quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:40 schreef Suzziieee het volgende:
Diaan hoe is het nou bij jou??Ben je al ongi geworden of kunnen we nog effies jompelen voor je???
Groetjes Suzanne
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:55 schreef Martineke het volgende:
wowwwwwwwwwww superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr gefeliciteerd Marie en Peaceman
oepsquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:58 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Peaceman hoort bij mij en niet bij Marie79...... toch?
quote:Op zondag 31 juli 2005 18:18 schreef Diaan73 het volgende:
Even tussen alle felicitaties door.... ik ben nog steeds niet ongi..... hmmm wat een vreemd lichaam...
Jis bedankt voor je post en support.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:41 schreef Jis het volgende:
[..]
![]()
![]()
oh Diaan... wat spannend!! Weet (denk ik
) precies hoe jij je voelt... ik had hetzelfde een paar maanden alweer
geleden na de miskraam... dat ik eerst wel een 'normale' cyclus had, en dat de 2e maar duurde en duurde... dat ik pas na 40 dagen ongesteld werd.
Hoop uiteraard voor jou dat de![]()
veeeel langer dan 40 dagen wegblijven
maar ik ken 't gevoel van 'wat doet mijn lichaam met me'!!
Anyway, heel veel succes met afwachten, enne... testen mag altijd hoorwie weet!
![]()
Tja idd, vind het zelf eigenlijk niet zo leuk.... had gewoon gedacht dit weekend even ongi te worden om dan weer verder te kunnen..... als ik ga testen en het is nega, zal ik wel weer een bezoekje moeten brengen aan de arts.....quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:54 schreef cattie het volgende:
Diaan, wat maak je het weer spannend. Erg vervelend dat je zo in onzekerheid zit. Ik duim dat je toch zwanger bent, je weet maar nooit.
Nog een vraagje: voelen jullie je eisprong? Zo ja, hoe voelt dat dan? En hoe weet je dat dat je eisprong is? Ik heb wel eens gehoord dat vrouwen dat voelen, maar kan me er eigenlijk weinig bij voorstellen.
Ik had vandaag wel een "steek" rechtsonder, qua tijd kan het mijn eisprong zijn, maar het kan ook van alles anders zijn. En ik heb een chronische darmziekte dus voel heel vaak wat in mijn buik, dan zou ik elke dag mijn eisprong hebben. Maar dit voelde iets anders.
Ja klopt helemaal van die hele vage test en daarna een negatieve test. Het zou best zo kunnen zijn dat ik een hele vroege miskraam heb gehad... maar omdat ik toch ook zekerheid wil, ga ik wel eind deze week of begin volgende week testen. Ik ga er wel van uit dat ie nega is, dan kan ik weer verder afwachten...... het lichaam is gewoon raar. ik vind testen "eng" en daarom wacht ik er zo lang meequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:45 schreef Jis het volgende:
.....
Diaan...hoe hou je 't uit???
ik had al 20 keer getest
![]()
Hm zat daar straks aan te denken, maar had jij niet een vaaaaag positieve test een tijdje terug? (zou dat zo op kunnen zoeken natuurlijk
) Wil je niet ongerust oid maken hoor, maar zou dat geen heel vroege miskraam geweest kunnen zijn, waardoor nu je
![]()
wegblijven?
(*hm had beter eerst op kunnen zoeken of 't klopt van die test...*)
quote:
Nee onzekerheid is ook niets... ik ga dan ook vrijdag testen als ik dan nog niet ongi ben... "weet" ik waar ik aan toe ben. En het idd zo dubbel allemaal. Vrijdag weten we meer!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:37 schreef Jis het volgende:
[..]
![]()
![]()
klopt helaas helemaal...
Snap ergens wel dat je testen eng vind; maar onzekerheid is ook niet alles...Hm het blijft zo dubbel allemaal...
is voor ondergetekende ook wel spannend...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:13 schreef Spekkiemonster het volgende:
stiekum toch spannend vind voor diaan
Voor degenen die het nog niet wisten: mag ik jullie voorstellen aan mijnquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
is voor ondergetekende ook wel spannend...![]()
Tsss.... van jequote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mag ik jullie voorstellen aan mijn: Peaceman! anders voelt hij zich een beetje tekort gedaan
![]()
En ja voor hem is het natuurlijk ook spannend.
Ik had het al veranderd inmiddelsquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tsss.... van jemoet je het hebben....
ik krijg je dit weekend nog wel....
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |