kijk dat moeten we hebben. waar is de rest van onze strijders. in deze heilige oorlog.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:09 schreef SilverBullet het volgende:
Ik heb me ook aangemeld!Hopelijk kan ik een beetje helpen in deze strijd.
Jaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:23 schreef jogy het volgende:
Okay, ik heb me aangemeld. Nu blij?
Tof, we zien je dan hopelijk zo nu en dan eens verschijnen in het WP topicquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:09 schreef SilverBullet het volgende:
Ik heb me ook aangemeld!Hopelijk kan ik een beetje helpen in deze strijd.
Ik was tijdelijke vervangerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:10 schreef B_BOY het volgende:
en mensen dit is te ernstig ik ben weg voor ernstige bussiness (lees bier drinken) en dan word zebbie ineens benoemd als woordvoerder. vanwaar deze opstand en muiterij?? hier ben ik niet van gedient.
gelukkig heb ik net een amd 64 3500+ besteld dus ben ik in een vrolijke bui anders had ik jullie allemaal gekielhaaald. owkej dit klinkt te tweakerig
maarre manne waarz ijn jullie?
dan is het goed. ik benoem hierbij zebbie tot mijn koninklijke vervanger.quote:
*stil*quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:18 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dan is het goed. ik benoem hierbij zebbie tot mijn koninklijke vervanger.
zebbie is dus loco-woordvoerder
hier ziet u de ceremonie die hier aan vooraf ging.
[afbeelding]
Reeds gedaanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:22 schreef B_BOY het volgende:
en gelijk heeft Lord Mc B_BOY maar eens laten zien hoe het moet.
Help FOK! vooruit! meld het hier als je op een banner klikt!
Ik denk dat we zeker plek 6 wel moeten kunnen halenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:38 schreef DaveMasteR het volgende:
Stand van zaken:vandaag 2 nieuwe users---38miljoen te gaan voor plek 7.
Het gaat als een speer!
we zijn niet allemaal even slimquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:29 schreef B_BOY het volgende:
davemaster wat heb je er aan om dit in dit topic te plaatsen hier lijkt het me wel duidelijk kun je dit niet op de Frontpage spammen ofzo?
Daar hebben we jou voor ingehuurd.Ik breng alleen advies uit.Dat staat in je contract,lees maar na!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:29 schreef B_BOY het volgende:
davemaster wat heb je er aan om dit in dit topic te plaatsen hier lijkt het me wel duidelijk kun je dit niet op de Frontpage spammen ofzo?
Daar ben jij voorquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:29 schreef B_BOY het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |