die tijd op het externe display kan maar op 1 plaats en dat is bovenin. Je kan hem echter wel uitzetten zodat je helemaal geen tijd hebt op het externe display en het dus helemaal zwart is. Dit doe je gewoon bij telefooninstellingen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:57 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Ah oke. Dan gelijk nog een vraagje; klopt het dat die digitale tijd op het externe schermpje gewoon de hele tijd aanblijft?? En constant op 1 plek? Volgens mij hoort dat over het scherm te bewegen ofzo, althans mn vriend heeft een samsung telefoon met een dergelijk extern scherm en bij hem brandt het dus ook constant, maar niet op 1 plaats.., en nu pest ie me dat ik hem nu alweer gesloopt hebwant die van mij brand dus constant fel blauw, en gaat na verloop van tijd ook niet uit?? Maw, mn schermpje staat 24/7 fel blauw te branden..
Kopt dit?
Vind het opzich niet echt een ramp hoor, maar vanwege de batterij? (en natuurlijk ff gelijk krijgen)
En verder is het scherm eerst even helemaal zwart als ik hem openklap, maybe omdat deze telefoon wat geavanceerder is en dus ook meer software heeft/langzamer opstart, maar mn oude samsung was er direct zegmaar.. Ook geen last van, maar voor de zekerheid, hoort dit zo??
Verder super handig dingetje, al erg veel lol gehad van de super kwaliteit fotos en video's![]()
Ah, oke vandaar. Dan klopt het dus wel. Ik zie eerst even een zwart schermpje, dan pas mn achtergrondje. Nouja, geeft niet, misschien heb ik een andere software, in het buitenland gekocht ook.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:16 schreef Suuz_ het volgende:
dat
[..]
die tijd op het externe display kan maar op 1 plaats en dat is bovenin. Je kan hem echter wel uitzetten zodat je helemaal geen tijd hebt op het externe display en het dus helemaal zwart is. Dit doe je gewoon bij telefooninstellingen.
Bij mij als ik mijn telefoon openklap springt meteen het scherm erop zeg maar, hoef niet te wachten ofzo dus weet niet precies waar dat bij jou aan kan liggen.
Stomme vraag waarschijnlijk, maar heb je bluetooth wel aan?quote:Tot slot, ik heb al een aantal filmpjes en foto's die ik graag naar mijn pc wil hebben. Heb een bluetooth dongle op mn laptop, dus dat zou moeten kunnen. Nu ziet de telefoon de laptop dus niet, en andersom. Hoe doen jullie dit?
Bij mij doet de memorecorder het ook niet. Is mijn foon al eens voor weggeweest maar het is niet hersteld.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:27 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Zoiezo is die memorecorder nogal zacht als je iets opneemt? Of doe ik wat verkeerd?
Doet ie het helemaal niet, of is ie gewoon erg zacht? Ik kan hem wel horen, dat wel, maar gewoon zacht. Als ik m tegen mn oor aanhoud, versta ik alles. Is dat de bedoeling?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:20 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Bij mij doet de memorecorder het ook niet. Is mijn foon al eens voor weggeweest maar het is niet hersteld.
Ook wacht ik nu al bijna een half jaar op dat stomme sierraad.
Half mei had ik mijn sierraadquote:Op maandag 3 april 2006 16:14 schreef DuchessX het volgende:
Eindelijk een reactie gehad van samsung![]()
Hopelijk krijg ik binnenkort eindelijk mijn sierraad![]()
Ik stuur altijd 320 x 240 naar de samsung toe, en dat werkt soms wel soms niet. Heel vreemd.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:25 schreef rooie60 het volgende:
Nou niemand die weet wat de software versie is dus,maar ik snap nog iets niet,de resolutie van de E530 is 176x220 als ik een afbeelding van die maat naat de foon stuur als achtergrond,bedekt hij de display niet!!!??? ik neem aan dat ik de afmeeting van het middelste vierkante vlak moet hebben?kan iemand mij die afmeting geven aub? neem aan dat jullie meiden allemaal n achtergrond hebben .
ja, inderdaad... bij mij was ie ook zo kapotquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:03 schreef E.T. het volgende:
Dat stomme sieraad heeft ook nog eens een waardeloze kwaliteit. Bij mij zijn gewoon een oogje en slotje doormidden gebroken.
Het hele sieraad ligt dus in de prullenbak
Het is 176x148 (wat jij stuurt is wel meer aan KB)quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik stuur altijd 320 x 240 naar de samsung toe, en dat werkt soms wel soms niet. Heel vreemd.
so doe eens ff normaal zeg, ik denk dat jij het niet helemaal snapt!quote:Op zondag 2 juli 2006 16:17 schreef rooie60 het volgende:
Jij snapt er helemaal niks van,je gaat toch niet zulke groot formaat afbeelding naar je foon sturen! wat ik hierboven zegt klopt 176x144,ieere afbeelding/plaatje van deze maat past precies op je E530
waar jij het over hebt zijn de maten van de fotos!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |