maar dat is net een schilderijquote:
das biancavia, op der tietquote:
beetje jammer iddquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:14 schreef Houniet het volgende:
voorlopig alleen maar mannen, ik wist het wel
Je vraagt ook alleen naar Fokkers...quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:14 schreef Houniet het volgende:
voorlopig alleen maar mannen, ik wist het wel
tja, amateur enzoquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je vraagt ook alleen naar Fokkers...
Kort na de foto had ik wel wat vette lipgloss op de lippen, tot en met mijn oor.quote:
een beetje gemiddelde nederlander weet wat ik bedoelquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je vraagt ook alleen naar Fokkers...
maar 't niveau van fok zit daar ver onderquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
een beetje gemiddelde nederlander weet wat ik bedoel![]()
mayo is geen lipglossquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:17 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Kort na de foto had ik wel wat vette lipgloss op de lippen, tot en met mijn oor.
He! En die kroket dan? Bi zeker?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:17 schreef Tique het volgende:
Das een frikandellenslikker, dat hoort onder de categorie vrouwen
die is niet objectiefquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:21 schreef Houniet het volgende:
der zijn geen knappe foksters.. dit blijkt uit een peiling van Maurice de Hond
zien.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:20 schreef Electrocute het volgende:
Ik ben onweerstaanbaar zonder make-up.
dat had ik wel gezien ja (ben niet blindquote:
zien danquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:04 schreef Gia het volgende:
Ja, hiero!
Wel wat overgewicht, maar dat doet aan mijn good looks niets af.
![]()
ik vind 't ook een vraag en 't antwoord is uiteraard neequote:
Zogauw ik eens een fotootje heb waar ik normaal op sta en weet hoe die $@&*^-scanner werkt, zal ik weleens wat posten.quote:
Maar ik ben geen mummie.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:08 schreef Jett het volgende:
nee maar even serieus, als mummie moet je even toegeven was ze wel VERDOMD sexy hoor
Vrouwen die mooi zijn staan er op elke foto mooi opquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Zogauw ik eens een fotootje heb waar ik normaal op sta en weet hoe die $@&*^-scanner werkt, zal ik weleens wat posten.
Tot dan zul je me op mijn woord moeten geloven.
Voor mijn 41 jaar zie ik er nog well-preserved uit en zonder make-up.
Denk ook dat make-up slecht is voor je huid en daarom sommige vrouwen al vroeg rimpels krijgen.
zolang je je make up er elke dag af haalt en daarna goede dag/achtcréme gebruikt is er niks aan de handquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Zogauw ik eens een fotootje heb waar ik normaal op sta en weet hoe die $@&*^-scanner werkt, zal ik weleens wat posten.
Tot dan zul je me op mijn woord moeten geloven.
Voor mijn 41 jaar zie ik er nog well-preserved uit en zonder make-up.
Denk ook dat make-up slecht is voor je huid en daarom sommige vrouwen al vroeg rimpels krijgen.
daar heb jij geen ervaring mee hequote:Op donderdag 30 juni 2005 13:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vrouwen die mooi zijn staan er op elke foto mooi op.
Dus pak eens gauw een fotootje.
ze weet niet hoe d'r scanner werkt lieverdquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vrouwen die mooi zijn staan er op elke foto mooi op.
Dus pak eens gauw een fotootje.
nee dit ziet er lekker uitquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
daar heb jij geen ervaring mee he
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:10 schreef Fisher het volgende:
[..]
ze weet niet hoe d'r scanner werkt lieverd![]()
quote:Zogauw ik eens een fotootje heb waar ik normaal op sta
alsof dat jouw probleem isquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:11 schreef Jett het volgende:
[..]
nee dit ziet er lekker uit
[afbeelding]
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:11 schreef Jett het volgende:
[..]
nee dit ziet er lekker uit
[afbeelding]
hij zeikt iemand af, moet je eens kijken hoe HIJ deruit ziet.quote:
like I care?quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
![]()
je mag geen foto's posten zonder toestemming.
Mij kan het niet schelen hoe ik er op sta.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
daar heb jij geen ervaring mee he
quote:
hoe wilt ze posten zonder scanner?quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:08 schreef Gia het volgende:
[..]
weet hoe die $@&*^-scanner werkt, zal ik weleens wat posten.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
![]()
je mag geen foto's posten zonder toestemming.
bronquote:# Met het plaatsen van je eigen foto binnen het fok.nl domein ga je accoord met het gebruik van die foto binnen het gehele .fok.nl domein en verleen je FOK! expliciet toestemming de foto's binnen de .fok.nl te gebruiken.
ach man zeik niet zo, eerst iem,and afzeiken over haar foto's dan doet iemand het bij jouquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
maar jij bent het niet heoftewel, zou je 'm weer weg willen halen ajb
Hoe wilt ze posten zonder foto?quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:13 schreef Fisher het volgende:
[..]
[..]
hoe wilt ze posten zonder scanner?
door voor de koelkastquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mag ik hem beantwoorden? Ah toeee?
Nee.
niet...quote:
uit dezelfde bron:quote:
oftewel, haal hem even weg wil jequote:Het plaatsen van (user)foto's zonder toestemming van de eigenaar is niet toegestaan.
ik kan niks hebbenquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:14 schreef Jett het volgende:
[..]
ach man zeik niet zo, eerst iem,and afzeiken over haar foto's dan doet iemand het bij jou
kan je het niet aan
triest ventje
De enige plek waar ik hem weg kan halen is uit je fotoboek.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
maar jij bent het niet heoftewel, zou je 'm weer weg willen halen ajb
zou ik ook niet kunnen met zo een hoofdquote:
wordt aan gewerktquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:16 schreef Knut het volgende:
[..]
De enige plek waar ik hem weg kan halen is uit je fotoboek.
Je moet een modje of FA aanspreken over de post alhier
zeik niet zo over iemand z'n uiterlijkquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:16 schreef Jett het volgende:
[..]
zou ik ook niet kunnen met zo een hoofd
[afbeelding]
nou jij kan echt goed foto's posten! waar heb je dat geleerd? ik wil dat ookquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:16 schreef Jett het volgende:
[..]
zou ik ook niet kunnen met zo een hoofd
[afbeelding]
dit topic gaat over uiterlijkquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:17 schreef Fisher het volgende:
[..]
zeik niet zo over iemand z'n uiterlijk
nee dusquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:17 schreef Bupatih het volgende:
Maar mag ik dus hier ook foto's plaatsen van Jett? [afbeelding]
Nou. Je pakt een plaatje en zet die op het internet. Dan pak je daarvan het adres, bijv:quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nou jij kan echt goed foto's posten! waar heb je dat geleerd? ik wil dat ook
ja, de insteek was misschien positief zeiken bedoelt en niet om iemand af te krakenquote:
ik weetquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nou jij kan echt goed foto's posten! waar heb je dat geleerd? ik wil dat ook
Nou, nu ziet half Nederland hoe knap ie is! Hey! Hey!quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:19 schreef Fisher het volgende:
[..]
ja, de insteek was misschien positief zeiken bedoelt en niet om iemand af te kraken
nog 1x like I care?quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:19 schreef Fisher het volgende:
[..]
ja, de insteek was misschien positief zeiken bedoelt en niet om iemand af te kraken
nou knap hoorquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:19 schreef ijsmeis het volgende:
dit topic interesseert me wel, alleen het intereseert me helemaal niks dat ik niet iemand mag afzeikenquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:21 schreef Fisher het volgende:
[..]
blijf dan weg als niets je intereseert
meis, je mag me best afzeiken alleen niet mijn foto's plaatsenquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:21 schreef Jett het volgende:
[..]
dit topic interesseert me wel, alleen het intereseert me helemaal niks dat ik niet iemand mag afzeiken
bedenk jezelf eens dit wat voor lol is eraan om iemand af te zeiken op iets waar hij/zij niets aan kan doen?quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:21 schreef Jett het volgende:
[..]
dit topic interesseert me wel, alleen het intereseert me helemaal niks dat ik niet iemand mag afzeiken
Mét make-up ben ik ook niet te versmaden hoor.quote:
Daar kan ie wel wat aan doenquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:22 schreef Fisher het volgende:
[..]
bedenk jezelf eens dit wat voor lol is eraan om iemand af te zeiken op iets waar hij/zij niets aan kan doen?
ik wilde je even laten zien dat je geen recht tot praten hebt met zo een foto en dan wel iemand anders afzeikenquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
meis, je ag me best afzeiken alleen niet mijn foto's plaatsen
Als diegene dat zelf ook doet zie ik niet in wat mij tegen zou houden eigenlijkquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:22 schreef Fisher het volgende:
[..]
bedenk jezelf eens dit wat voor lol is eraan om iemand af te zeiken op iets waar hij/zij niets aan kan doen?
leedvermaak is gewoon stoerquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:22 schreef Fisher het volgende:
[..]
ga jij dan ook een borstvergroting doen zodat er hier niets meer over gezegd word?quote:
en daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:23 schreef Knut het volgende:
[..]
Als diegene dat zelf ook doet zie ik niet in wat mij tegen zou houden eigenlijk
zodra jij 2 wenkbrauwen krijgt misschienquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:23 schreef Fisher het volgende:
[..]
ga jij dan ook een borstvergroting doen zodat er hier niets meer over gezegd word?
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:25 schreef Jett het volgende:
[..]
zodra jij 2 wenkbrauwen krijgt misschien
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:25 schreef knowall het volgende:
Alleen meeuwen en homo's zijn knap zonder make-up.
Nee, want ik heb lekker al een Bquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:23 schreef Fisher het volgende:
[..]
ga jij dan ook een borstvergroting doen zodat er hier niets meer over gezegd word?
Wat is er mis met een unibrowquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:25 schreef Jett het volgende:
[..]
zodra jij 2 wenkbrauwen krijgt misschien
je hoort er namelijk 2 te hebbenquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:31 schreef Knut het volgende:
[..]
Wat is er mis met een unibrow
[afbeelding]
Dat jij nou een duobrow bent zegt nog niks over hetgeen dat "hoort"quote:
Op de tweede dag schiep Hij zeven wenkbrauwenquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:35 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en op de zevende dag schiep Hij twee wenkbrauwen
En dat is een oneven aantal, vandaar dat sommige mensen er maar 1 hebben.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Op de tweede dag schiep Hij zeven wenkbrauwen.
bij jou?quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Op de tweede dag schiep Hij zeven wenkbrauwen.
post eens een foto van jou zonder make-up danquote:
Ik lees de Koran en daarin staat dat vrouwen een snor moeten hebben.quote:
liever nietquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
post eens een foto van jou zonder make-up dan![]()
de meeste vrouwen die ook de koran lezen hebben ook een snor dus maakt niet uitquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:41 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Ik lees de Koran en daarin staat dat vrouwen een snor moeten hebben.
duurt wel verdacht langquote:
zonder make-up jaquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:48 schreef Zebbie het volgende:
Puik!
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
post eens een foto van jou zonder make-up dan![]()
Een mummie is nog mooi slankquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:08 schreef Jett het volgende:
nee maar even serieus, als mummie moet je even toegeven was ze wel VERDOMD sexy hoor
Dan zou bij Sara Raats de hele wc papier industrie failiet zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft dan ook een korset van wc papier.
Of ze valt op mollige vrouwen en is stiekem ondertussen met haarzelf getrouwd.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:32 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Dan zou bij Sara Raats de hele wc papier industrie failiet zijn.
je bent jarloersquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Of ze valt op mollige vrouwen en is stiekem ondertussen met haarzelf getrouwd.
Ligt eraan waar je verbrand bentquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar voel je toch niks van bij het neuken.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:54 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je verbrand bent
Hoezo ook?quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik draag altijd make-up maar ben ook knap zonder
Pics pic picsquote:
Stop itquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:42 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ze zijn nu nog groter eigenlijk ..![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:05 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Neen, dit is mannelijk
Stomme breezahs ook altijd.
Ja.. Maar ze zijn nu nog groterquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:04 schreef Jett het volgende:
jezus is dat een BLAAR
Als je nou even oplet, kun je ook lezen dat die er al maanden uit is. Verder hoef ik mij niet te profileren als een of andere aandachtsgeile 16-jarige huppelkut, die niet eens een man zou herkennen als hij haar voluit zou neuken op de keukentafel van haar ouders.quote:
1. het ging om de lippen die vol me lipgloss zitten, die piercing moet me geen reetquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:13 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Als je nou even oplet, kun je ook lezen dat die er al maanden uit is. Verder hoef ik mij niet te profileren als een of andere aandachtsgeile 16-jarige huppelkut, die niet eens een man zou herkennen als hij haar voluit zou neuken op de keukentafel van haar ouders.
Ow, en je vriend heeft het niet zo op neuken begrijp ik ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:14 schreef Jett het volgende:
[..]
1. het ging om de lippen die vol me lipgloss zitten, die piercing moet me geen reet
2. ik laat me niet neuken door een ''man'' op de keukentafel van mn ouders omdat ik al 2 jaar een vriend heb
en aandachtsgeil pppplease
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:13 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ow en trouwens, je mag geen foto's plaatsen zonder toestemming van de bijbehorende fokker![]()
Ow wacht je bent nog een kut n00b, FAQ nog niet gevonden zeker?
quote:# Met het plaatsen van je eigen foto binnen het fok.nl domein ga je accoord met het gebruik van die foto binnen het gehele .fok.nl domein en verleen je FOK! expliciet toestemming de foto's binnen de .fok.nl te gebruiken.
jwel, maar hem herken ik teminstequote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:16 schreef Knut het volgende:
[..]
Ow, en je vriend heeft het niet zo op neuken begrijp ik ?
Ja und? Lipgloss wordt gedragen ook door niet breezahs, of kom je nooit uit je berkompen milieutje. Sorry meid, ik wist niet dat je nog nooit normale mensen ontmoet had.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:14 schreef Jett het volgende:
[..]
1. het ging om de lippen die vol me lipgloss zitten, die piercing moet me geen reet
2. ik laat me niet neuken door een ''man'' op de keukentafel van mn ouders omdat ik al 2 jaar een vriend heb
en aandachtsgeil pppplease
don't act like i'm stupidquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:16 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja und? Lipgloss wordt gedragen ook door niet breezahs, of kom je nooit uit je berkompen milieutje. Sorry meid, ik wist niet dat je nog nooit normale mensen ontmoet had.
Al 2 jaar een vriend. Mijn god toen je 14 was alKindje toch, mocht dat wel van je pappa en mamma? Hoe oud is hij 12? Houden jullie nog handjes vast of mag hij je ook al zoentjes geven
echt dom jij, die foto STAAT op fok, dus ik mag hem ook gebruiken OP fokquote:
weet ik.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:17 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik had trouwens over mannen, niet jongetjes
Don't act stupidquote:
Die lipgloss is labello domme doosquote:en kom op als iets breezah is, dan is het LIPGLOSS wel doe gewoon labello ofzo
de helft van de jongens vind het geeneens lekker maargoed, my bad..
en ja toen ik 14 was had ik met hem, en nee me ouders hebben er geen problemen me, obviously you dooja hij is 18.
Meid dat zeg ik n00b. Ik ben niet dom hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:19 schreef Jett het volgende:
[..]
echt dom jij, die foto STAAT op fok, dus ik mag hem ook gebruiken OP fok
You calling my bitch a bitch ?quote:
lees eens terug, jij noemt mij een breezerslet, en de reden is?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:21 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Don't act stupid
[..]
Die lipgloss is labello domme doos!
Ik zoen ook niet de helft van de jongens, ik hou het wel bij Knut. Een man vind ik wel genoeg. Trouwens ik val niet eens op jongens, dat stadium was ik 6 jaar terug al wel voorbij meid.
En dat is echt triest een 18-jarige die een 16-jarige neukt. Kon hij niemand van zijn eigen leeftijd krijgen ofzo. Ow en je prive leven boeit me trouwens geen ene reet. Open er een topic over in R&P.
Het is erg gesteld, ik verveel me zo erg dat ik in discussie ga met een 16-jarig huppelkutje![]()
Je avatar, je foto's, je kleding je ,make up, je gedrag, need I go on?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:24 schreef Jett het volgende:
[..]
lees eens terug, jij noemt mij een breezerslet, en de reden is?
quote:beetje ''stoe'r'' doen dat je 6 jaar ouder bent, like I care?
en sorry hoor, maar meestal is de ''man'' in een relatie'' ouder dan de ''vrouw'' maargoed maakt mij niet uit.
Ik vroeg er niet naar, jij begon over je vriend. Ik gaf alleen een voorbeeld hoe meisjes zoals jij geen man zouden herkennen, ook al zou hij ze neuken op de keukentafel van haar ouders. Ik vroeg nergens "Goh Jettje, vertel eens over je prive leven. Ik ben namelijk zo benieuwd naar de relatie van een 16-jarige huppelkut!"quote:en als mijn privé leven jou geen ene fuck boeit VRAAG er dan niet naar
als je je verveelt, ga dan vrienden zoeken?
quote:
mijn avater is gewoon me fotoquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:27 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Je avatar, je foto's, je kleding je ,make up, je gedrag, need I go on?
[..]! Zo passe meid. Dat zeggen mannen zodat je jonge kale kutjes kunnen neuken duh.
[..]
Ik vroeg er niet naar, jij begon over je vriend. Ik gaf alleen een voorbeeld hoe meisjes zoals jij geen man zouden herkennen, ook al zou hij ze neuken op de keukentafel van haar ouders. Ik vroeg nergens "Goh Jettje, vertel eens over je prive leven. Ik ben namelijk zo benieuwd naar de relatie van een 16-jarige huppelkut!"
Mijn vrienden hebben helaas allemaal een baan, zomervakantie enzo heb je alleen op de middelbareschool, maar daar kom je over een paar jaar nog wel achter meid.
Andersom is beterquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:24 schreef Jett het volgende:
meestal is de ''man'' in een relatie'' ouder dan de ''vrouw''
niet als je 16 bent trust mequote:
Als je slim was geweest had je het niet tegengesproken en had je me gewoon genegeerd hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:31 schreef Jett het volgende:
[..]
mijn avater is gewoon me foto, me kledingstijl zie je geeneens man, ik heb 1 polo waarop ik een polo aan heb en daaruit lijd jij af dat ik een breezerslet ben?
mmkay
en mijn make-up? man ik draag amper make up[/qoute]
Je lult jezelf er niet echt uit hoor
[quote]
and omg isn't it obvious, dat als je zoiets zegt over neuken op de keuekntafel dat ik het tegenspreek?
jij ging er op door, dat me vriendje ''12'' zou zijn, ALS het je niks zou interesseren zou je daar wel over ophouden, maar goed.
Zal ik je nog wat leukers vertellen. Ik studeer voor docent op de middelbareschool. Ik word dus doodgegooid met meisjes zoals jijquote:en best triest hoe jij dan denkt over 16 jarige meisjes, dat je me niet kent en me meteen beoordeelt als een slet
maarja, het is jou leven ga vooral verder met ''breezersluts'' bevooroordelen
I don't give a shit what people think about me over the internet
als je het niet erg vind ga ik nu naar de stad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |