SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja , vond het zo apart dat hij de enige was die zogenaamd 40 containers per uur kon verplaatsen. En dan een dikke mustang rijdenm maar toch in zo'n "krot" wonen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:08 schreef DrMarten het volgende:
Ook een beetje jammer dat ze Ray afschilderen als derderangs simpele arbeider als je weet dat dergelijke kraanmachinisten tonnen per jaar verdienen.
Als film vond ik het ook wel oke, alleen had het allemaal iets langer en uitgebreider gemogen, het verhaal wordt een beetje afgeraffeld.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:39 schreef Nolius het volgende:
Opvallend was trouwens dat de FOK!-review algeheel positief was, terwijl het AD toch wat aanmerkingen had. Toch zijn beide media positief over de film, dus ik ben ook wel benieuwd.
Speciaal voor mensen die de musica/hoorspell 'War Of The Worlds' eens willen horen: kijk hier eens
Wat rooien mensen ook welleens?quote:Boy_Snakeye schreef donderdag 30 juni 2005 @ 00:54
Ik vond het een top film! Ook al was het verhaal niet echt heel waterdicht.
Waarom die rode shit?
Als je opgelet hebt zie je beelden van bacteriën bij de uitleg op het einde.. figure it out.quote:Waarom verliezen die machines hun schild? Zo plots allemaal...
Ik ben gister met DrMarten, QyRoZ en nog wat lui naar de film geweest en ik moet zeggen dat ondanks dat het me erg tegenviel dat de muziek uit het hoorspel niet gebruikt werd, ik het toch een geweldige film vond!quote:maar die special effects
Damn ik zat 5 rijen van voor en ik zat weg te trillen wat een supergeluid. Gewoon geweldig.
Zeker voor mensen die echt op special effects letten een must see!
Thnx voor je antworodenquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:13 schreef Logician het volgende:
[..]
Wat rooien mensen ook welleens?![]()
[..]
Als je opgelet hebt zie je beelden van bacteriën bij de uitleg op het einde.. figure it out.![]()
[..]
Ik ben gister met DrMarten, QyRoZ en nog wat lui naar de film geweest en ik moet zeggen dat ondanks dat het me erg tegenviel dat de muziek uit het hoorspel niet gebruikt werd, ik het toch een geweldige film vond!![]()
Ik heb de gehele film op het puntje van mijn stoel gezeten. Ik denk dat ik hem van de week nog eens ga kijken![]()
hutspotquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Thnx voor je antworoden![]()
maar wat willen ze bereiken met dat rooie spul? snap het nog niet......![]()
Hmmmz ik denk eerder dat het een soort aderen zijn van die wezens waarmee ze zich willen nestellen in de aarde? Ik vond het ook vrij onduidelijk...quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Thnx voor je antworoden![]()
maar wat willen ze bereiken met dat rooie spul? snap het nog niet......![]()
Zoals uit de posts van Logi inmiddels ook al duidelijk had moeten worden...... ETEN!!!quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:39 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Hmmmz ik denk eerder dat het een soort aderen zijn van die wezens waarmee ze zich willen nestellen in de aarde? Ik vond het ook vrij onduidelijk...![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:37 schreef Icex het volgende:
Ik ben gister geweest en ik vond het ellende...
Ik heb niet het boek gelezen noch eerdere versies bekeken, maar als 'onvoorbereid' filmganger voelde ik me toch aardig besodemieterd na afloop van de film.
Ok, het ziet er allemaal erg gelikt en spectaculair uit. Maar het werkelijke verhaal is gewoon te dun en idd te cheesy Ik las net ook dat de muziek van JW is, nou ik kan me geen muziek herrineren dus zo goed zal het niet geweest zijn. Mijn conclusie: Als je voor de special effects gaat zit je goed, anders zal deze film je nog wel is vies tegen kunnen vallen.
Daarnaast veel oneffenheden/vragen/irritaties in de film, zoals:Ik deel je mening. Ook ik ben gisteravond geweest (gvd ¤12.50 voor het kaartje, ipv de standaard ¤ 8), en ik moet zeggen dat ik ook met heel veel vragen over gebleven ben (misschien worden die in de pre- of sequel toegelichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.). Het valt me dan ook een beetje tegen van Steven Spielberg, ik had meer verwacht en zeker geen domme foutjes zoals de camcorder. En waarom zag je vrijwel constant die kop van Tom Cruise in beeld? Ik zie trouwens ook niet de toegevoegde waarde van hem aan de film, zo spectaculair vond ik zijn rol niet. Maar goed, om nou te zeggen dat het zonde van mijn geld was zeg ik 'nee', dat dan ook weer niet.
Jammer...! Maar misschien dat de derde verfilming in 2035 beter is dan deze![]()
Misschien dan wel IRLquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:08 schreef Plotinus het volgende:
[..]
Jammer...! Maar misschien dat de derde verfilming in 2035 beter is dan deze![]()
Gelukkig maar ¤4,25 betaald met een 2voordeprijsvan1 kaartje van de AHquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:08 schreef Plotinus het volgende:
[..]
Ik deel je mening. Ook ik ben gisteravond geweest (gvd ¤12.50 voor het kaartje, ipv de standaard ¤ 8)
Serieus??? Wij hadden dus ook van die AH 2voor1 kaartjes maar die mochten we niet gebruiken omdat het een premiere was, dit was bij Pathe. Waar ben jij dan geweest?quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:39 schreef Icex het volgende:
[..]
Gelukkig maar ¤4,25 betaald met een 2voordeprijsvan1 kaartje van de AH![]()
Utopolis, maar misschien heeft pathe wel een andere policy als het om premieres gaat.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:48 schreef Plotinus het volgende:
[..]
Serieus??? Wij hadden dus ook van die AH 2voor1 kaartjes maar die mochten we niet gebruiken omdat het een premiere was, dit was bij Pathe. Waar ben jij dan geweest?
Dus ze vreten mensen , schijten het bloed o.i.d. weer uit en dat eten ze weer op???quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zoals uit de posts van Logi inmiddels ook al duidelijk had moeten worden...... ETEN!!!
Nee, ze vreten dat rooie spul. Je ziet ze dat rooie spul rondspuiten, vervolgens gaat dat groeien, dat is hun voedsel. Ja ze eten ook mensen (ze zuigen ze leeg), maar het hoofdvoedsel is dat rooie spul (op mars zijn geen mensen en daar moeten ze ook wat eten tenslotte).quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dus ze vreten mensen , schijten het bloed o.i.d. weer uit en dat eten ze weer op???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Jammer.
Tom Cruise speelt goed. Dakota Fanning steelt echter de show met een optreden waarmee ze andere kindsterren als Haley Joel Osment (The Sixth Sense, A.I. ) misschien wel achter zich laat.
Ik had deze film als enige rots in de branding van cinematografie anno 2005 ingeschat als eentje van gelijke of misschien wel grotere grootte dan Sin City, maar dit is helaas niet gebleken.
Ik geef deze film desondanks een 8Conformists will be cast away by the tide of history
Kuch kuchquote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:22 schreef budha het volgende:
Ik heb er van genoten (Tuschinski).
De film was lekker spannend en helemaal niet clichématig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conformists will be cast away by the tide of history
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:59 schreef Djaser het volgende:Wat een kommaneukerij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Wells heeft dat verhaaltje 100 jaar geleden verzonnen, het viel me in principe nog mee dat die aliens niet van mars kwamen.
Gelukkig heb ik het einde niet gezien want toen stond ik te pissen.
Voor de rest gewoon heerlijk zinloos kijkplezier waarbij je vooral niet na moet denken, maar gewoon van de spectaculaire plaatjes en de spanning genieten (dat stukkie in die kelder bijvoorbeeld).
Dat stuk(!) (niet stukkie) in de kelder zoog dus echt he, wat ik ook een beetje vreemd vond is dat die aliens eruitzien als een soort Kermit the Frog meets the Hulk, maar dat ze wel technisch superieur aan ons zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:46 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Wat een kommaneukerij.
Die Wells heeft dat verhaaltje 100 jaar geleden verzonnen, het viel me in principe nog mee dat die aliens niet van mars kwamen.
Gelukkig heb ik het einde niet gezien want toen stond ik te pissen.
Voor de rest gewoon heerlijk zinloos kijkplezier waarbij je vooral niet na moet denken, maar gewoon van de spectaculaire plaatjes en de spanning genieten (dat stukkie in die kelder bijvoorbeeld).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.]
[ Bericht 7% gewijzigd door Cascade op 02-07-2005 01:19:40 ]In Absentia Lucis Tenebrae Vincunt
quote:War Of The Worlds
Het ziet er allemaal prachtig uit, de effecten zijn zeer sterk. Voor de pauze (ja er is idd. pauze hier in de bios) was t erg goed. Vermakelijk, goed gemaakt en boeiend. Cruise is wer goed, net als de kleine Dakota Fanning. Maar na de pauze zakte t allemaal veel te ver in. De actie was veel minder, het is t drama dat (uiteraard) de boventoon voert.
Het einde zuigt nogal heel erg hard en de laatste 20 minuten voelen ook erg geforceerd aan.
Natuurlijk zitten er een aantal sentimentele crap dingen in de film:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, het is helemaal niet superslecht maar zeer zeker niet de film die het kunnen zijn...
IMDB Cijfer: 7,2/10
Mijn Cijfer: 7,5/10How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Mijn excuses ik heb het snel geschreven en zeker grote lappen tekst moet, me zelf kennende, eigenlijk door de spellingscontroller halen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:40 schreef Molluck het volgende:
Djaser, je spelling zuigt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.9/10 voor de CGI (het viaduct in de achtertuin sloot toch niet netjes aan met de omgeving)
Vond de trailer van King Kong, voorafgaand aan WotW, een stuk leuker...
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:26 schreef Basson het volgende:
Ik verliet de bios met gemengde gevoelens: aan de ene kant heerlijk bruut CGI geweld, en aan de andere een serie plotholes waar een verhaal omheen geschreven is...Pcies de punten waar ik me ook aan stoor. Leuk geprobeerd, maar neee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.9/10 voor de CGI (het viaduct in de achtertuin sloot toch niet netjes aan met de omgeving)
Vond de trailer van King Kong, voorafgaand aan WotW, een stuk leuker...
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:32 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Kuch kuchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Het einde is simpel, maarja een andere oplossing was er niet echt, dus ik vond het prima![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:37 schreef ThunderChild het volgende:
Tweede punt vond ik dat 'ie niet digitaal werd vertoond. Om zo'n film recht te doen, had 'ie eigenlijk digitaal moeten worden opgenomen en geheel over het scherm worden weergegeven, niet om de laatste plaats dat het een vrij donkere film is en dat het contrast iets beter zou geweest zijn als 'ie digitaal werd vertoond.
De Metro in Heerhugowaard kan het ook en waarschijnlijk wel meer zalen . . .quote:Op maandag 4 juli 2005 18:48 schreef Kontiki het volgende:Er is naar mijn weten maar 1 bioscoop in Nederland die digitaal kan projecteren, Utopolis in Almere.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:37 schreef Icex het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
quote:Op maandag 4 juli 2005 19:49 schreef speknek het volgende:
Overigens waren de robots cybernetisch, zag je ook welMaar als de robots cybernetisch waren,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Offtopic, maar ik heb geloof ik al 10 jaar geen pauze meer in mijn bioscoopfilm meegemaakt!quote:Op maandag 4 juli 2005 23:22 schreef DonStefano het volgende:
Vond em erg stoerzeker het stuk voor de pauze, geweldig...
Ik alleen toen ik met papa en mama naar The Lion King ging. Voor de rest nog nooit meegemaakt. Oh wacht, tijdens de QT Marathon wel. Maar dat was tussen de films door.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:34 schreef Stpan het volgende:
[..]
Offtopic, maar ik heb geloof ik al 10 jaar geen pauze meer in mijn bioscoopfilm meegemaakt!
Zijn t/m 6 juli geldig hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:03 schreef Kontiki het volgende:
Voor de mensen die dit weekend geweest zijn: was het bij jullie ook zo enorm druk? Het was de laatste dag waarop de AH-kaartjes geldig waren, dat zal de oorzaak wel zijn.
Bij al de bioscopen in Leiden stond er een rij van 50 meter buiten, dat heb ik hier echt nog nooit gezien.
Dat staat op het kor ingsbonnetje ja. Bij Pathe de Kuip hingen er echter blaadjes waarop stond dat ze tot 6 juli geldig waren.quote:
[ Bericht 34% gewijzigd door Jed1Gam op 05-07-2005 01:30:20 ]
quote:Op maandag 4 juli 2005 23:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wat is dan voor een bios waar jij komt?
Amsterdam heeft al jaren geen pauzes meer tijdens de film (althans, the Pathé's niet meer). Ik weet niet of dat hetzelfde is bij andere filmhuizen of steden. Heerhugowaard kent het verschijnsel nog wel . . .quote:Op maandag 4 juli 2005 23:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Willen die bioscopen dan geen geld verdienen of zo?![]()
Geen enkele Pathe heeft pauze's. En terecht, ben je gelijk weer helemaal uit je filmquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:22 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
[..]
Amsterdam heeft al jaren geen pauzes meer tijdens de film (althans, the Pathé's niet meer). Ik weet niet of dat hetzelfde is bij andere filmhuizen of steden. Heerhugowaard kent het verschijnsel nog wel . . .
De Harmonie is al jaren een ballententquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:46 schreef Matness het volgende:
Ik haat pauzes. In Alkmaar (harmonie) is t helemaal kut, daar wacht je een half uur in een snikhete zaal (want geen airco) en vergeten de mannen daar de film weer te starten omdat ze liever met wat lokale sletjes willen praten.
De Tivoli in Leeuwarden is ook erg goedquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
De Harmonie is al jaren een ballentent
Je kan veel beter naar Heerhugowaard gaan. Betere zaal en betere stoelen (vooral de stoelen) . . .
True. Alleen die pauzes weerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:05 schreef The_Viper het volgende:
[..]
De Tivoli in Leeuwarden is ook erg goedTopkwaliteit geluid moet ik zeggen!
Pathé Rembrandt in Utrecht had een pauze...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:45 schreef Brilaap het volgende:
Geen enkele Pathe heeft pauze's. En terecht, ben je gelijk weer helemaal uit je film.
3x raden waar ik zondag wotw zagquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:46 schreef Matness het volgende:
Ik haat pauzes. In Alkmaar (harmonie) is t helemaal kut, daar wacht je een half uur in een snikhete zaal (want geen airco) en vergeten de mannen daar de film weer te starten omdat ze liever met wat lokale sletjes willen praten.
hey, van die vlekken heb ik ook mogen genietenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:32 schreef Frozen het volgende:
[..]
3x raden waar ik zondag wotw zag![]()
Halverwege de film was er iets mis met de film, gedurende 5 minuten gekeken naar een mooie bruine vlek dwars door het beeld.
En airco aanleggen jongens, airco!
verklaar jezelf nader??quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:25 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Hm, ik mag pauzes wel, ik ben niet zo snel uit een film te krijgen en vind het een meer bioscoop ervaring als er een pauze in zit.
ws. dat als je erg moet pissen, het erg fijn is dat er een pauze is, anders moet je onder de film weg. en dqaar heb ik bijv. een gloeiende kuthekel aanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |