Bono is een artiestennaam.. zijn echte naam is Paul Hewson.. en Bono komt van een winkel genaamd BonoVox..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:11 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Daar kan ik me echt niets bij voorstellen.
Een man die Bono heet ( Bono is toch geen naam? zeker afgeleid van bonzo hondenbrokken) en de hele dag in een lerenbroek loopt met zonnebril op![]()
nope, U2 is nog steeds kut.
Tijd voor wat mannetjes in witte jassen als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zijn zonnebril draagt hij omdat hij niet wil dat mensen in zijn ogen kijken.. bang dat ze iets 'ontdekken' en omdat hij niet tegen de flitsen van de camera kan..
Die "verdere bezigheden" zijn dan ook het enige toffe aan Bono, zolang ze hem uit de studio's houden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:13 schreef Waxxer het volgende:
Als je wat wil weten over de verdere bezigheden van bijvoorbeeld Bono, dan moet je je echt verdiepen in de informatie hoor..
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:23 schreef nietzman het volgende:
[..]
Die "verdere bezigheden" zijn dan ook het enige toffe aan Bono, zolang ze hem uit de studio's houden.
Ja, wisten we al. Maar dank je dat je het nog eens benadrukt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:14 schreef nietzman het volgende:
Is hier al duidelijk gemaakt dat nietzman een kutuser is?
hahhh, netzoiets als Michaal Jackson dus. Die een paraplu op wil voor de zon.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bono is een artiestennaam.. zijn echte naam is Paul Hewson.. en Bono komt van een winkel genaamd BonoVox..
Zijn zonnebril draagt hij omdat hij niet wil dat mensen in zijn ogen kijken.. bang dat ze iets 'ontdekken' en omdat hij niet tegen de flitsen van de camera kan..
En U2 is super![]()
sterfquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:19 schreef Murray het volgende:
Ik vind de Kane bash-topics altijd toch leuker.
Deze opmerking is echt de grootste BULLSHIT die ik ooit gehoord heb!!!quote:Op zondag 3 juli 2005 16:21 schreef MidnightRambler het volgende:
U2 is ok, maar mist de energie tijdens een live optreden.
Simpele tekstjes...quote:Op zondag 3 juli 2005 23:42 schreef Metal_Mart het volgende:
Geweldig topic. Ik vind het ook echt een schijtband, ik snap niet dat zoveel mensen ermee weglopen. Steeds maar weer datzelfde gitaargeluid, die zeikstem van die Bono, die simpele tekstjes... niet mijn ding.
Overigens ken ik alleen de 'bekende' nummers van U2, dus daar is mijn oordeel dan ook op gebaseerd. Wellicht dat het onbekendere werk dat alleen op de albums te vinden is beter is. Maar: speelt The Edge wel eens een solo of niet? Ik zie hem alleen maar op die gitaar jengelen met die bepaalde aanslagtechniek van hem.
Het enige dat ik deze band wel moet nageven is dat ze onbetwistbaar een eigen geluid hebben, je herkent het uit duizenden. Helaas is dat geluid niet aan mij besteed.
Ja ik ben nu eenmaal een newbie hier, en negatieve nonsens aangaande mijn favoriete band laat ik nu eenmaal niet over mijn kant gaan!!!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:43 schreef m021 het volgende:
*wijst naar de datum van het topic en mompelt iets over slapende honden wakker maken
Daar klopt nietzvan.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:57 schreef nietzman het volgende:
Oh, ik hoorde laatste dat U2 kut is. Dat klopt, toch?
Hell yeah!!!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:35 schreef m021 het volgende:
[..]
@BlaineDeMono: kom anders eens een kijkje nemen in het U2 topic
In een geluidsdichte ruimte wel jaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:26 schreef heiden6 het volgende:
U2 valt wel mee,
Ik bedoelde meer, het is geen Britney Spears, maar ook zeker niets bijzonders.quote:
Volgens mij doet hij juist goede dingen in de wereld. Misschien vind je het niet tof dat hij zijn bekendheid gebruikt, maar ik vind het wel een goede zaak.. kunnen andere artiesten een voorbeeld aan nemen i.p.v. stoer je sieraden en auto's in je videoclip laten zien.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:26 schreef heiden6 het volgende:
U2 valt wel mee, maar die Bono, wat een kotswaardig mannetje.
Jouw Nederlands valt wel mee.... in een geluiddichte ruimte.quote:
Ah, okay. Maar toen ik zonet toch nog even navroeg bij 'm zei 'ie dat je een jokkebrok bent. Hoe zit dat dan?quote:
Het is zo'n pretentieuze slijmbal.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:52 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij juist goede dingen in de wereld. Misschien vind je het niet tof dat hij zijn bekendheid gebruikt, maar ik vind het wel een goede zaak.. kunnen andere artiesten een voorbeeld aan nemen i.p.v. stoer je sieraden en auto's in je videoclip laten zien.
Waarom, volgens mij maakt hij alles waar wat hij zegt en is hij écht goed bezig en doet hij dit niet om mensen voor zich te winnen.quote:
Die heb ik al, ik vind hem gewoon een pretentieuze slijmbal. Dat is veel eenvoudiger dan jij het doet voorkomen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:06 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Waarom, volgens mij maakt hij alles waar wat hij zegt en is hij écht goed bezig en doet hij dit niet om mensen voor zich te winnen.
Wat is het probleem?
Wil je ook fans?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |