Op teevee lijkt alles beterquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:35 schreef Zanderrr het volgende:
Hallelujah, ik heb het licht gezien.
Nee serieus, ik vond dat ze (op tv) bij Pinkpop wel een degelijke show neerzetten en dergelijk 'vakmanschap' respecteer ik wel. Mijn muziek zal het nooit worden verder.
Bloc Party bijv weer niet.. wie koopt er een stemapparaatje voor deze arme knapen?quote:
Een battle of the bands met Keane lijkt me wel een aardig idee. Maakt me niet echt veel uit welke van de twee de ring weer uitwandelt trouwens.quote:
Vorig jaar in Paradiso overigens (voorprogramma van Interpol) was ie best goed bij stem. Zal wel de tol zijn van het vele toeren, denk ik.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:38 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Bloc Party bijv weer niet.. wie koopt er een stemapparaatje voor deze arme knapen?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:40 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Vorig jaar in Paradiso overigens (voorprogramma van Interpol) was ie best goed bij stem. Zal wel de tol zijn van het vele toeren, denk ik.
nou, mij gelukkig wel.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:24 schreef Tobbes het volgende:
Het zal niemand ontgaan zijn
Ik geef de voorkeur aan een 'Celebrity deathmatch'.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:39 schreef Litpho het volgende:
Een battle of the bands met Keane lijkt me wel een aardig idee. Maakt me niet echt veel uit welke van de twee de ring weer uitwandelt trouwens.
Slechter was ook inderdaad niet mogelijk.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:17 schreef Sasandra het volgende:
Kane is beter dan ooit. Dat zegt nog niks![]()
Hoevaak ben jij naar een gig (en dus geen tentfeest) van Kane geweest?quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:28 schreef Komakie het volgende:
Het is heel simpel.
Op tv wordt het een geweldige rockband genoemd en dat is het gewoon niet. Het is een popbandje dat een beetje gitaar gebruikt maar het is verre van echte rock.
Verder zijn het gewoon een beetje treurige mannetjes. Ze zijn gehyped door TMF en consorten anders waren ze er nooit gekomen.
Het is natuurlijk geen toeval dat ze het in het buitenland niet kunnen maken omdat ze daar gewoon de kwaliteiten niet voor hebben.
De nieuwe nummers vind ik niets beter/slechter dan het vorige werk.
enne, er zijn altijd meer mensen hier te vinden die niet van een nummer/band houden dan wel. Dat zal met Kane echt niet veranderen hoor. Alleen Kane roept met zijn arrogantie een irritatie op bij de users dat daarop gereageert wordt. Terecht in mijn ogen.
Nog een keeer en dan heeeel hard:)quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:47 schreef SilverBullet het volgende:
Heb net dus Master of The Game gehoord.......
![]()
Ach ja, dat was misschien niet zo heeeel slim.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |