precies !quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:28 schreef DIGGER het volgende:
Btw Bjoro, je vrouw heeft zo wel extra lang zwangerschapsverlof he? (Elluk nadeel heb ze voordeel)
ik word er een beetje moedeloos vanquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:15 schreef SCH het volgende:
Hoe is het nou met je Bjoor? Word je er een beetje gallisch van of valt het wel mee?
Niet dan man. Je wordt vader - en dat het nu even duurt ben je straks zo weer vergeten als de kleine er maar is, als japie maar gezond is en je vriendin ook - gewoon nog eventjes wachtenquote:
is ook helemaal waar...weet ik ook wel, maar er vragen dagelijks een stuk of 10 mensen aan me of het er als is....en steeds dat "nee" moeten zeggen en uitleggen enzo, terwijl je eigenlijk weet dat ze die belangstelling goed bedoelen, gaat me nu een beetje de keel uithangen !quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet dan man. Je wordt vader - en dat het nu even duurt ben je straks zo weer vergeten als de kleine er maar is, als japie maar gezond is en je vriendin ook - gewoon nog eventjes wachten![]()
telefoon uitzetten, baggertopics sluiten en lekker met je vriendin de hele godfather serie gaan bekijken.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is ook helemaal waar...weet ik ook wel, maar er vragen dagelijks een stuk of 10 mensen aan me of het er als is....en steeds dat "nee" moeten zeggen en uitleggen enzo, terwijl je eigenlijk weet dat ze die belangstelling goed bedoelen, gaat me nu een beetje de keel uithangen !
zit zelf meer te denken aan de MCW-serie of de DVD-box van Kreatief met Kurk !quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:30 schreef SCH het volgende:
telefoon uitzetten, baggertopics sluiten en lekker met je vriendin de hele godfather serie gaan bekijken.
Een boek op z'n kop gehad denk ik...quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:40 schreef Bluezz het volgende:
En volgende keer dus bij de uitgerekende datum 2 weken optellen en die overal verspreiden
Maar daar heb je nu niks aan
Er vroeg net iemand naar dokter Wehkamp
gewoon de uitleg op een briefje schrijven en kopieren als ze er dan nog naar vragen niks zeggen alleen dat briefje gevenquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is ook helemaal waar...weet ik ook wel, maar er vragen dagelijks een stuk of 10 mensen aan me of het er als is....en steeds dat "nee" moeten zeggen en uitleggen enzo, terwijl je eigenlijk weet dat ze die belangstelling goed bedoelen, gaat me nu een beetje de keel uithangen !
quote:
weekje of 2 a 2,5 tegenwoordig.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:39 schreef DeTolk het volgende:
Wat is de max overtijd?
zal wel vragen of Bluezz het sms-je doorstuurtquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:48 schreef SCH het volgende:
Nou ja, ik ga zaterdag met vakantie. Zou het misschien lukken..........eh.....ach lama
Tegenwoordig? Plakten ze er vroeger dan nog 9 maanden aan vast?quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
weekje of 2 a 2,5 tegenwoordig.
en tuurlijk SCH, gewoon rustig aan !
3 tot 4 weken was toen ook mogelijk !quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:52 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Tegenwoordig? Plakten ze er vroeger dan nog 9 maanden aan vast?![]()
uiterlijk maandag as (de 11e dus)quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Neeeeeeee Bjoro, kreatief met kurk is pas NA de bevalling![]()
Overmorgen!quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:38 schreef SCH het volgende:
Vannacht gaat het gebeuren, ik voel dat de puf toeneemt
quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:38 schreef SCH het volgende:
Vannacht gaat het gebeuren, ik voel dat de puf toeneemt
en dan komt er een peuter uitquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:25 schreef komrad het volgende:
ik hoop dat het snel gebeurd anders is mevrouw Bjoro straks 250kg
quote:Op donderdag 7 juli 2005 08:31 schreef Bluezz het volgende:
*doorzuchtje doet*
Dit is dé datum hoor, mooier kunnen we het niet maken
zeker in de sfeer van "fles ZA erin en moet jij eens opletten"quote:
waar sleep je mij mee naar toe danquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:18 schreef Bluezz het volgende:
Nee Bjoor, ik sleep haar mee naar de verloskamers hier, moet je eens opletten
Een Topic voor elk kindquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:26 schreef appelsientje het volgende:
Geweldig zometeen 3 topics en geen kind....
quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:23 schreef DeTolk het volgende:
Vandaag moeten jullie toch naar de Verloskundige , Bjoor?
Nope, maar Baby Bjoro is al beroemd voor z'n geboortequote:Op donderdag 7 juli 2005 11:27 schreef Lionheaad het volgende:
bijna deel 3....
moet niet gekker worden
Is het dan eindelijk zo verquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:02 schreef Lionheaad het volgende:
Bjoro ???
Ach hoop doet leven toch?? misschien dat het kind het dan nodig vindt om eruit te komenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:14 schreef VoreG het volgende:
Hij ging vandaag toch naar de gynedinges?
"als ik er nu toch ben"quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach hoop doet leven toch?? misschien dat het kind het dan nodig vindt om eruit te komen
'BJOROOOOOOOOOOOOOOO.'quote:
Puf ik een keer meequote:
* meehelptquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:43 schreef Againzender het volgende:
* aanmoedigingspuf doet *
* eten gaat maken *quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |