quote:Donderdag 18-8 heen om 12:00 vanaf Alkmaar C.S.
Maandag 22-8 terug om 12:00 vanaf Touringcar parkeerplek bij het Lowlandsterrein
Retour = ¤ 20,--
Opgeven via mail op roellio <@> gmx punt net
quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Omdat tvp's niet meer mogen tiep ik hier maar dat ik er ook veel zin in heb.
die komen juist naar alle waarschijnlijkheid niet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:01 schreef crossover het volgende:
flogging molly weer?
die heb ik al 4 keer gezien
Ja, idd. Vooral de link naar De elende van Lowlandsquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:08 schreef SKa_BoSS het volgende:
Dit is het 11e topic alweer, niet het 10e, de link naar
A Campingflight to Lowlands Paradise 2005, Part X! ontbreekt en die schitterende links naar De elende van Lowlands en Lowlands 2002 ontbreken... Ik denk, ik zeg het even...
quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:28 schreef LintuxCx het volgende:
Roellio: Lijkt het maar zo, of zat je het vorige topic echt vol te spammen om de nieuwe te kunnen openen?
En hmm, Orange voor het opladen van telefoons? Dat was toch altijd Hi? En voor vorig jaar was het gratis, vraag me af hoe dat nu gaat zijn...
quote:Pak die popcorn en die cola met een rietje maar, want hier zijn de eerste films van Lowlands 2005! THE ETERNAL SUNSHINE OF THE SPOTLESS MIND, SAW, THE MOTORCYCLE DIARIES, THE GRUDGE en BIN-JIP gaan ervoor zorgen dat je het gehele mini-utopia om je heen voor even vergeet!
quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:08 schreef SKa_BoSS het volgende:
Dit is het 11e topic alweer, niet het 10e, de link naar
het tiende lowlandstopic ontbreekt en die schitterende links naar De Elende Van Lowlands en Lowlands 2002 ontbreken... Ik denk, ik zeg het even...
quote:Op donderdag 30 juni 2005 02:39 schreef hydraulix het volgende:
Goede openingspost! Ga even vragen aan vrienden of zij ook zin hebben om met de bus te gaan Roellio, wij komen uit de buurt van Alkmaar
Ah, ESotSM.quote:Op donderdag 30 juni 2005 08:05 schreef SKa_BoSS het volgende:
Mark Foggo bevestigd!!! "Helloooo Ska people!!!"
En.... De eerste films zijn bekend:
[..]
Zulke watjes horen niet thuis op lowlands.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:54 schreef MofoF1 het volgende:
[..]
Ja, idd. Vooral de link naar De elende van Lowlands
Nog anderhalve maand, en wij mogen ook weer naar die elende!!!![]()
![]()
![]()
*aaaah*... De goeie ouwe tijd... Echo 1 en Echo 2... Weemoed... Weemoed...quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:22 schreef Roellio het volgende:
Het is altijd zo geitedruk in die echo. Vroegâh, toen alles nog betâh was, hadden ze 2 echo's!
Motorcycle Diaries gaat anders ook vrij diep hoor... Lepra-colonies enzo... Écht festival-material!quote:Op donderdag 30 juni 2005 10:41 schreef Aalx het volgende:
The Eternal Sunshine of the Spotless Mind is echt een toffe film...maar lijkt me niet zo best om die op ene festival te gaan zien daarvoor gaat ie wel erg diep
quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:31 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
*aaaah*... De goeie ouwe tijd... Echo 1 en Echo 2... Weemoed... Weemoed...![]()
Yeah, nog meer Ska!quote:Op donderdag 30 juni 2005 08:05 schreef SKa_BoSS het volgende:
Mark Foggo bevestigd!!! "Helloooo Ska people!!!"
en wat leuke DJ's erbijquote:
LOLquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]heb Zij gelooft in mij daar nog gezien. Voor de rest weinig films gekeken op Lowlands, ga liever ergens anders heen op Lowlands. Zeker na t drama van Ken Park
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:21 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
LOLIk stond buiten te wachten bij de Echo ten tijde van Ken Park, ik wou toen naar Phonebooth als ik het me goed herinner... Het enige wat je hoorde als je buiten stond waren kreten als "OEEEE!", "IEEEEUW!!!" en "AAAH!!!" zo nu en dan
Ik heb echt gelachen toen
heerlijk ook hoe het publiek ook reageert bij filmsquote:Ik heb in de openlucht destijds Ali G. en Interstella 5555 een keer gezien, in de Echo Phonebooth en in de oude Echo (1 of 2) heb ik ooit een keer knettervaag naar Crouching Tiger Hidden Dragon zitten kijkenJe weet niet wat je overkomt als er in die film ineens allemaal mensen door de lucht vliegen! Was helemaal geweldig toen de bliksem in de tent sloeg...
![]()
Was een super concertquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Please please please laat Flogging Molly komen...wa by far het kickste optreden vorig jaar.
Ook al heb ik ze al 4x gezien, ze blijven meesterlijk!
En half uur "doe de stofzuiger" en een half uur "watskebeurt"...quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:42 schreef SiemeN het volgende:
Vraag me trouwens af wat ik moet verwachten van De Jeug van Tegenwoordig
Ja zoiets was ik ook al bang voor..quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:50 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
En half uur "doe de stofzuiger" en een half uur "watskebeurt"...![]()
info@lowlands.nl ? Maar eerlijk gezegd denk ik dat je een beetje laat bent... Waarschijnlijk zijn er meer mensen die op die manier naar Lowlands willen. Voor wat ik begrepen heb is het 1 dag hard werken, en 2 dagen chillen op Lowlands...quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:10 schreef Lortnoc het volgende:
Aangezien ik niet echt geld heb om een kaartje te kopen leek het me wel een goede optie om te gaan werken bij Lowlands. Mensen hier ervaring mee? Waar moet je zijn om zoiets te regelen?
ik dacht dat t iets van 8 uur werken per dag was en rest vrije tijd, maar die 8 uren werken kunnen ook zomaar middennacht zijnquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:25 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
info@lowlands.nl ? Maar eerlijk gezegd denk ik dat je een beetje laat bent... Waarschijnlijk zijn er meer mensen die op die manier naar Lowlands willen. Voor wat ik begrepen heb is het 1 dag hard werken, en 2 dagen chillen op Lowlands...
Klinkt ook wel aannemelijk...quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik dacht dat t iets van 8 uur werken per dag was en rest vrije tijd, maar die 8 uren werken kunnen ook zomaar middennacht zijn
ja heb daar weleens met van die wekrende meisjes staan praten, moesten ze ineens de ene nacht werken en de volgende dag de hele ochtend, ze waren echt brak. Maar heb ook weleens in Alpha staan praten met gasten die daar een beetje mensen van die hekken af moetsen houden, erg relaxed werk, beetje optredens kijken enzoquote:
Als je net als vorig jaar de hele tijd Bullit moet schenken tussen de wespen bij een bomvolle alpha-tent ben je meer genaaid denk ik!quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja heb daar weleens met van die wekrende meisjes staan praten, moesten ze ineens de ene nacht werken en de volgende dag de hele ochtend, ze waren echt brak. Maar heb ook weleens in Alpha staan praten met gasten die daar een beetje mensen van die hekken af moetsen houden, erg relaxed werk, beetje optredens kijken enzo
D'r zijn verschillende bedrijven betrokken bij lowlands waarvoor je zou kunnen werken:quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:10 schreef Lortnoc het volgende:
Aangezien ik niet echt geld heb om een kaartje te kopen leek het me wel een goede optie om te gaan werken bij Lowlands. Mensen hier ervaring mee? Waar moet je zijn om zoiets te regelen?
Misschien iets voor jou:quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:20 schreef Lortnoc het volgende:
Thanks voor de reacties, zal eens gaan informeren daar
echt niet normaal hoeveel wespen er vorig in die drinktenten vlogen, t leek wel een horror film daarquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:11 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Als je net als vorig jaar de hele tijd Bullit moet schenken tussen de wespen bij een bomvolle alpha-tent ben je meer genaaid denk ik!
Ohja, die 'uiterst giftige' en 'agressieve' killerwespen van vorig jaar.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:03 schreef rubbereend het volgende:
echt niet normaal hoeveel wespen er vorig in die drinktenten vlogen, t leek wel een horror film daar
quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:08 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Ohja, die 'uiterst giftige' en 'agressieve' killerwespen van vorig jaar.
een vriendin van mij kreeg er een in dr haar, wesp in paniek en prik, wij naar de EHBO alleen was die achter de sluis naar het eerste van in de ALphaquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:06 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ach, als jij niet naar hun slaat, prikken ze je niet, maar 't is zo lullig als zij meer plezier hebben van je colaatje/biertje/bullit/sinas weet ik veel wat dan jij...
Films zijn voor kratisquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:11 schreef koen_pijl het volgende:
Fucking bruut er worden ook allemaal films afgespeeld! Dat wist ik helemaal niet. Het is voor mij de eerste keer dat ik naar lowlands ga. Zijn die films gratis te bekijken of moet je daarvoor betalen?
Deze films komen:
Bin-Jip
Eternal Sunshine Of The Spotless Mind
The Grudge (Hollywood versie)
The Motorcycle Diaries
Saw
![]()
![]()
![]()
Eternal Sunshine Of the Spotless Mind en The Motorcycle Diaries lijken mij echt mooi!
Vooral die in de Echo idd. De buitenfilms (quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:20 schreef greatgonzo het volgende:
films zijn gratis, en meestal erg druk bezocht. Ga er dus een tijdje van tevoren heen
Ja en iedereen dan tijdens de film gaan lopen voor bier... doe maar nietquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:33 schreef koston het volgende:
Films op Lowlands zijn leuk
Maar ze moeten dit jaar maar eens een bierkraam in de Echo zelf neer zetten
zo'n rijdend fust, en is er eigenlijk een wc in de echo?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:33 schreef koston het volgende:
Films op Lowlands zijn leuk
Maar ze moeten dit jaar maar eens een bierkraam in de Echo zelf neer zetten
You're welcomequote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:01 schreef koen_pijl het volgende:
Hey bedankt Ska_Boss! Ik ben één van de festivalnoobs dus dit lijstje is voor mij erg handig! Dank u wel !!!
Onder de tribune kan je pissenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo'n rijdend fust, en is er eigenlijk een wc in de echo?
slapenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:56 schreef SKa_BoSS het volgende:
Misschien even een lijstje van handige dingen voor als het zover is en tips en trucs voor in de openingspost (voor alle festivaln00bjes![]()
)? Het volgende gaat in mijn rugzak in ieder geval mee... Doe er je voordeel mee!
Ik ga naar Lowlands en ik neem mee
* Kaartje (ik heb al meerdere kneuzen ontmoet die simpelweg hun kaartje vergeten waren!)
* Oordopjes (anders wordt goed slapen vrij lastig)
je kan munten ook gewoon pinnen en na de eerste dag is t vrijwel nergens meer druk bij de munten uitgeefpuntenquote:* Wegwerp regenponcho's (met name die van de Halfords zijn zéér handig! AANRADER!)
* Goede schoenen (kistjes, doctor martens, klompen... géén gympies)
* Vuilniszakken (altijd handig... om op te zitten, zooi weg te tyfen op de camping, etc.)
* Boterham-/diepvrieszakjes voor rond je sokken in je schoenen (heb je altijd droge voeten!)
* Druk, drukker, drugs... (5 gram softdrugs is toegestaan... bij meer moet je even moeilijk doen)
* Lange vloei
* Tip
* Tabak / sigaretten
* Aansteker
* Handdoek
* Schone onderbroeken
* Schone sokken
* Deo (douche uit een flesje)
* Zeep (voor als je een keer écht wil douchen, want dat kan ook! Kosten: 1 muntje)
* Zonnebril / petje
* Cash (aardig wat, pinnen is over het algemeen een tijdrovende zaak)
k mis BIERquote:* Tentje
* Matje / luchtbed
* Junkfood (voor 's nachts / 's avonds bij de tent... denk aan rookworst, bifi, chips, snoep, etc. etc.)
* (Blaar)pleisers
* Slaapzak
* Trui
* Lange / korte broek
* T-shirts
* Fototoestel (let op, geen professionele shit zoals spiegelreflexcamera's e.d.)
* Boterhammen en drinken voor de reis naar Lowlands
* Iets van gel ofzo...
* Zonnebrandcréme
rond 22.00 en later is er ook prima te douchen, al helemaal als er in de Aplha een grote act is waar je nix aan vindquote:Tips & trucs:
* Zet van tevoren je tentje nog even op, dan weet je of alles wat erbij hoor er ook werkelijk in zit!
* Spuit het tentje, als je hem dan toch opzet, nog een keertje in met waterafstotende zooi!
* Doe een setje schone kleren in een vuilniszak en stop dat in je tas, zodat je altijd een paar droge kleren hebt!
* Neem géén glas mee... Als ze je pakken ben je't kwijt! Giet het even over in een PET-fles en ze doen ineens stukken minder moeilijk!
* Neem je meer dan 5 gram weed/hash mee, verstop het even her en der in kleinere zakjes... Soms doen ze moeilijk en da's toch zonde...
* Wees op alles voorbereid! Van extreme hitte tot extreme regenbuien! Zet je tent niet in een put op en zet hem goed strak op! Als het bij een zware bui naar binnen komt heb je nog nooit zo'n ellende gehad!
* Wil je douchen? Haal (nog) een nachtje door en ga om een uur of 3, 4 's nachts effe lekker langs camping 3! Daar zijn de douches 24 uur per dag open! Op de terugweg kan je gelijk even pinnen, daar is het nu toch lekker rustig!
en oja schroom je niet om 's nachts de campings af te struinen er is overal wel iets te doen je kn zomaar een rubberboot tegenkomenquote:* Neem niet teveel waardevolle spullen mee, geloof het of niet, maar ook op Lowlands lopen eikels rond die spullen uit tenten jatten.
* Zorg dat je maandag op tijd weg bent... Je hebt sneller een bus en het risico dat je tent in vlammen opgaat omdat je buurman zo'n debiel is die zijn tent op het einde van de rit in de hens steekt, terwijl jouw tent er vlak naast staat is aanzienlijk minder.
* De voorpret van een route uitstippelen van welke bands je gaat zien is groot, maar ga er maar van uit dat er over het algemeen weinig van terecht komt...
* Duik ook eens zonder in je programmaboekje te kijken een tent in! Krijg je vaak een leuke verassing!
* Stuur een kaartje naar huis bij de Nucomixxx stand!
* Doe gezellig en maak ook eens een praatje met de buren op de camping! Neem bier en drugs mee
* Er is genoeg te vreten op Lowlands, dus neem geen complete survivalpaketten mee! De keuze is reuze zogezegd; chinees, thais, héél veel fruit, vegetarisch, pasta, de legendarische lowlandspannenkoeken, broodjes, soepen, etc. etc. Er is vanalles!
* Hou het leuk...
Mocht iemand nog op-/aanmerkingen en/of aanvullingen hebbenSchroom niet! We doen er allemaal ons voordeel mee
Is soms toch wel eens lekker hoor... Niet teveel natuurlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:04 schreef rubbereend het volgende:
mag k een paar op en aanmerkingen plaatsen?
[..]
slapen
Jaja, maar soms wil je ook wel eens een t-shirt kopen o.i.d., de winkeltjes achterop het terrein zijn soms best leuk om even af te struinen en de Boudisque heeft soms best leuke CD's tegen een zacht prijsje...quote:[..]
je kan munten ook gewoon pinnen en na de eerste dag is t vrijwel nergens meer druk bij de munten uitgeefpunten
Owja! BIER! Niet te veel echter, want je sjouwt jezelf een breuk en 't is ook tegen een redelijke prijs aan te schaffen bij de supermarkten voor de campings! Die zijn echter op donderdagavond nog niet open, dus zorg wél voor voldoende voorraad!quote:[..]
k mis BIER
Ga ik zeker even doen danquote:[..]
en oja schroom je niet om 's nachts de campings af te struinen er is overal wel iets te doen je kn zomaar een rubberboot tegenkomen
en voor bier in de rijquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:12 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Is soms toch wel eens lekker hoor... Niet teveel natuurlijk
[..]
Jaja, maar soms wil je ook wel eens een t-shirt kopen o.i.d., de winkeltjes achterop het terrein zijn soms best leuk om even af te struinen en de Boudisque heeft soms best leuke CD's tegen een zacht prijsje...
[..]
Owja! BIER! Niet te veel echter, want je sjouwt jezelf een breuk en 't is ook tegen een redelijke prijs aan te schaffen bij de supermarkten voor de campings! Die zijn echter op donderdagavond nog niet open, dus zorg wél voor voldoende voorraad!
[..]
camping 1 maar 's nachts willen we nog weleens ergens anders terecht komenquote:Ga ik zeker even doen danOp welke camping zit je?! En hoe ziet de boot eruit?!
No Use for a Name ook trouwens!:quote:Me First And The Gimme Gimmes
Date Club Location
8/29/05 Biebop Vossalar, Belgium
8/30/05 Live Music Hall Cologne, Germany
8/31/05 Elserhalle Munich, Germany
9/1/05 Two Days A Week Festival Wiesen, Austria
Nee voor 60.000 mensen bijelkaar opgeteldquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:55 schreef icebliss het volgende:
Is die 5 gram softdrugs per persoon?![]()
(Just in case..)
Zie de reclame van Heineken. Is een Handdoek en een Poncho in 1. Krijg je bij 12 blikjes heineken (ja ik weet het, Heinekenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:25 schreef Litso het volgende:
En hoe zit het met de meeting dit jaar? Weer op donderdagavond om 22:00 bij de rubberboot bij de 24-uurs tent?
Zeiktopic...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:10 schreef crossover het volgende:
Aaargh daar zijn de rockfestivals weer.
daar heb je d'r weer een
quote:Op maandag 4 juli 2005 10:10 schreef Aalx het volgende:
trouwens voor de festivaln00bs hier neem goede schoenen mee om in de modder te lopen
vorig jaar was ik die vergeten en door de bagger op je all-stars is niet echt heerlijk
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:56 schreef SKa_BoSS het volgende:
Misschien even een lijstje van handige dingen voor als het zover is en tips en trucs voor in de openingspost (voor alle festivaln00bjes![]()
)? Het volgende gaat in mijn rugzak in ieder geval mee... Doe er je voordeel mee!
*knip*
*knip*
Misschien omdat die een paar jaar geleden niet al te best waren?quote:Op maandag 4 juli 2005 14:11 schreef InsaneM666 het volgende:
Waarom zie ik nergens Incubus in jullie lijstjes?
Oopsquote:quote:
Op maandag 4 juli 2005 10:10 schreef Aalx het volgende:
trouwens voor de festivaln00bs hier neem goede schoenen mee om in de modder te lopen
vorig jaar was ik die vergeten en door de bagger op je all-stars is niet echt heerlijk
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 13:56 schreef SKa_BoSS het volgende:
Misschien even een lijstje van handige dingen voor als het zover is en tips en trucs voor in de openingspost (voor alle festivaln00bjes )? Het volgende gaat in mijn rugzak in ieder geval mee... Doe er je voordeel mee!
*knip*
*knip*
Geeft niks, geeft niks...quote:Op maandag 4 juli 2005 14:31 schreef Aalx het volgende:
[..]
Oopsnaja heb ook geen tijd om alles te gaan lezen hè
![]()
Ach, ik ga heen voor de show.. volgens mij wel lachenquote:Op zondag 3 juli 2005 22:50 schreef Aalx het volgende:
oeee mijn must-see lijstje dit jaar is weer veel te lang...wordt helaas weer kiezen
alleen marilyn manson ga k met zekerheid NIET heen
was er een paar jaar geleden niet bij , dus daar heb ik geen oordeel over.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien omdat die een paar jaar geleden niet al te best waren?
Zouden ze Futebol ook spelenquote:
met zo'n rij denk k dat er nog al wat gaatr conflicteren. Ik had 2 jaar geleden een lijst van 14 dingen die k zeker wilde zien en ze stonden zo geprogrameerd dat k er uiteindelijk 8 kon zienquote:Op maandag 4 juli 2005 20:48 schreef RichardQuest het volgende:
Gib mir:
-knip-
En nu hopen dat ze niet conflicteren...
maar die Honcho's daar zit nog een handdoek in, dat lijkt me echt ebnauwd. Ach ik hal gewoon weer 5 poncho's van 80 cent bij de Actionquote:Op maandag 4 juli 2005 21:40 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
die samsonics zijn ook niet echt lauw ofzo
dan ben jij maar een zeiknatte heteroquote:Op maandag 4 juli 2005 21:49 schreef RichardQuest het volgende:
Dat is allemaal voor homo's.
Zal je vies tegen vallen ben ik bang. Manson is op een 'festival-tour' en heeft daarom veeel minder spullen mee dan op de vorige tour. Toen stonden ze dan ook wel op Fields of Rock en Rock Am Ring, maar hadden ze nog veel attributen en danseresjes mee. Deze keer hebben ze niet veel bijzonders... en als ze net zo spelen als in de HMH vorige maand zal het niet echt de moeite waard zijn.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:33 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Ach, ik ga heen voor de show.. volgens mij wel lachen
Honcho's ook!quote:
Ja nee ok..vorig jaar in Ahoy waren ze heel goedquote:Op maandag 4 juli 2005 14:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien omdat die een paar jaar geleden niet al te best waren?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:00 schreef InsaneM666 het volgende:
En ik vind verdomme nog steeds dat Aphex Twin moet komen
Maar maar maar..apx is coolquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:02 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]D'r is dance genoeg nu... Volgende keer mag er weer Drum 'n Bass komen hoor... Nu moet er punk, metal en andere herrie om compleet op uit je panty te gaan bijkomen... Met veul gitaren en vette drumsolo's, een berg geschreeuw en een snoei en snoeiharde pit! BEUQ!!!
Mwa, er mogen van mij nog wel wat 'veteranen' bij komen, Derrick May zou heel vet zijnquote:
Hihi, ik vond met jouw usericon een roep om Aphex Twin ook al veel logischer dan iets over Incubus.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:00 schreef InsaneM666 het volgende:
En ik vind verdomme nog steeds dat Aphex Twin moet komen
ze zitten dan in de USquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:20 schreef Blinker het volgende:
Ik teken ook voor Reel Big fish!
Nile, Textures, Dillenger... do I need to say more? Dit jaar hebben we geen metaal.... alleen maar commerciemetaalquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:19 schreef greatgonzo het volgende:
volgens mij staat er al jaren geen metaal meer op LL, daarvoor wordt je toch echt verwezen naar Dynamo/Fields/Waldrock
Ik citeer:quote:
En over Marilyn Manson:quote:Apocalyptica / Metal / Alt-Metal
Korn / Metal / Nu Metal
Nightwish / Metal / Gothic
Bron: www.lowlands.nlquote:Toch hoeft niemand het succes van Marilyn Manson te verbazen, want onder de make-up en de enge contactlenzen schuilt een man met een missie, die talentvol genoeg is gebleken om uit gothic, industrial en metal en met hulp van raak gekozen covers een dijk van een oeuvre op te bouwen.
Op de schermen bij FoR kwam zo'n promofilmpje voorbij (en volgens mij zenden ze die ook op mtv uit) met een stuk of 10 headliners en de mededeling "+ nog 200 anderen". Ik weet niet of ze daar ook films en theater bij rekenen, maar ik verwacht er dus nog wel een paar meerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:18 schreef maniack28 het volgende:
Geteld, er staan nu 112 bands (copy pasten in word en regels tellen), vorig jaar waren dat er 103, dus ik verwacht dat er nog een stuk of 5 a 6 bands bijkomen. Hopelijk allemaal punk en metaal, anders zou het wel een beetje jammer zijn, want dan is Lowlands qua hardere muziek flink achteruit gegaan dit jaar!!
NiN:quote:
Chimaira:quote:8_20_05 sydney_
australia hordern
pavillion on sale now
quote:8/20/2005 The Living Room 23 Rathbone St.
Providence, RI United States All Ages: CHIMAIRA headlines, Six Feet Under, All That Remains and 3 INCHES OF BLOOD support. Tickets: $15 Adv/$17 DOS.
Ja dat kan, ik weet alleen niet in hoeverre festivalinfo waar ik de bands vandaan de toneel en caberet meenemen. Ze nemen er wel een paar mee maar volgens mij niet alles... dus in dat opzicht moet ik toegeven dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Op de schermen bij FoR kwam zo'n promofilmpje voorbij (en volgens mij zenden ze die ook op mtv uit) met een stuk of 10 headliners en de mededeling "+ nog 200 anderen". Ik weet niet of ze daar ook films en theater bij rekenen, maar ik verwacht er dus nog wel een paar meer
Mij hoor je niet klagen hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:42 schreef maniack28 het volgende:
maar lijkt me toch best vreemd als ze er nu nog 75 moeten bevestigenDas meer dan 2 per dag..
Ik denk dat je wel gelijk hebt. De kleinere bandjes zullen zo nu en dan eens doordruppelen en dan verwacht ik eind juli inderdaad dat ze nog even knallen met een paar headliners zaols Basement Jaxx met het bekend maken van het definitieve schema.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:49 schreef maniack28 het volgende:
Mij ook nietLijkt me alleen sterk dat het ook werkelijk zo is... meestal is het programma nu wel zo een beetje compleet. De bijlage in de volkskrant kwam meestal eind juli en dan is het blokkenschema wel zo een beetje bekend. Dus het lijkt mij dan dat er nog zo een 20 dagen zijn, laten we dan zeggen gemiddeld 1 band per dag, dus nog 20 bands erbij. Dat lijkt mij realistisch
Ik denk inderdaad met toevoeging van wat punk dat ze erg ver komen met die kaartjesquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:58 schreef maniack28 het volgende:
Lowlands is niet vaak uitverkocht geweest... .echter is er dit jaar denk ik wel een kans dat het uitverkocht raakt, zeker als ze nog een stuk of 3 grote namen kunnen krijgen + wat leuke punkbands om de punkers over de streep te trekken. Ik zou als ik jou was voor de zekerheid je kaartje voor eind julie kopen!!
neuh dr komt nog wel wat dance bij, gelukkigquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:02 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
D'r is dance genoeg nu... Volgende keer mag er weer Drum 'n Bass komen hoor... Nu moet er punk, metal en andere herrie om compleet op uit je panty te gaan bijkomen... Met veul gitaren en vette drumsolo's, een berg geschreeuw en een snoei en snoeiharde pit! BEUQ!!!
Basement Jaxx zal moeilijk worden, die staan al op zaterdag in Engeland en op vrijdag en zondag lijkt de Alpha vol iig qua acts en afsluiter. Volgens mij mist alleen de zaterdag nog een lekkere afsluiterquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel gelijk hebt. De kleinere bandjes zullen zo nu en dan eens doordruppelen en dan verwacht ik eind juli inderdaad dat ze nog even knallen met een paar headliners zaols Basement Jaxx met het bekend maken van het definitieve schema.
Je weet toch dat Matt Freeman aan het genezen is van longkanker? Dat mag ik tenminste hopen dat je dat weet.... Rancid zal dus niet spelen. De Transplants zouden wel kunnen komen, staan op Reading en komen 7 september in de Melkwegquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:18 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad met toevoeging van wat punk dat ze erg ver komen met die kaartjes
Kom maar op met Rancid en NoFX
Jeuzes... Hoe vaak blijft men nog hopen op Rancid?!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:18 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad met toevoeging van wat punk dat ze erg ver komen met die kaartjes
Kom maar op met Rancid en NoFX
Strak planquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:47 schreef maniack28 het volgende:
Ik sluit me aan bij Ska_BoSS... wat liggen wij heerlijk op een lijn... zullen we samen een festival organiseren?
Nee wist ik allemaal niet... ik interresseer me allene voor de muziek, dus riep ik gewoon twee willekeurige goede namenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:31 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je weet toch dat Matt Freeman aan het genezen is van longkanker? Dat mag ik tenminste hopen dat je dat weet.... Rancid zal dus niet spelen. De Transplants zouden wel kunnen komen, staan op Reading en komen 7 september in de Melkweg
Die zitten bij de Buitenwesten-kliek van Kubus.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:19 schreef P8 het volgende:
ik hoorde dat duvelduvel ook zou komen
meerdere kerenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:14 schreef Robzilla het volgende:
is lowlands eigenlijk ooit wel eens uitverkocht geweest?
onbekendquote:hoe staat de kaartverkoop dit jaar?
Ik heb een heeeele brede muzieksmaakquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:19 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Hihi, ik vond met jouw usericon een roep om Aphex Twin ook al veel logischer dan iets over Incubus.
* LintuxCx zou meneer D. James ook wel eens willen zien.
Nóg een goeie bandquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:20 schreef Dr.E het volgende:
face tomorrow komt iig...
was geloof ik al bekend, maar zijn vandaag officieel bevestigd..
Als MFATGG en/of NoFX komen dan kan mijn Lowlands niet meer stuk!quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:55 schreef Kletz het volgende:
ik heb m'n kaartje vorige week gehaald, maar damn wat een zooi komt er op lowlands wat niet voor mij besteed is.
Wat maniac28 ook al zegt; Ze zijn sterk achteruit gegaan met harde muziek.
Het lijstje van Ska_BoSS bevalt me wel met MFATGG, NUFAN en NOFX. Dat zal mijn lowlands wel weer goed maken.
tvp
FUNKSTöRUNG & PIXELPASTAquote:Op woensdag 6 juli 2005 09:30 schreef SKa_BoSS het volgende:
We hebben het al eens over de TEXELSE BOYS gehad, dat stelletje digitale kunstenaars met hun eigen laboratorium op Lowlands. Welnu, de officiele naam TEXELSE BOYS PLAYGROUND verraadt al wat meer: de heren gaan experimenteren met alles waar chipjes, draadjes en stekkertjes aan zitten, knopen beeld, geluid en games aan elkaar en hebben jouw input daar hard bij nodig. Alsof dat nog niet genoeg is, speelt er ook nog een aantal spectaculaire DJ's, VJ's en EXPERIMENTELE ELEKTRONISCHE LIVE-ACTS! Een digitaal gekkenhuis wordt het! Check snel de details bij specials onder de programmaknop!
Da's kutquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:39 schreef super-muffin het volgende:
Ik krijg net een brief van school dat ik 22 augustus weer op school moet zijn om mn stage te bespreken.
dus of zondagavond naar huis of maandag heel vroegquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:39 schreef super-muffin het volgende:
Ik krijg net een brief van school dat ik 22 augustus weer op school moet zijn om mn stage te bespreken.
Kleine, eenvoudige digitale camera's mochten vorig jaar ook mee... Het jaar daarvoor niet... Zolang je geen aparte lenzen en shit hebt is het allemaal prima!quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:01 schreef Studentplus.nl het volgende:
meestal is het toch zo dat je kleine camera's mag meenemen.. zolang het maar geen profi spullen zijn.. filmen mag sowieso niet dacht ik.
Ze houden er nooit rekening mee hè, ook met de intro's en zo, een vriend van mij moet zondagavond weer terug.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:39 schreef super-muffin het volgende:
dikquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
FUNKSTöRUNG & PIXELPASTA
EBOMAN: SENSORMADNESS
TWANG + JAMIE LIDELL
MICROMUSIC
RADION
ADDICTIVE TV
HUMAN WORKSHOP
Zijn dus de spectaculaire DJ's, VJ's en EXPERIMENTELE ELEKTRONISCHE LIVE-ACTS. Zie 't programma op de site voor info enzo
Nee inderdaad.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ze houden er nooit rekening mee hè, ook met de intro's en zo, een vriend van mij moet zondagavond weer terug.
Moet je een keer tegen ze zeggen, dan houden ze er misschien volgend jaar rekening mee.
Ik meen me te herinneren dat dat vorig jaar rond middernacht was, met de White Stripes op het hoofdpodium in ieder geval. Ik was ergens anders heen gegaan wat nog iets langer duurde...quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:12 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Nee inderdaad.
En het is nog verplicht ook, anders krijg ik voor een moduul een 1 en dan kan ik geen stage lopen.
Zucht..
Hoelaat is zondag de laatste act?
Goldfinger was vet hè?!quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat dat vorig jaar rond middernacht was, met de White Stripes op het hoofdpodium in ieder geval. Ik was ergens anders heen gegaan wat nog iets langer duurde...
Foo Fighters stonden in 2003 van 20.15 tot 21.30.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:12 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Nee inderdaad.
En het is nog verplicht ook, anders krijg ik voor een moduul een 1 en dan kan ik geen stage lopen.
Zucht..
Hoelaat is zondag de laatste act?
de zondag is qua Alpha vrij duidelijk denk k en de foo Fighters zullen wel afsluitenquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:57 schreef super-muffin het volgende:
oke
naja, ik zie het daar wel, ligt er aan welke bands er optreden.
FF sloten in 2003 af als ik het goed heb... Vorig jaar waren het die witte streepjes tenslotte... Ik gok op LCD Soundsystem als afsluiter...quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:06 schreef Roellio het volgende:
De FF hebben vorig jaar toch al afgesloten? Lijkt me niet dat ze dit jaar weer afsluiter zijn.
Fort Minor ben ik wel benieuwd naar...quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:16 schreef SKa_BoSS het volgende:
Mag ik van jou in de categorie 'bevestigd voor Lowlands 2005' de punky hiphop van EL PUS? En het mysterieuze Linkin Park-hiphopproject FORT MINOR? Heb je dan ook nog THE SUBWAYS voor me? En als laatste de gestoorde eenmansband THAT 1 GUY? Ja? Kwartet!
Nog meer Britpop?!![]()
dave Clarke stond in 2003 toen de FF in de Alpha afsloten tegelijkertijd in de Bravo, dat wasquote:Op donderdag 7 juli 2005 06:46 schreef RichardQuest het volgende:
Misschien wordt Korn wel de afsluiter. Nee, doe maar een keer Dave Clarke als afsluiter of zo.
Ik ook, de meningen over Linkin Park zijn verdeeld, maar persoonlijk vind ik ze best oke. En de Enjoy the Silence-remix van Mike Shinoda vind ik ook erg geslaagd. Ben benieuwd wat ie hiervan heeft gemaakt. En of er live wat van blijft staan zonder alle gasten, want mensen als Jay-z en Common verwacht ik nou niet bepaald als surprise op Lowlands.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:17 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Fort Minor ben ik wel benieuwd naar...
quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dave Clarke stond in 2003 toen de FF in de Alpha afsloten tegelijkertijd in de Bravo, dat wasbriljant uurtje
Heb een setje van Vitalic gedownload, en dat gaat ook aardig los!quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dave Clarke stond in 2003 toen de FF in de Alpha afsloten tegelijkertijd in de Bravo, dat wasbriljant uurtje
Maar dat zou wel weer heel erg vet zijn op zichquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik ook, de meningen over Linkin Park zijn verdeeld, maar persoonlijk vind ik ze best oke. En de Enjoy the Silence-remix van Mike Shinoda vind ik ook erg geslaagd. Ben benieuwd wat ie hiervan heeft gemaakt. En of er live wat van blijft staan zonder alle gasten, want mensen als Jay-z en Common verwacht ik nou niet bepaald als surprise op Lowlands.
quote:In het tourschema op de website van Jaga Jazzist kunnen we zien dat het optreden op Lowlands niet door zal gaan.
quote:
idd.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:03 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik was er al bang voor, ze zijn namelijk naar mijn weten nooit op de Lowlands site zelf bevestigd geweest.
wij kwamen toen voor The Chemical Brothers en mochten alvast t vak in, de laatste nummers van The Darkness vanuit t vak gezienquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:49 schreef SKa_BoSS het volgende:
Dat stukje Darkness was zo koelWat ik wel triest vond was dat op het einde van de rit de in het publiek gegooide gitaar door een van de geluidsmensen weer even werd teruggehaald!
quote:Hoewel, zwieren en zwaaien is nu niet meteen de dansstijl de je verwacht bij een liveoptreden van T. RAUMSCHMIERE & BAND! En ook bij de sets van IVAN SMAGGHE, MAKCIM of ANTAL zul je niet meteen je buurvrouw/man verleiden tot een temperamentvolle tango. Vet uit je dak gaan dan maar? Dat lijkt er meer op! En het kan, want deze vier dancemeesters staan op Lowlands!
Ik snap het niet meer, we kregen toch van die achterlijke maisbekers?!quote:De prijs van de muntjes op Lowlands!
En dat is goed nieuws: de prijs is hetzelfde als vorig jaar, dus 1 euro per muntje. de oude muntjes zijn niet meer geldig, dit jaar komen er nieuwe Lowlands muntjes. Wél kun je tot maandag 13:30 uur de overgebleven muntjes inleveren voor cash, dus je hoeft niet bang te zijn dat je teveel muntjes koopt dit jaar.
Ook dit jaar is het beker-inwissel-systeem weer van kracht. Lever je 5 lege bekers in, dan krijg je 1 muntje.
Ja, maar als nog kun je die inleveren. Die inlevermaatregel is vooral zodat niet heel het terrein bezaait ligt met bekers, die maisdingen lossen ook niet in 2 uurtje op namelijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:29 schreef SKa_BoSS het volgende:
Van de Back to Lowlands MSN groep:
[..]
Ik snap het niet meer, we kregen toch van die achterlijke maisbekers?!
k las juist ergens dat die bekers wel als een malloot snel verteren ff zoekenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, maar als nog kun je die inleveren. Die inlevermaatregel is vooral zodat niet heel het terrein bezaait ligt met bekers, die maisdingen lossen ook niet in 2 uurtje op namelijk.
quote:Behalve de kosten zijn er ook andere dingen waar de gebruiker rekening mee moet houden. Zo kunnen er geen warme dranken in worden geschonken en wie het bekertje langer dan tien minuten in zijn mond houdt, houdt er een hap humus aan over. "Ook met opbergen is het opletten, een container maïsbekers kan niet in de volle zon blijven staan."
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:18 schreef SKa_BoSS het volgende:
HAHAHAHA!!! Ik kan vast gaan oefenen volgende week voor lowlands, want ik heb zojuist op Kink FM 2 kaarten gewonnen voor Dour![]()
![]()
![]()
Dank je dank jequote:
Wat is dat eigenlijkquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:18 schreef SKa_BoSS het volgende:
HAHAHAHA!!! Ik kan vast gaan oefenen volgende week voor lowlands, want ik heb zojuist op Kink FM 2 kaarten gewonnen voor Dour![]()
![]()
![]()
Ik kan niks vinden op 013web.. 'Win!' geeft een blanco pagina.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En voor wie ook kaartjes wil winnen: op de site van 013 doen ze ook een prijsvraag
dit is een stomme post want nu maak ik zelf minder kans
Inderdaad, gister deed ie het nogquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:28 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Ik kan niks vinden op 013web.. 'Win!' geeft een blanco pagina.
Shitkatapult is goed vertegenwoordigd op Lowlandsquote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:04 schreef SKa_BoSS het volgende:
T. Raumschmiere bevestigd...
quote:
is af morgen in je mailquote:Op zondag 10 juli 2005 03:38 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik dat mailtje van jou?
De line-up: http://www.dourfestival.be/nl/abc.htmlquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:16 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Belgisch festival met een asociaal grote en goede line-up.
Misschien op Duor, maar op Dour niet hoor.....The Hacker komt wel.quote:Op zondag 10 juli 2005 03:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]ben nog niet zo kapot van de DJ's tot nu toe
op Duor hebben ze wel Miss Kittin
Ik zag 'r ook niet echt tussen de line-up staanquote:Op zondag 10 juli 2005 12:48 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Misschien op Duor, maar op Dour niet hoor.....The Hacker komt wel.
Tokyo Ska Paradise Orchestra is heel cool.quote:Op zondag 10 juli 2005 12:45 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
De line-up: http://www.dourfestival.be/nl/abc.html![]()
![]()
![]()
Israel Vibration, Desmond Dekker, Tokyo Ska Paradise Orchestra, U-Roy, Anthony B., Vive la Fete, Millionaire, Born from Pain, Anthrax (in de originele bezetting), en een hele berg shit die ik gewoon NIET ken
Ik ga het ZO naar m'n zin hebben daar
Gisteren alvast het tentje even opgezet dat ik pasgeleden gekocht heb bij de Gamma... Mooi tentje, lekker ruim ook wel. Alles zat erbij... Dus Dour... Ik kom eraan!
quote:Op zondag 10 juli 2005 12:48 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Misschien op Duor, maar op Dour niet hoor.....The Hacker komt wel.
diequote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:16 schreef StofjeB het volgende:
Dourfestival in België. Goedkoop en veel bands. Van donderdag tot zondag, van 12:00 tot 05:00 non stop muziek, allerlei stijlen. Punk, rock, hiphop, dance. Ongeveer 300 acts, waarvan ik er 5 van naam ken. Veel onbekend, regionaal spul dus. Ik ga erheen, ben razend benieuwd. In Nederland kán zoiets niet, een 4daags festival voor 67 euro. Dat zou binnen de kortste keren failliet zijn, aan vergunningen etc. België
en daar gaan we natuurlijk vanuitquote:Op zondag 10 juli 2005 13:46 schreef RichardQuest het volgende:
Ik tel 39 dagen (als je van donderdag uitgaat)
Ach, wat doet het er toe. Genoeg te doen deze zomer.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:55 schreef SKa_BoSS het volgende:
ik tel er turtie eegt!
zoals werkenquote:Op zondag 10 juli 2005 13:58 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ach, wat doet het er toe. Genoeg te doen deze zomer.
En hoe wil je dat doen?quote:Op maandag 11 juli 2005 01:29 schreef renz0r het volgende:
Is de programmering verdeeld over de drie dagen al verdeeld?
Als Korn en/ of MM op de laatste dag speelt wil ik wel ff komen voor 25 euries
Lowlands heeft geen dagkaartenquote:Op maandag 11 juli 2005 01:29 schreef renz0r het volgende:
Is de programmering verdeeld over de drie dagen al verdeeld?
Als Korn en/ of MM op de laatste dag speelt wil ik wel ff komen voor 25 euries
Blijf je zeiken?quote:Op maandag 11 juli 2005 10:18 schreef maniack28 het volgende:
WAAR BLIJFT DE PUNK/METAL???? VERDOMME STELLETJE FLIKKERS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er staat eenquote:
Diequote:Op maandag 11 juli 2005 10:22 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Er staat eenachter.... en ja ik blijf zeiken.... ze kunnen de Grolsch niet eens vullen met de juiste muziek....
![]()
Njah... .dan vullen we hem wel met bier he![]()
Ze kijken mee hoor.. die gasten van Lowlands, ze kijken ook op alle geruchtensites enzoquote:Op maandag 11 juli 2005 10:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Diehad ik wel gezien, maar ik geloof dat iedereen nu wel weet dat er te weinig metal en punk is volgens sommigen.. Ik denk niet dat je dat 5x per topic hoeft te zeggen.
Verder is bier natuurlijk altijd een goed plan![]()
In dat geval, laten we proberen 11 topics per dag vol te zeuren over dat Nine Inch Nails moet komen met z'n allen.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:28 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ze kijken mee hoor.. die gasten van Lowlands, ze kijken ook op alle geruchtensites enzoDus als we nu hard genoeg zeuren
![]()
Of ze wachten gewoon tot het laatst, puur om mij te neten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |