Nee, want ik heb lekker al een Bquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:23 schreef Fisher het volgende:
[..]
ga jij dan ook een borstvergroting doen zodat er hier niets meer over gezegd word?
Wat is er mis met een unibrowquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:25 schreef Jett het volgende:
[..]
zodra jij 2 wenkbrauwen krijgt misschien
je hoort er namelijk 2 te hebbenquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:31 schreef Knut het volgende:
[..]
Wat is er mis met een unibrow
[afbeelding]
Dat jij nou een duobrow bent zegt nog niks over hetgeen dat "hoort"quote:
Op de tweede dag schiep Hij zeven wenkbrauwenquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:35 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en op de zevende dag schiep Hij twee wenkbrauwen
En dat is een oneven aantal, vandaar dat sommige mensen er maar 1 hebben.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Op de tweede dag schiep Hij zeven wenkbrauwen.
bij jou?quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Op de tweede dag schiep Hij zeven wenkbrauwen.
post eens een foto van jou zonder make-up danquote:
Ik lees de Koran en daarin staat dat vrouwen een snor moeten hebben.quote:
liever nietquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
post eens een foto van jou zonder make-up dan![]()
de meeste vrouwen die ook de koran lezen hebben ook een snor dus maakt niet uitquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:41 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Ik lees de Koran en daarin staat dat vrouwen een snor moeten hebben.
duurt wel verdacht langquote:
zonder make-up jaquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:48 schreef Zebbie het volgende:
Puik!
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
post eens een foto van jou zonder make-up dan![]()
Een mummie is nog mooi slankquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:08 schreef Jett het volgende:
nee maar even serieus, als mummie moet je even toegeven was ze wel VERDOMD sexy hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |