Nee hoor, want dan hadden we wel een sms-je van hem ontvangen.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:57 schreef PyTh het volgende:
Ik denk ook dat het kindje vandaag geboren is
Zou tijd worden ook![]()
Durf er toch vergif op in te nemen dat het vanavond of anders morgen geboren gaat wordenquote:Op zondag 3 juli 2005 22:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, want dan hadden we wel een sms-je van hem ontvangen.
Ik draag mijn mobiel dag en nacht bij me, maar als HET smsje komt, zal ik het toch nog niet vertellen vóór papa bjoor dat zelf hier heeft gedaanquote:Op zondag 3 juli 2005 22:04 schreef PyTh het volgende:
Durf er toch vergif op in te nemen dat het vanavond of anders morgen geboren gaat worden
Machtsmisbruik!!!!quote:Op zondag 3 juli 2005 22:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik draag mijn mobiel dag en nacht bij me, maar als HET smsje komt, zal ik het toch nog niet vertellen vóór papa bjoor dat zelf hier heeft gedaan
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik draag mijn mobiel dag en nacht bij me, maar als HET smsje komt, zal ik het toch nog niet vertellen vóór papa bjoor dat zelf hier heeft gedaan
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:35 schreef ASSpirine het volgende:
4th of july
kan hij zijn kindje later wijsmaken dat ze in Amerika een feest voor hem houden
U kent mevoruw Bjoro persoonlijk?quote:Op zondag 3 juli 2005 22:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
bevalling kan lang durenquote:Op maandag 4 juli 2005 08:55 schreef appelsientje het volgende:
idd ik denk dat ze nu druk bezig zijnhet is te stil geweest namelijk
quote:Op maandag 4 juli 2005 09:08 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
klopt....het is vaak een hele bevalling
inderdaad, tijd zat om updates te geven dusquote:
iets met enge termen over vliezen bij de baarmoederwand wat losser maken zodat het wat makkelijker op gang kan komen !quote:Op maandag 4 juli 2005 09:57 schreef Suijk het volgende:
Wat is strippen dan?
Veel succes vandaag voor mevrouw Bjoro!
suske en wiske en de blijde bevallingquote:Op maandag 4 juli 2005 10:43 schreef SCH het volgende:
Naast puffen moeten we nu ook meestrippen?
*strip*
* SCH haalt een stapeltje stripboeken uit de kast
Ow...quote:Op maandag 4 juli 2005 10:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
iets met enge termen over vliezen bij de baarmoederwand wat losser maken zodat het wat makkelijker op gang kan komen !
quote:Op maandag 4 juli 2005 11:46 schreef SCH het volgende:
* SCH denkt mee
Is dit geen betere oplossing?
Als je baby te laat is en je het wachten zat bent, is er een erg simpele manier om de bevalling op gang te brengen. Een orgasme stimuleert de spieren van je baarmoeder en kan ervoor zorgen dat de weeën beginnen. Het sperma van je partner bevat bovendien het hormoon prostaglandine. Dit hormoon zorgt ervoor dat je baarmoederhals zachter en soepeler wordt en zich zo voorbereidt op de bevalling. Daarnaast stimuleert het vrijen de cellen in je baarmoederhals om zelf prostaglandine aan te maken.
Het (zachtjes) masseren van je tepels tijdens een vrijpartij heeft ook tot gevolg dat er een hormoon vrijkomt dat je baarmoedermond week maakt. Daarnaast kan het stimuleren van je borsten hevige samentrekkingen teweegbrengen in je baarmoeder. Ook hierdoor zouden de weeën op gang kunnen komen.
Strippen = fistenquote:Op maandag 4 juli 2005 11:39 schreef Dylan Dog het volgende:
bjoro: strippen schijnt behoorlijk pijnlijk te zijn...
twee dagen later was ik vaderquote:Op maandag 4 juli 2005 11:53 schreef SCH het volgende:
en hielp het?
Ik was wel duidelijkquote:DIGGER :: 20 juni 2005 12:10
--------------------------------------------------------------------------------
Bjoro krijgt wel valse hoop doordaat iedereen nog in de maand Juni gokt, het wordt gewoon verlengingen, penalties en ergens in Juli.
Ik heb 7 juli gegokt hoor.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:02 schreef Bjoro het volgende:
Voorstel:
omdat niemand de datum en de naam goed heeft, tsel ik voor dat iedereen een 2e kans krijgt in het babygok-topic !
http://fokhools.web-log.nl/log/2816361
goede gokquote:Op maandag 4 juli 2005 19:10 schreef DIGGER het volgende:
Van Bjoro z'n weblog:
[..]
Ik was wel duidelijk
precies 31 jaar na het Nationale Trauma, heel toepasselijk jaquote:
Precies 30 jaar na de geboorte van mevrouw DD!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
precies 31 jaar na het Nationale Trauma, heel toepasselijk ja
Mijn vrouw is van 7-7-74quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:24 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Precies 30 jaar na de geboorte van mevrouw DD!
Ga autorijden met mevrouw Bjoro en het liefst binnen de bebouwde kom met veel drempels.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:04 schreef Bjoro het volgende:
Update: .....nog niets gaande !
als dat kind komt is het 10kg of zoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:04 schreef Bjoro het volgende:
Update: .....nog niets gaande !
Daarom was ik aan het bierdrinken!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:45 schreef Suijk het volgende:
Ik denk dat we maar moeten stoppen met puffen. Dat legt alleen maar onnodig druk op mevrouw Bjoro.
*Ontpuft*
En veel meer dan 24...quote:Op woensdag 6 juli 2005 07:33 schreef DIGGER het volgende:
Nog een paar dagen geduld vrees ik Bjoro, dit worden gewoon penalties.
Ga anders op haar buik zitten... dan ploft ie er vanzelf uitquote:
Gaat je vrouw ook voor de 11-ponder Bjoro?quote:
Én het blijkt een meisje te zijnquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:05 schreef Suijk het volgende:
Straks komt dat kind eruit, heeft 'ie al een baard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |