SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Het einde is simpel, maarja een andere oplossing was er niet echt, dus ik vond het prima![]()

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op maandag 4 juli 2005 14:37 schreef ThunderChild het volgende:
Tweede punt vond ik dat 'ie niet digitaal werd vertoond. Om zo'n film recht te doen, had 'ie eigenlijk digitaal moeten worden opgenomen en geheel over het scherm worden weergegeven, niet om de laatste plaats dat het een vrij donkere film is en dat het contrast iets beter zou geweest zijn als 'ie digitaal werd vertoond.

De Metro in Heerhugowaard kan het ook en waarschijnlijk wel meer zalen . . .quote:Op maandag 4 juli 2005 18:48 schreef Kontiki het volgende:Er is naar mijn weten maar 1 bioscoop in Nederland die digitaal kan projecteren, Utopolis in Almere.

quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:37 schreef Icex het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.

quote:Op maandag 4 juli 2005 19:49 schreef speknek het volgende:
Overigens waren de robots cybernetisch, zag je ook welMaar als de robots cybernetisch waren,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Offtopic, maar ik heb geloof ik al 10 jaar geen pauze meer in mijn bioscoopfilm meegemaakt!quote:Op maandag 4 juli 2005 23:22 schreef DonStefano het volgende:
Vond em erg stoerzeker het stuk voor de pauze, geweldig...

Ik alleen toen ik met papa en mama naar The Lion King ging. Voor de rest nog nooit meegemaakt. Oh wacht, tijdens de QT Marathon wel. Maar dat was tussen de films door.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:34 schreef Stpan het volgende:
[..]
Offtopic, maar ik heb geloof ik al 10 jaar geen pauze meer in mijn bioscoopfilm meegemaakt!

Zijn t/m 6 juli geldig hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:03 schreef Kontiki het volgende:
Voor de mensen die dit weekend geweest zijn: was het bij jullie ook zo enorm druk? Het was de laatste dag waarop de AH-kaartjes geldig waren, dat zal de oorzaak wel zijn.
Bij al de bioscopen in Leiden stond er een rij van 50 meter buiten, dat heb ik hier echt nog nooit gezien.

Dat staat op het kor ingsbonnetje ja. Bij Pathe de Kuip hingen er echter blaadjes waarop stond dat ze tot 6 juli geldig waren.quote:

[ Bericht 34% gewijzigd door Jed1Gam op 05-07-2005 01:30:20 ]

quote:Op maandag 4 juli 2005 23:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wat is dan voor een bios waar jij komt?
Amsterdam heeft al jaren geen pauzes meer tijdens de film (althans, the Pathé's niet meer). Ik weet niet of dat hetzelfde is bij andere filmhuizen of steden. Heerhugowaard kent het verschijnsel nog wel . . .quote:Op maandag 4 juli 2005 23:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Willen die bioscopen dan geen geld verdienen of zo?![]()

Geen enkele Pathe heeft pauze's. En terecht, ben je gelijk weer helemaal uit je filmquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:22 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
[..]
Amsterdam heeft al jaren geen pauzes meer tijdens de film (althans, the Pathé's niet meer). Ik weet niet of dat hetzelfde is bij andere filmhuizen of steden. Heerhugowaard kent het verschijnsel nog wel . . .

De Harmonie is al jaren een ballententquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:46 schreef Matness het volgende:
Ik haat pauzes. In Alkmaar (harmonie) is t helemaal kut, daar wacht je een half uur in een snikhete zaal (want geen airco) en vergeten de mannen daar de film weer te starten omdat ze liever met wat lokale sletjes willen praten.

De Tivoli in Leeuwarden is ook erg goedquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
De Harmonie is al jaren een ballentent
Je kan veel beter naar Heerhugowaard gaan. Betere zaal en betere stoelen (vooral de stoelen) . . .

True. Alleen die pauzes weerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:05 schreef The_Viper het volgende:
[..]
De Tivoli in Leeuwarden is ook erg goedTopkwaliteit geluid moet ik zeggen!

Pathé Rembrandt in Utrecht had een pauze...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:45 schreef Brilaap het volgende:
Geen enkele Pathe heeft pauze's. En terecht, ben je gelijk weer helemaal uit je film.

3x raden waar ik zondag wotw zagquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:46 schreef Matness het volgende:
Ik haat pauzes. In Alkmaar (harmonie) is t helemaal kut, daar wacht je een half uur in een snikhete zaal (want geen airco) en vergeten de mannen daar de film weer te starten omdat ze liever met wat lokale sletjes willen praten.

hey, van die vlekken heb ik ook mogen genietenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:32 schreef Frozen het volgende:
[..]
3x raden waar ik zondag wotw zag![]()
Halverwege de film was er iets mis met de film, gedurende 5 minuten gekeken naar een mooie bruine vlek dwars door het beeld.
En airco aanleggen jongens, airco!

verklaar jezelf nader??quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:25 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Hm, ik mag pauzes wel, ik ben niet zo snel uit een film te krijgen en vind het een meer bioscoop ervaring als er een pauze in zit.

ws. dat als je erg moet pissen, het erg fijn is dat er een pauze is, anders moet je onder de film weg. en dqaar heb ik bijv. een gloeiende kuthekel aanquote:
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |