quote:Nu begint ie bij mij ook weer te dagen. Ik wist het ook niet meer precies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar kan je die dan vinden?quote:De suicide photographer vind ik nog één van de leukste easter eggs, dat moet je gewoon zien om het grappig te vindenquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:32 schreef Newb het volgende:Is bij mij de spatiebalk. Die moet je dan een tijdje inhouden totdat het groene rondje rood wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. is er geen optie dat ik het target "lock"?
ja waar moeten die *insert woordenboek* 1) wan'- ka's :: amerikanen anders aan zittenquote:En komt er nog eens bij dat 'wang' Amerikaans is voor 'lul'
quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:32 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nu begint ie bij mij ook weer te dagen. Ik wist het ook niet meer precies.
[..]
Waar kan je die dan vinden?
[..]
Is bij mij de spatiebalk. Die moet je dan een tijdje inhouden totdat het groene rondje rood wordt.
Ik snap het niet hoor, het wordt je steeds uitgelegd aan het begin van de missie. Daar staat gewoon welke knoppen je in moet drukken. Bij mij werkt het dan ook gewoon altijd als ik doe wat er staat.quote:
Geen mp3's, maar shortcuts. En scan ze ook ff via Audio Options > User Track Optionsquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:39 schreef neggix het volgende:
Hebben btw meerdere last van het feit dat je je eigen liedjes niet op de radio hoort
Ik heb gewoon alle mp3's in die map gezet, maar hoor geen fuckAlleen reclame
Geen ideequote:Op woensdag 29 juni 2005 16:41 schreef Steve-O het volgende:
Lol die easter eggs!
maar wat is dat suicide photographer dan
Ja, heb ik dus al allebei geprobeerd, maar lukt niet...quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:43 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
Geen mp3's, maar shortcuts. En scan ze ook ff via Audio Options > User Track Options/
Las Venturasquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:45 schreef Steve-O het volgende:
En waar vond ik die dure kleding winkel ook alweer
iemand een screen ofzo ervan ?
je moet een foto maken op de carier, krijg je meteen 5 sterren aan je broekquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:41 schreef Steve-O het volgende:
Lol die easter eggs!
maar wat is dat suicide photographer dan
Hierquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geen idee
Zag het wel ergens op een kaart voorbij komen in Los Santos bij de pier?
Die allerduurste, Didier Sachs zit toch in Los Santos (daar ben ik er geweest tenminste).quote:
Kun je wel zeggen ja...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |