zien danquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:04 schreef Gia het volgende:
Ja, hiero!
Wel wat overgewicht, maar dat doet aan mijn good looks niets af.
![]()
ik vind 't ook een vraag en 't antwoord is uiteraard neequote:
Zogauw ik eens een fotootje heb waar ik normaal op sta en weet hoe die $@&*^-scanner werkt, zal ik weleens wat posten.quote:
Maar ik ben geen mummie.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:08 schreef Jett het volgende:
nee maar even serieus, als mummie moet je even toegeven was ze wel VERDOMD sexy hoor
Vrouwen die mooi zijn staan er op elke foto mooi opquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Zogauw ik eens een fotootje heb waar ik normaal op sta en weet hoe die $@&*^-scanner werkt, zal ik weleens wat posten.
Tot dan zul je me op mijn woord moeten geloven.
Voor mijn 41 jaar zie ik er nog well-preserved uit en zonder make-up.
Denk ook dat make-up slecht is voor je huid en daarom sommige vrouwen al vroeg rimpels krijgen.
zolang je je make up er elke dag af haalt en daarna goede dag/achtcréme gebruikt is er niks aan de handquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Zogauw ik eens een fotootje heb waar ik normaal op sta en weet hoe die $@&*^-scanner werkt, zal ik weleens wat posten.
Tot dan zul je me op mijn woord moeten geloven.
Voor mijn 41 jaar zie ik er nog well-preserved uit en zonder make-up.
Denk ook dat make-up slecht is voor je huid en daarom sommige vrouwen al vroeg rimpels krijgen.
daar heb jij geen ervaring mee hequote:Op donderdag 30 juni 2005 13:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vrouwen die mooi zijn staan er op elke foto mooi op.
Dus pak eens gauw een fotootje.
ze weet niet hoe d'r scanner werkt lieverdquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vrouwen die mooi zijn staan er op elke foto mooi op.
Dus pak eens gauw een fotootje.
nee dit ziet er lekker uitquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
daar heb jij geen ervaring mee he
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:10 schreef Fisher het volgende:
[..]
ze weet niet hoe d'r scanner werkt lieverd![]()
quote:Zogauw ik eens een fotootje heb waar ik normaal op sta
alsof dat jouw probleem isquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:11 schreef Jett het volgende:
[..]
nee dit ziet er lekker uit
[afbeelding]
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:11 schreef Jett het volgende:
[..]
nee dit ziet er lekker uit
[afbeelding]
hij zeikt iemand af, moet je eens kijken hoe HIJ deruit ziet.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|