ik denk:quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:19 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik denk dat de Zweed 1 of 2 sets gaat pakken
dat doen ze even sneaky dan.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Davenport wint overigens met 6-4 de derde set en staat nu in de finale voor alle duidelijkheid
Beetje aardig tennis?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:21 schreef TheGeneral het volgende:
en de break terug... door Federer zijn eigen schuld. 3 fouten....
6-3quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee, vooral Federer nog erg slordig, hij heeft wel de 1e set nu gewonnen. 6-4
ja ik zag het net ook, t is zeker vreemdquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:03 schreef Ambrosius het volgende:
Opvallend dat de BBC Clijsters/Rochus uitzendt en de Belg niet.
misschien zal dat wel goed zijn voor de partij, dat ze er wat beter uitkomen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:09 schreef TheGeneral het volgende:
Ben bang voor een regenpauze zometeen.
Ik dacht dat RTL5 trouwens had gezegd dat daar camera's bij stonden en dat het misschien wel live uitgezonden werd?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:17 schreef Riert het volgende:
Haase is ook bezig.
breakloos 6-5 achter 1e set
Volgens mij werd er gezegd dat er misschien wel beelden van zouden zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik dacht dat RTL5 trouwens had gezegd dat daar camera's bij stonden en dat het misschien wel live uitgezonden werd?
live zou wel erg ruig zijn als de halve finales heren bezig zijn (niks van gehoord trouwens verder, paar dagen gemist)quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik dacht dat RTL5 trouwens had gezegd dat daar camera's bij stonden en dat het misschien wel live uitgezonden werd?
Mwah, ze zeeden dat ze zouden kijken of ze daaar nog wat van konden laten zien. Maar of Federer - Hewitt, of de partij van Haase, lijkt me een duidelijke keuze. Misschien na deze partij ff.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Oh ja, Natuurlijk.Van Siemerink word je ook niet vrolijk.quote:
niet?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:38 schreef tong80 het volgende:
Van Siemerink word je ook niet vrolijk.
Zeker, vooral bij wimbledon today is hij leuk.quote:
Ik vind het een prima vent en toffe peer. Zijn reportages zijn erg leuk, maar als verslaggever is ie dodelijk saai,quote:
ach so, gelukkigquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het een prima vent en toffe peer. Zijn reportages zijn erg leuk, maar als verslaggever is ie dodelijk saai,
Ik vind Siemerink zeker een aanwinst vooor de tenniscommentatoren en analitici, misschien komt ie over als knabbel en babbel icm Eltingh, maar ik hoor hem graag.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh ja, Natuurlijk.Van Siemerink word je ook niet vrolijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |