Ze schreeft piccas.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:55 schreef Dead-Doll het volgende:
Je kunt veel zeggen, maar ze is in iedergeval geen breezersletje imo..
Hier Brechtje:quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:51 schreef brechtje het volgende:
Picca's, maarja..
Vergeef me!
Waar is mijn foto dan? ik kan hem niet meer vinden.
Wat is US?
Ookal ben ik nu rood, ben nog steeds blond. *euh
Ach nee meid, zijn leuke foto'squote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:06 schreef brechtje het volgende:
OMG
wat een kop
moest dit echt?
*staat meteen voor l*l
Je staat helemaal niet voor lul!!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:06 schreef brechtje het volgende:
OMG
wat een kop
moest dit echt?
*staat meteen voor l*l
Jij doet er ook alles aan om je dochter zo snel mogelijk weer van Fok! te laten verdwijnen he?quote:
Ik ben Koning Conflict afdeling baggerquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:16 schreef brechtje het volgende:
Voor degene die me nog niet kenden![]()
Ik ben Brechtje, 14 jaar, de Mascotte van Fok, en het kind van yvonne, de admin van heel dit forum.
Meer dan 16.000 post, en kom er al rond 2000![]()
Ben een poos niet geweest, vroeger kwam ik elke dag, maar ik blijf de mascotte, en in de toekomst moderator! Bereid je maar alvast![]()
En ik heb blond haar enzo, en vandaag rood laten verven, vanavond picca's.
Ik heb ook neuspiercing laten zetten!![]()
Maarja.
Hoi
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:15 schreef Brilaap het volgende:
[..]
[afbeelding]
en
http://pony.startkabel.nl
is brechtje op 25 mei jarig?! k ookquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:19 schreef The_Terminator het volgende:
Geboortedatum: 1991-05-25
Geboortedatum: 1983-09-28
Foei, dat mag niet![]()
dat mag ie jah wahquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:16 schreef brechtje het volgende:
Ik ben Brechtje, 14 jaar, de Mascotte van Fok, en het kind van yvonne, de admin van heel dit forum.
Ben een poos niet geweest, vroeger kwam ik elke dag, maar ik blijf de mascotte, en in de toekomst moderator! Bereid je maar alvast![]()
Maarja.
Hoi
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lijkt wel een foto van 2 eeuwen geleden zeg.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:15 schreef Brilaap het volgende:
[..]
[afbeelding]
en
http://pony.startkabel.nl
Ik stiekem ook.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:12 schreef CartWOman het volgende:
Brechtje!![]()
![]()
Je blonde haar vind ik je mooier staan
Mag wel hè?
quote:
quote:Maar godverdomme wat een gigantische kutkneus ben jij, je bent het doodschoppen niet waard.
Ik pas achterafquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]![]()
Mijn god wat heb ik toen gelachen, nog eigenlijk![]()
![]()
![]()
Beetje foute timing, of niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik pas achteraf
En het was helemaal over toen ik hem ontmoette en zag dat het een beeb was
Je staat niet voor lul.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:06 schreef brechtje het volgende:
OMG
wat een kop
moest dit echt?
*staat meteen voor l*l
Even kijken welke kleuren je nog meer staan? Moment....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:51 schreef brechtje het volgende:
Picca's, maarja..
Vergeef me!
Waar is mijn foto dan? ik kan hem niet meer vinden.
Wat is US?
Ookal ben ik nu rood, ben nog steeds blond. *euh
Ze lijkt op haar vaderquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:11 schreef Het_Biertje het volgende:
sjees, hoe kan zoiets uit yvonne komen.
HOAX IMHO
Zo voor die boekenkast lijkt ze nog slimmer.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:00 schreef yvonne het volgende:
Voor en na de kapper. die 5e is het nu ongeveer
Zeker voor mijn WO1 boeken jaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo voor die boekenkast lijkt ze nog slimmer.
Ja, interessant voor in fokradioquote:Op zondag 3 juli 2005 00:16 schreef Nolius het volgende:
Hoe is haar mening over FOK! op het moment?
vergeet de klisma niet ha ha ha haquote:Op zondag 10 juli 2005 13:55 schreef patty het volgende:
Hoi Brechtje, ben je inmiddels al 15 ofzo?
En wanneer zet je je eerste clitpiercing?
Liefs,
Tante Patty
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:16 schreef brechtje het volgende:
Maarja.
Hoi
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn we inderdaad benieuwd naar ja.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:13 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
'kwist niet dat ik nog een zusje had
waarom heb je me dat nog nooit verteld Yvonne ?
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |