
Egde = Wannabe Dennis van Leeuwen.
Heel u2 is eigenlijk wannabe Kane..
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:14 schreef nietzman het volgende:
Is hier al duidelijk gemaakt dat U2 kut is?
Tobbes = Niet grappigquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:32 schreef Tobbes het volgende:
Bono = wannabe Dinand.
Egde = Wannabe Dennis van Leeuwen.
Heel u2 is eigenlijk wannabe Kane..
Soundgarden!quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:47 schreef McCarthy het volgende:
[..]
toch vind ik alice in chains beter
Dat hoeft niet. Mensen die Pearl Jam afzeiken kennen het nummer Yellow Ledbetter niet eens.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:41 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Heel goed vrind. Alhoewel ik onbewust toch een gevoel van sarcasme tot me door voel dringen als ik je tekst zo lees
Omdat Eddie Vedder nooit voortijdig dood is gegaan zekerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:10 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Soundgarden!
Pearl Jam zijn mietjes..
Ik zou het voor de zekerheid nog een keer herhalen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:14 schreef nietzman het volgende:
Is hier al duidelijk gemaakt dat U2 kut is?
Bij deze dan.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:35 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik zou het voor de zekerheid nog een keer herhalen.
Ik twijfel er toch nog wel aan of de boodschap goed is overgekomen hoor!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |