quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:27 schreef marleenhoofd- het volgende:
paarden zijn stom
Is echt zoquote:
ik weet het...maar gewoon de manier waarom ze het zegt... ik ben brechtje...mascotte van fok, en het kind van yvonne...het ziet er grappig uitquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is echt zo
Zo'n newbie ben je toch niet?
Oh God, jij bent helemaal geen kutnewbie, nou ja, wel een beetje, maar toch minder dan de rest van het stelquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:32 schreef Mr-Z het volgende:
ach gut.. als je denkt dat je alles gehad hebt![]()
welkom terug![]()
Thnx..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh God, jij bent helemaal geen kutnewbie, nou ja, wel een beetje, maar toch minder dan de rest van het stel
dus omdat je het dochtertje van yvonne bent mag je moderator worden?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:16 schreef brechtje het volgende:
en in de toekomst moderator!
Spreekt toch voor zich?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:51 schreef crossover het volgende:
[..]
dus omdat je het dochtertje van yvonne bent mag je moderator worden?
Stomme veronderstelling..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:51 schreef crossover het volgende:
[..]
Duh.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:51 schreef crossover het volgende:
[..]
pony-loverquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:49 schreef cerror het volgende:
Nou, waar is je pony?
Ik ken wel een user die wel raad weet met die hengst.
Ik wil jou niet als zoonquote:
Mijn tekst, wat doe je?!?!?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:52 schreef Litso het volgende:
w00t! Brechtje is terug, en ze is al bijna oud genoeg!
quote:
quote:
daarvoor wil ik ook wel een moderator adopterenquote:
Er staat een smiley achterquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:46 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Thnx..Dat is al het tweede compliment wat je me geeft deze week
![]()
en daar is de meeste geliefde user van Fok! die even moet reagerenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er staat een smiley achter.
Anyway, Háááállo Brechtje.
BeF jij 11 dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:55 schreef Dead-Doll het volgende:
Blijf je niet voor altijd 11?
Ja, een biggrin smiley.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:55 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
en daar is de meeste geliefde user van Fok! die even moet reageren![]()
Bij mij staat er ook een smiley achter muts..
Nog zo'n newbie die niet zo newbie blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:55 schreef Dead-Doll het volgende:
Blijf je niet voor altijd 11?
Gawd, grow up, de bushokjes zijn soooooooooooooo 2002quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:56 schreef gebande-user het volgende:
Inlikgedrag hier, alleen vanwege het feit dat ze een uitwerpsel van yvonne is.
Voor dezelfde geld hadden jullie haar door een bushokje getieft.
Dat is cult dear, cult.quote:
Anders deed ze er toch een in haar clitje.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:00 schreef SuperUli het volgende:
Mocht ze trouwens serieus van jou een piercing?!
Jaquote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:00 schreef SuperUli het volgende:
Mocht ze trouwens serieus van jou een piercing?!
Ow shut up.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:08 schreef blackmage het volgende:
waarom zou je je kind geen piercing geven als ze at wil, kijk een tato gaat iets wat veder maar een piercing kom op zeg.
Mocht je willenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:09 schreef brechtje het volgende:
en binnekort tongpiercing..
In de winter in me navel..
Ja, ik weet nog van die ruzie...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:09 schreef brechtje het volgende:
en binnekort tongpiercing..
In de winter in me navel..
Sinds jij er bent is Fok! weer traag... Wat doe je toch allemaal?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:13 schreef brechtje het volgende:
Hoi
D'r F5 toets zit vast.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:14 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Sinds jij er bent is Fok! weer traag... Wat doe je toch allemaal?![]()
Je moet je fotoboek nog updatenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:28 schreef brechtje het volgende:
Poef
Ik word er weer van beschuldigd he, dat Fok! door mij traag is.![]()
![]()
.
Ik heb gefaaldquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:37 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Opvoedkundig drama op twee voeten dat je er rond loopt!
Jij probeert je nog geliefder te maken bij Yvonne en familie ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
liever niet... ze lijkt vast op yvonne en ik vind een zown yvonnefoto wel genoeg
Waarom ben jij mijn mammie niet?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:08 schreef blackmage het volgende:
waarom zou je je kind geen piercing geven als ze dat wil, kijk een tato gaat iets wat veder maar een piercing kom op zeg.
Ze is in het volwassenwordingsproces belandquote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:55 schreef miss_bleu het volgende:
brechtje! wat is er gebeurt! je tikt geen breezertaal meer
Ze schreeft piccas.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:55 schreef Dead-Doll het volgende:
Je kunt veel zeggen, maar ze is in iedergeval geen breezersletje imo..
Hier Brechtje:quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:51 schreef brechtje het volgende:
Picca's, maarja..
Vergeef me!
Waar is mijn foto dan? ik kan hem niet meer vinden.
Wat is US?
Ookal ben ik nu rood, ben nog steeds blond. *euh
Ach nee meid, zijn leuke foto'squote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:06 schreef brechtje het volgende:
OMG
wat een kop
moest dit echt?
*staat meteen voor l*l
Je staat helemaal niet voor lul!!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:06 schreef brechtje het volgende:
OMG
wat een kop
moest dit echt?
*staat meteen voor l*l
Jij doet er ook alles aan om je dochter zo snel mogelijk weer van Fok! te laten verdwijnen he?quote:
Ik ben Koning Conflict afdeling baggerquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:16 schreef brechtje het volgende:
Voor degene die me nog niet kenden![]()
Ik ben Brechtje, 14 jaar, de Mascotte van Fok, en het kind van yvonne, de admin van heel dit forum.
Meer dan 16.000 post, en kom er al rond 2000![]()
Ben een poos niet geweest, vroeger kwam ik elke dag, maar ik blijf de mascotte, en in de toekomst moderator! Bereid je maar alvast![]()
En ik heb blond haar enzo, en vandaag rood laten verven, vanavond picca's.
Ik heb ook neuspiercing laten zetten!![]()
Maarja.
Hoi
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:15 schreef Brilaap het volgende:
[..]
[afbeelding]
en
http://pony.startkabel.nl
is brechtje op 25 mei jarig?! k ookquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:19 schreef The_Terminator het volgende:
Geboortedatum: 1991-05-25
Geboortedatum: 1983-09-28
Foei, dat mag niet![]()
dat mag ie jah wahquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:16 schreef brechtje het volgende:
Ik ben Brechtje, 14 jaar, de Mascotte van Fok, en het kind van yvonne, de admin van heel dit forum.
Ben een poos niet geweest, vroeger kwam ik elke dag, maar ik blijf de mascotte, en in de toekomst moderator! Bereid je maar alvast![]()
Maarja.
Hoi
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lijkt wel een foto van 2 eeuwen geleden zeg.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:15 schreef Brilaap het volgende:
[..]
[afbeelding]
en
http://pony.startkabel.nl
Ik stiekem ook.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:12 schreef CartWOman het volgende:
Brechtje!![]()
![]()
Je blonde haar vind ik je mooier staan
Mag wel hè?
quote:
quote:Maar godverdomme wat een gigantische kutkneus ben jij, je bent het doodschoppen niet waard.
Ik pas achterafquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]![]()
Mijn god wat heb ik toen gelachen, nog eigenlijk![]()
![]()
![]()
Beetje foute timing, of niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik pas achteraf
En het was helemaal over toen ik hem ontmoette en zag dat het een beeb was
Je staat niet voor lul.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:06 schreef brechtje het volgende:
OMG
wat een kop
moest dit echt?
*staat meteen voor l*l
Even kijken welke kleuren je nog meer staan? Moment....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:51 schreef brechtje het volgende:
Picca's, maarja..
Vergeef me!
Waar is mijn foto dan? ik kan hem niet meer vinden.
Wat is US?
Ookal ben ik nu rood, ben nog steeds blond. *euh
Ze lijkt op haar vaderquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:11 schreef Het_Biertje het volgende:
sjees, hoe kan zoiets uit yvonne komen.
HOAX IMHO
Zo voor die boekenkast lijkt ze nog slimmer.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:00 schreef yvonne het volgende:
Voor en na de kapper. die 5e is het nu ongeveer
Zeker voor mijn WO1 boeken jaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo voor die boekenkast lijkt ze nog slimmer.
Ja, interessant voor in fokradioquote:Op zondag 3 juli 2005 00:16 schreef Nolius het volgende:
Hoe is haar mening over FOK! op het moment?
vergeet de klisma niet ha ha ha haquote:Op zondag 10 juli 2005 13:55 schreef patty het volgende:
Hoi Brechtje, ben je inmiddels al 15 ofzo?
En wanneer zet je je eerste clitpiercing?
Liefs,
Tante Patty
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:16 schreef brechtje het volgende:
Maarja.
Hoi
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn we inderdaad benieuwd naar ja.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:13 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
'kwist niet dat ik nog een zusje had
waarom heb je me dat nog nooit verteld Yvonne ?
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |