Mijn idee vindt navolging.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:22 schreef Matness het volgende:
Oke, hier kun je spoileren zonder tags.
Ik vond het begin fantastisch, al die mensen die werden verpulverd. Goed gedaan ook.Maar naar het einde toe werd het jammer genoeg wat minder. Alsof er een hele akte miste. Hij zit in dat huis, wordt gevangengenomen en door een handgranaat ontsnapt ie weer. En ineens vallen die Tripods uit elkaar. Hadden ze er geen betere verklaring voor kunnen geven?
Hebben we eindelijk spoiler-tags en dan gaat niemand ze gebruiken.quote:
Je gebruikt ze toch voor kleine opf eenmalige spoilers? Om een heel topic waarin de plot wordt besproken te zien met witte vlakken is ook zo wat.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:35 schreef victorinox het volgende:
[..]
Hebben we eindelijk spoiler-tags en dan gaat niemand ze gebruiken.
Dit is al vaker gedaan in de geschiedenis van FTR hequote:
Ik heb dan ook geen hekel aan die witte vlakken, dus ik vind heel dit topic nutteloos.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:03 schreef Matness het volgende:
[..]
Je gebruikt ze toch voor kleine opf eenmalige spoilers? Om een heel topic waarin de plot wordt besproken te zien met witte vlakken is ook zo wat.
De vogels ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:04 schreef victorinox het volgende:
Yep, alle "marsmannetjes" gingen dood door de bacterien in de lucht.
Waarom de schilden uitvallen is niet bekend gemaakt.
batman is beterquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:38 schreef nicket84 het volgende:
Kwam gisteren in de bios, om deze film te gaan kijken. Was hij uitverkocht.... toen werd het maar de TE lange Batman begins
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat overigens een review op de fp: Film: War of the Worlds
Maar ik vond zo'n half open einde wel tof. Vanavond ga ik nog een keer (familie enzo) dus ik ga eens goed opletten wat er nou eigenlijk gezegd wordt.
Nope, daardoor merkten ze alleen maar op dat de schilden het niet meer deden.quote:
Dat is een zwak punt ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:53 schreef Sark het volgende:
Maar ook echt:
#De aliens doen geen research (ook al waren ze hier eerder dan de mens).
Vanwege de schildquote:#Hoe kunnen we die dingen nooit opgemerkt hebben met alle xrays die van de aarde zijn gemaakt.
Dude kijk jij nooit sci-fi. Een schild werkt altijd 1 kant op, in star trek vuren ze ook fasers met hun schild omhoogquote:#Ze hebben schilden waar geen raket door heen komt maar hun tentakels zijn te vernietigen met een bijl....ja ik denk het ook.
Omdat ze ziek zijn.quote:#Hoe is het dat de schilden ineens down waren :s gaat nergens over.
Dat was mij ook niet echt duidelijk, ik gok voor de planten ofzo, maar wat die voor functie hebbenquote:#Wtf is de reden dat ze de organen/ bloed van de mens over de aarde verspreiden.
Dat is een normale reactiequote:#Waarom doet de mens zich zo stom voor in een oorlog situatie, je ziet dat je niet met een raket door een schild heen komt.....verzin dan wat anders.
Dan hebben ze dat in de film goed gedaan, het is de bedoeling dat ze irritant is.quote:#Ik haat paniekeringe/ te bijdehande jankerige kinderen.
Typisch Amerikaans einde he, dat vond ik ook zwaar kut, hij had gewoon dood moeten blijven, maar desalnietemin, is de film goed.quote:#Hoe kan zijn zoon het overleeft hebben terwijl een heel leger gedood werd en hij er rustig ook tussen stond.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:01 schreef Silmarwen het volgende:
Zo bedoelde ik het niet ik weet dat die dingen maar 1 kant op werken, maar als je de techniek hebt om een shield om je voertuig heen te doen mag ik toch ook hopen dat het staal/panzer wat sterker is zodat er niet met een bijl doorheen geslagen kan worden, sinds tom cruise zo'n tentakel vernietigd met een bijl.......een simpele tank kom je zelfs niet eens met een bijl doorheen.quote:Dude kijk jij nooit sci-fi. Een schild werkt altijd 1 kant op, in star trek vuren ze ook fasers met hun schild omhoog
Normale reactie...please geef de mensen in een film een wat meer intelligentie, dit is geen normale reactie dat je blijft schieten op iets dat niet kapot gaat! toen ik dit zag d8 ik gelik bij mezelf waarom schieten ze voor de tripods geen gat in de grond zodat hij omvalt hij heeft maar 3 poten 1 uit balans is vallen :Squote:Dat is een normale reactie
Dat jij daar nog "Ulah" in hoorde is voor mij al een wonderquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:09 schreef ReCreator het volgende:
De film klopte bijna met het orgineel.. echt een super film dus...
De zogenaamde 'red weed'.. daar leven de aliens van geloof ik.. en ze gingen inderdaad dood door de bacterien.. Als je de orginele plaat/cd eens luisterd wordt de hele film duidelijker.. daar zat ook zo een snel einde aan...
het enige minpuntje was de muziek.. had liever het orgineel gehad... en de tripods riepen niet echt "Ulah"
Als een schild maar 1 kant op werkt, waarom zetten ze hun schild dan uit om te vuren?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:01 schreef Silmarwen het volgende:
Dude kijk jij nooit sci-fi. Een schild werkt altijd 1 kant op, in star trek vuren ze ook fasers met hun schild omhoog
.
Het 'origineel' is niet een plaat/cd, maar een boek uit 1898.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:09 schreef ReCreator het volgende:
De film klopte bijna met het orgineel.. echt een super film dus...
De zogenaamde 'red weed'.. daar leven de aliens van geloof ik.. en ze gingen inderdaad dood door de bacterien.. Als je de orginele plaat/cd eens luisterd wordt de hele film duidelijker.. daar zat ook zo een snel einde aan...
het enige minpuntje was de muziek.. had liever het orgineel gehad... en de tripods riepen niet echt "Ulah"
Anders ik wel, popcorn gooien naar t beeldschermquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
en had trouwens ook af en toe de neiging dat meisje eens voor dr hoofd te slaan met mijn flesje spa.
schreeuwlelijk.
Ah ja, dat is een goed punt ja. Nog niet bij stilgestaan, misschien is het schild alleen voor het lichaam ofzoquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:14 schreef Sark het volgende:
[..]
[..]
Zo bedoelde ik het niet ik weet dat die dingen maar 1 kant op werken, maar als je de techniek hebt om een shield om je voertuig heen te doen mag ik toch ook hopen dat het staal/panzer wat sterker is zodat er niet met een bijl doorheen geslagen kan worden, sinds tom cruise zo'n tentakel vernietigd met een bijl.......een simpele tank kom je zelfs niet eens met een bijl doorheen.
[..]
Normale reactie...please geef de mensen in een film een wat meer intelligentie, dit is geen normale reactie dat je blijft schieten op iets dat niet kapot gaat! toen ik dit zag d8 ik gelik bij mezelf waarom schieten ze voor de tripods geen gat in de grond zodat hij omvalt hij heeft maar 3 poten 1 uit balans is vallen :S
Waarschijnlijk was de bestuurder van die tripod die werd neergeschoten te ziek om dat ding nog te besturen en het schild te bedienen. Uiteindelijk was die alien sowieso doodgegaan en was die tripod omgevallen. Dan had het niet uitgemaakt of die schilden nog gewerkt hadden.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:16 schreef AjaxAmsterdam het volgende:
[..]
Dat jij daar nog "Ulah" in hoorde is voor mij al een wonder![]()
Anyway.. Het belangrijkste van de film is, is hoe de schilden niet meer kunnen werken.. Als die dingen wel bleven werken kan je de film uren/dagen/weken/maanden/jaren laten doordraaien.. en nu is er geen reden geweest waarom ze niet meer werkten..
En gezien de reacties vraagt iedereen zich dit af![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |