Juist Yashaaa dat bedoelde ik ook(grotere neemt teveel kb/mb in beslag)quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hij bedoeld denk ik meer dat het ook dan grote in KB in neemt enzo.. maar ik had volgens mij ook een plaatje verklijnt naar 176*44 en een naar een wat grotere en die grote komt mooier uit op de telefoon dus ja..
nou dat is niet zo van die balken hoorquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:22 schreef rooie60 het volgende:
[..]
Juist Yashaaa dat bedoelde ik ook(grotere neemt teveel kb/mb in beslag)
En deze hij is en zij![]()
Daar komt bij.....als je een afbeelding van 640x480 als achtergrond gebruikt,je 2 witte balken krijgt boven en onder......lelijk dus 176x148 is beeldvullend.
Het is ook niet gek van jou Suuz,maar als ik een plaatje van die afmeting als achtergrond selecteer,krijg ik wel witte balken???zo'n 4 mm boven en onder.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:38 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
nou dat is niet zo van die balken hoor![]()
het vult gewoon heel het beeld! net als alle andere plaatjes dus zo gek was dat niet van mij
graag gedaan en veel plezier ermee!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:17 schreef Harashley het volgende:
Nou Suuz, ik ben je eeuwig dankbaar!! De foto's lukken in 1 keer en ik heb tot nu toe 1 liedje gedownload gekregen. De rest stopt halverwege met de verbinding helaas (:-. Maar dat t kan, is dus wel duidelijk, errug leuk!
Bedankt, Henriette
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |