Daarom vind ik het zonde dat het altijd weer om geld gaat. Welke speler laat z'n clubliefde tegenwoordig nog zien? Ik kom alleen op Pierre van Hooijdonk.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:52 schreef Ciurlizza het volgende:
Kennelijk wel, anders was hij wel naar Ajax gegaan.
Pierre, die heeft ook overal gezeik gehad om geld. Angelo di Livio is een beter voorbeeld als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daarom vind ik het zonde dat het altijd weer om geld gaat. Welke speler laat z'n clubliefde tegenwoordig nog zien? Ik kom alleen op Pierre van Hooijdonk.
Gravesen is wel uit het elftal te spelen hoor, al hoeft ie van mij ook niet terug te komen in Oranje.quote:
Baptista van Sevilla? Dat is toch een Braziliaan?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:32 schreef DutchGooner het volgende:
De komst van de Argentijn Baptista naar Arsenal komt steeds dichterbij....
Ehm... Real heeft wel iets meer sportieve uitdaging dan ajax. Daar kan het hem ook gewoon om gaanquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:50 schreef Nashje het volgende:
Net of dat zoveel uit maakt. Die gast heeft toch geld zat, dan maken die 2 jaartjes Ajax echt niets uit.
Feher kan ook goed op het middenveld uit de voetenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Feher en Lamey zijn allebei rechtsback toch?
]quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:22 schreef mr_cucumber het volgende:
Feher kan ook op het middenveld prima uit de voeten, was toen toch gehaald als stand-in voor Bommel bij PSV?
lamaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Feher en Lamey zijn allebei rechtsback toch?
Echt veel kansen heeft die ook niet gehad toch?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:23 schreef rubbereend het volgende:
dat hebben we geprobeerd ja... maar was geen suc6
in de eerste helft van t seizoen wel hoor, in de voorbereiding een een aantal wedstrijden ook als rechtsback maar t was steeds niets.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:30 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Echt veel kansen heeft die ook niet gehad toch?
Dat valt wel mee toch? Zelfs bij NAC speelde hij vrijwel altijd back... het zegt genoeg dat hij daar geen prominente plaats op het middenveld heeft gehad.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Feher kan ook goed op het middenveld uit de voeten
hij heeft daar ook heel veel als verdedigende middenvelder gespeeld hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch? Zelfs bij NAC speelde hij vrijwel altijd back... het zegt genoeg dat hij daar geen prominente plaats op het middenveld heeft gehad.
Toch vooral als rechtsback, als back is hij ook beter vind ik. Ik vond het vorig seizoen al raar dat PSV hem had gehaald, al helemaal als middenvelder. Achteraf gelijk gehad, want bij PSV is hij mislukt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij heeft daar ook heel veel als verdedigende middenvelder gespeeld hoor.
Zou fantastisch zijn!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:32 schreef DutchGooner het volgende:
De komst van de Argentijn Baptista naar Arsenal komt steeds dichterbij....
Hoei, dan was A Bola dus sneller dan onze media.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:45 schreef DeTolk het volgende:
[..]
'Ruil Figo voor Davids nagenoeg rond'
1/7/2005 19:40
Real Madrid en Internazionale zouden op het punt staan overeenstemming te bereiken over een ruil van Luis Figo voor Edgar Davids. Zo meldden vrijdag diverse Spaanse en Italiaanse media.
Zowel Figo als Davids heeft nog een doorlopend contract bij zijn club. Figo staat nog tot medio 2006 op de loonlijst van Real, Davids tot de zomer van 2007 bij Inter. Maar voor beiden geldt dat het uitzicht op speeltijd komend seizoen zeer beperkt is bij hun huidige werkgevers.
Inters technisch directeur Marco Branca zou donderdag in Madrid over de materie hebben onderhandeld met vertegenwoordigers van Real.
Het is niet voor het eerst dat beide clubs aan elkaar worden gelinkt. Enkele weken terug zouden Reals Walter Samuel en Santiago Solari nagenoeg verhandeld zijn aan de nerazzurri, waarbij destijds eveneens de naam van Davids werd genoemd als ruilobject. Deze deal is tot nog toe niet gesloten.
Volgens mij kan iedereen die in Portugal bij een top 5 club speelt wel naar Rusland.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hoei, dan was A Bola dus sneller dan onze media.
Co Adriaanse wil nog altijd Kromkamp halen.
Joseph Enakarhire (afgelopen contract bij Sporting) kan naar Dinamo Moskou.
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:58 schreef Zapper het volgende:
Ali Elkhattabi, Gerald Sibon en Sander Westerveld naar Heracles Almelo
Overschatte keeper hoor...quote:Op zondag 3 juli 2005 22:46 schreef JeroenV het volgende:
Maar Westerveld? Die kan toch vele malen beter...
Die laatste is een groot vraagteken, die anderen komen wel denk ik.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:58 schreef Zapper het volgende:
Ali Elkhattabi, Gerald Sibon en Sander Westerveld naar Heracles Almelo
Met Westerveld in de goal werd Real Sociedad bijna kampioen.quote:
Wat jij ook van onze keerpers vindt, die komt echt niet naar Ajax, heeeel misschien als er een keerper weggaat of wordt verhuurd.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Westerveld is een prima keeper. Het lijkt me sterk dat hij naar Heracles gaat. Wellicht is hij de speler die Ajax ook wil hebben. Die kunnen wel een goede keeper gebruiken want Vonk en Lobont zijn vliegenvangers en Stekelenburg is vooralsnog ook nog erg wisselvallig. Vermeer is nog erg jong.
Idd.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:44 schreef Nashje het volgende:
Davids had gewoon voor nog een paar jaartjes bij z'n moederclub moeten tekenen.
Jammer dat 't altijd om geld moet gaan.
Die heeft al getekend tot 2009, is dus al rondquote:
Nou, daar zal hij van wakker liggen hoorquote:Op maandag 4 juli 2005 18:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Als Vieri naar Milan gaat dat vergeef ik hem nooit !
Als er in Italie 1 hoer voor geld rondloopt......is het Vieri wel.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Vermeer komt toch ook al bij de selectie?quote:Op maandag 4 juli 2005 15:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Westerveld is een prima keeper. Het lijkt me sterk dat hij naar Heracles gaat. Wellicht is hij de speler die Ajax ook wil hebben. Die kunnen wel een goede keeper gebruiken want Vonk en Lobont zijn vliegenvangers en Stekelenburg is vooralsnog ook nog erg wisselvallig. Vermeer is nog erg jong.
die gast heeft een bankrekening waar wij alleen maar van kunnen dromen, al was t alleen maar van die percentages van al die megatransfersquote:Op maandag 4 juli 2005 19:32 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als er in Italie 1 hoer voor geld rondloopt......is het Vieri wel.
Precier, het gaat hard als je ieder jaar van club wisselt (zoals hij een tijd heeft gedaanquote:Op maandag 4 juli 2005 21:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die gast heeft een bankrekening waar wij alleen maar van kunnen dromen, al was t alleen maar van die percentages van al die megatransfers
Ja, al zal hij wel keeper worden van Jong Ajax, net als afgelopen seizoen. Tijdens dit seizoen zal Lobont ook wel vertrekken en na dit seizoen zal Vonk niet meer blijven en kunnen Vermeer en Stekelenburg het uitvechten.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vermeer komt toch ook al bij de selectie?
zeker en bij een paar transfers is er enorm betaald en daar heeft hij in meegedeeldquote:Op maandag 4 juli 2005 21:39 schreef PirE het volgende:
[..]
Precier, het gaat hard als je ieder jaar van club wisselt (zoals hij een tijd heeft gedaan).
De voorzitter ruikt gewoon geld, van $25 naar $50 miljoen gaan.quote:Robinho perplexed as Real deal stalls
SAO PAULO, July 4 (Reuters) - Brazil forward Robinho said Monday that Real Madrid had offered $25million to Santos for him and that he could not understand why the Brazilian champions would not let him go.
The 21-year-old, rated as one of the world's most exciting players, became bogged down in controversy last Wednesday after an interview at the Confederations Cup when he bid farewell to Santos supporters and said he wanted to play for the Spanish team.
Santos president Marcelo Teixeira replied that Robinho had a contract until 2008 and any club wanting to buy him beforehand would have to pay a $50million penalty.
A furious Teixeira also accused Real of behaving unethically by approaching Robinho without the club's permission.
'I didn't expect such a fuss when I got a concrete offer to leave Brazil,' Robinho told a media conference on Monday.
'I don't know if I'm going to play for Santos again. But at the moment, I'm not in the right frame of mind to play in Brazil.
'It's difficult to say that I don't want to play for Santos any more, but that's how life goes.'
....
'In October last year, when PSV (Eindhoven) and Benfica were interested in me, the president told me that he would let me go after the Libertadores for 10 million Euros,' said Robinho.
'Real Madrid are offering $25 million and he doesn't want to let me go. I hope he keeps his promise.'
Robinho defied orders by missing Santos training on Friday and Saturday and was left out of the team for Sunday's Brazilian championship match at home to Juventude.
'I'm not indisciplined and I don't have any privileges within the squad,' Robinho said.
'My mind is at Real Madrid and there's no reason to train when my mind is with Real. I would get in the way of the coach (Gallo).'
Precies, rond de ¤9 miljoen Euro moet toch wel op te hoesten zijn lijkt mijquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:03 schreef rubbereend het volgende:oftewel als PSV destijds het lef had gehad had hij nu al in Eindhoven gebald
Hiddink was persoonlijk een heel eind rond met Robinho maar de commissarisen spraken hun veto uit, ze durfden geen 10 miljoen te investerenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Precies, rond de ¤9 miljoen Euro moet toch wel op te hoesten zijn lijkt mij. Ik had wel willen investeren in zo'n talent. Als je ziet wat voor bedragen er nu geboden worden dan had PSV hem deze zomer kunnen verkopen en dan was het de transfer van het jaar geweest.
Robinho van PSV naar Real Madrid voor ¤50.000.000![]()
en jij maar blijven hopen dat bommel niet op de bank terecht komtquote:Op maandag 4 juli 2005 18:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Davids had naar Fortuna moeten gaan....
wel gratis he
En heb je zelf nog een voorkeur?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 07:50 schreef stevengerrard het volgende:
Het wordt nu wel erg menens!!
Chelsea & Real in Gerrard battle
Chelsea and Real Madrid appear to be ready for a bidding war over Liverpool captain Steven Gerrard.
The 25-year-old seems set to leave Anfield after his agents broke off from talks over a new contract and said negotiations would not be re-opened.
Newspapers claimed on Tuesday that Chelsea had made a Ł32m offer - which would be a new British record.
Real confirmed their interest - while Liverpool are said to have responded by making Gerrard a offer to stay.
The Reds reportedly offered their captain a two-year extension to his current deal, which has two years left to run anyway, on a salary of Ł100,000 per week.
However, it is thought there is still a rift between Gerrard and his boyhood club over the way contract negotiations have been handled, despite fresh talks on Monday.
Chelsea's offer, if true, would previous British record buy, which was set at Ł29.1m when Manchester United bought Rio Ferdinand from Leeds in 2002.
But the feeling in Spain has always been that Gerrard would not leave Liverpool for another English club - which has encouraged Real.
Bernabeu director of football Arrigo Sacchi said on Monday: "Of course we are interested in him, what big club isn't?"
But Sacchi suggested Gerrard would have to hand in a formal transfer request first.
"Until the player makes a move we are not going to be involved in a fight for his services."
Sacchi also rubbished rumours that Real and Chelsea had a deal aimed at keeping the price for Gerrard down.
He said: "We have no agreement with Chelsea. How could we when our clubs are always interested in the same players?"
According to newspaper reports, Gerrard currently earns Ł60,000 per week at Anfield. It is claimed Real will pay him up to Ł130,000 per week with Chelsea going no higher than Ł90,000.
Liverpool open their defence of the Champions League crown, with a qualifier against Welsh side TNS on 13 July.
If he plays in that match he would be ineligible to turn out for any other side in the competition.
quote:Een week na zijn verrassende vertrek bij Internazionale, staat Christian Vieri dichtbij een sensationele overgang naar rivaal AC Milan.
AC Milan rekende lang op Hernan Crespo als spits naast Andrey Sjevchenko, maar de toekomst van de Argentijn bij AC Milan is allerminst zeker, aangezien Chelsea andere plannen met hem heeft.
Ook Alberto Gilardino van Parma staat nog in de belangstelling van de Rossoneri, ook als Christian Vieri wordt aangetrokken, lijkt de komst van Alberto Gilardino slechts een kwestie van tijd.
quote:Vieri To Sign For Milan Next Week
7/5/2005 6:47:00 AM
The former Inter player will sign a two-year deal with the Rossoneri.
According to latest speculation, Christian Vieri will soon join Milan after being released on a free transfer by Inter in the past days.
The player is expected to undertake medical tests, which have already been booked by Milan, on Monday and sign thereafter.
Vieri has apparently agreed to a two-year deal after the Italian international refused to negotiate with other squads.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 07:50 schreef stevengerrard het volgende:
Het wordt nu wel erg menens!!
Chelsea & Real in Gerrard battle
Chelsea and Real Madrid appear to be ready for a bidding war over Liverpool captain Steven Gerrard.
The 25-year-old seems set to leave Anfield after his agents broke off from talks over a new contract and said negotiations would not be re-opened.
Newspapers claimed on Tuesday that Chelsea had made a Ł32m offer - which would be a new British record.
Real confirmed their interest - while Liverpool are said to have responded by making Gerrard a offer to stay.
The Reds reportedly offered their captain a two-year extension to his current deal, which has two years left to run anyway, on a salary of Ł100,000 per week.
However, it is thought there is still a rift between Gerrard and his boyhood club over the way contract negotiations have been handled, despite fresh talks on Monday.
Chelsea's offer, if true, would previous British record buy, which was set at Ł29.1m when Manchester United bought Rio Ferdinand from Leeds in 2002.
But the feeling in Spain has always been that Gerrard would not leave Liverpool for another English club - which has encouraged Real.
Bernabeu director of football Arrigo Sacchi said on Monday: "Of course we are interested in him, what big club isn't?"
But Sacchi suggested Gerrard would have to hand in a formal transfer request first.
"Until the player makes a move we are not going to be involved in a fight for his services."
Sacchi also rubbished rumours that Real and Chelsea had a deal aimed at keeping the price for Gerrard down.
He said: "We have no agreement with Chelsea. How could we when our clubs are always interested in the same players?"
According to newspaper reports, Gerrard currently earns Ł60,000 per week at Anfield. It is claimed Real will pay him up to Ł130,000 per week with Chelsea going no higher than Ł90,000.
Liverpool open their defence of the Champions League crown, with a qualifier against Welsh side TNS on 13 July.
If he plays in that match he would be ineligible to turn out for any other side in the competition.
2007 volgens VI.nlquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en zn contract loopt nog 1 jaar door?
Zolang zijn prijs zo hoog is blijft hij bij City.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Waar gaat Shaun Wright -Phillips trouwens heen?
Jij haat Castelen ook dus je hebt gewoon iets tegen zwarte mensenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:30 schreef yvette1982 het volgende:
zo goed vind ik shaun nu ook weer niet.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Waar gaat Shaun Wright -Phillips trouwens heen?
quote:Chelsea's Ł21million swoop for Shaun Wright-Phillips looks set to be completed this week.
Jose Mourinho returned from holiday yesterday and went straight into a meeting with Blues' chief executive Peter Kenyon to plot out his transfer market strategy.
jammer johquote:Op maandag 4 juli 2005 18:29 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:Christian Vieri heeft vier dagen na zijn breuk met Internazionale een nieuwe club gevonden. Bobo tekent voor twee jaar bij aartsrivaal AC Milan, dat de transfervrije spits er graag bij heeft.
Milan had vorig seizoen in Andrei Sjevtsjenko, Hernan Crespo, Filippo Inzaghi en Jon Dahl Tomasson vier spitsen in huis. Maar Inzaghi is vaker geblesseerd dan fit, Tomasson lijkt niet in aanmerking te komen voor een basisplaats en Chelsea verhuurt Crespo niet zomaar weer aan de rossoneri.
Vieri kende afgelopen seizoen een matig jaar bij Inter en lag regelmatig overhoop met club en coach. De 32-jarige spits vreesde buiten beeld te raken en daardoor het risico te lopen het WK 2006 te moeten missen. Voor Inter was zijn riante salaris van dertien miljoen euro een reden om zijn nog één jaar lopende contract voor negen miljoen af te kopen.
AC Milan wordt Vieri's tiende club sinds zijn debuut in het betaald voetbal. Na een drukke start van zijn loopbaan, waarin hij vrijwel ieder jaar club wisselde, leek hij bij Inter tot rust gekomen. Vieri hield het zes jaar uit bij de nerazzurri. De fysiek sterke spits kwam 45 keer uit voor de nationale ploeg, waarin hij 22 keer scoorde.
bron vi.nl
Typisch eigenlijk, ik dacht dat er niks op tegen was en transfers tussen rivalen de normaalste zaak was?quote:Op maandag 4 juli 2005 18:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Ai...quote:Tomasz Rzasa is een illusie armer. De Pool dacht zich maandag weer te kunnen aansluiten bij de selectie van SC Heerenveen, maar mocht het trainingsveld niet op. Hij wist niet dat zijn contract was afgelopen.
Rzasa tekende vorige zomer een eenjarig contract bij SC Heerenveen met een optie voor nog een seizoen als hij minstens zeventig procent van de duels zou spelen. Hij voldeed net aan die eis, en dacht dat de optie automatisch zou worden gelicht. Dat bleek niet het geval, hij had het zelf moeten doen aan het einde van vorig seizoen, beweert de Friese club.
Bij Heerenveen komt Rzasa niet meer in de toekomstplannen voor. Met Jeroen Drost, Fernando Derveld, Danijel Pranjic en Alessandro Beccia heeft coach Gertjan Verbeek vier spelers die op de linksachterpositie uit de voeten kunnen.
We hopen niet dat het tot een conflict komt bij de arbitragecommissie', vertelde coach Verbeek in de Leeuwarder Courant. 'Tomasz zoekt nu een andere club. Hij en wij hebben de goede hoop dat hij nog ergens transfervrij aan de bak komt.' De 32-jarige international zou in gesprek zijn met twee clubs.
Heerenveen komt de afspraken niet echt na. Als ik Tomas was zou ik dat jaarsalaris waar hij recht op heeft gewoon nog opeisen.quote:
Ik bedoelde Rzasa. Maar niemand die het snapte.quote:
Hoezo? Doet ie iets fout?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:50 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Moet hij vooral zo doorgaan als nu...
Inderdaad, optie of niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:50 schreef Peregrijn het volgende:
Rzasa kun je op zich je geen buil aan vangen. Transfervrij en je kunt hem na een jaar zo weer lozen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |