Nou. Je pakt een plaatje en zet die op het internet. Dan pak je daarvan het adres, bijv:quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nou jij kan echt goed foto's posten! waar heb je dat geleerd? ik wil dat ook
ja, de insteek was misschien positief zeiken bedoelt en niet om iemand af te krakenquote:
ik weetquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nou jij kan echt goed foto's posten! waar heb je dat geleerd? ik wil dat ook
Nou, nu ziet half Nederland hoe knap ie is! Hey! Hey!quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:19 schreef Fisher het volgende:
[..]
ja, de insteek was misschien positief zeiken bedoelt en niet om iemand af te kraken
nog 1x like I care?quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:19 schreef Fisher het volgende:
[..]
ja, de insteek was misschien positief zeiken bedoelt en niet om iemand af te kraken
nou knap hoorquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:19 schreef ijsmeis het volgende:
dit topic interesseert me wel, alleen het intereseert me helemaal niks dat ik niet iemand mag afzeikenquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:21 schreef Fisher het volgende:
[..]
blijf dan weg als niets je intereseert
meis, je mag me best afzeiken alleen niet mijn foto's plaatsenquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:21 schreef Jett het volgende:
[..]
dit topic interesseert me wel, alleen het intereseert me helemaal niks dat ik niet iemand mag afzeiken
bedenk jezelf eens dit wat voor lol is eraan om iemand af te zeiken op iets waar hij/zij niets aan kan doen?quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:21 schreef Jett het volgende:
[..]
dit topic interesseert me wel, alleen het intereseert me helemaal niks dat ik niet iemand mag afzeiken
Mét make-up ben ik ook niet te versmaden hoor.quote:
Daar kan ie wel wat aan doenquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:22 schreef Fisher het volgende:
[..]
bedenk jezelf eens dit wat voor lol is eraan om iemand af te zeiken op iets waar hij/zij niets aan kan doen?
ik wilde je even laten zien dat je geen recht tot praten hebt met zo een foto en dan wel iemand anders afzeikenquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
meis, je ag me best afzeiken alleen niet mijn foto's plaatsen
Als diegene dat zelf ook doet zie ik niet in wat mij tegen zou houden eigenlijkquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:22 schreef Fisher het volgende:
[..]
bedenk jezelf eens dit wat voor lol is eraan om iemand af te zeiken op iets waar hij/zij niets aan kan doen?
leedvermaak is gewoon stoerquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:22 schreef Fisher het volgende:
[..]
ga jij dan ook een borstvergroting doen zodat er hier niets meer over gezegd word?quote:
en daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:23 schreef Knut het volgende:
[..]
Als diegene dat zelf ook doet zie ik niet in wat mij tegen zou houden eigenlijk
zodra jij 2 wenkbrauwen krijgt misschienquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:23 schreef Fisher het volgende:
[..]
ga jij dan ook een borstvergroting doen zodat er hier niets meer over gezegd word?
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:25 schreef Jett het volgende:
[..]
zodra jij 2 wenkbrauwen krijgt misschien
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:25 schreef knowall het volgende:
Alleen meeuwen en homo's zijn knap zonder make-up.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |