Statistiekjesquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Lucille) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
Nee die had ik.quote:
Veel plezier met het vlees meisje opgeilenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:41 schreef SHERMAN het volgende:
* SHERMAN gaat het zuivelteam aansterken en het vlees meisje opgeilen.
Lief spelen is veel leuker dan vlammenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
* Sjowhan geeft Godt een aaitje over zijn bolletje
Hoi lieverd
Ik niet, heb sensation zitten kijken/luisteren.quote:
Die banner is inderdaad behoorlijk kutquote:Op zondag 3 juli 2005 11:19 schreef mschol het volgende:_ een klote banner van the fantastic four op de fp, opzich niet vervelend als mhij in een normale ad zou staan maar hij neemt de helft (als het niet meer is) van me scherm in beslag
het kutte is dat ik em niet zomaar in IE kan blokkeren..quote:Op zondag 3 juli 2005 11:23 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die banner is inderdaad behoorlijk kut. Gelukkig heb ik Flashblock geïnstalleerd, anders zou die nog irritanter zijn.
Goedesmorgens
We zitten helaas nog wel even vast aan die banner. Al waren ze dacht ik wel bezig om hem eventueel wat kleiner te krijgen.quote:Op zondag 3 juli 2005 11:46 schreef mschol het volgende:
idd zie hier:
Reclames op frontpage
deze is ook leuk:
Mensen die zeiken over jonge kinderen met een mobieltje
ik heb zelf inmiddels wel een mobiel, mede omdat ik dan voor e.v.t. werk bereikbaar kan zijn, het gebeurd me namelijk maar al te vaak dat ik wordt gebeld op momenten dat ik er niet ben en dan bellen ze op me mobielquote:Op zondag 3 juli 2005 12:02 schreef ElmarO het volgende:
[..]
We zitten helaas nog wel even vast aan die banner. Al waren ze dacht ik wel bezig om hem eventueel wat kleiner te krijgen.
Vind ik persoonlijk ook een beetje onnodig om kinderen al zo vroeg een mobiel te geven. Nou zie ik voor mij persoonlijk nog steeds de noodzaak niet om zo'n ding te hebben. Dus ik ben nog steeds mobielloos.
yup.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:12 schreef SHERMAN het volgende:
Ja, maar toch is het vrij stil.
Das niet echt slim.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
en ik ben vergeten afspraak te maken met vriendinnetje waar we heen zouden kunnen gaan![]()
Ja sorry zit niet op te lettenquote:Op zondag 3 juli 2005 20:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
je bent de tweede die het vraagt
Wel lekker ja, zekerste weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand helpen??![]()
![]()
dat niet wasquote:Op zondag 3 juli 2005 20:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
yup.
Lijkt wel of iedereen op vakantie is
heb morgenochtend om 7.45 afspraak bij de fysioquote:Op zondag 3 juli 2005 21:23 schreef mschol het volgende:
[..]
dat niet was
Star Wars Knights of the Old Republic aan het spelen
zo eff Joan of arcadia kijken en daarna maffen
dan kan ik er pas weer zijn vanaf ongv 12 uur
quote:Op zondag 3 juli 2005 23:16 schreef SHERMAN het volgende:
Truste.
Ik ben hier dus alleen.
Gezellig zijn jullie.
Hmm, lijken me twee verschillende dingen. De linkjes openen namelijk in een nieuw venster en het fotoboek en dergelijke niet meer.quote:Op maandag 4 juli 2005 01:22 schreef mother-mother het volgende:
hai ,
ik heb ff een vraag , weet niet waar ik die kan stellen dus doe ik t maar ff hier
als ik op n linkje klik van fotoboek ofzo , of gewoon een linkje in een post van iemand dan reageerd mn pc helemaal niet meer
zal wel aan mn pc liggen en niet aan fok maar nogmaals ik heb geen id wat ik eraan moet doen , steeds als t gebeurd ga ik maar weer opnieuw naar fok forum met nieuwe bladzijde zeg maar en geen linkjes meer klikken
tis best irritant , want als ik pc net aanzet is t nog gewoon normaal
ik snap er geen bal meer van , please help me
Mogguhquote:Op maandag 4 juli 2005 08:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Hmm, lijken me twee verschillende dingen. De linkjes openen namelijk in een nieuw venster en het fotoboek en dergelijke niet meer.
Heb je een virusscanner of iets dergelijks?
hai, ja ik zal ff norman eroverheen trekken , maar ik bedoel idd dat er eennieuw venster moet komen , en dan reageerd ie niet meer, dus meer die linkjes bij iedereen in zn sig ofzoquote:Op maandag 4 juli 2005 08:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Hmm, lijken me twee verschillende dingen. De linkjes openen namelijk in een nieuw venster en het fotoboek en dergelijke niet meer.
Heb je een virusscanner of iets dergelijks?
quote:Op maandag 4 juli 2005 12:23 schreef JortK het volgende:
[..]
Slarioux hoop ik... die heeft echt van die lompe reakties altijd vind ik
En kent geen genade.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 12:55 schreef SHERMAN het volgende:
Ik ken geen mod die harder optreedt eerlijk gezegt.
Ik zeg toch ook niet dat ik het fout vind?quote:Op maandag 4 juli 2005 13:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Hij is tenminste redelijk rechtvaardig
En kan het ook onderbouwen
Bij andere is het gewoon vriendjespolitiek
Tss beetje onze slowchat onder spammen.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 4 juli 2005 13:42 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Tss beetje onze slowchat onder spammen.![]()
florahollandquote:Op zondag 3 juli 2005 23:26 schreef SHERMAN het volgende:
Want?
spam?? jaquote:
rij er vaak langs als ik naar Leiden centraal gaquote:Op maandag 4 juli 2005 14:25 schreef mschol het volgende:
[..]
spam?? ja
floraholland?? neuh, grootste bloemenveiling ter wereld (2de staat in aalsmeer ofzo, we zijn een echt bloemenland)
maar vast niet zo vroeg als ik dat nu doequote:Op maandag 4 juli 2005 14:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
rij er vaak langs als ik naar Leiden centraal ga
quote:
Uhmm neequote:Op maandag 4 juli 2005 15:34 schreef mschol het volgende:
[..]
maar vast niet zo vroeg als ik dat nu doe
quote:Op maandag 4 juli 2005 15:52 schreef JortK het volgende:
Nieuwste kut pakket aller tijden: SecuRemote![]()
Inbellen door heel Europa... werken ze met SecuRemotequote:
Waarom heb je het offline gehaald Jump?quote:Op maandag 4 juli 2005 18:44 schreef Jump het volgende:
Ik heb me forum statistiekjes offline gehaald en de huidige database door de plee getrokken. Het enigste wat ze deden wat de 2 figuurtjes in de OP van dit topic.
Zolang ik er niks verder met doe gaan ze offline blijven![]()
Figuurtjes heb ik dus ook uit de txt gehaald.
database had bijna 300000 records en om deze enkel voor 2 figuurtjes te gebruiken die enkel bekeken worden als er een nieuw topic is, vond ik het wat overbodig gewordenquote:Op maandag 4 juli 2005 18:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Waarom heb je het offline gehaald Jump?
Databeest was maar 6 MB groot, en de figuurtjes die php uitspugde maar enkele kB'squote:Op maandag 4 juli 2005 19:36 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm owja
* Sjowhan wilt het evt. wel hosten
ik 3, en kan dan rond half 7 weer mooi uit bed stappenquote:Op maandag 4 juli 2005 20:15 schreef mschol het volgende:
shit man ik mag over ongv 2 uur me nest weer in
Is inderdaad een leuke film. Ik heb afgelopen vrijdag ook Sin City gezien. Vond ik ook wel een goede filmquote:Op maandag 4 juli 2005 16:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Inbellen door heel Europa... werken ze met SecuRemote
* JortK heeft trouwens nog een filmtip: hostage![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:21 schreef JortK het volgende:
* JortK heeft aardige vrienden... douwen hem een 260Gb Mixxor FTP onder zijn neus![]()
Kun je niet een werkende digsearch maken ala dat geval van QG? (werkt wel maar verbinding is meestal nogal traag).quote:Op maandag 4 juli 2005 19:37 schreef Jump het volgende:
[..]
database had bijna 300000 records en om deze enkel voor 2 figuurtjes te gebruiken die enkel bekeken worden als er een nieuw topic is, vond ik het wat overbodig geworden
[..]
Databeest was maar 6 MB groot, en de figuurtjes die php uitspugde maar enkele kB's
Uiteraard alleen voor sc'ers he.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 06:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Kun je niet een werkende digsearch maken ala dat geval van QG? (werkt wel maar verbinding is meestal nogal traag).
Hoe vaak ga je nog melden dat je FTP´s en een site hebt?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:21 schreef JortK het volgende:
* JortK heeft aardige vrienden... douwen hem een 260Gb Mixxor FTP onder zijn neus![]()
Een hamer werkt ookquote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:38 schreef Sjowhan het volgende:
Leuk laptops, alleen als er een password op de local admininstrator staat wat de user niet weet, is er 1 oplossing.. kraken
Lang leve ERD-commander of de Linux Bootflop
Pffff altijd lastig...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je nog melden dat je FTP´s en een site hebt?
Moeten we je nu stoer vinden?![]()
Juist welquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dat doe ik maar niet met laptops die niet van mezelf zijn
Windows is h4xx0r3dquote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:38 schreef Sjowhan het volgende:
Leuk laptops, alleen als er een password op de local admininstrator staat wat de user niet weet, is er 1 oplossing.. kraken
quote:
Werkt dat dan nog na SP2 ?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Echt handig, gewoon op internet te vinden, als je een adminpassword niet meer weet
ERD is simpeler, maar als dat niet werkt, is de linux-bootflop/cdrom de enigeste uitweg
Tuurlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Werkt dat dan nog na SP2 ?
Ik had ergens gelezen dat het nu anders gecodeerd wordt...
wat voor pakket?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:42 schreef SHERMAN het volgende:
Ik heb een mooi pakket van de ptt gekregen.
Post.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:38 schreef Sjowhan het volgende:
daarover had ik het dusquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:30 schreef mschol het volgende:
[..]
http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/
nt password op google
quote:
quote:
Gelijk heb je.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:32 schreef Sjowhan het volgende:
het is meer dat ik al de hele dag gewerkt heb, en ik me even niet zo lekker in me vel zit. Ik zou het liefste gewoon een avond thuis blijven, lekker vroeg naar bed toe ofzo, en morgen weer iets beter voelend opstaan..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:34 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Gelijk heb je.
Ik mag morgen ochtend weer.
ik ben juist thuisquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:32 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan is er weer.. fukking geen zin in werken vanavond
rond half zes ofzoquote:
Damesquote:
Niet zo'n grote mond he.quote:
Sorry.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Hey beetje respect voor de ouderen!
Alleen de vrouwen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:12 schreef Jump het volgende:* Jump gaat morgen nog wat irritante netwerkgebruikerstjes lastig vallen
![]()
![]()
moet overal nog wat updates installeren die niet willen via SUSquote:
Kan je beter niet SUS fixxen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:20 schreef Jump het volgende:
[..]
moet overal nog wat updates installeren die niet willen via SUS
en alsek pc overneem via netwerk gaat het te traag
zijn er zo'n 300 nog te gaan
Ze kunnen me inhurenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:36 schreef Jump het volgende:
mja, ze moeten de vakantiejobs wat werk geven![]()
Eerst es vragen wanneer ze allemaal pauze doen, en dan allemaal tegelijkertijd doen
Traagquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:42 schreef Jump het volgende:
Deze middag eens SMS getest, handig prog, maar wel beetje traag soms op groot netwerk (juist geen 1000 pc's)
Dubbel zolang ?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:06 schreef Sjowhan het volgende:
Uhuh. Daar hebben wij dus ook last van, en gaan ook een minimumeis nu stellen aan de secties van de Uni; min p4. 512 ram en 40gB hd, het is idd anders niet werken, op een p3-700 is het dubbel zolang wachten dan op een p4...
quote:BlueCurl.nl says:
jij nerd
quote:
vraag verlenging aan danquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:07 schreef Jump het volgende:
[..]
Dubbel zolang ?Maar er maar driedubbel zolang van.
Kortom, ik had een lijst in excel met pc's die geüpdate moeten worden, uitgeprint zo'n 6 pagina's. Elke dag zo'n stuk of 15~20 proberen te doen, dan is dat bijna gedaan tegen einde vakantiejob.
Ze hebben al iemand voor augustus, die sukkelaar moet ook nog wat te doen krijgen héquote:
Hmm, en dat moet je voor augustus klaar hebben?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:22 schreef Jump het volgende:
[..]
Ze hebben al iemand voor augustus, die sukkelaar moet ook nog wat te doen krijgen hé
Moet ook nog een stuk of 50 (!!) pc's op orde stellen voor verkoop als tweedehands. Dat zullen dus ook oude bakken zijn
Die pc's zijn gewoon kijken als ze werken, desnoods ander hd derin en een ghost eropquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, en dat moet je voor augustus klaar hebben?
Gaat je niet lukken
Ghost is dan wel makkelijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:30 schreef Jump het volgende:
[..]
Die pc's zijn gewoon kijken als ze werken, desnoods ander hd derin en een ghost erop
Maar kruipt toch al rap veel tijd in (neem maar uur per pc zeker)
Ga jij is automatiseren op de zaak danquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ghost is dan wel makkelijk.
Is het een installatie waar men de key zelf nog dan moet invullen?
och, dat doe ik wel als ik een vaste aanstelling heb gekregen, er is al een halve-unattended, maar nog niet helemaal afquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ga jij is automatiseren op de zaak dan
Zo gemaakt johquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
och, dat doe ik wel als ik een vaste aanstelling heb gekregen, er is al een halve-unattended, maar nog niet helemaal af
jij niet!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:15 schreef Jump het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En om Godt tevreden te stellen:
Moet ik al op men knieën gaan zitten?
weet het, maarjaquote:
Patser.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:05 schreef Sjowhan het volgende:
[afbeelding]
Dit is toch wel een goeie camera he? Die wil ik nadat ik veel centjes verdiend heb gaan aanschaffen
ie heeft hem nog niet hoorquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:05 schreef Sjowhan het volgende:
[afbeelding]
Dit is toch wel een goeie camera he? Die wil ik nadat ik veel centjes verdiend heb gaan aanschaffen
Nog niet.quote:
met lens staattie hier voor 799.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:10 schreef BlueCurl het volgende:
[afbeelding]
ik alleen n00b dus moet nog paar keer boekje herlezen
edit:
enkel lenzenkapje is anders want die zit niet vast en was ik al meteen tweede dag kwijt geraakt...
en zo te zien zit me zelf aangeschafte UV polorisatie filter er al voor
en dit is de standaard lens die erbij zite de 18-55
[centraal] beoordeel mijn foto deel 20quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mooi ding!
Bij Speed istie met een 36-78 lens ofzo..
zielig vleesmeisjequote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:39 schreef SHERMAN het volgende:
Ik morgenochtend maar 2 uurtjes weer.
Even flink rellen en geilen op het vlees meisje en dan weer naar huis.
Goedennacht allen.
Wat is het nou, een UV filter, een polarisatie filter, of bedoel je gewoon een sky filterquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:10 schreef BlueCurl het volgende:
UV polorisatie filter
Mooi!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:38 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
[centraal] beoordeel mijn foto deel 20
zojuist gemaakt
Ben het met hem eens.quote:En opeens weet je het zeker he, het zijn allemaal kut hoeren.
Laat ik zeggen dat verhalen over haar dat ze een slet zou zijn best wel blijven te kloppen.quote:
aanstellerquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:31 schreef Sjowhan het volgende:
Sjeeezzzzz...
Tering druk hier.. 1 pc herinstalleren (laptop), een pc de data overzetten en net een pc opgehaald die niet meer wilde opstarten. Heb het nog nooit zo druk gehad
quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:15 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nep patser, hij heeft hem nog niet ...
![]()
Je bent van de kasta fanclub?quote:
Hij had moeten blijvenquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:21 schreef SHERMAN het volgende:
Of een rebel die het niet eens is met het FOK! bewind?
voor vandaag:quote:
film:quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:08 schreef SHERMAN het volgende:
En welke film word het?
Ze zit toch niet in de jumbo?
Ice Princess heb ik hier ook, lijkt me echt een meisjesfilmquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:18 schreef mschol het volgende:
[..]
film:
iceprincess of
leage of the extraordenary gentleman
en geen idee if ze in de jumbo zat maar volgens mij niet
ik weet het niet, ik kon em toch gratis krijgenquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ice Princess heb ik hier ook, lijkt me echt een meisjesfilm![]()
leage of the extraordenary gentlemanquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:19 schreef SHERMAN het volgende:
Anders heeft ze een leuke trauma waarschijnlijk.
Verkeerde quote kerel.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
leage of the extraordenary gentleman
Is goed
Euhm ja dat weet ik ook niet.quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:34 schreef mschol het volgende:
[..]
uhhmm tja geen zin in, geen idee waarover ik zou moeten posten etc. etc. etc.
Nieuwsgierig?quote:
Merk het.quote:
Zal ik morge poste als de igroep ( http://www.ulcn.leidenuniv.nl/index.php3?m=33&c=74 ) deze op voorraad heeft tenminstequote:
een polarisatie filter met UV beschermingquote:Op woensdag 6 juli 2005 07:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat is het nou, een UV filter, een polarisatie filter, of bedoel je gewoon een sky filter
quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:39 schreef Jump het volgende:
Zie sherman kijken
http://h3pfoof.free.fr/Ca%20pik%20les%20yeux.jpg
Ik hoop dat je een beetje redelijke hebt gekocht, mijn 1ste polarisatie filter was een goedkoop dingetje (iets van 30 gulden) en het was duidelijk te zien (vergeleken met een foto met dezelfde parameters zonder cirpol), net iets minder scherp.quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:22 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
een polarisatie filter met UV bescherming
Die leren slip staat je overigens goedquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:39 schreef Jump het volgende:
Zie sherman kijken
http://h3pfoof.free.fr/Ca%20pik%20les%20yeux.jpg
quote:
Ik heb niet zo'n bout hoofd.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:34 schreef Sjowhan het volgende:
Grmbl..
Eerst netwerkkaart
nu geluid stuk
Ik heb het weer hoor
Gaat lekkerquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:34 schreef Sjowhan het volgende:
Grmbl..
Eerst netwerkkaart
nu geluid stuk
Ik heb het weer hoor
laat ik zeggen: liever nietsquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:38 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Gaat lekker. Ben benieuwd wat hierna kapot gaat.
even zegtie danquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:51 schreef Jump het volgende:
[[url=http://users.pandora.be/monkeytail/bureau2_.jpg]afbeelding][/url]
zus weg, dus haar tft even geleend
Mwha niet iedereen hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
iedreen is een patser volgens mij volges jou
quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:05 schreef devzero het volgende:
Troel is een patster want haar icon heeft een worst op haar hoofd.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:05 schreef devzero het volgende:
Troel is een patster want haar icon heeft een worst op haar hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |