Jawel. Maar heb je het opgenomen op de pc of op je telefoon? Probeer het eens om te zetten in mp3, ik heb ook een mp3 van m'n pc als ringtone.quote:Op maandag 5 december 2005 12:13 schreef Bibikuif22 het volgende:
Ik wacht ook al 2 maanden op het sieraad
Bij mij lukt het btw ook niet om trillen en beltoon tegelijk te hebben.
Nu ff nieuwe vraag. Ik heb dus mijn dochtertje (van 2 heel cute) opgenomen die schreeuwt mamaaaa je telefoon gaaat! Affijn, ik het bestand verplaatsen naar favorieten daar doe ik instellen als beltoon, krijg ik een melding niet toegestaan :S
Is het niet mogelijk om je eigen opgenomen geluiden als beltoon in te stellen???
Nehh, dat bedoelde ik eigenlijk allemaal niet. Mwah van die stille stand is wel oke.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:55 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
deze gsm heeft ook verschillende profielen {kleuren en achtergrond tekens} ga naar instellingen-displayinstellingen-kleur voila!
als je de stille stand wil inschakelen hou je de hekje toets lang ingedrukt. wil je hem er weer vanaf weer lang in gedrukt houden.
en als je dat gedaan hebt is het gewoon helemaal stil en gaat hij alleen trille als je gebeld word. dus het kan allemaal wel. Toch best leuk dingetje he als je ff het boekje lees ofzo![]()
Ik heb een USB-kabel besteld via internet. Werkt ook primaquote:Op woensdag 7 december 2005 10:36 schreef Avani het volgende:
Ik heb dat sierraad nu nog niet.Sinds september besteld, maar het is niet zo'n heel groot probleem.
![]()
Waar hebben jullie zo'n bluetooth geval gehaald om de bestanden van je telefoon naar je computer te uploaden?
Dat vind ik inderdaad ook irritant, heb er nog niks op gevonden, dus als er tips zijnquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:57 schreef Anna1977 het volgende:
Hallo!
heb sinds kort deze telefoon en ben er erg blij mee, vind alleen dat er 1 minpuntje aan zit en vraag me af of dat op te lossen is: ik zie op het externe displaz niks staan als ik een gemiste oproep heb. Een sms'je bijvoorbeeld kan ik wel zien op het externe displaz, maar ik zie pas dat ik een gemiste oproep heb als ik het klepje open, niet handig. Ik heb me suf gezocht of ik dat anders ik kan stellen, maar kan niks vinden. Iemand tips? Alvast bedankt!
is niets aan te doen helaas!quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:01 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad ook irritant, heb er nog niks op gevonden, dus als er tips zijn
Ik heb het sierraad dus ook nog steeds niet.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:36 schreef Avani het volgende:
Ik heb dat sierraad nu nog niet.Sinds september besteld, maar het is niet zo'n heel groot probleem.
![]()
Waar hebben jullie zo'n bluetooth geval gehaald om de bestanden van je telefoon naar je computer te uploaden?
Joh.quote:
Nee, in principe maakt dat niet uit.. ze zijn allemaal hetzelfde!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hij wordt morgen afgeleverd
maar maakt het uit wat voor een bluetooth usb dongle je er bij koopt?
nee dat kan idd niet, erg irritant vind ikzelf ook!quote:Op maandag 13 maart 2006 22:30 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Ik heb een vraagje, heb een foto op het externe display staan, maar elke keer komt die datum daar dus overheen? Kan dat niet uitgeschakeld worden zoals in het hoofdscherm?? Daar kan je dat toch ook gewoon instellen, ik kan het alleen niet vinden??
Ah oke. Dan gelijk nog een vraagje; klopt het dat die digitale tijd op het externe schermpje gewoon de hele tijd aanblijft?? En constant op 1 plek? Volgens mij hoort dat over het scherm te bewegen ofzo, althans mn vriend heeft een samsung telefoon met een dergelijk extern scherm en bij hem brandt het dus ook constant, maar niet op 1 plaats.., en nu pest ie me dat ik hem nu alweer gesloopt hebquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:46 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
nee dat kan idd niet, erg irritant vind ikzelf ook!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |