daarover had ik het dusquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:30 schreef mschol het volgende:
[..]
http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/
nt password op google
quote:
quote:
Gelijk heb je.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:32 schreef Sjowhan het volgende:
het is meer dat ik al de hele dag gewerkt heb, en ik me even niet zo lekker in me vel zit. Ik zou het liefste gewoon een avond thuis blijven, lekker vroeg naar bed toe ofzo, en morgen weer iets beter voelend opstaan..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:34 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Gelijk heb je.
Ik mag morgen ochtend weer.
ik ben juist thuisquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:32 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan is er weer.. fukking geen zin in werken vanavond
rond half zes ofzoquote:
Damesquote:
Niet zo'n grote mond he.quote:
Sorry.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Hey beetje respect voor de ouderen!
Alleen de vrouwen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:12 schreef Jump het volgende:* Jump gaat morgen nog wat irritante netwerkgebruikerstjes lastig vallen
![]()
![]()
moet overal nog wat updates installeren die niet willen via SUSquote:
Kan je beter niet SUS fixxen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:20 schreef Jump het volgende:
[..]
moet overal nog wat updates installeren die niet willen via SUS
en alsek pc overneem via netwerk gaat het te traag
zijn er zo'n 300 nog te gaan
Ze kunnen me inhurenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:36 schreef Jump het volgende:
mja, ze moeten de vakantiejobs wat werk geven![]()
Eerst es vragen wanneer ze allemaal pauze doen, en dan allemaal tegelijkertijd doen
Traagquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:42 schreef Jump het volgende:
Deze middag eens SMS getest, handig prog, maar wel beetje traag soms op groot netwerk (juist geen 1000 pc's)
Dubbel zolang ?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:06 schreef Sjowhan het volgende:
Uhuh. Daar hebben wij dus ook last van, en gaan ook een minimumeis nu stellen aan de secties van de Uni; min p4. 512 ram en 40gB hd, het is idd anders niet werken, op een p3-700 is het dubbel zolang wachten dan op een p4...
quote:BlueCurl.nl says:
jij nerd
quote:
vraag verlenging aan danquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:07 schreef Jump het volgende:
[..]
Dubbel zolang ?Maar er maar driedubbel zolang van.
Kortom, ik had een lijst in excel met pc's die geüpdate moeten worden, uitgeprint zo'n 6 pagina's. Elke dag zo'n stuk of 15~20 proberen te doen, dan is dat bijna gedaan tegen einde vakantiejob.
Ze hebben al iemand voor augustus, die sukkelaar moet ook nog wat te doen krijgen héquote:
Hmm, en dat moet je voor augustus klaar hebben?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:22 schreef Jump het volgende:
[..]
Ze hebben al iemand voor augustus, die sukkelaar moet ook nog wat te doen krijgen hé
Moet ook nog een stuk of 50 (!!) pc's op orde stellen voor verkoop als tweedehands. Dat zullen dus ook oude bakken zijn
Die pc's zijn gewoon kijken als ze werken, desnoods ander hd derin en een ghost eropquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, en dat moet je voor augustus klaar hebben?
Gaat je niet lukken
Ghost is dan wel makkelijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:30 schreef Jump het volgende:
[..]
Die pc's zijn gewoon kijken als ze werken, desnoods ander hd derin en een ghost erop
Maar kruipt toch al rap veel tijd in (neem maar uur per pc zeker)
Ga jij is automatiseren op de zaak danquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ghost is dan wel makkelijk.
Is het een installatie waar men de key zelf nog dan moet invullen?
och, dat doe ik wel als ik een vaste aanstelling heb gekregen, er is al een halve-unattended, maar nog niet helemaal afquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ga jij is automatiseren op de zaak dan
Zo gemaakt johquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
och, dat doe ik wel als ik een vaste aanstelling heb gekregen, er is al een halve-unattended, maar nog niet helemaal af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |