Als ik wakker ben en het kan (ivm mn zoontje)quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:35 schreef Wennie het volgende:
[..]
Ow, spannend! Hoe laat ga je testen?![]()
Het is zeker voor een goed doel! Ik zou ook voor geen goud de gok wagen! Ik haal het over een paar maanden allemaal wel weer in![]()
![]()
ik verloor op het moment dat ik ongi moest zijn alleen wat bruin bloed maar dit hield maar zo'n dag of 2 aan meen ik. Toen tussen door telkens nog een dagje bloedverlies waarbij het ook helder rood was, de test was negatief dus ik dacht niet zwanger te zijn maar de volgende ongi is nooit gekomen, toen was ik dus zwanger en tijdens de echo's bleek dat het vruchtje al ouder was en dus was ik al eerder zwanger maar ik denk niet voldoende HCG omdat de test eerder wel negatief was....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nog een vraagje: hoe lang heeft dat tussentijds "bloeden'" bij je geduurd?
Hmmm dat is inderdaad hetzelfde beeld, mijn (niet al te vele) bloed is nu ook helder rood... ik blijf het wel vreemd vinden trouwens... maar ja zoals je misschien gelezen hebt, morgenvroeg uitsluitsel (of niet). Maar als de test nega is, dan wachten we gewoon mn volgende NOD af...geen man overboord in ieder geval. Ga er gewoon vanuit dat ik niet zwanger ben trouwens en dat dit weer een keer een pesterij is van mn lichaam.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:48 schreef Githa het volgende:
[..]
ik verloor op het moment dat ik ongi moest zijn alleen wat bruin bloed maar dit hield maar zo'n dag of 2 aan meen ik. Toen tussen door telkens nog een dagje bloedverlies waarbij het ook helder rood was, de test was negatief dus ik dacht niet zwanger te zijn maar de volgende ongi is nooit gekomen, toen was ik dus zwanger en tijdens de echo's bleek dat het vruchtje al ouder was en dus was ik al eerder zwanger maar ik denk niet voldoende HCG omdat de test eerder wel negatief was....
Ja echt wel spannend en ook totaal onverwacht. Clear Blue heb ik gehad.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:30 schreef _evenstar_ het volgende:
diaanmeisje wat spannend.. welk merk heb je getest
![]()
misschien kun je de ha opbellen en kan die een bloedtest doenquote:Op zondag 17 juli 2005 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja echt wel spannend en ook totaal onverwacht. Clear Blue heb ik gehad.
Heb je trouwens het hele verhaal meegekregen? Ach ik wacht gewoon even mn (normale) NOD af... en ga vooralsnog ervan uit dat ik niet zwanger ben..quote:Op zondag 17 juli 2005 21:36 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
misschien kun je de ha opbellen en kan die een bloedtest doenik weet het ook niet...
ja heb even terug gelezen ( je mist wat als je druk bzig met verhuizen bentquote:Op zondag 17 juli 2005 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb je trouwens het hele verhaal meegekregen? Ach ik wacht gewoon even mn (normale) NOD af... en ga vooralsnog ervan uit dat ik niet zwanger ben..
Zijn jullie nu al (bijna) klaar met verhuizen?quote:Op zondag 17 juli 2005 21:43 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ja heb even terug gelezen ( je mist wat als je druk bzig met verhuizen bent) vandaar dat een bloedtest bij de ha misschien uitkomst kan bieden
ivm de hcg waarden is bij de een hoger als bij de ander ik was nog geen dag overtijd achteraf gezien en binnen 5 seconden al een knalstreep bij een ander duurt dat wat langer en omdat je een half gaar streepje hebt .. vaak zeggen ze ook mijn vlos een half streepje is een streep... zit je minder in twijfel enz...
voor jou en vriendje
Tja misschien dan maar aan het einde van de week nog een keer een testje doen.. dan weet ik het gewoon zeker en hoef ik niet af te wachten tot 30 juli.... Zal er eens over denken....quote:Op zondag 17 juli 2005 22:04 schreef E.T. het volgende:
Diaan, als je (net) zwanger bent verdubbelt je HCG bijna per dag. Als je nu dus een vaag streepje hebt, over een paar dagen nog een keer een testje doen.. die moet dan goed positief zijn
onverwacht spannend.... probeer zoveel mogelijk te denken dat het niet zo is, kan het ook niet tegenvallen....quote:Op zondag 17 juli 2005 22:38 schreef Spekkiemonster het volgende:
spannend diaan!
ook voor jou wordt het spannend hoor spekkie... nog 3 daagjesquote:Op zondag 17 juli 2005 22:38 schreef Spekkiemonster het volgende:
spannend diaan!
Thanx..quote:Op maandag 18 juli 2005 20:45 schreef Suzziieee het volgende:
Jammer Spekkie dat je test negatief was....maar we houden moed natuurlijk![]()
Lunastar en Cattiejammer hoor....
Volgende keer hopelijk beter...
Diaan en Minoes...Ik ga weer effe jompeltjes rondstrooien hier![]()
![]()
![]()
hey damesquote:Op maandag 18 juli 2005 20:45 schreef Suzziieee het volgende:
Lunastar en Cattiejammer hoor....
Volgende keer hopelijk beter...
Heb ik iets gemist of kan Bright wel gewoon in het lijstje?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:08 schreef Bright het volgende:
En gokken we erop dat de volgende NOD op 5 augustus valt (nog net in onze vakantie) ...
Ja, natuurlijk mag mamaBright in het lijstje! (mod, please do so) Ik zag inderdaad dat we van de lijst zijn gevallenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:09 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist of kan Bright wel gewoon in het lijstje?
Ja hier gaat alles prima eigenlijk. Binnenkort meld ik me hier weer in dit topic. Maar moet eerst even 2 maandjes wachten zodat ik mijn cyclus weer een beetje op regel heb. Nu doen we eerst nog even FvFquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:33 schreef Diaan73 het volgende:
ahee me nicole hoe gaat het met je?
Nou gelukkig maar. Het is toch wel even een rotperiode ken het... hebt zelf soortgelijk meegemaakt, hopelijk komt je cyclus weer snel op regel en tot dan hier in dit topic!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:01 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ja hier gaat alles prima eigenlijk. Binnenkort meld ik me hier weer in dit topic. Maar moet eerst even 2 maandjes wachten zodat ik mijn cyclus weer een beetje op regel heb. Nu doen we eerst nog even FvF![]()
Dat wat Luna zegt.... kort samengevat: rari ongi, 2 weken later weer wat bruinige afscheiding, hele vage positieve test.... veel onduidelijkheid... dus weer getest. En ja nu duidelijkheid, spijtig niet zwanger...quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:15 schreef minoes_ het volgende:
Diaan.....uhm....ik ben t ff kwijt,maar waarom test je nou 9 dagen voor je nod![]()
Groetjes,Minoes![]()
Ow dat was ook niet erg geweest hoor, dan had ik het wel aangevuld of gecorrigeerd. Vind het al leuk dat je het onthouden hebt.quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:38 schreef lunastar het volgende:
hihi ja diaan ik wist over wat het ging maar durfde dus niet hier neer te zetten schrik dat ik iets verkeerd neerzette....
groetjes
lunastar
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:54 schreef lunastar het volgende:
hey spekkie nog geen nieuws????
IK blijf duimen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was al ongi gewordenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:32 schreef Spekkiemonster het volgende:
helaas girly, ik kom je nog even niet vergezellen.
vanmorgen vroeg stonden de eerste duvels weer voor de deur
Volgens mij niet... maar we hebben nog kans op 2! Het is - helaas - een beetje hopeloos gesteld hier met die 2e streepjes....quote:Op zondag 24 juli 2005 16:02 schreef lunastar het volgende:
sorry dat ik het vraag, want kan het mij niet herrineren maar zijn er dames die in juli een 2e streepje hebben gekregen??
Ik hoop het met je mee hoor........quote:Op zondag 24 juli 2005 16:12 schreef lunastar het volgende:
ja he... daarom dat ik het vroeg, er moeten eindelijk nog eens streepjes komen.... hopelijk werkt mijn bericht van hierboven daarmee
Poeh het is logisch dat je andere dingen aan je hoofd hebt nu. Ik krijg er kippenvel van... veel sterkte in ieder geval.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:58 schreef Suzziieee het volgende:
Jaaaaaa..iedereen in augustus zwanger...daar ben ik zeker voor.....
Ik heb nog nergens last van..maar ja.. ik heb nooit ergens last van...dus..denk dat er bij mij deze ronde niets gebeurt.... maar das niet zo erg heb heeeel andere dingen aan mijn hoofd...
Het vermiste meisje uit Rijswijk wat dood is teruggevonden is mijn collega.![]()
![]()
..ik was haar direct leidinggevende dus iedereen is wat gespannen,emotioneel op werk....
BALEN BALEN BALENquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:30 schreef lunastar het volgende:
ongi geworden
nod 31aug en 2 of 3 aug HSG
groetjes
lunastar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |