Ach, in Nederland is het wel aardig gelijk, maar smaken verschillen, dus aub een beetje respect.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:32 schreef sjippen het volgende:
Het zijn weer hoogdagen hier in België hoor. Rock Werchter gaat vandaag van start en er staan weer duizenden supersociale jongeren voor de podia in de bekende wei.
Wat ik grondig zat ben is ten eerste die idiote hardrockmuziek, maar vooral het gedoe van de media hierover. Het is elke dag een hoofdpunt in het nieuws, de kranten staan er vol van enz... Ik word scheef bekeken als ik zeg dat zo'n dom festival me geen moer interesseert want how alleen op zo'n rockfestival kan je sociaal zijn natuurlijk. Heerlijk toch, met natte voeten, bierscheten, okselwalmen en pijn in de rug naar scheurende metaalklanken en verrookte schreeuwers met lang haar te staan luisteren.![]()
![]()
![]()
Maar over smaakvolle housefestivals (Ten days Off vb) wordt haast met geen woord gerept want ho dan ben je al snel een johny of een marginaal.
Behandel alle stijlen een beetje gelijk aub!
Ik vind de namen het irritantst eigenlijk.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:53 schreef sjippen het volgende:
Maar eigenlijk begint het pas na Rock Werchter: Marktrock, Melkrock, Suikerrock, Maanrock, Pukkelpop........ enz...... Aaaah!
ja en? ik ook.. belgen nemen jullie fora over!quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:33 schreef doemaardrie het volgende:
Je woont in België?
Pleur op met je stomme kut bonk bonk muziek. Smaakvolle housemuziek bestaat niet, allemaal debiele kut herrie die iedere imbeciel in 5 minuten tijd op ze pc in elkaar draait. En kom nou niet met een dom argument dat dat niet zo is of dat al die rockers ook geen flikker kunnen want die kunnen iig meer dan die house nerds.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:32 schreef sjippen het volgende:
Het zijn weer hoogdagen hier in België hoor. Rock Werchter gaat vandaag van start en er staan weer duizenden supersociale jongeren voor de podia in de bekende wei.
Wat ik grondig zat ben is ten eerste die idiote hardrockmuziek, maar vooral het gedoe van de media hierover. Het is elke dag een hoofdpunt in het nieuws, de kranten staan er vol van enz... Ik word scheef bekeken als ik zeg dat zo'n dom festival me geen moer interesseert want how alleen op zo'n rockfestival kan je sociaal zijn natuurlijk. Heerlijk toch, met natte voeten, bierscheten, okselwalmen en pijn in de rug naar scheurende metaalklanken en verrookte schreeuwers met lang haar te staan luisteren.![]()
![]()
![]()
Maar over smaakvolle housefestivals (Ten days Off vb) wordt haast met geen woord gerept want ho dan ben je al snel een johny of een marginaal.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:10 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Pleur op met je stomme kut bonk bonk muziek. Smaakvolle housemuziek bestaat niet, allemaal debiele kut herrie die iedere imbeciel in 5 minuten tijd op ze pc in elkaar draait. En kom nou niet met een dom argument dat dat niet zo is of dat al die rockers ook geen flikker kunnen want die kunnen iig meer dan die house nerds.
DOOD AAN HOUSEMUZIEK EN ANDERE BONK BONK HERRIE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Smaak en Housefestival in 1 zin ? Hehequote:Op donderdag 30 juni 2005 22:32 schreef sjippen het volgende:
Housefestivals zijn juist het toppunt van domheidquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:32 schreef sjippen het volgende:
![]()
![]()
idd, pillen in je mik en BOEM BOEM BLIEP BLIEP!!!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:33 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Housefestivals zijn juist het toppunt van domheid
verschil is dat die het op dat moment ook MAKEN, en niet van een plaatje afspelen....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:42 schreef ijsklont het volgende:
Op die rockfestivals staan anders ook genoeg acts geprogrammeerd die electronische muziek maken. Ik noem bijvoorbeeld een Kraftwerk op Rock Werchter.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 | Dear: [ ] Clueless Newbie [X] Loser [ ] AOL-er [ ] 12 year old [ ] Troll [ ] Pervert [ ] Geek [ ] Spammer [ ] Wannabe [ ] Asskisser [ ] l337 d00d [ ] Flamer [ ] Whiner [ ] Other: You Are Being Flamed Because [ ] You posted a .99999... = 1 thread [ ] You posted a Release Date thread [ ] You posted a Patch thread [ ] You posted a PC vs Mac thread [ ] You posted a System Specifications thread [ ] You posted a ( Insert Random RPG ) vs Diablo 2 thread [ ] You posted a "Where is Starcraft 2" thread [ ] You continued a long, stupid thread [ ] You committed crimes against pork by-products [X] You posted a "YOU ALL SUCK" message [ ] You posted a my class sucks *cry* thread [ ] You haven't read the stickies [ ] You don't know which forum to post in [ ] You just plain suck [ ] You don't have a clue [ ] You posted false information [ ] You posted something totally uninteresting [ ] You double posted [ ] YOU POSTED A MESSAGE ALL WRITTEN IN CAPS [ ] You posted racist crap [ ] I don't like your tone of voice [ ] You are not civilized enough to post in these forums [ ] Yuo mispeled evry sengle wurd In Punishment, You Must: [ ] Give up your AOL Internet account [ ] STFU & GTFO [ ] Jump into a bathtub while holding your monitor [ ] Actually post something relevant [ ] Read the f****** FAQ [ ] Go to your room with no supper [ ] Apologize to everybody on this forum [X] Go stand in the middle of a Highway [ ] Recite the Greek alphabet backwards [ ] Take a bath in bleach [ ] Drink out of a spittoon [ ] All of the above In Closing, I'd Like to Say: [ ] Blow me [ ] Get a life [ ] Never post again [ ] I pity your dog [ ] Go to Hell [ ] Your IQ must be 7 [ ] Take your rejection somewhere else [ ] STFU & GTFO [ ] Learn to post [ ] Go jump into some industrial equipment [X] All of the above [ ] IBTL |
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |