Dat staat er geloof ik pas als je die lijst krijgt en dan vanonderen ipv een telefoon kies voor de java applicaties of wat dan ookquote:Op donderdag 17 november 2005 19:59 schreef DuchessX het volgende:
Ow PE, welke foon moet ik nou kiezen? De E720? Hetgeen jij schrijft staat er niet bij.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:01 schreef Aishwarya het volgende:
Als je een oproep krijgt, kun je dan ook instellen dat de ringtone en het trillen tegelijk afgaat of is het dat hij eerst gaat trillen en dan pas daarna je de ringtone hoort?
Jammer, ik krijg hem binnenkort binnen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:22 schreef Suuz_ het volgende:
nee dat gaat niet!
Heb jij 'm wel?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:40 schreef Suuz_ het volgende:neeee haha jij had em nog eerder besteld als ik! jeetje wat slecht!
Hier werkt ie naar behoren.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:04 schreef DuchessX het volgende:
Bij mij doet de memorecorder niet veel. Althans, hij produceert geen geluid. Vandaag bij een vriendin met zelfde foon gecheckt en bij haar doet-ie het ook niet. Meer E530gebruikers last van dit probleem?
sterretje of hekje (weet ff niet zo snel welke van de twee) ingedrukt houdenquote:Op zaterdag 3 december 2005 08:36 schreef Aishwarya het volgende:
Ik vind de telefoon toch niet zo. Ben Nokia gewend met verschillende profielen. Hoe krijg je deze telefoon eigenlijk in de stille stand? Want dat lukt me niet. Ik vind het vervelend als je de beltoon wilt wijzigen in trillen, dat je dan toch nog even een stuk van de beltoon hoort. Is wel lastig in de klas.![]()
verhip!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:57 schreef groeneappeltjes het volgende:
het is idd het zelfde lampje als de flitster.maar dat kun je ook los gebruiken dus echt alleen als lampje!!
als je je klepje dicht hebt druk je aan de linker zijde je "volume"knopje in en houdt dat ingedrukt! eerst verschijnt je klokje, laat het knopje dan even los en druk het vervolgens nog eens in en nog even vasthouden en daar is je lampje.. om het weer uit te zetten weer dat knopje even inhouden..
en dat lampje kun je dan ook gebruiken in combinatie met foto's maken of filmen met het klepje dicht (je moet het apart activeren; eerst foto/film en dan pas lampje/flitser anders gaat ie uit foto maken of filmen is afhankelijk van wat je het laatste gebruikt hebt met klepje open en je activeert het door het foto knopje rechts enkele sec. ingedrukt te houden)
groetjes
hier doet ie het ook prima!quote:
deze gsm heeft ook verschillende profielen {kleuren en achtergrond tekens} ga naar instellingen-displayinstellingen-kleur voila!quote:Op zaterdag 3 december 2005 08:36 schreef Aishwarya het volgende:
Ik vind de telefoon toch niet zo. Ben Nokia gewend met verschillende profielen. Hoe krijg je deze telefoon eigenlijk in de stille stand? Want dat lukt me niet. Ik vind het vervelend als je de beltoon wilt wijzigen in trillen, dat je dan toch nog even een stuk van de beltoon hoort. Is wel lastig in de klas.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |