Ten eerste... ik wil nergens bij horenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:33 schreef B_BOY het volgende:
waar is de rest van de gang. kan degene mr-z niet in zijn laatste post een verwijzing naar hier plaatsen??
en idd fok! is weer tietuh traag. en ik word daar ook schijt ziek van.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:49 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ten eerste... ik wil nergens bij horendaar ist nu te laat voor
Ten tweede... niemand kijkt meer naar dat topic om en fok is nu te langzaam om daar de moeite in te steken om te veranderener kijkt vast wel iemand
Ten derde.... Reeks? misschien wel, we zullen af wachten.
hoorde ik tiete?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:53 schreef B_BOY het volgende:
[..]
en idd fok! is weer tietuh traag. en ik word daar ook schijt ziek van.
wat is een ot?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:55 schreef B_BOY het volgende:
wat vind jij nou van de nerds van GoT?
ik moet dan altijd denken aan zweterige te dikke ongeschoren mannen met effen shirts en een zwarte spijkerbroek.
moeten we aktie ondernemen tegen GoT?
JAAA als je het mij vraagt wel.
nou hoe dan??
mee doen aan whatpulse.
hoe doe ik daar aan mee??
klik op deze link en lees even rustig wat daar staat.
Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #30
B_BOY geinterviewd door zijn andere persoonlijkheid.
komt nog een betere ot. maar moet nu ff hier offline. maar ben er over een 25 min weer. volgelingen zet mijn werk voort.
En weet je het al ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:16 schreef snellejelle het volgende:
[..]
geen idee
ik zal es ff rondvragen hier
Toch niet DE snellejelle? Die beroemd staat om zijn gebagger, het stagiairs topic, de ruzies met ijsmeis en calvobbes, postopkrikken en vaak bovenaan staan in de dagcijfers?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik durf geen topic te openen
maar ik hoorde in de wandelgangen dat ik snellejelle ben
ik ben hier net zo berucht als op school merk ikquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:21 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Toch niet DE snellejelle? Die beroemd staat om zijn gebagger, het stagiairs topic, de ruzies met ijsmeis en calvobbes, postopkrikken en vaak bovenaan staan in de dagcijfers?![]()
vergeet mijn woordenwisselingen met yvonne nietquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:21 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Toch niet DE snellejelle? Die beroemd staat om zijn gebagger, het stagiairs topic, de ruzies met ijsmeis en calvobbes, postopkrikken en vaak bovenaan staan in de dagcijfers?![]()
zeer zeker,quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ben hier net zo berucht als op school merk ik
Oh ja natuurlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
vergeet mijn woordenwisselingen met yvonne niet
Iets klopt er niet aan dit verhaalquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:24 schreef Slaaitjuh het volgende:
ik kwam dus laatst zown GoT'er tegen tijdens et stappen he
hij zo van ja nou die nieuwe cpu ontwikkeling enzo
ik zo ja van uuh bier vrouwe ja mmhmhmhmh
hij zo ja maar vrouwen zijn niet voorspelbaar pc kun je alles voorspelle enzow
heb ding ontwikkeld en trouw ik mee enzo
ik zo ja uhdus doei enzo
hij gooien met moederborden enzo
.
serieus? waarom? waar?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:24 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk
Yvonne heeft gewoon al twee compimenten gegeven afgelopen week naar mij toe(nou ja ik zie ze als complimenten
)
dit was een poging tot een reeks, jij moest dan weer verder gaan met et verhaalquote:
quote:
Da's er 1.. andere ken ik niet meer vinden denk ikquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh God, jij bent helemaal geen kutnewbie, nou ja, wel een beetje, maar toch minder dan de rest van het stel
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:28 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
[..]
Da's er 1.. andere ken ik niet meer vinden denk ikDat was de opmerking dat mijn foto van m'n blaren nog erger is dan tubgirl
![]()
geweldig subtiel complimentje.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:28 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
[..]
Da's er 1.. andere ken ik niet meer vinden denk ikDat was de opmerking dat mijn foto van m'n blaren nog erger is dan tubgirl
![]()
als die maar niet door een tweakerd is ge-upgraded of overclocked.quote:
Nee alleen wat blauwe UV lampjes erinquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:30 schreef B_BOY het volgende:
[..]
als die maar niet door een tweakerd is ge-upgraded of overclocked.
hahah ja inderdaad.. dat is zeker een complimentquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:32 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dan is dit in yvonne termen ook wel een compliment te noemen
[..]
Ik heb het topic in zo'n 6 andere topics gespamt, dat niet vergeten natuurlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:34 schreef DaveMasteR het volgende:
Nog 41 miljoen te gaan voor plaats 7 en weer een user erbij.Je mag wel eens loonsopslag vragen B_BOY.
Ook jij krijgt 30% meer loon!Goed werk,maar we zijn er nog niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:37 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik heb het topic in zo'n 6 andere topics gespamt, dat niet vergeten natuurlijk![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:38 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Ook jij krijgt 30% meer loon!Goed werk,maar we zijn er nog niet.
We leggen ze platquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:39 schreef Slaaitjuh het volgende:
stomme tweakers ook altijd.
* meldtquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:41 schreef Slaaitjuh het volgende:
pff ik ben al begonnen aan een fok 4 eva offensief tegen tweakers
zie mijn vorige posts maar.
krijg ik loonsopslag?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:34 schreef DaveMasteR het volgende:
Nog 41 miljoen te gaan voor plaats 7 en weer een user erbij.Je mag wel eens loonsopslag vragen B_BOY.
ga je nu leden aanbrengen? niet bij mij hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:45 schreef B_BOY het volgende:
hoeveel krijg ik dan per aangebracht lid??
Bij 400 users de afgesproken bonus en 10 miljoen extra keys.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:45 schreef B_BOY het volgende:
hoeveel krijg ik dan per aangebracht lid??
okej das een deal.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:47 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Bij 400 users de afgesproken bonus en 10 miljoen extra keys.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:48 schreef Slaaitjuh het volgende:
lid is.
Sinds vandaag?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:48 schreef Slaaitjuh het volgende:
lid is.
5 nieuwe dus?quote:
Welkomquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:51 schreef Slaaitjuh het volgende:
sinds net.
Het is geen spelletje,het is een roepingquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:51 schreef Strijkplank het volgende:
Fok zou zich juist moeten distantiëren van dit soort kinderachtige spelletjes, dán win je van Got..
Meld je ook aanquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:51 schreef Strijkplank het volgende:
Fok zou zich juist moeten distantiëren van dit soort kinderachtige spelletjes, dán win je van Got..
Ik ben hier het meest mansquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:52 schreef Slaaitjuh het volgende:
eigenlijk zouden wij zo mans moeten zijn om gewoon GoT down te halen.
doe gewoon mee. hoe meer zielen hoe meer vreugd.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:51 schreef Strijkplank het volgende:
Schoftquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:54 schreef B_BOY het volgende:
[..]
doe gewoon mee. hoe meer zielen hoe meer vreugd.
niet dusquote:
De serieuze mensen hadden we al.. Nu proberen we de rest van het zooitje ellende er bij te krijgenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:51 schreef Strijkplank het volgende:
Bericht op de FP is al geprobeerd, geen succesquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:55 schreef B_BOY het volgende:
[..]
niet dus
wie regelt een bericht op de FP dan krijgen we denk ik tenminste veel leden. we moeten ook gewoon persoonlijk gaan vragen aan mensen denk ik dat gaat beter werken.
Er valt nog een hele zooi ellende erbij te halenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:56 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
De serieuze mensen hadden we al.. Nu proberen we de rest van het zooitje ellende er bij te krijgen![]()
Ik was aan het kwartettenquote:
oke .. daaaaaaaaaaaaaaaagquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:00 schreef B_BOY het volgende:
sorry mensen maar ik moet gaan owja mijn keys staan nu op 103000 dus ruim 50k keys erbij geramt vandaag. gaat goed komen. ik puls wel ff net voor ik op vakantie ga. ik ga nu bier drinken.
latorz
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:58 schreef Slaaitjuh het volgende:
uhm
ja okay
ik vond je wel lache
maar nu!!!
.
In het begin was het nog wel te doen maar aan het eind werd het steeds pittiger, uiteindelijk heb ik het met een kleine voorspong gewonnen.quote:
ik zet altijd nog twee enters en een punt!quote:
Dan rekt het topic uitquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:05 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
ik zet altijd nog twee enters en een punt!
.
Dan heeft de hele campagne maar 5 nieuwe users opgeleverd.Moet toch meer in zitten.Bij deze benoem ik Zebbie tot de nieuwe woordvoerder.quote:
Jij houdt fok! gewoon in levenquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:10 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Dan heeft de hele campagne maar 5 nieuwe users opgeleverd.Moet toch meer in zitten.Bij deze benoem ik Zebbie tot de nieuwe woordvoerster.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:10 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Jij houdt fok! gewoon in leven![]()
Sinds jij als hobby hebt gekregen om veel te gaan posten hebben ze een nieuwe server moeten aanschaffen![]()
En zelfs die kan jouw postgedrag niet aan zoals we toen straks zagen![]()
AMD64 kan der ook wat vanquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:10 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Jij houdt fok! gewoon in leven![]()
Sinds jij als hobby hebt gekregen om veel te gaan posten hebben ze een nieuwe server moeten aanschaffen![]()
En zelfs die kan jouw postgedrag niet aan zoals we toen straks zagen![]()
*mooi*quote:
Het forum gaat zo snel als dikke stront.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:31 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Nu mag er wel weer iets gezegd worden hoor![]()
ging, dus jullie kunnen weer veilig postenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:32 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Het forum gaat zo snel als dikke stront.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:38 schreef DaveMasteR het volgende:
Dit is de gemiddelde Whatpulser---->http://www.putfile.com/media.php?n=FPS-Doug<---een klein beetje opgefokt.
Cool.. Medal of honour allied assault.. die heb ik ook nog TE vaak gespeeltquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:38 schreef DaveMasteR het volgende:
Dit is de gemiddelde Whatpulser---->http://www.putfile.com/media.php?n=FPS-Doug<---een klein beetje opgefokt.
Heeft het toch nog 6 members opgeleverdquote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:00 schreef DaveMasteR het volgende:
371 members--29 to go/Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #30
Ja dat wel.. hier zullen mensen nog jaren over pratenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:15 schreef Slaaitjuh het volgende:
niet? hier staat zoveel interessants in!
.
Ik kwam hem net nominerenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:14 schreef Mr-Z het volgende:
oh is deze ook nog open
Ook dit is duidelijk geen TTT waard![]()
nee al die dingen die nu in de TTT staan, die zijn boeiend..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:16 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ja dat wel.. hier zullen mensen nog jaren over praten![]()
Dat zijn zo'n gevallen waar je bij had moeten zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:16 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
nee al die dingen die nu in de TTT staan, die zijn boeiend..
![]()
.
dus n de TTT lopen mensen topics te posten die alleen grappig zijn als je erbij wasquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:17 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dat zijn zo'n gevallen waar je bij had moeten zijn![]()
kijk dat moeten we hebben. waar is de rest van onze strijders. in deze heilige oorlog.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:09 schreef SilverBullet het volgende:
Ik heb me ook aangemeld!Hopelijk kan ik een beetje helpen in deze strijd.
Jaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:23 schreef jogy het volgende:
Okay, ik heb me aangemeld. Nu blij?
Tof, we zien je dan hopelijk zo nu en dan eens verschijnen in het WP topicquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:09 schreef SilverBullet het volgende:
Ik heb me ook aangemeld!Hopelijk kan ik een beetje helpen in deze strijd.
Ik was tijdelijke vervangerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:10 schreef B_BOY het volgende:
en mensen dit is te ernstig ik ben weg voor ernstige bussiness (lees bier drinken) en dan word zebbie ineens benoemd als woordvoerder. vanwaar deze opstand en muiterij?? hier ben ik niet van gedient.
gelukkig heb ik net een amd 64 3500+ besteld dus ben ik in een vrolijke bui anders had ik jullie allemaal gekielhaaald. owkej dit klinkt te tweakerig
maarre manne waarz ijn jullie?
dan is het goed. ik benoem hierbij zebbie tot mijn koninklijke vervanger.quote:
*stil*quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:18 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dan is het goed. ik benoem hierbij zebbie tot mijn koninklijke vervanger.
zebbie is dus loco-woordvoerder
hier ziet u de ceremonie die hier aan vooraf ging.
[afbeelding]
Reeds gedaanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:22 schreef B_BOY het volgende:
en gelijk heeft Lord Mc B_BOY maar eens laten zien hoe het moet.
Help FOK! vooruit! meld het hier als je op een banner klikt!
Ik denk dat we zeker plek 6 wel moeten kunnen halenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:38 schreef DaveMasteR het volgende:
Stand van zaken:vandaag 2 nieuwe users---38miljoen te gaan voor plek 7.
Het gaat als een speer!
we zijn niet allemaal even slimquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:29 schreef B_BOY het volgende:
davemaster wat heb je er aan om dit in dit topic te plaatsen hier lijkt het me wel duidelijk kun je dit niet op de Frontpage spammen ofzo?
Daar hebben we jou voor ingehuurd.Ik breng alleen advies uit.Dat staat in je contract,lees maar na!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:29 schreef B_BOY het volgende:
davemaster wat heb je er aan om dit in dit topic te plaatsen hier lijkt het me wel duidelijk kun je dit niet op de Frontpage spammen ofzo?
Daar ben jij voorquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:29 schreef B_BOY het volgende:
Nog 26 te gaan en we hebben een Unstoppable Machine gemaakt!quote:8 fok! 374 556,729,279 177,918,424
Ik doe die test nuquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:11 schreef B_BOY het volgende:
waar is iedereen man. live 8 kijken ofzo??
Dat is dat FOK mogelijk heeft gemaaktquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:59 schreef Grimm het volgende:
GOT? wasdat
Het is toch wonderbaarlijk he, na zo'n tijd allebij in de zelfde minuut een berichtquote:
we gaan wel goed. en volgens mij hebben we ook nog es fanatieke members erbij. das dus mooi.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:57 schreef DaveMasteR het volgende:
Toch weer 3 nieuwe users(we groeien als kool!)---nog 32 miljoen te gaan voor plek 7.
Heel mooiquote:Op maandag 4 juli 2005 13:00 schreef B_BOY het volgende:
[..]
we gaan wel goed. en volgens mij hebben we ook nog es fanatieke members erbij. das dus mooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |