RTL doet Federer - Gonzalez als eerste wedstrijd.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:08 schreef Butra het volgende:
Ik hoop inderdaad dat op de verschillende zenders beide banen te zien is. Typisch zo'n dag dat je eigenlijk geen bal mag missen op tv.
Waarschijnlijk op bbc1 het centre court en op bbc2 court1quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:19 schreef mitt het volgende:
[..]
RTL doet Federer - Gonzalez als eerste wedstrijd.
ik verwacht dat de BBC op het centre-court blijft, dus dat zou gunstig zijn.
ook niet overdrijven he, twas 100quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:39 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik kon het gisteren niet meer bolwerken hoor, dat gekreun van die Williams en Sharapova, laat ze die herrie voor 's avonds in bed bewaren. Volgens mij kost dat alleen maar extra energie. Op het bekakte Wimbledon en dan gil je als een varken
, waarom?!
Wat was het record van Sharapova aatst had neergezet, 110 DB?![]()
![]()
Damn, zit ik er 10 naast, shoot mequote:Op woensdag 29 juni 2005 13:42 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
ook niet overdrijven he, twas 100
ja maar 110 db is niet 10%meer dan 100db, zo werkt het nietquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:44 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Damn, zit ik er 10 naast, shoot me. Oude record stond op 90 ofzo, vind ik toch een fikse verbetering
.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:46 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
ja maar 110 db is niet 10%meer dan 100db, zo werkt het niet
K*t.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:50 schreef Ambrosius het volgende:
Wat doe je Lopez!
Set 1 weggegeven.
Federer al een break voor: 2-0.
Hij slaat volgens mij gewoon zo hard mogelijk en hij speelt vrij goed en dan gaan er best nog wel wat in.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:55 schreef S-Two het volgende:
Vond Federer in de eerste set niet veel beter dan Gonzalez. Het verschil was alleen dat Gonzalez meer (onnodige) fouten maakte.
Hij heeft juist de mooiste stopvolleys van de partij geslagenquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:56 schreef girllover het volgende:
[..]
Hij slaat volgens mij gewoon zo hard mogelijk en hij speelt vrij goed en dan gaan er best nog wel wat in.
Zou ik niet zomaar zeggen. Die straight sets dan, Hewitt speelde bij vlagen subliem vandaag. Hij serveerde ontzettend sterk en maakt heel weinig fouten.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:10 schreef TheGeneral het volgende:
Federer - Hewitt dus, ik zeg straight sets Federer. Of iig winst Federer.
maar Federer was vandaag echt weer verbazingwekkend bezig hoorquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zou ik niet zomaar zeggen. Die straight sets dan, Hewitt speelde bij vlagen subliem vandaag. Hij serveerde ontzettend sterk en maakt heel weinig fouten.
goed, dan maak ik er 3-1 van. Zie in Federer toch de betere man.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zou ik niet zomaar zeggen. Die straight sets dan, Hewitt speelde bij vlagen subliem vandaag. Hij serveerde ontzettend sterk en maakt heel weinig fouten.
Ik ook, ik bedoelde alleen dat je niet te makkelijk moet zeggen dat Federer met 3-0 gaat winnen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:16 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
goed, dan maak ik er 3-1 van. Zie in Federer toch de betere man.
Ja, vond ik ook. Niet die nervositeit die hij bij Kiefer en Ferrero leek te hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:12 schreef mitt het volgende:
[..]
maar Federer was vandaag echt weer verbazingwekkend bezig hoor
Ik vond McEnroe het heel goed verwoorden tijdens die wedstrijd...Dit was pas Lopez eerste kwartfinale puur omdat hij niet met de belangrijke momenten kan omgaan. Dat onderscheidt de kampioenen gewoon van de subtoppers. Qua tenniskwaliteiten zit het toch dichter bij elkaar allemaalquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:46 schreef Butra het volgende:
Gelukkig, de echte Lopez is weer terug op aarde. Geen backhand hebben en de spannende momenten niet aankunnen.
Lijkt mij ook.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:24 schreef LeBeau het volgende:
Tweede set voor Roddick, daarna gelijk een lekkere voorsprong in de derde set. Ik denk dat Grosjean z'n kans nu wel gehad heeft.
Heb de schema's niet helemaal in mijn hoofd, maar van de 4 halve finalisten (ongeacht Roddick of Grosjean) hadden Nalbandian en Johansson niet een makkelijke loting richting 1/4 finale?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:14 schreef Ambrosius het volgende:
Johansson breekt nog een keer: 6-2. Hele makkelijke overwinning, erg zwak spel van Nalbandian.
Mirnyi-Johansson en Nalbandian-Gasquet. Allebei wonnen ze makkelijk in 3 sets.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Heb de schema's niet helemaal in mijn hoofd, maar van de 4 halve finalisten (ongeacht Roddick of Grosjean) hadden Nalbandian en Johansson niet een makkelijke loting richting 1/4 finale?
Ja, bijna allemaal ongeplaatste spelers op ééntje na voor Nalbandian (een of andere fransman). Waaronder onze eigen Raemon Sluiter.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Heb de schema's niet helemaal in mijn hoofd, maar van de 4 halve finalisten (ongeacht Roddick of Grosjean) hadden Nalbandian en Johansson niet een makkelijke loting richting 1/4 finale?
Ik kreeg bijna het idee dat Roddick het expres op een vijfde set liet aankomen, hoe onlogisch dat ook lijkt. Hij was achteraf heel enthousiast over het feit dat hij wéér een vijfsetter had gewonnen. Hij zei het in elk interview dat hij had een aantal keren. En ik had totaal niet het idee dat Grosjean de vijfde had kunnen winnen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:09 schreef LeBeau het volgende:
Ik vind het wel leuk dat Grosjean de wedstrijd weer wat spannender maakt, maar ik was eigenlijk voor Roddick dus echt blij met deze ontwikkeling ben ik niet.
Dat is toch standaard in de tweede week van een grandslam, dat de ene dag de mannen tennisen en de andere dag de vrouwen? Ik vind het allebei wel best, lekker afwisselend omdat vrouwen en mannen over het algemeen toch anders tennis spelen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:02 schreef Chepke het volgende:
Jammer dat er in de laatste week op de helft van de dagen geen mannen spelen, is toch wat minder interessant
Ik zat ook al Sharapova aan te moedigen hier, had niet door dat de verkeerde Williams aan de andere kant van het net stond.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:17 schreef tong80 het volgende:
Krijg nou wat dit is de finale van 2004 Ik zit verdomme hier Sharapova aan te moedigen .
Vond het al zo rustig in dit topic
Ik zet net de TV aan en ik denk bij mezelf: Mooi, Sharapova heeft de eerste set overtuigend gewonnenquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zat ook al Sharapova aan te moedigen hier, had niet door dat de verkeerde Williams aan de andere kant van het net stond.
Ze is niet elegant nee, maar wel een zeer sypathieke sporter en kan gewoon mooi tennissen, ik hou van een enkelhandige backhand.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:51 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb nog steeds het vermoeden dat dat gewoon een vent is, hč?
Albert Mantingh.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:36 schreef Chepke het volgende:
Was dat Leo Oldenburger als commentator bij de finale van vorig jaar?
Weet je dat zeker? Ik dacht dat het een andere was als dit jaar.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Albert Mantingh.
Die gast @ RTL5.
Je krijgt je zinquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:15 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom zenden ze (Belg, RTL5 en BBC) zulke wedstrijden nog een keer uit
Ik kan me herinneren dat ze een aantal jaar geleden legendarische wedstrijden (McEnroe/Borg/Krajicek) herhaalden bij regen..
Volgens mij niet.quote:
Laat die 1 maar weg.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:42 schreef Bruce117 het volgende:
Yeah de finale van 1980 tussen McEnroe en Borg.
Toch wel 1 van de historische wedstrijden van Wimbledon
Zal ik jou eens een racket uit die tijd gevenquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:55 schreef Chepke het volgende:
Ik vind het niveau van nu wel stukken hoger. Het ziet er allemaal veel houteriger uit, en ze slaan veel minder hard. Daardoor is het in principe veel makkelijker.
Toppertje! Briljant!quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:17 schreef tong80 het volgende:
Krijg nou wat dit is de finale van 2004 Ik zit verdomme hier Sharapova aan te moedigen .
Ja, of Federer die van Sampras wint.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik wil de hoogtepunten van het Wimbledon van Krajicek, dattie Sampras uitgeschakeld enzo
Krajicek was mooier vond ik. Niet alleen omdat 'ie Nederlander is, maar het was de enige verliespartij van Sampras in acht jaar Wimbledonquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:25 schreef girllover het volgende:
[..]
Ja, of Federer die van Sampras wint.![]()
Nu op de BBCquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:25 schreef girllover het volgende:
[..]
Ja, of Federer die van Sampras wint.![]()
Vond die documentaire over Sampras echt mooi. Wat een speler was dat toch, geweldig. En die partij tegen Federer... Wel grappig, want destijds was ik fan van Sampras en nu van Federer (vķķr Sampras was ik fan van Edberg).quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Krajicek was mooier vond ik. Niet alleen omdat 'ie Nederlander is, maar het was de enige verliespartij van Sampras in acht jaar Wimbledon.
Sampras @ BBC nu.
Ja, irritant is dat.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:50 schreef Airelle het volgende:
Jeetje.
Ben ik een keer een middag vrij, regent het de hele tijd op Wimbledon![]()
![]()
.
Dus het is jouw schuld!quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:50 schreef Airelle het volgende:
Jeetje.
Ben ik een keer een middag vrij, regent het de hele tijd op Wimbledon![]()
![]()
.
Ervan uitgaande dat je met omhoog bedoelt dat de zeilen niet weg worden gehaald:quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Snapt die Marcel Meier het wel? Als het zeil omhoog staat, is dat omdat het niet meer regent en de baan aan het drogen is, het ziet er dan dus WEL goed uit
quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij snapt het dus perfect. Jij niet. Volgens mij doen ze dat om te zorgen dat de hoeveelheid water op het zeil niet alsnog zorgt dat de baan nat wordt, zo blijft de baan droog en krijgt het gras ook nog wat zuurstof.
Idd..het ziet ernaar uit dat we morgen vier halve finales gaan zien.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:42 schreef brambor het volgende:
Die tent komt er toch juist als het heel hard regent?. Toen de nos het nog uitzond lieten ze wel eens de hele middag alleen de tent zien
O, al die jaren Wimbledon volgen, en dan zoiets fout in mn hoofd hebbenquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd..het ziet ernaar uit dat we morgen vier halve finales gaan zien.
De zeilen zijn er vanaf hoor. Tenminste, op de outside courts. Daar zie ik ze achter Connors zelfs de netten opzetten.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd..het ziet ernaar uit dat we morgen vier halve finales gaan zien.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:50 schreef Butra het volgende:
[..]
De zeilen zijn er vanaf hoor. Tenminste, op de outside courts. Daar zie ik ze achter Connors zelfs de netten opzetten.
quote:
Wie eerst?quote:
Allebei tegelijk. RTL gaat Sharapova uitzenden, maar waarschijnlijk gaat het zo toch weer regenenquote:
van der Duim speelt toch tegen Donald Young?quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:47 schreef Ambrosius het volgende:
Haase wint de eerste set. (2-2 in de tweede)
Van der Duim verliest de eerste set.
In het artikel in de Telegraaf over de Nederlandse jeugdspelers van vandaag stond dat ie tegen Donald Duck speeldequote:Op donderdag 30 juni 2005 18:48 schreef mitt het volgende:
[..]
van der Duim speelt toch tegen Donald Young?
dat wordt me er eentje, die is pas 15, 2e geplaatst en kreeg al diverse wildcards voor echte toernooien.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
In het artikel in de Telegraaf over de Nederlandse jeugdspelers van vandaag stond dat ie tegen Donald Duck speelde
Ik las het ook jaquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
In het artikel in de Telegraaf over de Nederlandse jeugdspelers van vandaag stond dat ie tegen Donald Duck speelde
quote:Nederlandse talenten opvallend goed op Wimbledon
Jeugd in aantocht
LONDEN, donderdag
De tiende dag van Wimbledon 2005 kan bijzonder Nederlands succes opleveren. In de kwartfinales van het jeugdtoernooi (tot en met 18 jaar) gaan Antal van der Duim en Robin Haase de vaderlandse eer verdedigen. Ze behoren tot het groepje van vier veelbelovende Hollandse talenten, die vast van plan zijn de wereld te veroveren.
Ze zijn vrolijk, maar ook vastberaden. Naast Van der Duim en Haase bestaat ’de bende van vier’ uit Igor Sijsling en Thiemo de Bakker. De laatste twee werden respectievelijk in de tweede en derde doen niet veel onder voor de twee kwartfinalisten. Op de trainingsbanen van Wimbledon Park tonen de vier zich als rivalen maar ook als teamgenoten. Ze trekken zich aan elkaar op, net als vroeger de lichting van Krajicek, Siemerink, Haarhuis en Eltingh. Vlak voor de fotosessie heeft Igor Sijsling het boek Harde ballen van Richard Krajicek in zijn hand. „Ja, dat is echt leerzame informatie.”
Ze beloeren elkaar als het gaat om hun prestaties. „Ik haalde dit jaar de halve finale van de Australian Open en dat was ook inspirerend voor de andere jongens”, zegt Robin Haase. Dat bleek maar weer, want Antal van der Duim haalde een paar maanden later op Roland Garros zelfs de finale. Vandaag moet blijken of het op Wimbledon ook die kant op zal gaan. Van der Duim krijgt te maken met het Amerikaanse wonderkind Donald Duck, die eerder dit jaar de Australian Open won. Deze donkere vijftienjarige jongen staat bovenaan de wereldranglijst voor junioren en is al door grote geldschieters geadopteerd. „Natuurlijk kan ik wel van hem winnen”, zegt de uit Friesland afkomstige Van der Duim.
Robin Haase, een zeer begaafde allrounder, treft vandaag in de kwartfinale de Kroaat Marin Cilic. En juist hij versloeg in de finale van Parijs Van der Duim. ,,Als één van die jongens wint, kunnen ze het toernooi winnen”, zegt Hans Felius, de technisch directeur van de tennisbond. Hij begeleidt deze talenten tijdens de Grand Slams samen met travelling coach Eddy Bank. Maar binnenkort zal de bond ze meer loslaten, want dan gaan de oudste drie via de kleinere proftoernooien op weg naar een serieuze ranking. En die moet minimaal leiden tot een plaats in de tophonderd. „Dat gaat volgend jaar nog niet lukken, maar het jaar daarop wel”, zegt Haase, niet alleen de oudste maar ook de meest gehaaide van het stel.
Ze dromen niet alleen van een hoge positie op de wereldranglijst, maar ook van een plaats in de Nederlandse Daviscupploeg. „Als dat lukt, behoor je toch tot de besten van je land”, weet Sijsling. Maar ze weten ook dat het nog wel even duurt voordat de bondscoach niet meer om hen heen kan. „Dat ligt niet alleen aan ons, maar ook aan de oudere lichting. Een paar van die jongens zullen niet al te lang meer doorspelen. En als die afhaken, moeten wij zorgen dat we er klaar voor zijn.”
Nee, ze vinden het niet raar dat captain Tjerk Bogtstra voor de komende Daviscupontmoeting met Slowakije waarschijnlijk voor de eigenlijk al gepensioneerde Paul Haarhuis kiest. Haase: „Paul is als dubbellaar nog veel beter dan wij zijn. Maar dat duurt niet zo lang meer.”
En nog één. Hij lijkt wel een choker. Serveerde in de tweede set ook al voor de wedstrijd..quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:39 schreef Butra het volgende:
Goed bezig, die Haase.
Geeft een 30-0 voorsprong uit handen terwijl hij voor de wedstrijd serveert.
Hij redt wel 2 breekpunten..
Ja, maar je kan dat natuurlijk ook zelf nakijkenquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:46 schreef Ambrosius het volgende:
Sharapova meteen gebroken.
Hoorde ik op de BBC nou dat Ivanovic de hardste service heeft geslagen van dit toernooi bij de vrouwen?
Weet ik, leuk al die cijfertjesquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:59 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ja, maar je kan dat natuurlijk ook zelf nakijken
Sharapova is een notoire om-de-backhand-heen-loopster.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:07 schreef Butra het volgende:
Sharapova slaat een bal die diep op haar backhand wordt geslagen nu al een paar keer terug met een linkshandige forehand. Is dat nieuw ofzo?
Ik hoop het wel, niet voor het gekrijs idd, maar ik zie liever Sharapova in de finale.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dit moet niet naar een 3e set, dan is het gekrijs niet meer van de lucht
dan moet je d'r zus eens zien...quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:22 schreef TheGeneral het volgende:
Wat is ze lelijk he, die Williams.
Davenport heeft veel punten te verdedigen deze zomer. Sharapova niet. Dus ze heeft nog steeds een redelijke kans.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ah, Sharapova. Die eerste plaats op de ranking kan ze voorlopig in haar reet steken. Uiteraard met het nodige fake gekreun.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jij hebt echt een kutavatar, trouwens...
Dat zei ik nou ookquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Damn, van dat oerlelijke paard verliezen![]()
.
Jammer, Sharapova.
Nee, ze zijn gestopt wegens regen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:29 schreef tong80 het volgende:
Is dit nu live ik snap er vandaag geen hol meer van
Een herhaling, ze hebben dit nog niet uitgezonden, dus daarom doen ze het zo en plannen het precies zo dat Wimbledon Today om 21.45 kan beginnen. Zal nergens over gaan trouwens met 1,98 partijen die gespeeld zijn..quote:
Want? Ze stond idd een aantal keer een break voor die ze weggaf. Maar ze stond bijv. 6-5 achter in de eerste set en brak Davenport terug en won de tie-break..quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:42 schreef brambor het volgende:
Amelie is echt de grootste choker in tennishistorie, die zou zelfs een wimbledonfinale van Tauziat verliezen
Maar ze stond weer een set en een break voor. Dat is niet de eerste keer.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Want? Ze stond idd een aantal keer een break voor die ze weggaf. Maar ze stond bijv. 6-5 achter in de eerste set en brak Davenport terug en won de tie-break..
Nou inderdaadquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:19 schreef komrad het volgende:
de misser van het jaar
Novotna.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:42 schreef brambor het volgende:
Amelie is echt de grootste choker in tennishistorie, die zou zelfs een wimbledonfinale van Tauziat verliezen
Hoho... dat is nog niet zekerquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:52 schreef popolon het volgende:
Mooi man, wat een 'comeback' van Venus.
Venus Blasts Past Maria
USA v. USA in de vrouwenfinale, hopla.
Die laatste dropshot die ze maakte... treistheid itselfquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:02 schreef Airelle het volgende:
Sharapova.
Alhoewel ze speelde niet slecht.
Bedoel je die ene die geeneens het net haalde? Dat viel inderdaad zwaar tegen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die laatste dropshot die ze maakte... treistheid itself
Die was wel zwak ja.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die laatste dropshot die ze maakte... treistheid itself
Echt waar? Da's niet fijn. Ik hoopte dat het gewoon een zonnig dagje Wimbledon zou worden.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:29 schreef Ambrosius het volgende:
Morgen trouwens ongeveer hetzelfde als vandaag qua weer.
Gelukkig, dan kan ik morgenavond kijkenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:05 schreef girllover het volgende:
[..]
Echt waar? Da's niet fijn. Ik hoopte dat het gewoon een zonnig dagje Wimbledon zou worden.![]()
toch kijk ik meer uit naar Federer-Hewittquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:50 schreef Gelderland het volgende:
wat denken jullie vandaag over de partij Roddick - Johansson? Dit kan denk ik een leuke wedstrijd worden
Ik denk dat Roddick zn vorm vindt en niks van dat Zweedje heel laatquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:50 schreef Gelderland het volgende:
wat denken jullie vandaag over de partij Roddick - Johansson? Dit kan denk ik een leuke wedstrijd worden
Ik denk dat de Zweed 1 of 2 sets gaat pakkenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:12 schreef Riert het volgende:
[..]
Ik denk dat Roddick zn vorm vindt en niks van dat Zweedje heel laat
ik denk:quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:19 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik denk dat de Zweed 1 of 2 sets gaat pakken
dat doen ze even sneaky dan.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Davenport wint overigens met 6-4 de derde set en staat nu in de finale voor alle duidelijkheid
Beetje aardig tennis?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:21 schreef TheGeneral het volgende:
en de break terug... door Federer zijn eigen schuld. 3 fouten....
6-3quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee, vooral Federer nog erg slordig, hij heeft wel de 1e set nu gewonnen. 6-4
ja ik zag het net ook, t is zeker vreemdquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:03 schreef Ambrosius het volgende:
Opvallend dat de BBC Clijsters/Rochus uitzendt en de Belg niet.
misschien zal dat wel goed zijn voor de partij, dat ze er wat beter uitkomen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:09 schreef TheGeneral het volgende:
Ben bang voor een regenpauze zometeen.
Ik dacht dat RTL5 trouwens had gezegd dat daar camera's bij stonden en dat het misschien wel live uitgezonden werd?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:17 schreef Riert het volgende:
Haase is ook bezig.
breakloos 6-5 achter 1e set
Volgens mij werd er gezegd dat er misschien wel beelden van zouden zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik dacht dat RTL5 trouwens had gezegd dat daar camera's bij stonden en dat het misschien wel live uitgezonden werd?
live zou wel erg ruig zijn als de halve finales heren bezig zijn (niks van gehoord trouwens verder, paar dagen gemist)quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik dacht dat RTL5 trouwens had gezegd dat daar camera's bij stonden en dat het misschien wel live uitgezonden werd?
Mwah, ze zeeden dat ze zouden kijken of ze daaar nog wat van konden laten zien. Maar of Federer - Hewitt, of de partij van Haase, lijkt me een duidelijke keuze. Misschien na deze partij ff.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Oh ja, Natuurlijk.Van Siemerink word je ook niet vrolijk.quote:
niet?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:38 schreef tong80 het volgende:
Van Siemerink word je ook niet vrolijk.
Zeker, vooral bij wimbledon today is hij leuk.quote:
Ik vind het een prima vent en toffe peer. Zijn reportages zijn erg leuk, maar als verslaggever is ie dodelijk saai,quote:
ach so, gelukkigquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het een prima vent en toffe peer. Zijn reportages zijn erg leuk, maar als verslaggever is ie dodelijk saai,
Ik vind Siemerink zeker een aanwinst vooor de tenniscommentatoren en analitici, misschien komt ie over als knabbel en babbel icm Eltingh, maar ik hoor hem graag.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh ja, Natuurlijk.Van Siemerink word je ook niet vrolijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |