Ik heb het topic in zo'n 6 andere topics gespamt, dat niet vergeten natuurlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:34 schreef DaveMasteR het volgende:
Nog 41 miljoen te gaan voor plaats 7 en weer een user erbij.Je mag wel eens loonsopslag vragen B_BOY.
Ook jij krijgt 30% meer loon!Goed werk,maar we zijn er nog niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:37 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik heb het topic in zo'n 6 andere topics gespamt, dat niet vergeten natuurlijk![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:38 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Ook jij krijgt 30% meer loon!Goed werk,maar we zijn er nog niet.
We leggen ze platquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:39 schreef Slaaitjuh het volgende:
stomme tweakers ook altijd.
* meldtquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:41 schreef Slaaitjuh het volgende:
pff ik ben al begonnen aan een fok 4 eva offensief tegen tweakers
zie mijn vorige posts maar.
krijg ik loonsopslag?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:34 schreef DaveMasteR het volgende:
Nog 41 miljoen te gaan voor plaats 7 en weer een user erbij.Je mag wel eens loonsopslag vragen B_BOY.
ga je nu leden aanbrengen? niet bij mij hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:45 schreef B_BOY het volgende:
hoeveel krijg ik dan per aangebracht lid??
Bij 400 users de afgesproken bonus en 10 miljoen extra keys.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:45 schreef B_BOY het volgende:
hoeveel krijg ik dan per aangebracht lid??
okej das een deal.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:47 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Bij 400 users de afgesproken bonus en 10 miljoen extra keys.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:48 schreef Slaaitjuh het volgende:
lid is.
Sinds vandaag?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:48 schreef Slaaitjuh het volgende:
lid is.
5 nieuwe dus?quote:
Welkomquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:51 schreef Slaaitjuh het volgende:
sinds net.
Het is geen spelletje,het is een roepingquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:51 schreef Strijkplank het volgende:
Fok zou zich juist moeten distantiëren van dit soort kinderachtige spelletjes, dán win je van Got..
Meld je ook aanquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:51 schreef Strijkplank het volgende:
Fok zou zich juist moeten distantiëren van dit soort kinderachtige spelletjes, dán win je van Got..
Ik ben hier het meest mansquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:52 schreef Slaaitjuh het volgende:
eigenlijk zouden wij zo mans moeten zijn om gewoon GoT down te halen.
doe gewoon mee. hoe meer zielen hoe meer vreugd.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:51 schreef Strijkplank het volgende:
Schoftquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:54 schreef B_BOY het volgende:
[..]
doe gewoon mee. hoe meer zielen hoe meer vreugd.
niet dusquote:
De serieuze mensen hadden we al.. Nu proberen we de rest van het zooitje ellende er bij te krijgenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:51 schreef Strijkplank het volgende:
Bericht op de FP is al geprobeerd, geen succesquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:55 schreef B_BOY het volgende:
[..]
niet dus
wie regelt een bericht op de FP dan krijgen we denk ik tenminste veel leden. we moeten ook gewoon persoonlijk gaan vragen aan mensen denk ik dat gaat beter werken.
Er valt nog een hele zooi ellende erbij te halenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:56 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
De serieuze mensen hadden we al.. Nu proberen we de rest van het zooitje ellende er bij te krijgen![]()
Ik was aan het kwartettenquote:
oke .. daaaaaaaaaaaaaaaagquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:00 schreef B_BOY het volgende:
sorry mensen maar ik moet gaan owja mijn keys staan nu op 103000 dus ruim 50k keys erbij geramt vandaag. gaat goed komen. ik puls wel ff net voor ik op vakantie ga. ik ga nu bier drinken.
latorz
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:58 schreef Slaaitjuh het volgende:
uhm
ja okay
ik vond je wel lache
maar nu!!!
.
In het begin was het nog wel te doen maar aan het eind werd het steeds pittiger, uiteindelijk heb ik het met een kleine voorspong gewonnen.quote:
ik zet altijd nog twee enters en een punt!quote:
Dan rekt het topic uitquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:05 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
ik zet altijd nog twee enters en een punt!
.
Dan heeft de hele campagne maar 5 nieuwe users opgeleverd.Moet toch meer in zitten.Bij deze benoem ik Zebbie tot de nieuwe woordvoerder.quote:
Jij houdt fok! gewoon in levenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |