Ik schreeuwde juist altijd om aandacht, dat doe ik nu nog steeds. Best een goede eigenschapquote:Op zondag 3 juli 2005 15:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jawelik was de stilste baby die er was... ff snel huilen toen ik eruit kwam en dat was het...
ik heb nooit 's avonds gehuild... ik sliep alleen maar .... me ouders moesten me zelfs wakker maken om te eten...
Maar goed... toen begon ik te praten en lopenen toen was het gedaan met de rust
![]()
Nee hoor, want dan hadden we wel een sms-je van hem ontvangen.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:57 schreef PyTh het volgende:
Ik denk ook dat het kindje vandaag geboren is
Zou tijd worden ook![]()
Durf er toch vergif op in te nemen dat het vanavond of anders morgen geboren gaat wordenquote:Op zondag 3 juli 2005 22:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, want dan hadden we wel een sms-je van hem ontvangen.
Ik draag mijn mobiel dag en nacht bij me, maar als HET smsje komt, zal ik het toch nog niet vertellen vóór papa bjoor dat zelf hier heeft gedaanquote:Op zondag 3 juli 2005 22:04 schreef PyTh het volgende:
Durf er toch vergif op in te nemen dat het vanavond of anders morgen geboren gaat worden
Machtsmisbruik!!!!quote:Op zondag 3 juli 2005 22:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik draag mijn mobiel dag en nacht bij me, maar als HET smsje komt, zal ik het toch nog niet vertellen vóór papa bjoor dat zelf hier heeft gedaan
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik draag mijn mobiel dag en nacht bij me, maar als HET smsje komt, zal ik het toch nog niet vertellen vóór papa bjoor dat zelf hier heeft gedaan
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:35 schreef ASSpirine het volgende:
4th of july
kan hij zijn kindje later wijsmaken dat ze in Amerika een feest voor hem houden
U kent mevoruw Bjoro persoonlijk?quote:Op zondag 3 juli 2005 22:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
bevalling kan lang durenquote:Op maandag 4 juli 2005 08:55 schreef appelsientje het volgende:
idd ik denk dat ze nu druk bezig zijnhet is te stil geweest namelijk
quote:Op maandag 4 juli 2005 09:08 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
klopt....het is vaak een hele bevalling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |