zeer zeker,quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ben hier net zo berucht als op school merk ik
Oh ja natuurlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
vergeet mijn woordenwisselingen met yvonne niet
Iets klopt er niet aan dit verhaalquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:24 schreef Slaaitjuh het volgende:
ik kwam dus laatst zown GoT'er tegen tijdens et stappen he
hij zo van ja nou die nieuwe cpu ontwikkeling enzo
ik zo ja van uuh bier vrouwe ja mmhmhmhmh
hij zo ja maar vrouwen zijn niet voorspelbaar pc kun je alles voorspelle enzow
heb ding ontwikkeld en trouw ik mee enzo
ik zo ja uhdus doei enzo
hij gooien met moederborden enzo
.
serieus? waarom? waar?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:24 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk
Yvonne heeft gewoon al twee compimenten gegeven afgelopen week naar mij toe(nou ja ik zie ze als complimenten
)
dit was een poging tot een reeks, jij moest dan weer verder gaan met et verhaalquote:
quote:
Da's er 1.. andere ken ik niet meer vinden denk ikquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh God, jij bent helemaal geen kutnewbie, nou ja, wel een beetje, maar toch minder dan de rest van het stel
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:28 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
[..]
Da's er 1.. andere ken ik niet meer vinden denk ikDat was de opmerking dat mijn foto van m'n blaren nog erger is dan tubgirl
![]()
geweldig subtiel complimentje.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:28 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
[..]
Da's er 1.. andere ken ik niet meer vinden denk ikDat was de opmerking dat mijn foto van m'n blaren nog erger is dan tubgirl
![]()
als die maar niet door een tweakerd is ge-upgraded of overclocked.quote:
Nee alleen wat blauwe UV lampjes erinquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:30 schreef B_BOY het volgende:
[..]
als die maar niet door een tweakerd is ge-upgraded of overclocked.
hahah ja inderdaad.. dat is zeker een complimentquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:32 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dan is dit in yvonne termen ook wel een compliment te noemen
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |