Zolang zijn prijs zo hoog is blijft hij bij City.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Waar gaat Shaun Wright -Phillips trouwens heen?

Jij haat Castelen ook dus je hebt gewoon iets tegen zwarte mensenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:30 schreef yvette1982 het volgende:
zo goed vind ik shaun nu ook weer niet.

quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Waar gaat Shaun Wright -Phillips trouwens heen?
quote:Chelsea's Ł21million swoop for Shaun Wright-Phillips looks set to be completed this week.
Jose Mourinho returned from holiday yesterday and went straight into a meeting with Blues' chief executive Peter Kenyon to plot out his transfer market strategy.

jammer johquote:Op maandag 4 juli 2005 18:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Als Vieri naar Milan gaat dat vergeef ik hem nooit !
quote:Christian Vieri heeft vier dagen na zijn breuk met Internazionale een nieuwe club gevonden. Bobo tekent voor twee jaar bij aartsrivaal AC Milan, dat de transfervrije spits er graag bij heeft.
Milan had vorig seizoen in Andrei Sjevtsjenko, Hernan Crespo, Filippo Inzaghi en Jon Dahl Tomasson vier spitsen in huis. Maar Inzaghi is vaker geblesseerd dan fit, Tomasson lijkt niet in aanmerking te komen voor een basisplaats en Chelsea verhuurt Crespo niet zomaar weer aan de rossoneri.
Vieri kende afgelopen seizoen een matig jaar bij Inter en lag regelmatig overhoop met club en coach. De 32-jarige spits vreesde buiten beeld te raken en daardoor het risico te lopen het WK 2006 te moeten missen. Voor Inter was zijn riante salaris van dertien miljoen euro een reden om zijn nog één jaar lopende contract voor negen miljoen af te kopen.
AC Milan wordt Vieri's tiende club sinds zijn debuut in het betaald voetbal. Na een drukke start van zijn loopbaan, waarin hij vrijwel ieder jaar club wisselde, leek hij bij Inter tot rust gekomen. Vieri hield het zes jaar uit bij de nerazzurri. De fysiek sterke spits kwam 45 keer uit voor de nationale ploeg, waarin hij 22 keer scoorde.
bron vi.nl

Typisch eigenlijk, ik dacht dat er niks op tegen was en transfers tussen rivalen de normaalste zaak was?quote:Op maandag 4 juli 2005 18:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Als Vieri naar Milan gaat dat vergeef ik hem nooit !

Ai...quote:Tomasz Rzasa is een illusie armer. De Pool dacht zich maandag weer te kunnen aansluiten bij de selectie van SC Heerenveen, maar mocht het trainingsveld niet op. Hij wist niet dat zijn contract was afgelopen.
Rzasa tekende vorige zomer een eenjarig contract bij SC Heerenveen met een optie voor nog een seizoen als hij minstens zeventig procent van de duels zou spelen. Hij voldeed net aan die eis, en dacht dat de optie automatisch zou worden gelicht. Dat bleek niet het geval, hij had het zelf moeten doen aan het einde van vorig seizoen, beweert de Friese club.
Bij Heerenveen komt Rzasa niet meer in de toekomstplannen voor. Met Jeroen Drost, Fernando Derveld, Danijel Pranjic en Alessandro Beccia heeft coach Gertjan Verbeek vier spelers die op de linksachterpositie uit de voeten kunnen.
We hopen niet dat het tot een conflict komt bij de arbitragecommissie', vertelde coach Verbeek in de Leeuwarder Courant. 'Tomasz zoekt nu een andere club. Hij en wij hebben de goede hoop dat hij nog ergens transfervrij aan de bak komt.' De 32-jarige international zou in gesprek zijn met twee clubs.

Heerenveen komt de afspraken niet echt na. Als ik Tomas was zou ik dat jaarsalaris waar hij recht op heeft gewoon nog opeisen.quote:

Ik bedoelde Rzasa. Maar niemand die het snapte.quote:

Hoezo? Doet ie iets fout?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:50 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Moet hij vooral zo doorgaan als nu...

Inderdaad, optie of niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:50 schreef Peregrijn het volgende:
Rzasa kun je op zich je geen buil aan vangen. Transfervrij en je kunt hem na een jaar zo weer lozen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |