abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31724878
Ik heb het sieraad binnen, maar weet niet hoe ik`m aan de telefoon moet bevestigen.
Iemand die mij kan helpen?
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
pi_31725374
Jeetje! Touwtje door gaatje, klaar..
pi_31725877
Ja, en dan glijd ie er even makkelijk weer uit?
Ik geloof toch echt niet dat dat de bedoeling is.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 15:13:20 #154
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_31725997
Je moet er natuurlijk wel even een knoopje inmaken of het sieraad er een keer doorheen halen zodat er een lus ontstaat en ie vast zit
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
pi_31727176
Indd.. dus: touwtje door gaatje, sierraad door het lusje wat je dan krijgt heensteken en klaar.....
pi_31729372
Thanks..ik zal ff proberen
Het sieraad vind ik overigens best leuk..alleen zal het mij benieuwen hoelang ie zal
worden gebruikt als Gsm-sieraad

Gelukt!

[ Bericht 38% gewijzigd door mrsj op 27-10-2005 18:40:46 (:D) ]
  donderdag 27 oktober 2005 @ 19:28:21 #157
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_31733048
iemand al software gevonden voor een mac?
foto's naar een mac sturen gaat supereenvoudig met bleutooth, maar ik kan niet dingen van m'n mac op de telefoon krijgen zonder software. En de officiele software is alleen windows
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_31835548
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 07:12 schreef mrsj het volgende:

[..]

Het was eerst echt even uitvinden hoe ZUMA werkt,
maar het is een geweldig spel.. verslavend!!

Jewel Quest ken ik (nog niet)
Waar gaat het precies over?
jewel quest:

http://www.jamba.nl/jcw/g(...)oc-2329082/info-page

is ook erg verslavend haha
pi_31845643
Ziet er leuk uit!
Downloaden
  maandag 31 oktober 2005 @ 19:23:19 #160
3011 E.T.
pi_31845718
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 19:28 schreef E.T. het volgende:
iemand al software gevonden voor een mac?
foto's naar een mac sturen gaat supereenvoudig met bleutooth, maar ik kan niet dingen van m'n mac op de telefoon krijgen zonder software. En de officiele software is alleen windows
Voor een mac heb je dus ook geen software nodig... Dat doet ie helemaal zelf
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_31847817
Vond het eigenlijk wel een leuk mobieltje, blijkt het een vrouwentelefoon...
pi_31858190
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:27 schreef Rens_Wilders het volgende:
Vond het eigenlijk wel een leuk mobieltje, blijkt het een vrouwentelefoon...
Je hebt ze in verschillende kleurtjes waaronder blauw en wit
pi_31944367
maar de calorie teller en menstuatie calender enzo zitten op elk gsmetje
pi_32115273
Is er voor die Samsung Pc Studio/file manager ook een bluetooth versie? Of welk leuk programmatje gebruiken jullie voor de bluetooth?
Nevermind, heb het al voor elkaar

[ Bericht 31% gewijzigd door ParanoidEv op 09-11-2005 14:13:56 ]
pi_32153359
geen programmatje
pi_32154920
quote:
Op donderdag 10 november 2005 17:32 schreef Suuz_ het volgende:
geen programmatje
Die had ik wel nodig, zodat dat programmatje een virtuele seriele poort van de Bluetooth-'aansluiting' van de telefoon kon maken. En zo kon ik uiteindelijk toch de Samsung filedinges gebruiken
Maar wat doe ie bij jou dan vraag ik me af?
pi_32211111
Ik wacht al van begin oktober op mijn otaku-sieraad
Hoe lang hebben jullie moeten wachten?
#geen
pi_32211148
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 13:10 schreef Suuz_ het volgende:

[..]

jewel quest:

http://www.jamba.nl/jcw/g(...)oc-2329082/info-page

is ook erg verslavend haha
Ik vind geen games voor mijn e530 op jamba...wrs doe ik iets verkeerd???? Help!
#geen
  zaterdag 12 november 2005 @ 19:29:11 #169
3011 E.T.
pi_32211834
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 19:04 schreef DuchessX het volgende:
Ik wacht al van begin oktober op mijn otaku-sieraad
Hoe lang hebben jullie moeten wachten?
ik had mijnes half september besteld en 1,5 week geleden ofzoiets kreeg ik 'm binnen...
pi_32221794
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 19:29 schreef E.T. het volgende:

[..]

ik had mijnes half september besteld en 1,5 week geleden ofzoiets kreeg ik 'm binnen...
Ook best lang. Op de site staat binnen 3 weken
#geen
pi_32248546
ja wegens populariteit van de gsm en dus ook het sieraad duurd het nu aanzienlijk langer staat er bij als je hem nu besteld.

enne ik kan op jamba ook geen games vinden voor mijn gsm echt heel raar, alsof de e530 minder capaciteit heeft voor game als de eerder uitgebrachte e800 waar ik alle spellen op kon doen wat ik wilde....beetje jammer
pi_32248571
quote:
Op donderdag 10 november 2005 18:32 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Die had ik wel nodig, zodat dat programmatje een virtuele seriele poort van de Bluetooth-'aansluiting' van de telefoon kon maken. En zo kon ik uiteindelijk toch de Samsung filedinges gebruiken
Maar wat doe ie bij jou dan vraag ik me af?
mijn pc herkende meteen het bluetooth apparaat en begon te installeren.
Ik heb geen programma nodig ik ga gewoon naar my shared folder bv van muziek en klik op een nummer rechtermuisknop dan kopieren naar staat er bluetooth apparaat en dan kan ik kiezen of nieuw apparaat zoeken. zo werkt dat ook bij afbeeldingen etc. ZO makkelijk
pi_32275597
quote:
Op maandag 14 november 2005 01:08 schreef Suuz_ het volgende:
ja wegens populariteit van de gsm en dus ook het sieraad duurd het nu aanzienlijk langer staat er bij als je hem nu besteld.

enne ik kan op jamba ook geen games vinden voor mijn gsm echt heel raar, alsof de e530 minder capaciteit heeft voor game als de eerder uitgebrachte e800 waar ik alle spellen op kon doen wat ik wilde....beetje jammer
Er zijn bijna geen sites met spelletjes voor de E530. En vanaf mijn pc (usb) kan ik geen spellen op mijn foon zetten
Wazig. Zal (nog) wel beveiligd zijn.
#geen
pi_32275609
Oh en waar kan ik vragen hoe lang het nog duurt eer mijn sieraad binnenkomt?
#geen
pi_32337610
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 00:20 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Er zijn bijna geen sites met spelletjes voor de E530. En vanaf mijn pc (usb) kan ik geen spellen op mijn foon zetten
Wazig. Zal (nog) wel beveiligd zijn.
Dat is echt iets stoms met Samsungs. Er is wel een oplossing voor maar die is zo ingewikkeld dat ik het maar op een andere manier doe. Ik zal even een stap voor stap via-internet-maar-toch-niet-te-duur oplossing presenteren Ook werkend voor andere telefoons uiteraard

Men gaat naar http://www.getjar.com/ en selecteert dan de bijbehordende telefoon. Omdat de E530 er niet bij staat kan je de Samsung met 17?x220 ofzoiets kiezen want dat is 'em ook.
Dan bekijk je allllllles wat je wil en noteer je je bijbehorende nummers (staat er duidelijk bij). Dan wap je naar wap.getjar.com en ga je naar Quick Download en voer je het nummer in. Als je het spel binnen hebt dan kies je dat je het niet wil opstarten en gaat terug naar de pagina waar je het nummer moet invoeren en voert het nummer van je volgende game in. Succes
pi_32341106
snappetal
pi_32352845
Thanks ParanoidEv, zal er eens naar kijken!

Bij mij doet de memorecorder niet veel. Althans, hij produceert geen geluid. Vandaag bij een vriendin met zelfde foon gecheckt en bij haar doet-ie het ook niet. Meer E530gebruikers last van dit probleem?
#geen
pi_32352893
Ow PE, welke foon moet ik nou kiezen? De E720? Hetgeen jij schrijft staat er niet bij.
#geen
pi_32452328
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:59 schreef DuchessX het volgende:
Ow PE, welke foon moet ik nou kiezen? De E720? Hetgeen jij schrijft staat er niet bij.
Dat staat er geloof ik pas als je die lijst krijgt en dan vanonderen ipv een telefoon kies voor de java applicaties of wat dan ook
pi_32593977
Als je een oproep krijgt, kun je dan ook instellen dat de ringtone en het trillen tegelijk afgaat of is het dat hij eerst gaat trillen en dan pas daarna je de ringtone hoort?
pi_32606761
Bij mij doet de memorecorder niet veel. Althans, hij produceert geen geluid. Vandaag bij een vriendin met zelfde foon gecheckt en bij haar doet-ie het ook niet. Meer E530gebruikers last van dit probleem?
#geen
pi_32617239
Hij doet hier ook niet veel
pi_32662221
Mijn sieraad heb ik nu ook nog steeds niet binnen. Terwijl ik mijn foon eind september al had. Weet iemand waar ik kan klagen?
#geen
pi_32664183
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 14:01 schreef Aishwarya het volgende:
Als je een oproep krijgt, kun je dan ook instellen dat de ringtone en het trillen tegelijk afgaat of is het dat hij eerst gaat trillen en dan pas daarna je de ringtone hoort?
pi_32667653
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 09:12 schreef Aishwarya het volgende:

[..]

Ik weet het niet, heb je het al uitgeprobeerd?
#geen
pi_32682873
nee dat gaat niet!
pi_32689149
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 22:22 schreef Suuz_ het volgende:
nee dat gaat niet!
Jammer, ik krijg hem binnenkort binnen.
pi_32735338
Heb een mailtje binnengehad over het sieraad. De wachttijd is opgelopen tot 3 maanden
#geen
pi_32742634
neeee haha jij had em nog eerder besteld als ik! jeetje wat slecht!
pi_32744880
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:40 schreef Suuz_ het volgende:
neeee haha jij had em nog eerder besteld als ik! jeetje wat slecht!
Heb jij 'm wel?
#geen
pi_32747081
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:04 schreef DuchessX het volgende:

Hier werkt ie naar behoren.
pi_32767207
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 07:42 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Sinds wanneer heb jij je foon?
#geen
pi_32774692
Ik vind de telefoon toch niet zo. Ben Nokia gewend met verschillende profielen. Hoe krijg je deze telefoon eigenlijk in de stille stand? Want dat lukt me niet. Ik vind het vervelend als je de beltoon wilt wijzigen in trillen, dat je dan toch nog even een stuk van de beltoon hoort. Is wel lastig in de klas.

[ Bericht 80% gewijzigd door Aishwarya op 05-12-2005 08:24:46 ]
  maandag 5 december 2005 @ 12:13:59 #194
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_32831307
Ik wacht ook al 2 maanden op het sieraad

Bij mij lukt het btw ook niet om trillen en beltoon tegelijk te hebben.

Nu ff nieuwe vraag. Ik heb dus mijn dochtertje (van 2 heel cute) opgenomen die schreeuwt mamaaaa je telefoon gaaat! Affijn, ik het bestand verplaatsen naar favorieten daar doe ik instellen als beltoon, krijg ik een melding niet toegestaan :S

Is het niet mogelijk om je eigen opgenomen geluiden als beltoon in te stellen???
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
  maandag 5 december 2005 @ 12:50:31 #195
3011 E.T.
pi_32832291
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 08:36 schreef Aishwarya het volgende:
Ik vind de telefoon toch niet zo. Ben Nokia gewend met verschillende profielen. Hoe krijg je deze telefoon eigenlijk in de stille stand? Want dat lukt me niet. Ik vind het vervelend als je de beltoon wilt wijzigen in trillen, dat je dan toch nog even een stuk van de beltoon hoort. Is wel lastig in de klas.
sterretje of hekje (weet ff niet zo snel welke van de twee) ingedrukt houden
  maandag 5 december 2005 @ 15:14:49 #196
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_32836261
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 10:57 schreef groeneappeltjes het volgende:
het is idd het zelfde lampje als de flitster.maar dat kun je ook los gebruiken dus echt alleen als lampje!!
als je je klepje dicht hebt druk je aan de linker zijde je "volume"knopje in en houdt dat ingedrukt! eerst verschijnt je klokje, laat het knopje dan even los en druk het vervolgens nog eens in en nog even vasthouden en daar is je lampje.. om het weer uit te zetten weer dat knopje even inhouden..

en dat lampje kun je dan ook gebruiken in combinatie met foto's maken of filmen met het klepje dicht (je moet het apart activeren; eerst foto/film en dan pas lampje/flitser anders gaat ie uit foto maken of filmen is afhankelijk van wat je het laatste gebruikt hebt met klepje open en je activeert het door het foto knopje rechts enkele sec. ingedrukt te houden)

groetjes
verhip!
nooit geweten dat dit kon!
wat handig!
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  maandag 5 december 2005 @ 15:19:56 #197
112545 Muck
pi_32836395
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 07:42 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

hier doet ie het ook prima!

Ik had het otazu-sieraad binnen een week of 5 in huis
na een paar dagen was ie kapot, dat wel
het "haakje" waarmee je hem los en vast kunt maken (net zo'n sluitinkje als aan een ketting eigenlijk) is afgebroken
ik zit er over te piekeren hoe ik dit nu eens ga repareren, want ik wil hem er wel weer aanhangen!
pi_32837142
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:28 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Sinds wanneer heb jij je foon?
Iest meer dan een maand geloof ik.
pi_32878367
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:03 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Heb jij 'm wel?
sinds vandaag!
pi_32878571
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 08:36 schreef Aishwarya het volgende:
deze gsm heeft ook verschillende profielen {kleuren en achtergrond tekens} ga naar instellingen-displayinstellingen-kleur voila!

als je de stille stand wil inschakelen hou je de hekje toets lang ingedrukt. wil je hem er weer vanaf weer lang in gedrukt houden.

en als je dat gedaan hebt is het gewoon helemaal stil en gaat hij alleen trille als je gebeld word. dus het kan allemaal wel. Toch best leuk dingetje he als je ff het boekje lees ofzo
pi_32882809
quote:
Op maandag 5 december 2005 12:13 schreef Bibikuif22 het volgende:
Ik wacht ook al 2 maanden op het sieraad

Bij mij lukt het btw ook niet om trillen en beltoon tegelijk te hebben.

Nu ff nieuwe vraag. Ik heb dus mijn dochtertje (van 2 heel cute) opgenomen die schreeuwt mamaaaa je telefoon gaaat! Affijn, ik het bestand verplaatsen naar favorieten daar doe ik instellen als beltoon, krijg ik een melding niet toegestaan :S

Is het niet mogelijk om je eigen opgenomen geluiden als beltoon in te stellen???
Jawel. Maar heb je het opgenomen op de pc of op je telefoon? Probeer het eens om te zetten in mp3, ik heb ook een mp3 van m'n pc als ringtone.
pi_32882836
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 23:55 schreef Suuz_ het volgende:

[..]

deze gsm heeft ook verschillende profielen {kleuren en achtergrond tekens} ga naar instellingen-displayinstellingen-kleur voila!

als je de stille stand wil inschakelen hou je de hekje toets lang ingedrukt. wil je hem er weer vanaf weer lang in gedrukt houden.

en als je dat gedaan hebt is het gewoon helemaal stil en gaat hij alleen trille als je gebeld word. dus het kan allemaal wel. Toch best leuk dingetje he als je ff het boekje lees ofzo
Nehh, dat bedoelde ik eigenlijk allemaal niet. Mwah van die stille stand is wel oke.
pi_32885067
Ik heb dat sierraad nu nog niet. Sinds september besteld, maar het is niet zo'n heel groot probleem.

Waar hebben jullie zo'n bluetooth geval gehaald om de bestanden van je telefoon naar je computer te uploaden?
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_32885112
Mediamarkt! (je kan em zo duur maken als je zelf wilt.. ik heb er 1 van 20 euro)
pi_32885140
Dan ga ik daar dit weekend eens kijken.
pi_32892427
quote:
Op woensdag 7 december 2005 10:36 schreef Avani het volgende:
Ik heb dat sierraad nu nog niet. Sinds september besteld, maar het is niet zo'n heel groot probleem.

Waar hebben jullie zo'n bluetooth geval gehaald om de bestanden van je telefoon naar je computer te uploaden?
Ik heb een USB-kabel besteld via internet. Werkt ook prima
#geen
pi_32894280
Ik heb hem van Ebay voor 15 euro incl verzendkosten. Voor die prijs heb ik er nog geen 1 gezien die 100 meter bereik heeft!
pi_33002694
ik heb er 1 van de kijkshop 20 euro is ook een hele goeie.

heb het sieraad gehad trouwens stelt echt geen reet voor! de stenen zijn trouwens allemaal andere kleuren...die van mij is blauw ziet er echt zó nep uit, vrienidn van me heeft er 1 die is doorzichtig met wit die ziet er wel mooi uit
pi_33148092
Hallo!
heb sinds kort deze telefoon en ben er erg blij mee, vind alleen dat er 1 minpuntje aan zit en vraag me af of dat op te lossen is: ik zie op het externe displaz niks staan als ik een gemiste oproep heb. Een sms'je bijvoorbeeld kan ik wel zien op het externe displaz, maar ik zie pas dat ik een gemiste oproep heb als ik het klepje open, niet handig. Ik heb me suf gezocht of ik dat anders ik kan stellen, maar kan niks vinden. Iemand tips? Alvast bedankt!
  vrijdag 16 december 2005 @ 23:01:41 #210
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_33148227
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 22:57 schreef Anna1977 het volgende:
Hallo!
heb sinds kort deze telefoon en ben er erg blij mee, vind alleen dat er 1 minpuntje aan zit en vraag me af of dat op te lossen is: ik zie op het externe displaz niks staan als ik een gemiste oproep heb. Een sms'je bijvoorbeeld kan ik wel zien op het externe displaz, maar ik zie pas dat ik een gemiste oproep heb als ik het klepje open, niet handig. Ik heb me suf gezocht of ik dat anders ik kan stellen, maar kan niks vinden. Iemand tips? Alvast bedankt!
Dat vind ik inderdaad ook irritant, heb er nog niks op gevonden, dus als er tips zijn
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
pi_33151665
Vandaag het sierraad gezien bij mijn vriendin. My god wat een kitsch
#geen
pi_33214462
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 23:01 schreef melismay het volgende:

[..]

Dat vind ik inderdaad ook irritant, heb er nog niks op gevonden, dus als er tips zijn
is niets aan te doen helaas!

en het sieraad is idd kitsch haha
pi_34133889
Heuuu,

als ik een opgenomen filmpje terugkijk, zit er geen geluid bij
(je kunt in het menu selecteren of je er geluid bij wilt hebben ja of nee)
dit heb ik overigens wel goed ingevoerd.
het enige wat ik hoor is geruis.

Hebben meer mensen hier last van?
pi_34135919
nee sorry geen last van, denk dat het een foutje is even mee terug gaan als ik jou was!
pi_35240459
quote:
Op woensdag 7 december 2005 10:36 schreef Avani het volgende:

Ik heb het sierraad dus ook nog steeds niet. En ik heb die telefoon al bijna een half jaar. Klagen helpt ook al niks. Waardeloos
Tis dat ik principieel ben maar eigenlijk heb ik zoiets van flikker maar op met je sierraad
#geen
  zondag 19 februari 2006 @ 19:24:28 #216
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_35264353
Hmm, mijn telefoon (Samsung e330) is een beetje gaar aan het worden, en garantieperiode is al voorbij.. Heb gezien dat ik kan verlengen en dan pas later in laten gaan.. Dus dat zou wel handig zijn aangezien gesprekken worden verbroken en smsjes vastlopen, en hij mn inbox door elkaar haalt (het begin en het einde van verschillende berichten - van verschillende mensen ook nog-, aan elkaar knoopt)..

Maar nu 2 vraagjes.. , omdat mijn oude telefoon dus eigenlijk niet zo geweldig was, en van hetzelfde merk.. Is het een beetje wat?? Aangezien dit topic nogal vol staat zullen er vast wel een paar grootverbruikers zijn dus ik hoor graag van de mensen die 'm wat langer hebben of hij het een beetje uithoudt bij jullie, en of ie aan te raden is?
Mijn telefoons sneuvelen namelijk altijd om de meest vage redenen en dat ben ik een beetje zat

De grote concurrent is de Nokia 6111, dus tussen die 2 twijfel ik..

En mocht het de e530 worden..

Ik zie dus overal de
..

En ik wil ik wel de

als het hem dan toch wordt, en ik nog zo kieskeurig mag zijn...
Is die nog wel ergens verkrijgbaar?? Ik zie echt alleen maar roze, en een enkele oranje maar dat vind ik al helemaal niks.

Ohw en,

hoor ... Maar die shopping bags.. Dat menutje zit er echt in??? Dat is geen photoshop ofzo??

(en ja ik was ff in een plaatjes-post mood )
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_35272099
Zekers, zit er echt in
  zondag 19 februari 2006 @ 23:59:02 #218
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_35274746
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:39 schreef Zweefvliegje het volgende:
Zekers, zit er echt in
Joh.
En verder?
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_35279581
Ik heb de mijne niet meer, maar kijk maar eens bij www.nieuwemobiel.nl naar de review van de e530! Daar zul je alles vinden
pi_35294779
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 56% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 22:15:45 ]
pi_35335262

[ Bericht 84% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 22:15:45 ]
  maandag 13 maart 2006 @ 22:30:54 #222
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_36006810
Ik heb een vraagje, heb een foto op het externe display staan, maar elke keer komt die datum daar dus overheen? Kan dat niet uitgeschakeld worden zoals in het hoofdscherm?? Daar kan je dat toch ook gewoon instellen, ik kan het alleen niet vinden??

[ Bericht 8% gewijzigd door Cutebutpsycho op 13-03-2006 22:36:16 ]
pi_36007178
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 17:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hij wordt morgen afgeleverd

maar maakt het uit wat voor een bluetooth usb dongle je er bij koopt?
Nee, in principe maakt dat niet uit.. ze zijn allemaal hetzelfde!
De ene heeft alleen een groter bereik als de andere, maar die met het minste bereik zijn ook goed genoeg
De mijne kwam uit de Mediamarkt en kostte een euro of 15.
pi_36025142
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:30 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Ik heb een vraagje, heb een foto op het externe display staan, maar elke keer komt die datum daar dus overheen? Kan dat niet uitgeschakeld worden zoals in het hoofdscherm?? Daar kan je dat toch ook gewoon instellen, ik kan het alleen niet vinden??
nee dat kan idd niet, erg irritant vind ikzelf ook!
  dinsdag 14 maart 2006 @ 22:57:50 #225
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_36040636
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 15:46 schreef Suuz_ het volgende:

[..]

nee dat kan idd niet, erg irritant vind ikzelf ook!
Ah oke. Dan gelijk nog een vraagje; klopt het dat die digitale tijd op het externe schermpje gewoon de hele tijd aanblijft?? En constant op 1 plek? Volgens mij hoort dat over het scherm te bewegen ofzo, althans mn vriend heeft een samsung telefoon met een dergelijk extern scherm en bij hem brandt het dus ook constant, maar niet op 1 plaats.., en nu pest ie me dat ik hem nu alweer gesloopt heb want die van mij brand dus constant fel blauw, en gaat na verloop van tijd ook niet uit?? Maw, mn schermpje staat 24/7 fel blauw te branden.. Kopt dit?
Vind het opzich niet echt een ramp hoor, maar vanwege de batterij? (en natuurlijk ff gelijk krijgen )

En verder is het scherm eerst even helemaal zwart als ik hem openklap, maybe omdat deze telefoon wat geavanceerder is en dus ook meer software heeft/langzamer opstart, maar mn oude samsung was er direct zegmaar.. Ook geen last van, maar voor de zekerheid, hoort dit zo??

Verder super handig dingetje, al erg veel lol gehad van de super kwaliteit fotos en video's
pi_36049515

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 22:15:46 ]
pi_36057602
dat
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 22:57 schreef Cutebutpsycho het volgende:

[..]

Ah oke. Dan gelijk nog een vraagje; klopt het dat die digitale tijd op het externe schermpje gewoon de hele tijd aanblijft?? En constant op 1 plek? Volgens mij hoort dat over het scherm te bewegen ofzo, althans mn vriend heeft een samsung telefoon met een dergelijk extern scherm en bij hem brandt het dus ook constant, maar niet op 1 plaats.., en nu pest ie me dat ik hem nu alweer gesloopt heb want die van mij brand dus constant fel blauw, en gaat na verloop van tijd ook niet uit?? Maw, mn schermpje staat 24/7 fel blauw te branden.. Kopt dit?
Vind het opzich niet echt een ramp hoor, maar vanwege de batterij? (en natuurlijk ff gelijk krijgen )

En verder is het scherm eerst even helemaal zwart als ik hem openklap, maybe omdat deze telefoon wat geavanceerder is en dus ook meer software heeft/langzamer opstart, maar mn oude samsung was er direct zegmaar.. Ook geen last van, maar voor de zekerheid, hoort dit zo??

Verder super handig dingetje, al erg veel lol gehad van de super kwaliteit fotos en video's
die tijd op het externe display kan maar op 1 plaats en dat is bovenin. Je kan hem echter wel uitzetten zodat je helemaal geen tijd hebt op het externe display en het dus helemaal zwart is. Dit doe je gewoon bij telefooninstellingen.

Bij mij als ik mijn telefoon openklap springt meteen het scherm erop zeg maar, hoef niet te wachten ofzo dus weet niet precies waar dat bij jou aan kan liggen.
  woensdag 15 maart 2006 @ 15:30:53 #228
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_36058041
Mijn vriendin wacht ondertussen ook al 3 maanden op haar sieraad...... Ze heeft de moed maar opgegeven.....
  woensdag 15 maart 2006 @ 16:27:32 #229
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_36059977
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 15:16 schreef Suuz_ het volgende:
dat
[..]

die tijd op het externe display kan maar op 1 plaats en dat is bovenin. Je kan hem echter wel uitzetten zodat je helemaal geen tijd hebt op het externe display en het dus helemaal zwart is. Dit doe je gewoon bij telefooninstellingen.

Bij mij als ik mijn telefoon openklap springt meteen het scherm erop zeg maar, hoef niet te wachten ofzo dus weet niet precies waar dat bij jou aan kan liggen.
Ah, oke vandaar. Dan klopt het dus wel. Ik zie eerst even een zwart schermpje, dan pas mn achtergrondje. Nouja, geeft niet, misschien heb ik een andere software, in het buitenland gekocht ook.

Dan nog iets (mijn gebruiksaanwijizing is in het Russisch , dus sorry voor mijn vele vragen ), die memorecorder, waar zit nou de microfoon daarvan?? Ik heb van die mic gaatjes in de zijkant van het klepje zitten, maar daar neemt ie volgens mij niet op, want als het geluid dichtbij de gewone microfoon is, hoor je het veel harder?

Zoiezo is die memorecorder nogal zacht als je iets opneemt? Of doe ik wat verkeerd?

Tot slot, ik heb al een aantal filmpjes en foto's die ik graag naar mijn pc wil hebben. Heb een bluetooth dongle op mn laptop, dus dat zou moeten kunnen. Nu ziet de telefoon de laptop dus niet, en andersom. Hoe doen jullie dit?
pi_36061403
quote:
Tot slot, ik heb al een aantal filmpjes en foto's die ik graag naar mijn pc wil hebben. Heb een bluetooth dongle op mn laptop, dus dat zou moeten kunnen. Nu ziet de telefoon de laptop dus niet, en andersom. Hoe doen jullie dit?
Stomme vraag waarschijnlijk, maar heb je bluetooth wel aan?
Als je bluetooth aanhebt, kan je zoeken naar apparaten, als het goed is vindt ie je laptop dan.
En anders, als het aan de laptop ligt.. eerst de goede software even zoeken/installeren en dan via daar naar apparaten zoeken.

Bij mij werkte het in 1 keer.
  woensdag 15 maart 2006 @ 18:56:57 #231
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_36064258
Mmm. het lukt helemaal niet
Heb hem aanstaan ja, de computer ziet de telefoon, en de telefoon ziet de computer, maar dingen naar elkaar verzenden lukt niet, want dan zien ze elkaar weer niet, ofzo.

In die lijst met 'mijn apparaten' staat de telefoon van een vriend (waarmee bluetooth overdracht wel succesvol ging) wel, met een blauwe bluetooth B ervoor, echter, dat btje voor de computernaam is grijs??
|
Iemand een idee wat dat zegt, zodat ik er wat aan kan doen?
pi_36089248
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 16:27 schreef Cutebutpsycho het volgende:

[..]

Zoiezo is die memorecorder nogal zacht als je iets opneemt? Of doe ik wat verkeerd?
Bij mij doet de memorecorder het ook niet. Is mijn foon al eens voor weggeweest maar het is niet hersteld.

Ook wacht ik nu al bijna een half jaar op dat stomme sierraad.
#geen
  donderdag 16 maart 2006 @ 20:03:42 #233
3011 E.T.
pi_36095687
Dat stomme sieraad heeft ook nog eens een waardeloze kwaliteit. Bij mij zijn gewoon een oogje en slotje doormidden gebroken.
Het hele sieraad ligt dus in de prullenbak
  donderdag 16 maart 2006 @ 20:50:08 #234
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_36097116
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 16:20 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Bij mij doet de memorecorder het ook niet. Is mijn foon al eens voor weggeweest maar het is niet hersteld.

Ook wacht ik nu al bijna een half jaar op dat stomme sierraad.
Doet ie het helemaal niet, of is ie gewoon erg zacht? Ik kan hem wel horen, dat wel, maar gewoon zacht. Als ik m tegen mn oor aanhoud, versta ik alles. Is dat de bedoeling?

Sierraad hoef ik eigenlijk niet eens te hebben
pi_36610908
Eindelijk een reactie gehad van samsung
Hopelijk krijg ik binnenkort eindelijk mijn sierraad
#geen
pi_38739918
Kan iemand mij zeggen wat de laatste software versie is?? en kan je smilies meesturen in een smsje?
pi_38776231
quote:
Op maandag 3 april 2006 16:14 schreef DuchessX het volgende:
Eindelijk een reactie gehad van samsung
Hopelijk krijg ik binnenkort eindelijk mijn sierraad
Half mei had ik mijn sierraad
Ik heb maar 7,5 maand hoeven wachten
#geen
pi_38816195
Nou niemand die weet wat de software versie is dus,maar ik snap nog iets niet,de resolutie van de E530 is 176x220 als ik een afbeelding van die maat naat de foon stuur als achtergrond,bedekt hij de display niet!!!??? ik neem aan dat ik de afmeeting van het middelste vierkante vlak moet hebben?kan iemand mij die afmeting geven aub? neem aan dat jullie meiden allemaal n achtergrond hebben .
  dinsdag 13 juni 2006 @ 16:56:11 #239
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_38817321
Ik heb de foon besteld via vodafone.com met een 1 jarig 12,50 abbo van vodasnol. Besteld op 26 mei en nu nog steeds niet binnen. Begint alweer goed
Al die zooi van bluetooth en mp3 en spelletjes hoef ik allemaal niet. Baal er alleen wel van dat dat trillen en ringtone nog steeds niet tegelijk gaat. Maar goed, verder hoop ik maar dat het een goede foon is om mee te bellen
To infinity…and beyond!
pi_38836088
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 16:25 schreef rooie60 het volgende:
Nou niemand die weet wat de software versie is dus,maar ik snap nog iets niet,de resolutie van de E530 is 176x220 als ik een afbeelding van die maat naat de foon stuur als achtergrond,bedekt hij de display niet!!!??? ik neem aan dat ik de afmeeting van het middelste vierkante vlak moet hebben?kan iemand mij die afmeting geven aub? neem aan dat jullie meiden allemaal n achtergrond hebben .
Ik stuur altijd 320 x 240 naar de samsung toe, en dat werkt soms wel soms niet. Heel vreemd.
pi_38839448

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 22:15:46 ]
  woensdag 14 juni 2006 @ 11:56:12 #242
112545 Muck
pi_38843582
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 20:03 schreef E.T. het volgende:
Dat stomme sieraad heeft ook nog eens een waardeloze kwaliteit. Bij mij zijn gewoon een oogje en slotje doormidden gebroken.
Het hele sieraad ligt dus in de prullenbak
ja, inderdaad... bij mij was ie ook zo kapot
  woensdag 14 juni 2006 @ 11:57:22 #243
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_38843612
Ik kan em niet meer bestellen, de actie is afgelopen. Maar zo te horen heb ik weinig gemist dus
To infinity…and beyond!
pi_38852812
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 01:00 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik stuur altijd 320 x 240 naar de samsung toe, en dat werkt soms wel soms niet. Heel vreemd.
Het is 176x148 (wat jij stuurt is wel meer aan KB)
pi_39273473
je kan gewoon bij de afbeeldingen zelf kijken bij eigenschappen, dan zie je dat de meeste 640x480 zijn dat is dus de juiste maat om iets te versturen!
pi_39450754
Jij snapt er helemaal niks van,je gaat toch niet zulke groot formaat afbeelding naar je foon sturen! wat ik hierboven zegt klopt 176x144,ieere afbeelding/plaatje van deze maat past precies op je E530
waar jij het over hebt zijn de maten van de fotos!
pi_39729504
Ik zit te twijfelen tussen de Samsung E530 en de LG C3380

http://www.kelkoo.nl/b/a/sbs/100052113/16561014.html

Iemand tips??
pi_39729666
quote:
Op zondag 2 juli 2006 16:17 schreef rooie60 het volgende:
Jij snapt er helemaal niks van,je gaat toch niet zulke groot formaat afbeelding naar je foon sturen! wat ik hierboven zegt klopt 176x144,ieere afbeelding/plaatje van deze maat past precies op je E530
waar jij het over hebt zijn de maten van de fotos!
so doe eens ff normaal zeg, ik denk dat jij het niet helemaal snapt!

ik heb al heel lang bluetooth en deze gsm en het meest logische om te kijken hoe groot de afbeelding mag zijn is om bij eigenschappen te kijken bij een plaatje in je gsm!

dat heb ik gedaan en de plaatjes zijn 640x480

als ik mijn foto's van mijn digicam naar die maat verklein passen ze in heel het scherm en zijn ze prachtig! dus doe ff normaal ofzo!
pi_39730685

[ Bericht 79% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 22:15:47 ]
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:50:52 #250
112545 Muck
pi_39754716
Ik heb zoveel schik met deze telefoon dat ik hem nog maar een jaartje hou
ik kreeg een mooie (goedkope!) aanbieding van telfort als ik mijn abonnement zou verlengen. Nu betaal ik nog maar 8,95 in de maand
pi_39828201
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 19:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hij bedoeld denk ik meer dat het ook dan grote in KB in neemt enzo.. maar ik had volgens mij ook een plaatje verklijnt naar 176*44 en een naar een wat grotere en die grote komt mooier uit op de telefoon dus ja..
Juist Yashaaa dat bedoelde ik ook(grotere neemt teveel kb/mb in beslag)
En deze hij is en zij

Daar komt bij.....als je een afbeelding van 640x480 als achtergrond gebruikt,je 2 witte balken krijgt boven en onder......lelijk dus 176x148 is beeldvullend.

[ Bericht 12% gewijzigd door rooie60 op 14-07-2006 18:42:53 ]
pi_39829194

[ Bericht 45% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 22:15:47 ]
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:22:12 #253
57434 Marloes
Digital Love
pi_39829600
Typ je dan ook voortaan ''m'n'' ipv ''men''?
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_39829723

[ Bericht 48% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 22:15:48 ]
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:28:48 #255
57434 Marloes
Digital Love
pi_39829774
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_39835221
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:22 schreef rooie60 het volgende:

[..]

Juist Yashaaa dat bedoelde ik ook(grotere neemt teveel kb/mb in beslag)
En deze hij is en zij

Daar komt bij.....als je een afbeelding van 640x480 als achtergrond gebruikt,je 2 witte balken krijgt boven en onder......lelijk dus 176x148 is beeldvullend.
nou dat is niet zo van die balken hoor
het vult gewoon heel het beeld! net als alle andere plaatjes dus zo gek was dat niet van mij
pi_39838814
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 22:38 schreef Suuz_ het volgende:

[..]

nou dat is niet zo van die balken hoor
het vult gewoon heel het beeld! net als alle andere plaatjes dus zo gek was dat niet van mij
Het is ook niet gek van jou Suuz,maar als ik een plaatje van die afmeting als achtergrond selecteer,krijg ik wel witte balken???zo'n 4 mm boven en onder.
pi_40005096
oh das vaag bij mij vult ie echt het hele beeld
pi_40396054
Hallo,
Ik hoop dat een van jullie me kan helpen. Ik zoek een ringtone voor mijn e530 die niet bestaat op de ge-eikte ringtone-sites . Is er een mogelijkheid, misschien via een mp3-file, om zelf een ringtone te maken voor dit toestel dat jullie weten?
Groetjes, Henriette
pi_40400646
als het een gewoon nummer is {een liedje} kan je hem via bluetooth op je gsm zetten en dan als beltoon instellen.
pi_40409622
dank je Suuz! Is t zo simpel?! En ik maar denken dat de e530 alleen polyphone beltonen ondersteunde en dat dit dus geen optie was. Maar ik heb nog een hoop te leren, heb m nog maar een dag. Heel erg bedankt voor je snelle reaktie, ik ga t proberen!
pi_40416879
ja zo simpel is het haha!

ik heb zelf zo'n bluetooth stick voor de pc. Ik download een nummer met Ares {zo'n muziek programma} dan ga ik naar my shared folder en klik ik op het nummer met rechtermuisknop dan staat er kopieren via bluetooth en dan kan je kiezen waarheen. en binnen no time staat het nummer op je gsm!

dus geen jamba en betaalde beltonen onzin meer gewoon via je bluetooth doen!

dit geld ook voor plaatjes enz
pi_40433024
Nou Suuz, ik ben je eeuwig dankbaar!! De foto's lukken in 1 keer en ik heb tot nu toe 1 liedje gedownload gekregen. De rest stopt halverwege met de verbinding helaas (:-. Maar dat t kan, is dus wel duidelijk, errug leuk!
Bedankt, Henriette
pi_40469222
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 22:17 schreef Harashley het volgende:
Nou Suuz, ik ben je eeuwig dankbaar!! De foto's lukken in 1 keer en ik heb tot nu toe 1 liedje gedownload gekregen. De rest stopt halverwege met de verbinding helaas (:-. Maar dat t kan, is dus wel duidelijk, errug leuk!
Bedankt, Henriette
graag gedaan en veel plezier ermee!!

die technologie van tegenwoordig
pi_40846131
Oke, als t mag, heb ik nog eens een vraagje aan de ervaren gebruikers hier! Ik vind het zo jammer dat als je een oproep gemist hebt, je dat niet aan het externe scherm kunt zien (heel eventjes maar) maar dat je je telefoon open moet klappen om dit te checken. Is er dat jullie weten wel een mogelijkheid om dit gemiste bericht/oproep wel op je externe scherm te laten staan??
Groetjes, Henriette
pi_40846650
nee daar is geen mogelijkheid voor, of je moet aan de zijkant van je gsm ff op 1 van die knopjes drukken links maar er is geen mogelijkheid voor om dat er permanent op te laten staan!

is ook al vaker besproken in dit topic
pi_45383625
zijn jullie nog steeds happy met jullie mobiel???
ik wil er misschien nu ook 1 kopen ¤130,- is het aan te raden??
  maandag 15 januari 2007 @ 21:01:33 #268
112545 Muck
pi_45386222
absoluut aan te raden
ik heb die van mij niet meer omdat mijn abonnement afgelopen is en ik een nieuwe bij een nieuw abonnement kreeg (sony ericson z610i ) maar ik heb er heel erg veel plezier van gehad
pi_45386729
Mja, het is geen verkeerd toestel, maar voor 130 euro kan je denk ik wel leukere krijgen op dit moment.
pi_45387345

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 22:15:48 ]
pi_45479189
oke dank je wel
ik doe hem denk ik dan toch niet, want jullie hebben wel gelijk, er zijn heel veel van.
pi_45486326
Tja er komen altijd weer nieuwe gsm's uit en die zijn dan weer een hele hype.
Ik heb em nog steeds en ben er nog steeds heel tevreden over. In maart kan ik mijn abbo verlengen en ben benieuwd naar wat er allemaal uitkomt.

De nieuwe lady-phone vind ik ook erg mooi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')