RTL doet Federer - Gonzalez als eerste wedstrijd.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:08 schreef Butra het volgende:
Ik hoop inderdaad dat op de verschillende zenders beide banen te zien is. Typisch zo'n dag dat je eigenlijk geen bal mag missen op tv.
Waarschijnlijk op bbc1 het centre court en op bbc2 court1quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:19 schreef mitt het volgende:
[..]
RTL doet Federer - Gonzalez als eerste wedstrijd.
ik verwacht dat de BBC op het centre-court blijft, dus dat zou gunstig zijn.
ook niet overdrijven he, twas 100quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:39 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik kon het gisteren niet meer bolwerken hoor, dat gekreun van die Williams en Sharapova, laat ze die herrie voor 's avonds in bed bewaren. Volgens mij kost dat alleen maar extra energie. Op het bekakte Wimbledon en dan gil je als een varken
, waarom?!
Wat was het record van Sharapova aatst had neergezet, 110 DB?![]()
![]()
Damn, zit ik er 10 naast, shoot mequote:Op woensdag 29 juni 2005 13:42 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
ook niet overdrijven he, twas 100
ja maar 110 db is niet 10%meer dan 100db, zo werkt het nietquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:44 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Damn, zit ik er 10 naast, shoot me. Oude record stond op 90 ofzo, vind ik toch een fikse verbetering
.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:46 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
ja maar 110 db is niet 10%meer dan 100db, zo werkt het niet
K*t.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:50 schreef Ambrosius het volgende:
Wat doe je Lopez!
Set 1 weggegeven.
Federer al een break voor: 2-0.
Hij slaat volgens mij gewoon zo hard mogelijk en hij speelt vrij goed en dan gaan er best nog wel wat in.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:55 schreef S-Two het volgende:
Vond Federer in de eerste set niet veel beter dan Gonzalez. Het verschil was alleen dat Gonzalez meer (onnodige) fouten maakte.
Hij heeft juist de mooiste stopvolleys van de partij geslagenquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:56 schreef girllover het volgende:
[..]
Hij slaat volgens mij gewoon zo hard mogelijk en hij speelt vrij goed en dan gaan er best nog wel wat in.
Zou ik niet zomaar zeggen. Die straight sets dan, Hewitt speelde bij vlagen subliem vandaag. Hij serveerde ontzettend sterk en maakt heel weinig fouten.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:10 schreef TheGeneral het volgende:
Federer - Hewitt dus, ik zeg straight sets Federer. Of iig winst Federer.
maar Federer was vandaag echt weer verbazingwekkend bezig hoorquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zou ik niet zomaar zeggen. Die straight sets dan, Hewitt speelde bij vlagen subliem vandaag. Hij serveerde ontzettend sterk en maakt heel weinig fouten.
goed, dan maak ik er 3-1 van. Zie in Federer toch de betere man.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zou ik niet zomaar zeggen. Die straight sets dan, Hewitt speelde bij vlagen subliem vandaag. Hij serveerde ontzettend sterk en maakt heel weinig fouten.
Ik ook, ik bedoelde alleen dat je niet te makkelijk moet zeggen dat Federer met 3-0 gaat winnen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:16 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
goed, dan maak ik er 3-1 van. Zie in Federer toch de betere man.
Ja, vond ik ook. Niet die nervositeit die hij bij Kiefer en Ferrero leek te hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:12 schreef mitt het volgende:
[..]
maar Federer was vandaag echt weer verbazingwekkend bezig hoor
Ik vond McEnroe het heel goed verwoorden tijdens die wedstrijd...Dit was pas Lopez eerste kwartfinale puur omdat hij niet met de belangrijke momenten kan omgaan. Dat onderscheidt de kampioenen gewoon van de subtoppers. Qua tenniskwaliteiten zit het toch dichter bij elkaar allemaalquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:46 schreef Butra het volgende:
Gelukkig, de echte Lopez is weer terug op aarde. Geen backhand hebben en de spannende momenten niet aankunnen.
Lijkt mij ook.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:24 schreef LeBeau het volgende:
Tweede set voor Roddick, daarna gelijk een lekkere voorsprong in de derde set. Ik denk dat Grosjean z'n kans nu wel gehad heeft.
Heb de schema's niet helemaal in mijn hoofd, maar van de 4 halve finalisten (ongeacht Roddick of Grosjean) hadden Nalbandian en Johansson niet een makkelijke loting richting 1/4 finale?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:14 schreef Ambrosius het volgende:
Johansson breekt nog een keer: 6-2. Hele makkelijke overwinning, erg zwak spel van Nalbandian.
Mirnyi-Johansson en Nalbandian-Gasquet. Allebei wonnen ze makkelijk in 3 sets.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Heb de schema's niet helemaal in mijn hoofd, maar van de 4 halve finalisten (ongeacht Roddick of Grosjean) hadden Nalbandian en Johansson niet een makkelijke loting richting 1/4 finale?
Ja, bijna allemaal ongeplaatste spelers op ééntje na voor Nalbandian (een of andere fransman). Waaronder onze eigen Raemon Sluiter.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Heb de schema's niet helemaal in mijn hoofd, maar van de 4 halve finalisten (ongeacht Roddick of Grosjean) hadden Nalbandian en Johansson niet een makkelijke loting richting 1/4 finale?
Ik kreeg bijna het idee dat Roddick het expres op een vijfde set liet aankomen, hoe onlogisch dat ook lijkt. Hij was achteraf heel enthousiast over het feit dat hij wéér een vijfsetter had gewonnen. Hij zei het in elk interview dat hij had een aantal keren. En ik had totaal niet het idee dat Grosjean de vijfde had kunnen winnen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:09 schreef LeBeau het volgende:
Ik vind het wel leuk dat Grosjean de wedstrijd weer wat spannender maakt, maar ik was eigenlijk voor Roddick dus echt blij met deze ontwikkeling ben ik niet.
Dat is toch standaard in de tweede week van een grandslam, dat de ene dag de mannen tennisen en de andere dag de vrouwen? Ik vind het allebei wel best, lekker afwisselend omdat vrouwen en mannen over het algemeen toch anders tennis spelen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:02 schreef Chepke het volgende:
Jammer dat er in de laatste week op de helft van de dagen geen mannen spelen, is toch wat minder interessant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |