Heb nog iets nieuws te melden???quote:
Ach bij vrienden waren ze ook 2 weken te laatquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:18 schreef Bjoro het volgende:
maandag moet ze weer naar de verloskundige, dus dan hebben we meer nieuws denk ik !
joa zeg hequote:
wat je typt ben je zelluf,quote:
met je staart door het vuurquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat je typt ben je zelluf,
met je kop door de helluf![]()
Dus daar gingen al onze pufjes naar toequote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:45 schreef MaxPower het volgende:
mijn nichtje is gisteravond wel bevallen van een dochtertje!![]()
ook meer dan 2 weken te laat maar ok.
doe maar totdat de mascotte is geboren !quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:46 schreef Eilanden het volgende:
Hoe lang moeten we nog door puffen Bjoro?![]()
Jaloerse kipquote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:59 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Dit is de meest sneue topic reeks ever.
*puf*
Ja, ze laten ons wel in spanning zitten zegquote:
Jij komt zo streng over zonder smilies, ik ben er bang voorquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:44 schreef Suijk het volgende:
5 juli wordt het kindje geboren.
Doe niet zo gek.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij komt zo streng over zonder smilies, ik ben er bang voor
Puhquote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij komt zo streng over zonder smilies, ik ben er bang voor
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:37 schreef Bjoro het volgende:
ff een melding: ...................... we zitten gewoon MET Z'N 2-EN wimbledon te kijken !
Uiterlijk jaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:37 schreef Bjoro het volgende:
ff een melding: ...................... we zitten gewoon MET Z'N 2-EN wimbledon te kijken !
Goed om mee te puffen iig.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:37 schreef Bjoro het volgende:
Volgend weekend gaat het gebeuren...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:37 schreef Bjoro het volgende:
Nou dat is een gewaagde voorspelling.quote:
jakkiebahquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:37 schreef Bjoro het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |