Ah, motorolie .. voor auto hoef je er niet bij te zetten.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
motorolie voor auto voor mijn balhoofdlagersmaar kun je daar zo bij of...
Niks mis mee, ik zei alleen dat jij ook zo een creatieveling bentquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:19 schreef bwt het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn sig's![]()
zijn toch altijd wel leuk![]()
![]()
Toch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan zou die van de dijk afpleurenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:27 schreef Youssef het volgende:
[..]
En waarom had je dit keer niet je motor op dat homo midden bokje gezet
Die zullen daar dan ook wel ergens tussenzittenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Monster!![]()
Die arme vliegjes hebben ook broertjes en zusjes, en pappa's en mamma's.![]()
Zijn niet echt lekkere dijkjes, veel blinde of langzame bochtenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen komt iemand kijken voor mijn motor![]()
lars, waar moest ik nou precies die olie (voor auto) ingooien
@ hicham, misschien eens opzij kijken als je rijdt![]()
iig voor de verkoopquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ah, motorolie .. voor auto hoef je er niet bij te zetten.![]()
Of bedoelt Lars dat die wat dikker is, 15W40 ofzo.![]()
Je moet denk ik wel je bovenste kroonplaat er even af imbussen denk ik.![]()
En ik vraag mij af of het wat helpt.
Sowiezo hoeft er maar 10-20 ml enkele theelepels op, anders loopt het alle kanten op den'k.
Nee, daar had je geen tijd voor.quote:
10-20 ml kan je vervangen door 1-2 ml.quote:
gheghequote:
al die meetings...niks van meegekregenquote:Ik ga naar een supermotard meeting in Zoetermeer, en de Lims gaan blijkbaar meeten met Marty & Raus en Marty.Heb er weinig details over gelezen idd.
![]()
okquote:10-20 ml kan je vervangen door 1-2 ml.![]()
Lijkt weinig, maar zijn toch wel 2-3 theelepeltjes.![]()
En 15W40 is niet zo heel veel dunner dan 10W40.![]()
Vanwaar die strepen door de namenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:16 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ga naar een supermotard meeting in Zoetermeer, en de Lims gaan blijkbaar meeten met Marty & Raus en Marty.Heb er weinig details over gelezen idd.
![]()
Ik weet niet hoe het bij een ZXR400 zit qua contactslot e.d., maar normaal alleen een imbus links en rechts om je vorkpoten.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en die kroonplaat schroef je er zo af
Gecorrigeerde beleefdheidsvorm op verzoek.quote:
motorport rekende geloof ik tegen de 500 euro voor balhoofd vervangen. Dat wil zeggen 45 euro voor de lagers 455 voor uurloon, wat zo'n 5 uur isquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:58 schreef Worldbeater het volgende:
Ik twijfel ook wel dat als je er bovenin olie gooit, het wel goed genoeg bij je balhoofdlagers komt.![]()
Maar er was iemand bij las ik, die dit klusje als het allereerste sleutelklusje had aangepakt.
Er is dus wel degelijk hoop.![]()
Veel langer dan een uur hoeft het niet te duren voor een beetje handige dealer.
Laat het anders 2 uur zijndie kosten zijn best te overzien.
![]()
Kan je hem wel beter zonder kuipwerk aanbieden, kunnen ze overal makkelijker bij scheelt weer pleuro's..
.. en scheelt ook met mogelijke krassen op je mooie kappen..
Wat ik zeg las ik net in die balhoofdlagers topics op M-F.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:03 schreef Gebakken_vissie het volgende:
motorport rekende geloof ik tegen de 500 euro voor balhoofd vervangen. Dat wil zeggen 45 euro voor de lagers 455 voor uurloon, wat zo'n 5 uur is
Dat is best te doen, al lopen ze vaak wel weer uit naar 300 euro..of zat de btw er nog niet in..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
bij roadrunner rekende ze 250 euro voor clip on en lagers vervangen...
ultrasoon word maar heel weinig gebruikt waar het volgens de voorschriften gebruik zo moeten worden. Net als in de duikwereld (technischduiken, materiaal zuurstof schoonmaken) word meestal gewoon remmenreiniger gebruikt voor het ontvetten, of een variant daarop.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:10 schreef Worldbeater het volgende:
Maar ja er stond ook op M-F dat alle motordealers een ultrasoonbad hebben.![]()
Paul Bon en Motorport dus sowiezo niet weet ik uit ervaring.![]()
mwoah 300 euro vind ik nog aardig veel...als ik zelf een clip on en lagers kan kopen met 30% korting en ze er zelf (met hulp uiteraard) op kan zetten scheelt dat toch weer geld.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:31 schreef Worldbeater het volgende:
Dat is best te doen, al lopen ze vaak wel weer uit naar 300 euro..of zat de btw er nog niet in..![]()
Ben je al geslaagd voor de spulletjes die je sowiezo ging kopen / rondvragen?
ik ook niet. Gekke is wel dat ze het ding ipv te vervangen alleen hebben aangedraaid voor praktisch nop......quote:Op zondag 3 juli 2005 00:30 schreef Makster het volgende:
Avond, ff naar Star Wars geweestNiet fucken met Yoda is het advies
Pepijn thanks voor de info over de carb. 60 mm it is![]()
Balhoofd 5 uur arbeidsloonJe kroon plaat los maken en je trek zo je vork uit je balhoofd, lager er af af ketsen, niewe erop fleppen. Lagervet er opsmeren en gaan..... toch
Zie het probleem niet helemaal...
Smeert lekker, is wat dikker en zo voelen ze de dooie punten niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:02 schreef Worldbeater het volgende:
Ah, motorolie .. voor auto hoef je er niet bij te zetten.![]()
Of bedoelt Lars dat die wat dikker is, 15W40 ofzo.![]()
Nope.quote:
liggen ook nog in bedquote:Op zondag 3 juli 2005 09:19 schreef bwt het volgende:
En nog niemand wakker verder?
Wat een slaapkoppen allemaal.
De wekker liep net afquote:Op zondag 3 juli 2005 09:19 schreef bwt het volgende:
En nog niemand wakker verder?
Wat een slaapkoppen allemaal.
Ik merk het ja.quote:Op zondag 3 juli 2005 09:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
gisteren was het dus fok-MC bioscoopdag
quote:Op zondag 3 juli 2005 09:45 schreef Makster het volgende:
Strong the force is in you, but not ready are you yet
Net gegeten en antwoord op je carb vraag is gisteren al voorbij gevlogenquote:Op zondag 3 juli 2005 09:53 schreef Worldbeater het volgende:
Gisteravond de kappen en het zadel van de CR nog even verwijdert, kan ik better bij de uitlaat om die nog even goed op te poetsen.![]()
En iedereen al gegeten?![]()
Dit is de reden waarom je niet met supersport laarzen op een SM moet gaan zitten.![]()
(niet mijn been overigens dit keer)
[[url=http://img124.imageshack.us/img124/2676/been6fx.th.jpg]afbeelding][/URL]
dan zou ik als ik jou was maar beginnen met een MOK koffiequote:Op zondag 3 juli 2005 10:01 schreef Makster het volgende:
[..]
Net gegeten en antwoord op je carb vraag is gisteren al voorbij gevlogen
Denk dat ik straks maar verder ga aan de SM. Zadel opnieuw bekleden, en aan de voorlamp beginnen. Tis jammer dat ik geen MEK heb want kan verder geen reet nu![]()
Mja, ik kan er alleen nog weinig mee met dat antwoord.quote:Op zondag 3 juli 2005 10:01 schreef Makster het volgende:
Net gegeten en antwoord op je carb vraag is gisteren al voorbij gevlogen
Denk dat ik straks maar verder ga aan de SM. Zadel opnieuw bekleden, en aan de voorlamp beginnen. Tis jammer dat ik geen MEK heb want kan verder geen reet nu![]()
Inderdaadn geen slecht plan als ik er over na denkquote:Op zondag 3 juli 2005 10:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan zou ik als ik jou was maar beginnen met een MOK koffie![]()
We shall see. Beter regel ik snel dat MEK en wat donor ABS anders ga ik maar mijn orginele spatbord ontledenquote:Op zondag 3 juli 2005 10:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mja, ik kan er alleen nog weinig mee met dat antwoord.![]()
Moet dinsdag toch nog de vlotterbak ophalenmaar wel handig als ik het nu al weet..
Jammer van die MEK, maar dat zadel zal best al een hele kluif kunnen zijn.![]()
Over 2 uurtjes ga ik naar die meeting.![]()
neem je camera meequote:Op zondag 3 juli 2005 10:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mja, ik kan er alleen nog weinig mee met dat antwoord.![]()
Moet dinsdag toch nog de vlotterbak ophalenmaar wel handig als ik het nu al weet..
Jammer van die MEK, maar dat zadel zal best al een hele kluif kunnen zijn.![]()
Over 2 uurtjes ga ik naar die meeting.![]()
Niet matzwart doen heHquote:
Die zullen er wel genoeg zijn .. maar zal het proberen.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 10:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan zou ik als ik jou was maar beginnen met een MOK koffie![]()
nee helemaal niet meer sinds harde kern weg isquote:Op zondag 3 juli 2005 12:13 schreef Phatzak het volgende:
Goedemorgen jongens,
ik was dit topic helemaal vergeten. Meeten jullie nog
Niks bijzonders, Raus en Mercy komen hierheen om zich te bekeren tot de Islamquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:geen msn liefde
wat gaat er morgen gebeuren
quote:Op zondag 26 juni 2005 22:48 schreef Zeeuwse Klei het volgende:
[...]:Y:Y
Net zolang tot alle noppen die nog over zijn afscheuren...Ben ook druk bezig mijn Mefo op te kluiven. Die valt als ie eenmaal over de helft versleten is op de weg niet eens tegen, rijdt best wel heel erg oké (mits droog weer)
Maargoed, daar ging dit topic niet over...
BTW, op een paar Scorpions, Anakees of Siracs stuurt het op de weg nog helemaal niet zo verkeerd. Laat je menig SSer achter je wanneer je door bochtige weggetjes knalt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |