Dan zou bij Sara Raats de hele wc papier industrie failiet zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft dan ook een korset van wc papier.
Of ze valt op mollige vrouwen en is stiekem ondertussen met haarzelf getrouwd.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:32 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Dan zou bij Sara Raats de hele wc papier industrie failiet zijn.
je bent jarloersquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Of ze valt op mollige vrouwen en is stiekem ondertussen met haarzelf getrouwd.
Ligt eraan waar je verbrand bentquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar voel je toch niks van bij het neuken.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:54 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je verbrand bent
Hoezo ook?quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik draag altijd make-up maar ben ook knap zonder
Pics pic picsquote:
Stop itquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:42 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ze zijn nu nog groter eigenlijk ..![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:05 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Neen, dit is mannelijk
Stomme breezahs ook altijd.
Ja.. Maar ze zijn nu nog groterquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:04 schreef Jett het volgende:
jezus is dat een BLAAR
Als je nou even oplet, kun je ook lezen dat die er al maanden uit is. Verder hoef ik mij niet te profileren als een of andere aandachtsgeile 16-jarige huppelkut, die niet eens een man zou herkennen als hij haar voluit zou neuken op de keukentafel van haar ouders.quote:
1. het ging om de lippen die vol me lipgloss zitten, die piercing moet me geen reetquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:13 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Als je nou even oplet, kun je ook lezen dat die er al maanden uit is. Verder hoef ik mij niet te profileren als een of andere aandachtsgeile 16-jarige huppelkut, die niet eens een man zou herkennen als hij haar voluit zou neuken op de keukentafel van haar ouders.
Ow, en je vriend heeft het niet zo op neuken begrijp ik ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:14 schreef Jett het volgende:
[..]
1. het ging om de lippen die vol me lipgloss zitten, die piercing moet me geen reet
2. ik laat me niet neuken door een ''man'' op de keukentafel van mn ouders omdat ik al 2 jaar een vriend heb
en aandachtsgeil pppplease
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |