Heb nog iets nieuws te melden???quote:
Ach bij vrienden waren ze ook 2 weken te laatquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:18 schreef Bjoro het volgende:
maandag moet ze weer naar de verloskundige, dus dan hebben we meer nieuws denk ik !
joa zeg hequote:
wat je typt ben je zelluf,quote:
met je staart door het vuurquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat je typt ben je zelluf,
met je kop door de helluf![]()
Dus daar gingen al onze pufjes naar toequote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:45 schreef MaxPower het volgende:
mijn nichtje is gisteravond wel bevallen van een dochtertje!![]()
ook meer dan 2 weken te laat maar ok.
doe maar totdat de mascotte is geboren !quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:46 schreef Eilanden het volgende:
Hoe lang moeten we nog door puffen Bjoro?![]()
Jaloerse kipquote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:59 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Dit is de meest sneue topic reeks ever.
*puf*
Ja, ze laten ons wel in spanning zitten zegquote:
Jij komt zo streng over zonder smilies, ik ben er bang voorquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:44 schreef Suijk het volgende:
5 juli wordt het kindje geboren.
Doe niet zo gek.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij komt zo streng over zonder smilies, ik ben er bang voor
Puhquote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij komt zo streng over zonder smilies, ik ben er bang voor
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:37 schreef Bjoro het volgende:
ff een melding: ...................... we zitten gewoon MET Z'N 2-EN wimbledon te kijken !
Uiterlijk jaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:37 schreef Bjoro het volgende:
ff een melding: ...................... we zitten gewoon MET Z'N 2-EN wimbledon te kijken !
Goed om mee te puffen iig.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:37 schreef Bjoro het volgende:
Volgend weekend gaat het gebeuren...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:37 schreef Bjoro het volgende:
Nou dat is een gewaagde voorspelling.quote:
jakkiebahquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:37 schreef Bjoro het volgende:
Golfert je zit in het verkeerde topicquote:
41 weken en 1 dag om precies te zijnquote:
hardlopers zijn doodlopers, Bluezziequote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:54 schreef Bluezz het volgende:
Tis een trage starter, maar die houden het erg lang vol
als hij het sporttalent van zij moeder heeft niet hoor !quote:Op zondag 3 juli 2005 00:03 schreef Suijk het volgende:
Ik weet nu al dat het jochie altijd als laatst gekozen gaat worden bij de gym.
moet je inderdaad nagaan hoe traag de rest moet zijn geweestquote:Op zondag 3 juli 2005 01:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat een wonderlijk zaad heb je Bjoro
Dat dit kindje nou van al die miljoenen zaadcellen de snelste is geweest, echt ongelofelijk
Hé moeder B. is geen olifantquote:Op zondag 3 juli 2005 00:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij/zij heeft het wel naar zijn/haar zin in haar buik, volgend jaar kick ik dit topic wel weer een keer.
Volgens mij is de baby op zondag verwektquote:Op zondag 3 juli 2005 09:21 schreef Suijk het volgende:
Niet op zondag he bjoro. Dat is een rustdag.
quote:Op zondag 3 juli 2005 12:06 schreef appelsientje het volgende:
Bjoro is er niet... het gebeurd vandaag echt waar
gadverdarrie, geeft dat geen troep?quote:Op zondag 3 juli 2005 13:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Als dan de vliezen van mevrouw Bjoro ook knappen...
SCHijnt mee te vallen...quote:
Als het goed is wel toch?quote:Op zondag 3 juli 2005 15:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
SCHijnt mee te vallen...
Niet dat ik het zelf meegemaakt heb...
euh ja... maar daar was ik me niet echt van bewust zeg maarquote:
Heb je niet eens je moeder een beetje meegeholpenquote:Op zondag 3 juli 2005 15:45 schreef appelsientje het volgende:
euh ja... maar daar was ik me niet echt van bewust zeg maar
Jawelquote:Op zondag 3 juli 2005 15:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb je niet eens je moeder een beetje meegeholpen
Ik schreeuwde juist altijd om aandacht, dat doe ik nu nog steeds. Best een goede eigenschapquote:Op zondag 3 juli 2005 15:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jawelik was de stilste baby die er was... ff snel huilen toen ik eruit kwam en dat was het...
ik heb nooit 's avonds gehuild... ik sliep alleen maar .... me ouders moesten me zelfs wakker maken om te eten...
Maar goed... toen begon ik te praten en lopenen toen was het gedaan met de rust
![]()
Nee hoor, want dan hadden we wel een sms-je van hem ontvangen.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:57 schreef PyTh het volgende:
Ik denk ook dat het kindje vandaag geboren is
Zou tijd worden ook![]()
Durf er toch vergif op in te nemen dat het vanavond of anders morgen geboren gaat wordenquote:Op zondag 3 juli 2005 22:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, want dan hadden we wel een sms-je van hem ontvangen.
Ik draag mijn mobiel dag en nacht bij me, maar als HET smsje komt, zal ik het toch nog niet vertellen vóór papa bjoor dat zelf hier heeft gedaanquote:Op zondag 3 juli 2005 22:04 schreef PyTh het volgende:
Durf er toch vergif op in te nemen dat het vanavond of anders morgen geboren gaat worden
Machtsmisbruik!!!!quote:Op zondag 3 juli 2005 22:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik draag mijn mobiel dag en nacht bij me, maar als HET smsje komt, zal ik het toch nog niet vertellen vóór papa bjoor dat zelf hier heeft gedaan
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik draag mijn mobiel dag en nacht bij me, maar als HET smsje komt, zal ik het toch nog niet vertellen vóór papa bjoor dat zelf hier heeft gedaan
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:35 schreef ASSpirine het volgende:
4th of july
kan hij zijn kindje later wijsmaken dat ze in Amerika een feest voor hem houden
U kent mevoruw Bjoro persoonlijk?quote:Op zondag 3 juli 2005 22:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
bevalling kan lang durenquote:Op maandag 4 juli 2005 08:55 schreef appelsientje het volgende:
idd ik denk dat ze nu druk bezig zijnhet is te stil geweest namelijk
quote:Op maandag 4 juli 2005 09:08 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
klopt....het is vaak een hele bevalling
inderdaad, tijd zat om updates te geven dusquote:
iets met enge termen over vliezen bij de baarmoederwand wat losser maken zodat het wat makkelijker op gang kan komen !quote:Op maandag 4 juli 2005 09:57 schreef Suijk het volgende:
Wat is strippen dan?
Veel succes vandaag voor mevrouw Bjoro!
suske en wiske en de blijde bevallingquote:Op maandag 4 juli 2005 10:43 schreef SCH het volgende:
Naast puffen moeten we nu ook meestrippen?
*strip*
* SCH haalt een stapeltje stripboeken uit de kast
Ow...quote:Op maandag 4 juli 2005 10:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
iets met enge termen over vliezen bij de baarmoederwand wat losser maken zodat het wat makkelijker op gang kan komen !
quote:Op maandag 4 juli 2005 11:46 schreef SCH het volgende:
* SCH denkt mee
Is dit geen betere oplossing?
Als je baby te laat is en je het wachten zat bent, is er een erg simpele manier om de bevalling op gang te brengen. Een orgasme stimuleert de spieren van je baarmoeder en kan ervoor zorgen dat de weeën beginnen. Het sperma van je partner bevat bovendien het hormoon prostaglandine. Dit hormoon zorgt ervoor dat je baarmoederhals zachter en soepeler wordt en zich zo voorbereidt op de bevalling. Daarnaast stimuleert het vrijen de cellen in je baarmoederhals om zelf prostaglandine aan te maken.
Het (zachtjes) masseren van je tepels tijdens een vrijpartij heeft ook tot gevolg dat er een hormoon vrijkomt dat je baarmoedermond week maakt. Daarnaast kan het stimuleren van je borsten hevige samentrekkingen teweegbrengen in je baarmoeder. Ook hierdoor zouden de weeën op gang kunnen komen.
Strippen = fistenquote:Op maandag 4 juli 2005 11:39 schreef Dylan Dog het volgende:
bjoro: strippen schijnt behoorlijk pijnlijk te zijn...
twee dagen later was ik vaderquote:Op maandag 4 juli 2005 11:53 schreef SCH het volgende:
en hielp het?
Ik was wel duidelijkquote:DIGGER :: 20 juni 2005 12:10
--------------------------------------------------------------------------------
Bjoro krijgt wel valse hoop doordaat iedereen nog in de maand Juni gokt, het wordt gewoon verlengingen, penalties en ergens in Juli.
Ik heb 7 juli gegokt hoor.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:02 schreef Bjoro het volgende:
Voorstel:
omdat niemand de datum en de naam goed heeft, tsel ik voor dat iedereen een 2e kans krijgt in het babygok-topic !
http://fokhools.web-log.nl/log/2816361
goede gokquote:Op maandag 4 juli 2005 19:10 schreef DIGGER het volgende:
Van Bjoro z'n weblog:
[..]
Ik was wel duidelijk
precies 31 jaar na het Nationale Trauma, heel toepasselijk jaquote:
Precies 30 jaar na de geboorte van mevrouw DD!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
precies 31 jaar na het Nationale Trauma, heel toepasselijk ja
Mijn vrouw is van 7-7-74quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:24 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Precies 30 jaar na de geboorte van mevrouw DD!
Ga autorijden met mevrouw Bjoro en het liefst binnen de bebouwde kom met veel drempels.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:04 schreef Bjoro het volgende:
Update: .....nog niets gaande !
als dat kind komt is het 10kg of zoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:04 schreef Bjoro het volgende:
Update: .....nog niets gaande !
Daarom was ik aan het bierdrinken!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:45 schreef Suijk het volgende:
Ik denk dat we maar moeten stoppen met puffen. Dat legt alleen maar onnodig druk op mevrouw Bjoro.
*Ontpuft*
En veel meer dan 24...quote:Op woensdag 6 juli 2005 07:33 schreef DIGGER het volgende:
Nog een paar dagen geduld vrees ik Bjoro, dit worden gewoon penalties.
Ga anders op haar buik zitten... dan ploft ie er vanzelf uitquote:
Gaat je vrouw ook voor de 11-ponder Bjoro?quote:
Én het blijkt een meisje te zijnquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:05 schreef Suijk het volgende:
Straks komt dat kind eruit, heeft 'ie al een baard.
precies !quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:28 schreef DIGGER het volgende:
Btw Bjoro, je vrouw heeft zo wel extra lang zwangerschapsverlof he? (Elluk nadeel heb ze voordeel)
ik word er een beetje moedeloos vanquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:15 schreef SCH het volgende:
Hoe is het nou met je Bjoor? Word je er een beetje gallisch van of valt het wel mee?
Niet dan man. Je wordt vader - en dat het nu even duurt ben je straks zo weer vergeten als de kleine er maar is, als japie maar gezond is en je vriendin ook - gewoon nog eventjes wachtenquote:
is ook helemaal waar...weet ik ook wel, maar er vragen dagelijks een stuk of 10 mensen aan me of het er als is....en steeds dat "nee" moeten zeggen en uitleggen enzo, terwijl je eigenlijk weet dat ze die belangstelling goed bedoelen, gaat me nu een beetje de keel uithangen !quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet dan man. Je wordt vader - en dat het nu even duurt ben je straks zo weer vergeten als de kleine er maar is, als japie maar gezond is en je vriendin ook - gewoon nog eventjes wachten![]()
telefoon uitzetten, baggertopics sluiten en lekker met je vriendin de hele godfather serie gaan bekijken.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is ook helemaal waar...weet ik ook wel, maar er vragen dagelijks een stuk of 10 mensen aan me of het er als is....en steeds dat "nee" moeten zeggen en uitleggen enzo, terwijl je eigenlijk weet dat ze die belangstelling goed bedoelen, gaat me nu een beetje de keel uithangen !
zit zelf meer te denken aan de MCW-serie of de DVD-box van Kreatief met Kurk !quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:30 schreef SCH het volgende:
telefoon uitzetten, baggertopics sluiten en lekker met je vriendin de hele godfather serie gaan bekijken.
Een boek op z'n kop gehad denk ik...quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:40 schreef Bluezz het volgende:
En volgende keer dus bij de uitgerekende datum 2 weken optellen en die overal verspreiden
Maar daar heb je nu niks aan
Er vroeg net iemand naar dokter Wehkamp
gewoon de uitleg op een briefje schrijven en kopieren als ze er dan nog naar vragen niks zeggen alleen dat briefje gevenquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is ook helemaal waar...weet ik ook wel, maar er vragen dagelijks een stuk of 10 mensen aan me of het er als is....en steeds dat "nee" moeten zeggen en uitleggen enzo, terwijl je eigenlijk weet dat ze die belangstelling goed bedoelen, gaat me nu een beetje de keel uithangen !
quote:
weekje of 2 a 2,5 tegenwoordig.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:39 schreef DeTolk het volgende:
Wat is de max overtijd?
zal wel vragen of Bluezz het sms-je doorstuurtquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:48 schreef SCH het volgende:
Nou ja, ik ga zaterdag met vakantie. Zou het misschien lukken..........eh.....ach lama
Tegenwoordig? Plakten ze er vroeger dan nog 9 maanden aan vast?quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
weekje of 2 a 2,5 tegenwoordig.
en tuurlijk SCH, gewoon rustig aan !
3 tot 4 weken was toen ook mogelijk !quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:52 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Tegenwoordig? Plakten ze er vroeger dan nog 9 maanden aan vast?![]()
uiterlijk maandag as (de 11e dus)quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Neeeeeeee Bjoro, kreatief met kurk is pas NA de bevalling![]()
Overmorgen!quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:38 schreef SCH het volgende:
Vannacht gaat het gebeuren, ik voel dat de puf toeneemt
quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:38 schreef SCH het volgende:
Vannacht gaat het gebeuren, ik voel dat de puf toeneemt
en dan komt er een peuter uitquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:25 schreef komrad het volgende:
ik hoop dat het snel gebeurd anders is mevrouw Bjoro straks 250kg
quote:Op donderdag 7 juli 2005 08:31 schreef Bluezz het volgende:
*doorzuchtje doet*
Dit is dé datum hoor, mooier kunnen we het niet maken
zeker in de sfeer van "fles ZA erin en moet jij eens opletten"quote:
waar sleep je mij mee naar toe danquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:18 schreef Bluezz het volgende:
Nee Bjoor, ik sleep haar mee naar de verloskamers hier, moet je eens opletten
Een Topic voor elk kindquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:26 schreef appelsientje het volgende:
Geweldig zometeen 3 topics en geen kind....
quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:23 schreef DeTolk het volgende:
Vandaag moeten jullie toch naar de Verloskundige , Bjoor?
Nope, maar Baby Bjoro is al beroemd voor z'n geboortequote:Op donderdag 7 juli 2005 11:27 schreef Lionheaad het volgende:
bijna deel 3....
moet niet gekker worden
Is het dan eindelijk zo verquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:02 schreef Lionheaad het volgende:
Bjoro ???
Ach hoop doet leven toch?? misschien dat het kind het dan nodig vindt om eruit te komenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:14 schreef VoreG het volgende:
Hij ging vandaag toch naar de gynedinges?
"als ik er nu toch ben"quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach hoop doet leven toch?? misschien dat het kind het dan nodig vindt om eruit te komen
'BJOROOOOOOOOOOOOOOO.'quote:
Puf ik een keer meequote:
* meehelptquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:43 schreef Againzender het volgende:
* aanmoedigingspuf doet *
* eten gaat maken *quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |