quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:48 schreef Kaalhei het volgende:
Volgens VI wilde Feyenoord Kalou niet kwijt aangezien ze hem niet aan een concurrent kwijt wilden. Op zijn minst bijzonder dat Feyenoord denkt dat ze een concurrent van PSV kunnen zijn.
Waarom Vieri niet direct naar Chelsea?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:28 schreef DIGGER het volgende:
Vieri is een vrij man, met een hele hoop clubs die vissen naar z'n diensten.
Grootste kanshebber lijkt Juve, dat dan trezeguet aan Chelsea kan verkopen voor een belachelijke zak geld en van het 'wisselgeld' dat het dan over houdt, gerust nog een paar spelers kan halen.
Inderdaad. Pot, ketel.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:20 schreef twi het volgende:
Net als Van Bommel en Vogel bedoel je?
Van Bommel (hoewel die fout tegen Milan een hele dure was) heeft dit jaar meer opgebracht dan die fooi die Dortmund wilde betalen begin vorig jaarquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:20 schreef twi het volgende:
Vieri's salaris was teveel om hem te houden tot er een club voor hem zou komen, hij heeft oom nog een gouden handdruk van 9 miljoen meegekregen schijnt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:28 schreef DIGGER het volgende:
Vieri is een vrij man, met een hele hoop clubs die vissen naar z'n diensten.
Grootste kanshebber lijkt Juve, dat dan trezeguet aan Chelsea kan verkopen voor een belachelijke zak geld en van het 'wisselgeld' dat het dan over houdt, gerust nog een paar spelers kan halen.
Die hebben PSV natuurlijk wel successen gebracht en in die zin ook wat verdiend voor PSV, maar een speler in deze tijd transfervrij laten vertrekken doet uiteraard wel een beetje pijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:20 schreef twi het volgende:
Evenals Benfica.quote:
Dat lijkt me niet... ik hoop van niet. Ik heb liever dat Chelsea Adriano haalt want die is namelijk echt veel beter dan Vieri.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Christian Vieri naar Chelski.
Niet topspits genoeg meer in Chelsea's ogen. Die zitten achter ofwel een hele grote, ofwel een aankomende hele grote met al veel ervaring.quote:
'Ruil Figo voor Davids nagenoeg rond'quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Figo zou naar Inter gaan en Davids naar Real.
Dat gevoel kreeg ik ook toen ik het las.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:58 schreef The_Hives het volgende:
Davids naar real **ril**
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |