Daarom vind ik het zonde dat het altijd weer om geld gaat. Welke speler laat z'n clubliefde tegenwoordig nog zien? Ik kom alleen op Pierre van Hooijdonk.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:52 schreef Ciurlizza het volgende:
Kennelijk wel, anders was hij wel naar Ajax gegaan.
Pierre, die heeft ook overal gezeik gehad om geld. Angelo di Livio is een beter voorbeeld als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daarom vind ik het zonde dat het altijd weer om geld gaat. Welke speler laat z'n clubliefde tegenwoordig nog zien? Ik kom alleen op Pierre van Hooijdonk.
Gravesen is wel uit het elftal te spelen hoor, al hoeft ie van mij ook niet terug te komen in Oranje.quote:
Baptista van Sevilla? Dat is toch een Braziliaan?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:32 schreef DutchGooner het volgende:
De komst van de Argentijn Baptista naar Arsenal komt steeds dichterbij....
Ehm... Real heeft wel iets meer sportieve uitdaging dan ajax. Daar kan het hem ook gewoon om gaanquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:50 schreef Nashje het volgende:
Net of dat zoveel uit maakt. Die gast heeft toch geld zat, dan maken die 2 jaartjes Ajax echt niets uit.
Feher kan ook goed op het middenveld uit de voetenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Feher en Lamey zijn allebei rechtsback toch?
]quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:22 schreef mr_cucumber het volgende:
Feher kan ook op het middenveld prima uit de voeten, was toen toch gehaald als stand-in voor Bommel bij PSV?
lamaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Feher en Lamey zijn allebei rechtsback toch?
Echt veel kansen heeft die ook niet gehad toch?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:23 schreef rubbereend het volgende:
dat hebben we geprobeerd ja... maar was geen suc6
in de eerste helft van t seizoen wel hoor, in de voorbereiding een een aantal wedstrijden ook als rechtsback maar t was steeds niets.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:30 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Echt veel kansen heeft die ook niet gehad toch?
Dat valt wel mee toch? Zelfs bij NAC speelde hij vrijwel altijd back... het zegt genoeg dat hij daar geen prominente plaats op het middenveld heeft gehad.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Feher kan ook goed op het middenveld uit de voeten
hij heeft daar ook heel veel als verdedigende middenvelder gespeeld hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch? Zelfs bij NAC speelde hij vrijwel altijd back... het zegt genoeg dat hij daar geen prominente plaats op het middenveld heeft gehad.
Toch vooral als rechtsback, als back is hij ook beter vind ik. Ik vond het vorig seizoen al raar dat PSV hem had gehaald, al helemaal als middenvelder. Achteraf gelijk gehad, want bij PSV is hij mislukt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij heeft daar ook heel veel als verdedigende middenvelder gespeeld hoor.
Zou fantastisch zijn!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:32 schreef DutchGooner het volgende:
De komst van de Argentijn Baptista naar Arsenal komt steeds dichterbij....
Hoei, dan was A Bola dus sneller dan onze media.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:45 schreef DeTolk het volgende:
[..]
'Ruil Figo voor Davids nagenoeg rond'
1/7/2005 19:40
Real Madrid en Internazionale zouden op het punt staan overeenstemming te bereiken over een ruil van Luis Figo voor Edgar Davids. Zo meldden vrijdag diverse Spaanse en Italiaanse media.
Zowel Figo als Davids heeft nog een doorlopend contract bij zijn club. Figo staat nog tot medio 2006 op de loonlijst van Real, Davids tot de zomer van 2007 bij Inter. Maar voor beiden geldt dat het uitzicht op speeltijd komend seizoen zeer beperkt is bij hun huidige werkgevers.
Inters technisch directeur Marco Branca zou donderdag in Madrid over de materie hebben onderhandeld met vertegenwoordigers van Real.
Het is niet voor het eerst dat beide clubs aan elkaar worden gelinkt. Enkele weken terug zouden Reals Walter Samuel en Santiago Solari nagenoeg verhandeld zijn aan de nerazzurri, waarbij destijds eveneens de naam van Davids werd genoemd als ruilobject. Deze deal is tot nog toe niet gesloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |