Euhm lampje?quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:11 schreef groeneappeltjes het volgende:
owh en ps; hebben jullie ook via het externe gedeelte ontdekt dat je het lampje kunt aanzetten?(makkelijk als je je sleutelgat niet kunt vinden) en ook foto's kunt maken mét flits? zónder eerst die functie te openen met klepje open???
Ik denk dat het sieraad ook best onhandig is aan de foon. Misschien hang ik het aan een tas ofzoquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:35 schreef Suuz_ het volgende:
ze zeggen dat het sieraad enorme krassen maakt op de gsm, dus moet nog even kijken wat ik ermee ga doen als ie geleverd word
Ik heb zumaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:17 schreef mrsj het volgende:
[..]
![]()
Ik heb vanmiddag een nieuw Dart spelletje erop gezet..
nu zit ik er constant mee te spelen
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:03 schreef mrsj het volgende:
Ziet er leuk uit zeg!
Mischien ga ik`m ook downloaden..
Het was eerst echt even uitvinden hoe ZUMA werkt,quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:27 schreef Suuz_ het volgende:
ik ga ook zuma bastellen heb ook juwel quest ofzoiets is ook erg leuk
Oh, waar zit dat verstopt als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:41 schreef DuchessX het volgende:Ik heb ontdekt dat er een geluid opzit van een zoemende mug die wordt platgeslagen. Onze katten vinden het volgens mij een zeer irritant geluid whe whe whe
Ik kwam het tegen bij het instellen van het alarm. Ik geloof dat het toon15 is ofzo, weet dat niet zeker.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 06:52 schreef mrsj het volgende:
[..]
Oh, waar zit dat verstopt als ik vragen mag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |