abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36049515
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 22:15:46 ]
pi_36057602
dat
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 22:57 schreef Cutebutpsycho het volgende:

[..]

Ah oke. Dan gelijk nog een vraagje; klopt het dat die digitale tijd op het externe schermpje gewoon de hele tijd aanblijft?? En constant op 1 plek? Volgens mij hoort dat over het scherm te bewegen ofzo, althans mn vriend heeft een samsung telefoon met een dergelijk extern scherm en bij hem brandt het dus ook constant, maar niet op 1 plaats.., en nu pest ie me dat ik hem nu alweer gesloopt heb want die van mij brand dus constant fel blauw, en gaat na verloop van tijd ook niet uit?? Maw, mn schermpje staat 24/7 fel blauw te branden.. Kopt dit?
Vind het opzich niet echt een ramp hoor, maar vanwege de batterij? (en natuurlijk ff gelijk krijgen )

En verder is het scherm eerst even helemaal zwart als ik hem openklap, maybe omdat deze telefoon wat geavanceerder is en dus ook meer software heeft/langzamer opstart, maar mn oude samsung was er direct zegmaar.. Ook geen last van, maar voor de zekerheid, hoort dit zo??

Verder super handig dingetje, al erg veel lol gehad van de super kwaliteit fotos en video's
die tijd op het externe display kan maar op 1 plaats en dat is bovenin. Je kan hem echter wel uitzetten zodat je helemaal geen tijd hebt op het externe display en het dus helemaal zwart is. Dit doe je gewoon bij telefooninstellingen.

Bij mij als ik mijn telefoon openklap springt meteen het scherm erop zeg maar, hoef niet te wachten ofzo dus weet niet precies waar dat bij jou aan kan liggen.
  woensdag 15 maart 2006 @ 15:30:53 #228
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_36058041
Mijn vriendin wacht ondertussen ook al 3 maanden op haar sieraad...... Ze heeft de moed maar opgegeven.....
  woensdag 15 maart 2006 @ 16:27:32 #229
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_36059977
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 15:16 schreef Suuz_ het volgende:
dat
[..]

die tijd op het externe display kan maar op 1 plaats en dat is bovenin. Je kan hem echter wel uitzetten zodat je helemaal geen tijd hebt op het externe display en het dus helemaal zwart is. Dit doe je gewoon bij telefooninstellingen.

Bij mij als ik mijn telefoon openklap springt meteen het scherm erop zeg maar, hoef niet te wachten ofzo dus weet niet precies waar dat bij jou aan kan liggen.
Ah, oke vandaar. Dan klopt het dus wel. Ik zie eerst even een zwart schermpje, dan pas mn achtergrondje. Nouja, geeft niet, misschien heb ik een andere software, in het buitenland gekocht ook.

Dan nog iets (mijn gebruiksaanwijizing is in het Russisch , dus sorry voor mijn vele vragen ), die memorecorder, waar zit nou de microfoon daarvan?? Ik heb van die mic gaatjes in de zijkant van het klepje zitten, maar daar neemt ie volgens mij niet op, want als het geluid dichtbij de gewone microfoon is, hoor je het veel harder?

Zoiezo is die memorecorder nogal zacht als je iets opneemt? Of doe ik wat verkeerd?

Tot slot, ik heb al een aantal filmpjes en foto's die ik graag naar mijn pc wil hebben. Heb een bluetooth dongle op mn laptop, dus dat zou moeten kunnen. Nu ziet de telefoon de laptop dus niet, en andersom. Hoe doen jullie dit?
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_36061403
quote:
Tot slot, ik heb al een aantal filmpjes en foto's die ik graag naar mijn pc wil hebben. Heb een bluetooth dongle op mn laptop, dus dat zou moeten kunnen. Nu ziet de telefoon de laptop dus niet, en andersom. Hoe doen jullie dit?
Stomme vraag waarschijnlijk, maar heb je bluetooth wel aan?
Als je bluetooth aanhebt, kan je zoeken naar apparaten, als het goed is vindt ie je laptop dan.
En anders, als het aan de laptop ligt.. eerst de goede software even zoeken/installeren en dan via daar naar apparaten zoeken.

Bij mij werkte het in 1 keer.
  woensdag 15 maart 2006 @ 18:56:57 #231
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_36064258
Mmm. het lukt helemaal niet
Heb hem aanstaan ja, de computer ziet de telefoon, en de telefoon ziet de computer, maar dingen naar elkaar verzenden lukt niet, want dan zien ze elkaar weer niet, ofzo.

In die lijst met 'mijn apparaten' staat de telefoon van een vriend (waarmee bluetooth overdracht wel succesvol ging) wel, met een blauwe bluetooth B ervoor, echter, dat btje voor de computernaam is grijs??
|
Iemand een idee wat dat zegt, zodat ik er wat aan kan doen?
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_36089248
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 16:27 schreef Cutebutpsycho het volgende:

[..]

Zoiezo is die memorecorder nogal zacht als je iets opneemt? Of doe ik wat verkeerd?
Bij mij doet de memorecorder het ook niet. Is mijn foon al eens voor weggeweest maar het is niet hersteld.

Ook wacht ik nu al bijna een half jaar op dat stomme sierraad.
#geen
  donderdag 16 maart 2006 @ 20:03:42 #233
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_36095687
Dat stomme sieraad heeft ook nog eens een waardeloze kwaliteit. Bij mij zijn gewoon een oogje en slotje doormidden gebroken.
Het hele sieraad ligt dus in de prullenbak
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 16 maart 2006 @ 20:50:08 #234
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_36097116
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 16:20 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Bij mij doet de memorecorder het ook niet. Is mijn foon al eens voor weggeweest maar het is niet hersteld.

Ook wacht ik nu al bijna een half jaar op dat stomme sierraad.
Doet ie het helemaal niet, of is ie gewoon erg zacht? Ik kan hem wel horen, dat wel, maar gewoon zacht. Als ik m tegen mn oor aanhoud, versta ik alles. Is dat de bedoeling?

Sierraad hoef ik eigenlijk niet eens te hebben
pi_36610908
Eindelijk een reactie gehad van samsung
Hopelijk krijg ik binnenkort eindelijk mijn sierraad
#geen
pi_38739918
Kan iemand mij zeggen wat de laatste software versie is?? en kan je smilies meesturen in een smsje?
pi_38776231
quote:
Op maandag 3 april 2006 16:14 schreef DuchessX het volgende:
Eindelijk een reactie gehad van samsung
Hopelijk krijg ik binnenkort eindelijk mijn sierraad
Half mei had ik mijn sierraad
Ik heb maar 7,5 maand hoeven wachten
#geen
pi_38816195
Nou niemand die weet wat de software versie is dus,maar ik snap nog iets niet,de resolutie van de E530 is 176x220 als ik een afbeelding van die maat naat de foon stuur als achtergrond,bedekt hij de display niet!!!??? ik neem aan dat ik de afmeeting van het middelste vierkante vlak moet hebben?kan iemand mij die afmeting geven aub? neem aan dat jullie meiden allemaal n achtergrond hebben .
  dinsdag 13 juni 2006 @ 16:56:11 #239
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_38817321
Ik heb de foon besteld via vodafone.com met een 1 jarig 12,50 abbo van vodasnol. Besteld op 26 mei en nu nog steeds niet binnen. Begint alweer goed
Al die zooi van bluetooth en mp3 en spelletjes hoef ik allemaal niet. Baal er alleen wel van dat dat trillen en ringtone nog steeds niet tegelijk gaat. Maar goed, verder hoop ik maar dat het een goede foon is om mee te bellen
To infinity…and beyond!
pi_38836088
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 16:25 schreef rooie60 het volgende:
Nou niemand die weet wat de software versie is dus,maar ik snap nog iets niet,de resolutie van de E530 is 176x220 als ik een afbeelding van die maat naat de foon stuur als achtergrond,bedekt hij de display niet!!!??? ik neem aan dat ik de afmeeting van het middelste vierkante vlak moet hebben?kan iemand mij die afmeting geven aub? neem aan dat jullie meiden allemaal n achtergrond hebben .
Ik stuur altijd 320 x 240 naar de samsung toe, en dat werkt soms wel soms niet. Heel vreemd.
pi_38839448

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 22:15:46 ]
  woensdag 14 juni 2006 @ 11:56:12 #242
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_38843582
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 20:03 schreef E.T. het volgende:
Dat stomme sieraad heeft ook nog eens een waardeloze kwaliteit. Bij mij zijn gewoon een oogje en slotje doormidden gebroken.
Het hele sieraad ligt dus in de prullenbak
ja, inderdaad... bij mij was ie ook zo kapot
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 14 juni 2006 @ 11:57:22 #243
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_38843612
Ik kan em niet meer bestellen, de actie is afgelopen. Maar zo te horen heb ik weinig gemist dus
To infinity…and beyond!
pi_38852812
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 01:00 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik stuur altijd 320 x 240 naar de samsung toe, en dat werkt soms wel soms niet. Heel vreemd.
Het is 176x148 (wat jij stuurt is wel meer aan KB)
pi_39273473
je kan gewoon bij de afbeeldingen zelf kijken bij eigenschappen, dan zie je dat de meeste 640x480 zijn dat is dus de juiste maat om iets te versturen!
pi_39450754
Jij snapt er helemaal niks van,je gaat toch niet zulke groot formaat afbeelding naar je foon sturen! wat ik hierboven zegt klopt 176x144,ieere afbeelding/plaatje van deze maat past precies op je E530
waar jij het over hebt zijn de maten van de fotos!
pi_39729504
Ik zit te twijfelen tussen de Samsung E530 en de LG C3380

http://www.kelkoo.nl/b/a/sbs/100052113/16561014.html

Iemand tips??
pi_39729666
quote:
Op zondag 2 juli 2006 16:17 schreef rooie60 het volgende:
Jij snapt er helemaal niks van,je gaat toch niet zulke groot formaat afbeelding naar je foon sturen! wat ik hierboven zegt klopt 176x144,ieere afbeelding/plaatje van deze maat past precies op je E530
waar jij het over hebt zijn de maten van de fotos!
so doe eens ff normaal zeg, ik denk dat jij het niet helemaal snapt!

ik heb al heel lang bluetooth en deze gsm en het meest logische om te kijken hoe groot de afbeelding mag zijn is om bij eigenschappen te kijken bij een plaatje in je gsm!

dat heb ik gedaan en de plaatjes zijn 640x480

als ik mijn foto's van mijn digicam naar die maat verklein passen ze in heel het scherm en zijn ze prachtig! dus doe ff normaal ofzo!
pi_39730685

[ Bericht 79% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 22:15:47 ]
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:50:52 #250
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_39754716
Ik heb zoveel schik met deze telefoon dat ik hem nog maar een jaartje hou
ik kreeg een mooie (goedkope!) aanbieding van telfort als ik mijn abonnement zou verlengen. Nu betaal ik nog maar 8,95 in de maand
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')