quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:47 schreef Randa_v het volgende:
Mijn positieve test was toen met eroverheen plassen.
quote:De billingsmethode berust op het feit dat er drie ŕ vier dagen voor de ovulatie tot één ŕ twee dagen na de ovulatie in de baarmoederhals tamelijk veel rekbaar slijm afgescheiden wordt.
Indien je jezelf goed observeert, merk je tijdens deze korte periode een gevoel van vochtigheid ter hoogte van de uitwendige geslachtsorganen, bij de ingang van de schede. Dit rekbaar slijm kan je ook waarnemen door bijvoorbeeld na het urineren over de vulva te wrijven met toiletpapier. Je kan ook twee vingers in de schede brengen. Indien deze vingers nadien worden opengespreid, zal er een rekbaar slijm waargenomen worden. Zolang er geen slijm voorhanden is, is de vrouw onvruchtbaar. De vruchtbare periode begint wanneer er voor het eerst slijmafscheiding waargenomen wordt, en ze duurt tot vier dagen na de dag waarop voor het laatst slijm werd aangetroffen.
Ow ben ik dus niet de enige? wij waren er verder ook niet echt mee bezig.. hebben maar 1 keer gevreeen rond de tijd dat ik eigenlijk mijn eisprong zou moeten hebben, alleen volgens mijn cyclus dus te laat.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:15 schreef Belana het volgende:
Wij hebben afgelopen maand maar 1 keer gevreeën en ik ben dus zwanger...
Idd wel jammer, maar we zijn ook nog maar erg kort bezig... en het zou mij zeer verbazen als het nu wel snel gaat. Het duurde ook ruim een jaar voordat ik zwanger was van mijn zoon(wel van andere partner by the way)quote:Op maandag 4 juli 2005 17:18 schreef cattie het volgende:
Jammer Diaan73...
En nog een vraagje voor je: klopt het dat jij ook een mirena spiraaltje had? Zo ja, hoe lang duurde het bij jou voordat je weer ongesteld werd nadat hij eruit was?
Ik dacht even dat het bij mij vrijdag al was (een dag later dus) maar heeft niet doorgezet.
Hopelijk wel, maar we wachten gewoon af en het heeft ook geen haast. Mn vriend en ik wonen ook nog niet samen en wonen ong.185 km van elkaar....quote:Op maandag 4 juli 2005 17:55 schreef cattie het volgende:
Ik hoop voor je dat het deze keer sneller gaat!
Hmmm, oke, ik heb hem dus ook op donderdag laten verwijderen maar hier nog niets. Afwachten dus!
quote:Op maandag 4 juli 2005 10:10 schreef Spekkiemonster het volgende:
Soms vind ik het frustrerend hier te komen, zo neus op de feiten drukkend....maar ook weer een hoop steun en herkenbaarheid.
Maaruh ... verder gaat het goed hoor
* Spekkiemonster ineens heel depri overkomt misschien....
als we dan aan het eind van de maand weer zo'n geweldige wonderlijke inhaal-race hebben vind ik het best ...quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:34 schreef Diaan73 het volgende:
Het lijkt weer dezelfde richting op te gaan als juni.....![]()
Tja dat is waar.... ik heb zelf ook nog een kansje eind juli....quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:48 schreef ikkepikkeporretje het volgende:
Wat jammer Tamea!!
[..]
als we dan aan het eind van de maand weer zo'n geweldige wonderlijke inhaal-race hebben vind ik het best ...
Ik denk dat je mij bedoelt met dat het eind juli ook mag......maar dont matter.... hoe eerder iedereen 2 streepjes plast, des te beter....quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:10 schreef Spekkiemonster het volgende:
ik had liever gehad dat je nu gewoon een streepje erbij piest maar eind juli mag ook nog hoor Tamea.
Sterkte in ieder geval, want het is (in de meeste gevallen) altijd klote als de duvels zich aandienen.
Gauw op naar het eind vd maand!!
We willen beiden graag een kind van ons samen en laten het - door het spiraaltje al te laten verwijderen - gewoon op ons afkomen. Als het zo is, is het geweldig en als ik niet snel zwanger ben, is dat op zich niet zo heel erg. De bedoeling is dat we binnen nu en december ofzo gaan samenwonen, dus die plannen zijn er al. Mocht het zo zijn dat ik eerder zwanger word, dan gaat dat dus ook eerder gebeuren en kunnen we het misschien anders regelen met zijn huidige werkgever, bijv. minder dagen werken. Als gezegd: we laten het gewoon op ons afkomen en wachten af wat ons "gegeven" wordt. Daarbij moet ik ook nog wel even kwijt dat ik ook al ruim een jaar bezig was voordat ik zwanger was van mn eerste kind (wel andere partner) en met dat in mn achterhoofd (en ja ik weet het, het kan nu eerder) en dat we beiden voor ons gevoel niet te oud willen zijn, gaan we er gewoon voorquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:26 schreef Brighteyes het volgende:
Diaan, mss een impertinente vraag, maar waarom al wel zwanger proberen te worden terwijl je vriend nog niet bij je woont? Of is de kans op werk bij jou in de buurt groot genoeg dat er snel kans op is?
Is op zich ook wel een gekke en dubbele gedachte .... maar als ik nu zwanger wordt, is het half april dat ik uitgeteld zou zijn... dan wonen we al weer een tijdje samen... en het is niet zo dat wij elkaar niet goed kennen hoor, we reizen al zeker ruim een jaar elk weekend naar elkaar toe en wonen in dat weekend (of vakantie of lange weekenden) ook samen. En het heeft ook veel te maken met het gevoel dat je samen hebt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ah ok. Ik kan het me met de duur van de vorige keer ook ergens wel een beetje voorstellen. En als dingen versneld kunnen worden...
Ik zou het alleen voor mezelf heel gek vinden om een kind te krijgen van iemand waar je nog niet mee samen hebt geleefd.
Ohw dan pasquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:13 schreef cattie het volgende:
Wat vervelend Elle-driver en Minoes!![]()
Eind juni was top en nu weer een dip in de tweede streepjes..
![]()
Bij mij nog niets nieuws. Ik heb geen idee op welke dag van mijn cyclus ik zit, erg irritant. Ik kan morgen ongesteld worden, maar ook mijn eisprong hebben..Afwachten dus, en laat ik nou niet zo geduldig zijn!
![]()
Ik heb ook constant zin om te testen, al heeft dat nu nog helemaal geen zin.Als er nog geen
![]()
zijn gekomen, ga ik uiterlijk 29 juni testen. (maar mezelf kennende heb ik er dan al wel 3 testen doorheen gejast, dure hobby trouwens)
![]()
Let us know!quote:Op maandag 11 juli 2005 17:21 schreef cattie het volgende:
Gezocht: AlsoStarring en Bright.![]()
Hoe gaat het met jullie? Al een tweede streepje gesignaleerd?
Ook vandaag wat lichtelijk bloedverlies.... en hele erge hoofdpijnquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:22 schreef Diaan73 het volgende:
hee dames/heer ik heb iets vreemds: ben 1,5 week geleden ongi geweest ong 1,5 dag, toen een 1 dag niet/nauwelijks en toen weer 1 dag maar niet heel erg.... nu had ik vanmorgen weer wat donkere afscheiding, lijkt op ongi aan het einde, dat bruinige..... vraag me nu wel af wat er nu aan de hand is, erg vreemd en heb ik nog nooit gehad.... hebben jullie misschien een idee
ondertusesn blijven we![]()
en
![]()
voor iedereen, echt tijd voor 2e streepjes nu.
nee nog niet.... denk je dat ik zwanger ben/kan zijn/was?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:41 schreef Belana het volgende:
ehm, heb je al eens een test gedaan diaan?
Tja inderdaad spannend... totaal onverwacht, nadat ik (weliswaar niet erg veel) ongig was geworden, dacht ik te moeten gaan voor de volgende ronde, maar dit werpt weer een ander licht op de zaak..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:45 schreef Githa het volgende:
Die verschijnselen had ik ook en de test was negatief maar de cyclus daarop bleef uit en nu achteraf gezien bleek ik dus al wel zwanger te zijn ik had alleen niet genoeg HCG ...dussuh ik zou zeker testen Diaan![]()
spannend
Heb je mn verhaal gelezen girly? Het was meer omdat ik vaag ongi ben geweest en nu wat lichtelijk bloedverlies heb (twee weken na laatste ongi)quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:28 schreef Girly het volgende:
als jij rond morgen je eisprong zou verwachten, zou ik indd nog maar wachten, of heb je gewoon een langere cyclus?
nou , ff wat jompels er tegen aan gooien![]()
Ik snap je punt..en je hebt ook gelijk. Ik heb het er net ook met mn vriend over gehad... en het is misschien beter om zsm te testen, zeker ook voor mn eigen gemoedsrust. Ik heb nog een testje liggen, morgenvroeg maar even doen dan. Hahahaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:31 schreef Wennie het volgende:
Persoonlijk zou ik zekerheid willen, maar je moet het natuurlijk zelf weten.
Ik zou me alleen wel even bedenken voor je een broodje filet americain naar binnen smikkelt (mčn, wat snak ik daarnaar).
Nog een vraagje: hoe lang heeft dat tussentijds "bloeden'" bij je geduurd?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:45 schreef Githa het volgende:
Die verschijnselen had ik ook en de test was negatief maar de cyclus daarop bleef uit en nu achteraf gezien bleek ik dus al wel zwanger te zijn ik had alleen niet genoeg HCG ...dussuh ik zou zeker testen Diaan![]()
spannend
Ow, spannend! Hoe laat ga je testen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik snap je punt..en je hebt ook gelijk. Ik heb het er net ook met mn vriend over gehad... en het is misschien beter om zsm te testen, zeker ook voor mn eigen gemoedsrust. Ik heb nog een testje liggen, morgenvroeg maar even doen dan. Hahahalust ik niet, dat scheelt....meis nog eventjes wachten en dan mag je er weer een naar binnen werken
en bedenk: allemaal voor het goede doel
Als ik wakker ben en het kan (ivm mn zoontje)quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:35 schreef Wennie het volgende:
[..]
Ow, spannend! Hoe laat ga je testen?![]()
Het is zeker voor een goed doel! Ik zou ook voor geen goud de gok wagen! Ik haal het over een paar maanden allemaal wel weer in![]()
![]()
ik verloor op het moment dat ik ongi moest zijn alleen wat bruin bloed maar dit hield maar zo'n dag of 2 aan meen ik. Toen tussen door telkens nog een dagje bloedverlies waarbij het ook helder rood was, de test was negatief dus ik dacht niet zwanger te zijn maar de volgende ongi is nooit gekomen, toen was ik dus zwanger en tijdens de echo's bleek dat het vruchtje al ouder was en dus was ik al eerder zwanger maar ik denk niet voldoende HCG omdat de test eerder wel negatief was....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nog een vraagje: hoe lang heeft dat tussentijds "bloeden'" bij je geduurd?
Hmmm dat is inderdaad hetzelfde beeld, mijn (niet al te vele) bloed is nu ook helder rood... ik blijf het wel vreemd vinden trouwens... maar ja zoals je misschien gelezen hebt, morgenvroeg uitsluitsel (of niet). Maar als de test nega is, dan wachten we gewoon mn volgende NOD af...geen man overboord in ieder geval. Ga er gewoon vanuit dat ik niet zwanger ben trouwens en dat dit weer een keer een pesterij is van mn lichaam.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:48 schreef Githa het volgende:
[..]
ik verloor op het moment dat ik ongi moest zijn alleen wat bruin bloed maar dit hield maar zo'n dag of 2 aan meen ik. Toen tussen door telkens nog een dagje bloedverlies waarbij het ook helder rood was, de test was negatief dus ik dacht niet zwanger te zijn maar de volgende ongi is nooit gekomen, toen was ik dus zwanger en tijdens de echo's bleek dat het vruchtje al ouder was en dus was ik al eerder zwanger maar ik denk niet voldoende HCG omdat de test eerder wel negatief was....
Ja echt wel spannend en ook totaal onverwacht. Clear Blue heb ik gehad.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:30 schreef _evenstar_ het volgende:
diaanmeisje wat spannend.. welk merk heb je getest
![]()
misschien kun je de ha opbellen en kan die een bloedtest doenquote:Op zondag 17 juli 2005 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja echt wel spannend en ook totaal onverwacht. Clear Blue heb ik gehad.
Heb je trouwens het hele verhaal meegekregen? Ach ik wacht gewoon even mn (normale) NOD af... en ga vooralsnog ervan uit dat ik niet zwanger ben..quote:Op zondag 17 juli 2005 21:36 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
misschien kun je de ha opbellen en kan die een bloedtest doenik weet het ook niet...
ja heb even terug gelezen ( je mist wat als je druk bzig met verhuizen bentquote:Op zondag 17 juli 2005 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb je trouwens het hele verhaal meegekregen? Ach ik wacht gewoon even mn (normale) NOD af... en ga vooralsnog ervan uit dat ik niet zwanger ben..
Zijn jullie nu al (bijna) klaar met verhuizen?quote:Op zondag 17 juli 2005 21:43 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ja heb even terug gelezen ( je mist wat als je druk bzig met verhuizen bent) vandaar dat een bloedtest bij de ha misschien uitkomst kan bieden
ivm de hcg waarden is bij de een hoger als bij de ander ik was nog geen dag overtijd achteraf gezien en binnen 5 seconden al een knalstreep bij een ander duurt dat wat langer en omdat je een half gaar streepje hebt .. vaak zeggen ze ook mijn vlos een half streepje is een streep... zit je minder in twijfel enz...
voor jou en vriendje
Tja misschien dan maar aan het einde van de week nog een keer een testje doen.. dan weet ik het gewoon zeker en hoef ik niet af te wachten tot 30 juli.... Zal er eens over denken....quote:Op zondag 17 juli 2005 22:04 schreef E.T. het volgende:
Diaan, als je (net) zwanger bent verdubbelt je HCG bijna per dag. Als je nu dus een vaag streepje hebt, over een paar dagen nog een keer een testje doen.. die moet dan goed positief zijn
onverwacht spannend.... probeer zoveel mogelijk te denken dat het niet zo is, kan het ook niet tegenvallen....quote:Op zondag 17 juli 2005 22:38 schreef Spekkiemonster het volgende:
spannend diaan!
ook voor jou wordt het spannend hoor spekkie... nog 3 daagjesquote:Op zondag 17 juli 2005 22:38 schreef Spekkiemonster het volgende:
spannend diaan!
Thanx..quote:Op maandag 18 juli 2005 20:45 schreef Suzziieee het volgende:
Jammer Spekkie dat je test negatief was....maar we houden moed natuurlijk![]()
Lunastar en Cattiejammer hoor....
Volgende keer hopelijk beter...
Diaan en Minoes...Ik ga weer effe jompeltjes rondstrooien hier![]()
![]()
![]()
hey damesquote:Op maandag 18 juli 2005 20:45 schreef Suzziieee het volgende:
Lunastar en Cattiejammer hoor....
Volgende keer hopelijk beter...
Heb ik iets gemist of kan Bright wel gewoon in het lijstje?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:08 schreef Bright het volgende:
En gokken we erop dat de volgende NOD op 5 augustus valt (nog net in onze vakantie) ...
Ja, natuurlijk mag mamaBright in het lijstje! (mod, please do so) Ik zag inderdaad dat we van de lijst zijn gevallenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:09 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist of kan Bright wel gewoon in het lijstje?
Ja hier gaat alles prima eigenlijk. Binnenkort meld ik me hier weer in dit topic. Maar moet eerst even 2 maandjes wachten zodat ik mijn cyclus weer een beetje op regel heb. Nu doen we eerst nog even FvFquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:33 schreef Diaan73 het volgende:
ahee me nicole hoe gaat het met je?
Nou gelukkig maar. Het is toch wel even een rotperiode ken het... hebt zelf soortgelijk meegemaakt, hopelijk komt je cyclus weer snel op regel en tot dan hier in dit topic!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:01 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ja hier gaat alles prima eigenlijk. Binnenkort meld ik me hier weer in dit topic. Maar moet eerst even 2 maandjes wachten zodat ik mijn cyclus weer een beetje op regel heb. Nu doen we eerst nog even FvF![]()
Dat wat Luna zegt.... kort samengevat: rari ongi, 2 weken later weer wat bruinige afscheiding, hele vage positieve test.... veel onduidelijkheid... dus weer getest. En ja nu duidelijkheid, spijtig niet zwanger...quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:15 schreef minoes_ het volgende:
Diaan.....uhm....ik ben t ff kwijt,maar waarom test je nou 9 dagen voor je nod![]()
Groetjes,Minoes![]()
Ow dat was ook niet erg geweest hoor, dan had ik het wel aangevuld of gecorrigeerd. Vind het al leuk dat je het onthouden hebt.quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:38 schreef lunastar het volgende:
hihi ja diaan ik wist over wat het ging maar durfde dus niet hier neer te zetten schrik dat ik iets verkeerd neerzette....
groetjes
lunastar
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:54 schreef lunastar het volgende:
hey spekkie nog geen nieuws????
IK blijf duimen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was al ongi gewordenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:32 schreef Spekkiemonster het volgende:
helaas girly, ik kom je nog even niet vergezellen.
vanmorgen vroeg stonden de eerste duvels weer voor de deur
Volgens mij niet... maar we hebben nog kans op 2! Het is - helaas - een beetje hopeloos gesteld hier met die 2e streepjes....quote:Op zondag 24 juli 2005 16:02 schreef lunastar het volgende:
sorry dat ik het vraag, want kan het mij niet herrineren maar zijn er dames die in juli een 2e streepje hebben gekregen??
Ik hoop het met je mee hoor........quote:Op zondag 24 juli 2005 16:12 schreef lunastar het volgende:
ja he... daarom dat ik het vroeg, er moeten eindelijk nog eens streepjes komen.... hopelijk werkt mijn bericht van hierboven daarmee
Poeh het is logisch dat je andere dingen aan je hoofd hebt nu. Ik krijg er kippenvel van... veel sterkte in ieder geval.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:58 schreef Suzziieee het volgende:
Jaaaaaa..iedereen in augustus zwanger...daar ben ik zeker voor.....
Ik heb nog nergens last van..maar ja.. ik heb nooit ergens last van...dus..denk dat er bij mij deze ronde niets gebeurt.... maar das niet zo erg heb heeeel andere dingen aan mijn hoofd...
Het vermiste meisje uit Rijswijk wat dood is teruggevonden is mijn collega.![]()
![]()
..ik was haar direct leidinggevende dus iedereen is wat gespannen,emotioneel op werk....
BALEN BALEN BALENquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:30 schreef lunastar het volgende:
ongi geworden
nod 31aug en 2 of 3 aug HSG
groetjes
lunastar
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:55 schreef Suzziieee het volgende:
Balen weer hoor.. minoes en luna...
Mariekom je eens melden!!!
Groetjes Suzanne
Dit meldde Marie79... ben natuurlijk ook heel nieuwsgierig.quote:Ik hou de moed er in! Ga nu eerst werken en dan zal ik me vanavond wel melden! En dan ga ik morgenochtend testen denk ik!
dan ga je toch een dagje later weg als je het zo belangrijk vindquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:50 schreef Bright het volgende:
Marie, je moet vanavond testen hoor - vanaf morgen zijn we een week op vakantie!!!!
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:12 schreef easy-going het volgende:
spannend Marie
[..]
dan ga je toch een dagje later weg als je het zo belangrijk vind![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:40 schreef Suzziieee het volgende:
Diaan hoe is het nou bij jou??Ben je al ongi geworden of kunnen we nog effies jompelen voor je???
Groetjes Suzanne
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:55 schreef Martineke het volgende:
wowwwwwwwwwww superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr gefeliciteerd Marie en Peaceman
oepsquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:58 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Peaceman hoort bij mij en niet bij Marie79...... toch?
quote:Op zondag 31 juli 2005 18:18 schreef Diaan73 het volgende:
Even tussen alle felicitaties door.... ik ben nog steeds niet ongi..... hmmm wat een vreemd lichaam...
Jis bedankt voor je post en support.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:41 schreef Jis het volgende:
[..]
![]()
![]()
oh Diaan... wat spannend!! Weet (denk ik
) precies hoe jij je voelt... ik had hetzelfde een paar maanden alweer
geleden na de miskraam... dat ik eerst wel een 'normale' cyclus had, en dat de 2e maar duurde en duurde... dat ik pas na 40 dagen ongesteld werd.
Hoop uiteraard voor jou dat de![]()
veeeel langer dan 40 dagen wegblijven
maar ik ken 't gevoel van 'wat doet mijn lichaam met me'!!
Anyway, heel veel succes met afwachten, enne... testen mag altijd hoorwie weet!
![]()
Tja idd, vind het zelf eigenlijk niet zo leuk.... had gewoon gedacht dit weekend even ongi te worden om dan weer verder te kunnen..... als ik ga testen en het is nega, zal ik wel weer een bezoekje moeten brengen aan de arts.....quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:54 schreef cattie het volgende:
Diaan, wat maak je het weer spannend. Erg vervelend dat je zo in onzekerheid zit. Ik duim dat je toch zwanger bent, je weet maar nooit.
Nog een vraagje: voelen jullie je eisprong? Zo ja, hoe voelt dat dan? En hoe weet je dat dat je eisprong is? Ik heb wel eens gehoord dat vrouwen dat voelen, maar kan me er eigenlijk weinig bij voorstellen.
Ik had vandaag wel een "steek" rechtsonder, qua tijd kan het mijn eisprong zijn, maar het kan ook van alles anders zijn. En ik heb een chronische darmziekte dus voel heel vaak wat in mijn buik, dan zou ik elke dag mijn eisprong hebben. Maar dit voelde iets anders.
Ja klopt helemaal van die hele vage test en daarna een negatieve test. Het zou best zo kunnen zijn dat ik een hele vroege miskraam heb gehad... maar omdat ik toch ook zekerheid wil, ga ik wel eind deze week of begin volgende week testen. Ik ga er wel van uit dat ie nega is, dan kan ik weer verder afwachten...... het lichaam is gewoon raar. ik vind testen "eng" en daarom wacht ik er zo lang meequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:45 schreef Jis het volgende:
.....
Diaan...hoe hou je 't uit???
ik had al 20 keer getest
![]()
Hm zat daar straks aan te denken, maar had jij niet een vaaaaag positieve test een tijdje terug? (zou dat zo op kunnen zoeken natuurlijk
) Wil je niet ongerust oid maken hoor, maar zou dat geen heel vroege miskraam geweest kunnen zijn, waardoor nu je
![]()
wegblijven?
(*hm had beter eerst op kunnen zoeken of 't klopt van die test...*)
quote:
Nee onzekerheid is ook niets... ik ga dan ook vrijdag testen als ik dan nog niet ongi ben... "weet" ik waar ik aan toe ben. En het idd zo dubbel allemaal. Vrijdag weten we meer!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:37 schreef Jis het volgende:
[..]
![]()
![]()
klopt helaas helemaal...
Snap ergens wel dat je testen eng vind; maar onzekerheid is ook niet alles...Hm het blijft zo dubbel allemaal...
is voor ondergetekende ook wel spannend...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:13 schreef Spekkiemonster het volgende:
stiekum toch spannend vind voor diaan
Voor degenen die het nog niet wisten: mag ik jullie voorstellen aan mijnquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
is voor ondergetekende ook wel spannend...![]()
Tsss.... van jequote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mag ik jullie voorstellen aan mijn: Peaceman! anders voelt hij zich een beetje tekort gedaan
![]()
En ja voor hem is het natuurlijk ook spannend.
Ik had het al veranderd inmiddelsquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tsss.... van jemoet je het hebben....
ik krijg je dit weekend nog wel....
![]()
dank je wel... en ook bedankt voor je heldere uitleg. Ik hoop dat het voor jullie ook weer snel raak is.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:37 schreef lunastar het volgende:
diaan en peaceman ik duim dat jullie vrijdag een dikke 2e streep hebben...
Hsg= een baarmoederfoto waar met dus een kleurstof in je baarmoeder en eileiders spuit en dan fotos maakt om te zien of het goed doorgankelijk is en dergelijke.
Het bloeden is gisterenavond van veel naar minder gegaan en nu heb ik er geen last meer van... voel wel nog af en toe rechts wat krampen... maar dat zal wel normaal zijn... en inderdaad heb ook al veel gehoord dat je vruchtbaarder bent na zo'n hsg... maar ik ga niet te hard hopen en gewoon afwachten...
jis ik ben eigenlijk nooit gecureteerd geweest omdat het midden in de nacht gebeurde en toen het vruchtje was verloren... en volgens huisarts was alles er toen uit zolang ik maar een normaal bloedverlies kreeg bij volgende ongis en dit was ook... maar je ziet maar... denk toch degelijk dat er vanalles is achtergebleven, en ben opgelucht dat het er nu uit is
ja sorry dames voor de ontopic
maar denk aan jullie allemaal...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |