Ohw dan pasquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:13 schreef cattie het volgende:
Wat vervelend Elle-driver en Minoes!![]()
Eind juni was top en nu weer een dip in de tweede streepjes..
![]()
Bij mij nog niets nieuws. Ik heb geen idee op welke dag van mijn cyclus ik zit, erg irritant. Ik kan morgen ongesteld worden, maar ook mijn eisprong hebben..Afwachten dus, en laat ik nou niet zo geduldig zijn!
![]()
Ik heb ook constant zin om te testen, al heeft dat nu nog helemaal geen zin.Als er nog geen
![]()
zijn gekomen, ga ik uiterlijk 29 juni testen. (maar mezelf kennende heb ik er dan al wel 3 testen doorheen gejast, dure hobby trouwens)
![]()
Let us know!quote:Op maandag 11 juli 2005 17:21 schreef cattie het volgende:
Gezocht: AlsoStarring en Bright.![]()
Hoe gaat het met jullie? Al een tweede streepje gesignaleerd?
Ook vandaag wat lichtelijk bloedverlies.... en hele erge hoofdpijnquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:22 schreef Diaan73 het volgende:
hee dames/heer ik heb iets vreemds: ben 1,5 week geleden ongi geweest ong 1,5 dag, toen een 1 dag niet/nauwelijks en toen weer 1 dag maar niet heel erg.... nu had ik vanmorgen weer wat donkere afscheiding, lijkt op ongi aan het einde, dat bruinige..... vraag me nu wel af wat er nu aan de hand is, erg vreemd en heb ik nog nooit gehad.... hebben jullie misschien een idee
ondertusesn blijven we![]()
en
![]()
voor iedereen, echt tijd voor 2e streepjes nu.
nee nog niet.... denk je dat ik zwanger ben/kan zijn/was?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:41 schreef Belana het volgende:
ehm, heb je al eens een test gedaan diaan?
Tja inderdaad spannend... totaal onverwacht, nadat ik (weliswaar niet erg veel) ongig was geworden, dacht ik te moeten gaan voor de volgende ronde, maar dit werpt weer een ander licht op de zaak..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:45 schreef Githa het volgende:
Die verschijnselen had ik ook en de test was negatief maar de cyclus daarop bleef uit en nu achteraf gezien bleek ik dus al wel zwanger te zijn ik had alleen niet genoeg HCG ...dussuh ik zou zeker testen Diaan![]()
spannend
Heb je mn verhaal gelezen girly? Het was meer omdat ik vaag ongi ben geweest en nu wat lichtelijk bloedverlies heb (twee weken na laatste ongi)quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:28 schreef Girly het volgende:
als jij rond morgen je eisprong zou verwachten, zou ik indd nog maar wachten, of heb je gewoon een langere cyclus?
nou , ff wat jompels er tegen aan gooien![]()
Ik snap je punt..en je hebt ook gelijk. Ik heb het er net ook met mn vriend over gehad... en het is misschien beter om zsm te testen, zeker ook voor mn eigen gemoedsrust. Ik heb nog een testje liggen, morgenvroeg maar even doen dan. Hahahaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:31 schreef Wennie het volgende:
Persoonlijk zou ik zekerheid willen, maar je moet het natuurlijk zelf weten.
Ik zou me alleen wel even bedenken voor je een broodje filet americain naar binnen smikkelt (mèn, wat snak ik daarnaar).
Nog een vraagje: hoe lang heeft dat tussentijds "bloeden'" bij je geduurd?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:45 schreef Githa het volgende:
Die verschijnselen had ik ook en de test was negatief maar de cyclus daarop bleef uit en nu achteraf gezien bleek ik dus al wel zwanger te zijn ik had alleen niet genoeg HCG ...dussuh ik zou zeker testen Diaan![]()
spannend
Ow, spannend! Hoe laat ga je testen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik snap je punt..en je hebt ook gelijk. Ik heb het er net ook met mn vriend over gehad... en het is misschien beter om zsm te testen, zeker ook voor mn eigen gemoedsrust. Ik heb nog een testje liggen, morgenvroeg maar even doen dan. Hahahalust ik niet, dat scheelt....meis nog eventjes wachten en dan mag je er weer een naar binnen werken
en bedenk: allemaal voor het goede doel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |