Maar wat?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:15 schreef Monidique het volgende:
Ik wil niet veel zeggen, hoor, maar...
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, ik wil gewoon niet veel zeggen.
Als je wiltquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:23 schreef Sidekick het volgende:
Zal ik de topictitel veranderen in #wanneer?
Goed bezigquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
als ze verder gaan met die idiote banners op de fp, klik ik nergens meer op.
oh, wacht, dat deed ik toch al niet
Zo hoort het !quote:
Nice, jij snapt 'tquote:Op zaterdag 2 juli 2005 06:53 schreef Sjoe538 het volgende:
*done
Ach, je hebt FOK! ermee geholpen, dus ben je goed bezigquote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:08 schreef Calella het volgende:
10 keer F5 en kan alleen maar naar Fok-F1 en Fok-Games. [afbeelding]
edit: Nu naar incasso-flikkers geklikt. Tering-raven.
Oh, ik wil ook best graag in de crew hoor, daar niet van, maar ik doe dit omdat serieus het beste voor heb met FOK!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:23 schreef kastanova het volgende:
Als je zo graag in de crew wilt komen, kun je ook gewoon even een paar mods klaarpijpen hoor [afbeelding]
Da's waar, maar dingen als die nieuwe switch enzo, zijn volgens mij eigen uitgaven van Danny, en er zullen nog wel wat dingen zijn waar ze best het geld voor kunnen gebruikenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:40 schreef DaMook het volgende:
Bandbreedte van fok wordt gesponsert () door True
dus is gratis
.
Maar toch een goede actieelk click brengt iets op en elk iets kunnen ze wel gebruiken
. (niet zo vaak klikken aub, want dan kan danny al met pensioen
) .
* DaMook clickte sowieso al elke dag 1 of 2 x.
Goed zo!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:08 schreef martinuhhh het volgende:
*klik*
quote:
Dus nog een klikje erbij voor het goeie doel, dank u!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:
* mrSPLIFFY ook ff een klikkie doet voor fok!
Nog niet genoeg ben ik bang..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:02 schreef mrSPLIFFY het volgende:
graag gedaan!
hoeveel hebben we al verdiend??![]()
Netjes!quote:
Daar zijn we blij mee!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:28 schreef funmaster het volgende:
* funmaster heeft ook een paar keer op banners geklikt zojuist
kun je wel op klikken maar er gebeurd dan niets. weet je wat je ook kunt doen he als je fok! wilt helpen he hierklikken FOK IN DE AANVAL (2e deeltje)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:18 schreef Zebbie het volgende:
Op die grote banner op de FP kan je niet klikken.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:51 schreef Orealo het volgende:
[..]
als mensen hier nou alleen posten als ze daadwerkelijk op zo'n ding geklikt hebben..
heb je wat van hem nodig ofzoquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:14 schreef Orealo het volgende:
Ondetussen, lekker klikken met z'n allen, make Danny Proud
Ja en mijn auto moet nog gewassen worden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:23 schreef kastanova het volgende:
Als je zo graag in de crew wilt komen, kun je ook gewoon even een paar mods klaarpijpen hoor [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |