abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32882809
quote:
Op maandag 5 december 2005 12:13 schreef Bibikuif22 het volgende:
Ik wacht ook al 2 maanden op het sieraad

Bij mij lukt het btw ook niet om trillen en beltoon tegelijk te hebben.

Nu ff nieuwe vraag. Ik heb dus mijn dochtertje (van 2 heel cute) opgenomen die schreeuwt mamaaaa je telefoon gaaat! Affijn, ik het bestand verplaatsen naar favorieten daar doe ik instellen als beltoon, krijg ik een melding niet toegestaan :S

Is het niet mogelijk om je eigen opgenomen geluiden als beltoon in te stellen???
Jawel. Maar heb je het opgenomen op de pc of op je telefoon? Probeer het eens om te zetten in mp3, ik heb ook een mp3 van m'n pc als ringtone.
pi_32882836
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 23:55 schreef Suuz_ het volgende:

[..]

deze gsm heeft ook verschillende profielen {kleuren en achtergrond tekens} ga naar instellingen-displayinstellingen-kleur voila!

als je de stille stand wil inschakelen hou je de hekje toets lang ingedrukt. wil je hem er weer vanaf weer lang in gedrukt houden.

en als je dat gedaan hebt is het gewoon helemaal stil en gaat hij alleen trille als je gebeld word. dus het kan allemaal wel. Toch best leuk dingetje he als je ff het boekje lees ofzo
Nehh, dat bedoelde ik eigenlijk allemaal niet. Mwah van die stille stand is wel oke.
pi_32885067
Ik heb dat sierraad nu nog niet. Sinds september besteld, maar het is niet zo'n heel groot probleem.

Waar hebben jullie zo'n bluetooth geval gehaald om de bestanden van je telefoon naar je computer te uploaden?
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_32885112
Mediamarkt! (je kan em zo duur maken als je zelf wilt.. ik heb er 1 van 20 euro)
pi_32885140
Dan ga ik daar dit weekend eens kijken.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_32892427
quote:
Op woensdag 7 december 2005 10:36 schreef Avani het volgende:
Ik heb dat sierraad nu nog niet. Sinds september besteld, maar het is niet zo'n heel groot probleem.

Waar hebben jullie zo'n bluetooth geval gehaald om de bestanden van je telefoon naar je computer te uploaden?
Ik heb een USB-kabel besteld via internet. Werkt ook prima
#geen
pi_32894280
Ik heb hem van Ebay voor 15 euro incl verzendkosten. Voor die prijs heb ik er nog geen 1 gezien die 100 meter bereik heeft!
pi_33002694
ik heb er 1 van de kijkshop 20 euro is ook een hele goeie.

heb het sieraad gehad trouwens stelt echt geen reet voor! de stenen zijn trouwens allemaal andere kleuren...die van mij is blauw ziet er echt zó nep uit, vrienidn van me heeft er 1 die is doorzichtig met wit die ziet er wel mooi uit
pi_33148092
Hallo!
heb sinds kort deze telefoon en ben er erg blij mee, vind alleen dat er 1 minpuntje aan zit en vraag me af of dat op te lossen is: ik zie op het externe displaz niks staan als ik een gemiste oproep heb. Een sms'je bijvoorbeeld kan ik wel zien op het externe displaz, maar ik zie pas dat ik een gemiste oproep heb als ik het klepje open, niet handig. Ik heb me suf gezocht of ik dat anders ik kan stellen, maar kan niks vinden. Iemand tips? Alvast bedankt!
  vrijdag 16 december 2005 @ 23:01:41 #210
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_33148227
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 22:57 schreef Anna1977 het volgende:
Hallo!
heb sinds kort deze telefoon en ben er erg blij mee, vind alleen dat er 1 minpuntje aan zit en vraag me af of dat op te lossen is: ik zie op het externe displaz niks staan als ik een gemiste oproep heb. Een sms'je bijvoorbeeld kan ik wel zien op het externe displaz, maar ik zie pas dat ik een gemiste oproep heb als ik het klepje open, niet handig. Ik heb me suf gezocht of ik dat anders ik kan stellen, maar kan niks vinden. Iemand tips? Alvast bedankt!
Dat vind ik inderdaad ook irritant, heb er nog niks op gevonden, dus als er tips zijn
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
pi_33151665
Vandaag het sierraad gezien bij mijn vriendin. My god wat een kitsch
#geen
pi_33214462
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 23:01 schreef melismay het volgende:

[..]

Dat vind ik inderdaad ook irritant, heb er nog niks op gevonden, dus als er tips zijn
is niets aan te doen helaas!

en het sieraad is idd kitsch haha
pi_34133889
Heuuu,

als ik een opgenomen filmpje terugkijk, zit er geen geluid bij
(je kunt in het menu selecteren of je er geluid bij wilt hebben ja of nee)
dit heb ik overigens wel goed ingevoerd.
het enige wat ik hoor is geruis.

Hebben meer mensen hier last van?
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
pi_34135919
nee sorry geen last van, denk dat het een foutje is even mee terug gaan als ik jou was!
pi_35240459
quote:
Op woensdag 7 december 2005 10:36 schreef Avani het volgende:

Ik heb het sierraad dus ook nog steeds niet. En ik heb die telefoon al bijna een half jaar. Klagen helpt ook al niks. Waardeloos
Tis dat ik principieel ben maar eigenlijk heb ik zoiets van flikker maar op met je sierraad
#geen
  zondag 19 februari 2006 @ 19:24:28 #216
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_35264353
Hmm, mijn telefoon (Samsung e330) is een beetje gaar aan het worden, en garantieperiode is al voorbij.. Heb gezien dat ik kan verlengen en dan pas later in laten gaan.. Dus dat zou wel handig zijn aangezien gesprekken worden verbroken en smsjes vastlopen, en hij mn inbox door elkaar haalt (het begin en het einde van verschillende berichten - van verschillende mensen ook nog-, aan elkaar knoopt)..

Maar nu 2 vraagjes.. , omdat mijn oude telefoon dus eigenlijk niet zo geweldig was, en van hetzelfde merk.. Is het een beetje wat?? Aangezien dit topic nogal vol staat zullen er vast wel een paar grootverbruikers zijn dus ik hoor graag van de mensen die 'm wat langer hebben of hij het een beetje uithoudt bij jullie, en of ie aan te raden is?
Mijn telefoons sneuvelen namelijk altijd om de meest vage redenen en dat ben ik een beetje zat

De grote concurrent is de Nokia 6111, dus tussen die 2 twijfel ik..

En mocht het de e530 worden..

Ik zie dus overal de
..

En ik wil ik wel de

als het hem dan toch wordt, en ik nog zo kieskeurig mag zijn...
Is die nog wel ergens verkrijgbaar?? Ik zie echt alleen maar roze, en een enkele oranje maar dat vind ik al helemaal niks.

Ohw en,

hoor ... Maar die shopping bags.. Dat menutje zit er echt in??? Dat is geen photoshop ofzo??

(en ja ik was ff in een plaatjes-post mood )
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_35272099
Zekers, zit er echt in
  zondag 19 februari 2006 @ 23:59:02 #218
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_35274746
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:39 schreef Zweefvliegje het volgende:
Zekers, zit er echt in
Joh.
En verder?
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_35279581
Ik heb de mijne niet meer, maar kijk maar eens bij www.nieuwemobiel.nl naar de review van de e530! Daar zul je alles vinden
pi_35294779
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 56% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 22:15:45 ]
pi_35335262
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 84% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 22:15:45 ]
  maandag 13 maart 2006 @ 22:30:54 #222
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_36006810
Ik heb een vraagje, heb een foto op het externe display staan, maar elke keer komt die datum daar dus overheen? Kan dat niet uitgeschakeld worden zoals in het hoofdscherm?? Daar kan je dat toch ook gewoon instellen, ik kan het alleen niet vinden??

[ Bericht 8% gewijzigd door Cutebutpsycho op 13-03-2006 22:36:16 ]
pi_36007178
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 17:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hij wordt morgen afgeleverd

maar maakt het uit wat voor een bluetooth usb dongle je er bij koopt?
Nee, in principe maakt dat niet uit.. ze zijn allemaal hetzelfde!
De ene heeft alleen een groter bereik als de andere, maar die met het minste bereik zijn ook goed genoeg
De mijne kwam uit de Mediamarkt en kostte een euro of 15.
pi_36025142
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:30 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Ik heb een vraagje, heb een foto op het externe display staan, maar elke keer komt die datum daar dus overheen? Kan dat niet uitgeschakeld worden zoals in het hoofdscherm?? Daar kan je dat toch ook gewoon instellen, ik kan het alleen niet vinden??
nee dat kan idd niet, erg irritant vind ikzelf ook!
  dinsdag 14 maart 2006 @ 22:57:50 #225
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_36040636
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 15:46 schreef Suuz_ het volgende:

[..]

nee dat kan idd niet, erg irritant vind ikzelf ook!
Ah oke. Dan gelijk nog een vraagje; klopt het dat die digitale tijd op het externe schermpje gewoon de hele tijd aanblijft?? En constant op 1 plek? Volgens mij hoort dat over het scherm te bewegen ofzo, althans mn vriend heeft een samsung telefoon met een dergelijk extern scherm en bij hem brandt het dus ook constant, maar niet op 1 plaats.., en nu pest ie me dat ik hem nu alweer gesloopt heb want die van mij brand dus constant fel blauw, en gaat na verloop van tijd ook niet uit?? Maw, mn schermpje staat 24/7 fel blauw te branden.. Kopt dit?
Vind het opzich niet echt een ramp hoor, maar vanwege de batterij? (en natuurlijk ff gelijk krijgen )

En verder is het scherm eerst even helemaal zwart als ik hem openklap, maybe omdat deze telefoon wat geavanceerder is en dus ook meer software heeft/langzamer opstart, maar mn oude samsung was er direct zegmaar.. Ook geen last van, maar voor de zekerheid, hoort dit zo??

Verder super handig dingetje, al erg veel lol gehad van de super kwaliteit fotos en video's
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')