quote:ReCreator - zondag 9 maart 2003 @ 18:24
Ik weet niet waneer ik erachter kwam, maar heel vroeger toen ik klein was snapte ik niet dat buschauffeuren de deuren open en dicht deden. Dus ik dacht dat de deuren automatisch dicht gingen na een bepaalde tijd. Dus ik was altijd bang dat de bus weg zou rijden als ik er nog in stond en m'n ouders er al uit waren. (ik altijd zo snel mogelijk eruit rennen...)
ZOWIEE - zaterdag 8 mei 2004 @ 18:03
Vroeger zag je wel eens busjes van de bloedbank rondrijden.
Ik dacht dan altijd dat die busjes helemaal vol met bloed zaten, dus tot het dak toe... Het heeft m'n moeder nog veel moeite gekost dat uit mn hoofd te praten..
Incantrix - vrijdag 28 mei 2004 @ 23:54
Ik begreep nooit dat mensen die na mij jarig waren toch nog ouder konden zijn dan ik.
Daarnaast heb ik ooit, toen ik heel klein was, meegedaan aan een teken-wedstrijd van de Fabeltjeskrant (de gebroeders Bever moesten een ontwerp hebben voor een voertuig dat zowel op land als in het water vooruit kwam). Ik heb nooit begrepen waarom mijn geniale duikboot op wielen niet won.. Tot ik bekend werd met het fenomeen 'herhaling'.
Isabeau (Moderator) - zaterdag 4 december 2004 @ 17:13
Ik kom er net achter dat dat plusje of minnetje tussen je posticon en je naam in aangeeft of iemand online is of niet !
san-dy - maandag 31 januari 2005 @ 21:54
Ik begreep jaren later pas dat wanneer er in een rouwadvertentie stond: 'overleden is onze moeder, onze oma en mijn zus', sprake was van 1 overleden persoon en niet 3... Erg he?
Hahaha.. als ik later ooooit kinderen krijgquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:48 schreef daeri het volgende:
Mijn moeder zei vroeger altijd dat ik moest bukken als we met de auto onder een brug door gingen omdat je anders je hoofd zou stoten, en ik deed dat al braaf jaaaren.. tot ik er toen ik een jaar of 7 was achter kwam dat dat helemaal niet kon
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:54 schreef rameijer het volgende:
Ik begrijp nu pas dat een lastpost eigenlijk een Last Post is![]()
![]()
Ehm?quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:48 schreef nicket84 het volgende:
Ik snap sinds gisteren hoe je een douche moet gebruiken.... (heb 2 acteurs het eergisteren op tv zien gebruiken)
Maar het doel snap ik nog steeds niet van..
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:57 schreef sindell het volgende:
Ik heb onlangs bij het college medisch exacte wetenschappen gehoord dat een os dus niks anders is dan een gecastreerde stier...![]()
![]()
Eigenlijk kom ik daar nu pas achterquote:Op dinsdag 28 juni 2005 9:42 schreef kepler het volgende:
er staat bij de geld-automaat altijd: Uw geld wordt geteld. Vroeger dacht ik altijd dat ze daar mijn saldo mee bedoelden, en ik hoopte dus elke keer dat er maar genoeg opstaat. Maar ze tellen natuurlijk het geld wat ze uitgeven
so am iquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:11 schreef Verstreujem het volgende:
[..]
Eigenlijk kom ik daar nu pas achter![]()
Ja, dat staat er echt, hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:14 schreef BaggerUser het volgende:
staat dat er dan dat het geld wordt geteld?... nooit op gelet
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:57 schreef sindell het volgende:
Ik heb onlangs bij het college medisch exacte wetenschappen gehoord dat een os dus niks anders is dan een gecastreerde stier...![]()
![]()
Wist ik ook niet, maar om je daar nou voor te schamen...quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:57 schreef sindell het volgende:
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:11 schreef Verstreujem het volgende:
[..]
Eigenlijk kom ik daar nu pas achter![]()
Toen je in klas 1 zat?quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:13 schreef Bot13 het volgende:
Ohja; een krul die ze op de basischool zetten heet niet een 'groep3-krul' maar gewoon een krul
Ik kan het die trut niet vergeven die dat me heeft aangeleerd
Mag je raden wanneer
quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:13 schreef Bot13 het volgende:
Ohja; een krul die ze op de basischool zetten heet niet een 'groep3-krul' maar gewoon een krul
Ik kan het die trut niet vergeven die dat me heeft aangeleerd
Mag je raden wanneer
herkenbaar!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:10 schreef Brittey het volgende:
Ik dacht altijd dat het woordje 'Aftershave' gewoon verzonnen was. Ook toen ik engels leerde en wist wat After en Shave betekende, viel het kwartje nog niet helemaal. Pas een paar jaar geleden viel het opeens op een plek dat er dus een hele gedachte achter het woordje 'Aftershave' zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |